Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

καθολου χαμογελο ικανοποιησης...περισυ γιατι εκαναν ολοι μοκο και μονο εμεις μιλουσαμε???ξαφνικα ανοιξαν τα ματια ολων??? :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από shark4 »

Συγγνωμη αλλα εγω δεν μπορω να βρω ποιος εχει δικιο μεσα σε αυτη την ΛΥΜΜΑΤΟΛΑΣΠΗ απο γαυροβαζελους ανακατεμενους με γλοιωδη σκουληκια ... :mrgreen:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKhead »

«Τουλάχιστον πήγε φαντάρος»

Τρίτη 11/01/11

Αμεση και ιδιαίτερα καυστική ήταν η απάντηση κύκλων της ΠΑΕ Αρης, σε όσα διέρρευσαν αντίστοιχοι κύκλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαρακτήρισαν τον Γιάννη Κόντη «Φιλιππινέζα του Πατέρα». «Δεν βρήκε τα λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής» και «τουλάχιστον υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα», η… υπερασπιστική γραμμή των Κίτρινων για τον εκτελεστικό τους διευθυντή.

«Ο Γιάννης Κόντης αποφοίτησε από την σχολή εμποροπλοιάρχων και υπηρέτησε ως αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό και εργάστηκε ως αξιωματικός σε ποντοπόρα πλοία. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο όμως τον οδήγησε σήμερα στην θέση του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Αρης μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο. Ο Γιάννης Κόντης δεν βρήκε λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής, δεν είχε ποτέ Φιλιππινέζα στο σπίτι του και δεν απέφυγε να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα όπως κάποιοι άλλοι», τόνισαν για τα όσα ειπώθηκαν κατά του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ οι Θεσσαλονικείς.

Πηγη exedrasports

:o :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλαιω ρε σεις κλαιω εχω πλανταξει δε μπορω αλλο ελεος πλιιιιιιζ :lol: :lol:

Τελικα η φραση "καραβιες απο Λατινικη Αμερικη" βγηκε για τον κυρ-κοντη.
Γειασου καπεταν-γιαννη με το μακρυ τσιμπουκι σου :lol: :lol: που φερνεις φρεσκο εμπορευμα

ΥΓ Δε θελω να δω κακεντρεχη σχολια τυπου η Αλικη στο ναυτικο ή ειδα τον κυρ-κοντη φανταρο. Να κρατησουμε κι ενα επιπεδο...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Και δεν υπάρχει και κανένας να τους μαζέψει κιόλας!
Αν ήταν κανάς Γκαρσία να λέει τέτοια πράγματα θα τον είχανε στείλει Σιβηρία.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ένδοξες πορείες στο θεσμό του κυπέλλου για Άρη και Ηρακλή.

Καριιιιιιιιιιιιιιιιμ Σολτανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

κατα τα αλλα,μολις εγινε η κληρωση λεγανε οτι θα πανε αερα τελικο......αντε να κανετε παρεα στα σκουληκια τωρα....
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Tetradje »

Αραγε θα εκκενωθει το ΟΑΚΑ...? Κατι ακουσα για μια φωτοβολιδα που χτυπησα τον Παπαλουκα... :shock:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKhead »

Και ζησαν αυτοι καλα και μεις χειροτερα...

Βλεπεις τα βαζελακια δειξανε "καλη θεληση", αλλωστε ηταν "μεμονωμενο περιστατικο" η φωτοβολιδα.
Και κανεις δεν ηθελε να χαλασει μια τοοοοοσο ωραια ατμοσφαιρα...
Πεντε λεπτακια ειχαν μεινει, περιμενανε υπομονετικα οι ανθρωποι και ριξανε τις υπολοιπες με τη ληξη.

Εσυ ΠΑΟΚτση ομως επρεπε να φυγεις απο το γηπεδο γιατι υπαρχουν και νομοι :redcard:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Ένδοξες πορείες στο θεσμό του κυπέλλου για Άρη και Ηρακλή.

Καριιιιιιιιιιιιιιιιμ Σολτανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι :mrgreen:

ααααααααααχχχ!το 'φθαριστηθηκα ως εκει που δεν παει.
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Ηλεκτρονική Έκδοση enet.gr, 21:38 Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Γάλλο αμυντικό παίρνει η Καβάλα

Ο Μαρκ Φερτζέλ πρέπει να θεωρείται παίκτης της Καβάλας, όπως ανακοίνωσε η γερμανική Μπόχουμ, ομάδα στην οποία αγωνίζονταν ο 30χρονος αμυντικός τα τελευταία τρία χρόνια.

Εικόνα
Ο Φερτζέλ είχε πολλές συμμετοχές στη Μπουντεσλίγκα με την Μπόχουμ, με την οποία έπαιξε συνολικά σε 76 συμμετοχές, έχοντας 2 γκολ. Το καλοκαίρι έληγε το συμβόλαιό του και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να λύσουν κοινή συναινέσει η συνεργασία τους έξι μήνες πριν.

Έχει αγωνιστεί επίσης στη Βασιλεία, τη Σοσό, την Τρουά, τη Σέτε και τη Λιβόρνο.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

''«Πάρ’ τα και… αντίο»!

Με ειρηνικό τρόπο θα λήξει η… πολεμική (όπως εξελίχθηκε) σχέση της ΑΕΚ με τον Ραφίκ Τζεμπούρ!

Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις του δικηγόρου του Αλγερινού με τη διοίκηση της ΠΑΕ, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμβιβαστική λύση και μετά την καταβολή περίπου 300.000 ευρώ, ο παίκτης θα μείνει ελεύθερος -και, μάλιστα, χωρίς περιορισμό να πάει σε άλλη ελληνική ομάδα!

Οι διαπραγματεύσεις του πληρεξούσιου του Τζεμπούρ, Γιώργου Παναγόπουλου με την πλευρά της ΑΕΚ (Αδαμίδης-Κωνσταντινίδης και ο νομικός σύμβουλος, Χάρης Γρηγορίου) είχαν μαραθώνια διάρκεια, αλλά και θετική κατάληξη.

Έπειτα από αμοιβαίες υποχωρήσεις (η πλευρά του Τζεμπούρ αξίωνε ποσό πάνω από 1 εκατ. ευρώ κι εκείνη της ΑΕΚ δεν προσέφερε αρχικά ούτε 100.000), οι δύο πλευρές βρήκαν τη «χρυσή τομή» στις 310.000 ευρώ+την αμοιβή του δικηγόρου.

Η συμφωνία ΑΕΚ-Τζεμπούρ θα πιστοποιηθεί με την υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού, που θα τον αποδεσμεύει την προσεχή Δευτέρα. Αξίζει να σημειωθεί, δε, πως θα αφήνει ανοιχτές όλες τις επιλογές στον Αλγερινό, καθώς δεν θα περιέχει όρο που να του απαγορεύει τη μετακίνηση σε άλλη ελληνική ομάδα.

Επιμέλεια: Γιώργος Μαραθιανός''
http://www.sport-fm.gr/article/452955

...βρε λες?
Άβαταρ μέλους
xrhstos_volos4
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από xrhstos_volos4 »

εγω λεω παντως! 8-)
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eleos »

Πωπωπω μακάρι...
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

GAY-Πανσερραικος , οι Σερρες κανουν σεντρα με παικτη τους να βγαινει τετ-α-τετ, αλλα δεν υπολογιζε το κορακι που τον βγαζει οφσαιντ...

μετα απο 2 λεπτα το ριπλει,δειχνει καθαρα οτι ξεκινουσε καθαροτατα 1 μετρο πισω απο τον παικτη του γαυρου...
ο σπικερ φυσικα καταπιε τη γλωσσα του,λεγοντας μετα δυσκολιας οτι ''δεν ειναι καθαρη η φαση,δεν βλεπουμε''.

α ρε φαπες που τις θελετε...
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

gay-σέρρες 1-2...
2 γκολ σε 2 λεπτα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”