Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
καθολου χαμογελο ικανοποιησης...περισυ γιατι εκαναν ολοι μοκο και μονο εμεις μιλουσαμε???ξαφνικα ανοιξαν τα ματια ολων???

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Συγγνωμη αλλα εγω δεν μπορω να βρω ποιος εχει δικιο μεσα σε αυτη την ΛΥΜΜΑΤΟΛΑΣΠΗ απο γαυροβαζελους ανακατεμενους με γλοιωδη σκουληκια ... 
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
«Τουλάχιστον πήγε φαντάρος»
Τρίτη 11/01/11
Αμεση και ιδιαίτερα καυστική ήταν η απάντηση κύκλων της ΠΑΕ Αρης, σε όσα διέρρευσαν αντίστοιχοι κύκλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαρακτήρισαν τον Γιάννη Κόντη «Φιλιππινέζα του Πατέρα». «Δεν βρήκε τα λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής» και «τουλάχιστον υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα», η… υπερασπιστική γραμμή των Κίτρινων για τον εκτελεστικό τους διευθυντή.
«Ο Γιάννης Κόντης αποφοίτησε από την σχολή εμποροπλοιάρχων και υπηρέτησε ως αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό και εργάστηκε ως αξιωματικός σε ποντοπόρα πλοία. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο όμως τον οδήγησε σήμερα στην θέση του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Αρης μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο. Ο Γιάννης Κόντης δεν βρήκε λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής, δεν είχε ποτέ Φιλιππινέζα στο σπίτι του και δεν απέφυγε να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα όπως κάποιοι άλλοι», τόνισαν για τα όσα ειπώθηκαν κατά του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ οι Θεσσαλονικείς.
Πηγη exedrasports
Κλαιω ρε σεις κλαιω εχω πλανταξει δε μπορω αλλο ελεος πλιιιιιιζ
Τελικα η φραση "καραβιες απο Λατινικη Αμερικη" βγηκε για τον κυρ-κοντη.
Γειασου καπεταν-γιαννη με το μακρυ τσιμπουκι σου
που φερνεις φρεσκο εμπορευμα
ΥΓ Δε θελω να δω κακεντρεχη σχολια τυπου η Αλικη στο ναυτικο ή ειδα τον κυρ-κοντη φανταρο. Να κρατησουμε κι ενα επιπεδο...
Τρίτη 11/01/11
Αμεση και ιδιαίτερα καυστική ήταν η απάντηση κύκλων της ΠΑΕ Αρης, σε όσα διέρρευσαν αντίστοιχοι κύκλοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι χαρακτήρισαν τον Γιάννη Κόντη «Φιλιππινέζα του Πατέρα». «Δεν βρήκε τα λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής» και «τουλάχιστον υπηρέτησε τη μαμά πατρίδα», η… υπερασπιστική γραμμή των Κίτρινων για τον εκτελεστικό τους διευθυντή.
«Ο Γιάννης Κόντης αποφοίτησε από την σχολή εμποροπλοιάρχων και υπηρέτησε ως αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό και εργάστηκε ως αξιωματικός σε ποντοπόρα πλοία. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο όμως τον οδήγησε σήμερα στην θέση του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ Αρης μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο. Ο Γιάννης Κόντης δεν βρήκε λεφτά από τον μπαμπά του για να γίνει εφοπλιστής, δεν είχε ποτέ Φιλιππινέζα στο σπίτι του και δεν απέφυγε να υπηρετήσει την μαμά πατρίδα όπως κάποιοι άλλοι», τόνισαν για τα όσα ειπώθηκαν κατά του εκτελεστικού διευθυντή της ΠΑΕ οι Θεσσαλονικείς.
Πηγη exedrasports
Κλαιω ρε σεις κλαιω εχω πλανταξει δε μπορω αλλο ελεος πλιιιιιιζ
Τελικα η φραση "καραβιες απο Λατινικη Αμερικη" βγηκε για τον κυρ-κοντη.
Γειασου καπεταν-γιαννη με το μακρυ τσιμπουκι σου
ΥΓ Δε θελω να δω κακεντρεχη σχολια τυπου η Αλικη στο ναυτικο ή ειδα τον κυρ-κοντη φανταρο. Να κρατησουμε κι ενα επιπεδο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και δεν υπάρχει και κανένας να τους μαζέψει κιόλας!
Αν ήταν κανάς Γκαρσία να λέει τέτοια πράγματα θα τον είχανε στείλει Σιβηρία.
Αν ήταν κανάς Γκαρσία να λέει τέτοια πράγματα θα τον είχανε στείλει Σιβηρία.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ένδοξες πορείες στο θεσμό του κυπέλλου για Άρη και Ηρακλή.
Καριιιιιιιιιιιιιιιιμ Σολτανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Καριιιιιιιιιιιιιιιιμ Σολτανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 596
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κατα τα αλλα,μολις εγινε η κληρωση λεγανε οτι θα πανε αερα τελικο......αντε να κανετε παρεα στα σκουληκια τωρα....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αραγε θα εκκενωθει το ΟΑΚΑ...? Κατι ακουσα για μια φωτοβολιδα που χτυπησα τον Παπαλουκα... 
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και ζησαν αυτοι καλα και μεις χειροτερα...
Βλεπεις τα βαζελακια δειξανε "καλη θεληση", αλλωστε ηταν "μεμονωμενο περιστατικο" η φωτοβολιδα.
Και κανεις δεν ηθελε να χαλασει μια τοοοοοσο ωραια ατμοσφαιρα...
Πεντε λεπτακια ειχαν μεινει, περιμενανε υπομονετικα οι ανθρωποι και ριξανε τις υπολοιπες με τη ληξη.
Εσυ ΠΑΟΚτση ομως επρεπε να φυγεις απο το γηπεδο γιατι υπαρχουν και νομοι
Βλεπεις τα βαζελακια δειξανε "καλη θεληση", αλλωστε ηταν "μεμονωμενο περιστατικο" η φωτοβολιδα.
Και κανεις δεν ηθελε να χαλασει μια τοοοοοσο ωραια ατμοσφαιρα...
Πεντε λεπτακια ειχαν μεινει, περιμενανε υπομονετικα οι ανθρωποι και ριξανε τις υπολοιπες με τη ληξη.
Εσυ ΠΑΟΚτση ομως επρεπε να φυγεις απο το γηπεδο γιατι υπαρχουν και νομοι
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
yiannisPAOKitalia έγραψε:Ένδοξες πορείες στο θεσμό του κυπέλλου για Άρη και Ηρακλή.
Καριιιιιιιιιιιιιιιιμ Σολτανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ααααααααααχχχ!το 'φθαριστηθηκα ως εκει που δεν παει.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ηλεκτρονική Έκδοση enet.gr, 21:38 Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Γάλλο αμυντικό παίρνει η Καβάλα
Ο Μαρκ Φερτζέλ πρέπει να θεωρείται παίκτης της Καβάλας, όπως ανακοίνωσε η γερμανική Μπόχουμ, ομάδα στην οποία αγωνίζονταν ο 30χρονος αμυντικός τα τελευταία τρία χρόνια.

Ο Φερτζέλ είχε πολλές συμμετοχές στη Μπουντεσλίγκα με την Μπόχουμ, με την οποία έπαιξε συνολικά σε 76 συμμετοχές, έχοντας 2 γκολ. Το καλοκαίρι έληγε το συμβόλαιό του και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να λύσουν κοινή συναινέσει η συνεργασία τους έξι μήνες πριν.
Έχει αγωνιστεί επίσης στη Βασιλεία, τη Σοσό, την Τρουά, τη Σέτε και τη Λιβόρνο.
Γάλλο αμυντικό παίρνει η Καβάλα
Ο Μαρκ Φερτζέλ πρέπει να θεωρείται παίκτης της Καβάλας, όπως ανακοίνωσε η γερμανική Μπόχουμ, ομάδα στην οποία αγωνίζονταν ο 30χρονος αμυντικός τα τελευταία τρία χρόνια.
Ο Φερτζέλ είχε πολλές συμμετοχές στη Μπουντεσλίγκα με την Μπόχουμ, με την οποία έπαιξε συνολικά σε 76 συμμετοχές, έχοντας 2 γκολ. Το καλοκαίρι έληγε το συμβόλαιό του και οι δύο πλευρές αποφάσισαν να λύσουν κοινή συναινέσει η συνεργασία τους έξι μήνες πριν.
Έχει αγωνιστεί επίσης στη Βασιλεία, τη Σοσό, την Τρουά, τη Σέτε και τη Λιβόρνο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
''«Πάρ’ τα και… αντίο»!
Με ειρηνικό τρόπο θα λήξει η… πολεμική (όπως εξελίχθηκε) σχέση της ΑΕΚ με τον Ραφίκ Τζεμπούρ!
Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις του δικηγόρου του Αλγερινού με τη διοίκηση της ΠΑΕ, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμβιβαστική λύση και μετά την καταβολή περίπου 300.000 ευρώ, ο παίκτης θα μείνει ελεύθερος -και, μάλιστα, χωρίς περιορισμό να πάει σε άλλη ελληνική ομάδα!
Οι διαπραγματεύσεις του πληρεξούσιου του Τζεμπούρ, Γιώργου Παναγόπουλου με την πλευρά της ΑΕΚ (Αδαμίδης-Κωνσταντινίδης και ο νομικός σύμβουλος, Χάρης Γρηγορίου) είχαν μαραθώνια διάρκεια, αλλά και θετική κατάληξη.
Έπειτα από αμοιβαίες υποχωρήσεις (η πλευρά του Τζεμπούρ αξίωνε ποσό πάνω από 1 εκατ. ευρώ κι εκείνη της ΑΕΚ δεν προσέφερε αρχικά ούτε 100.000), οι δύο πλευρές βρήκαν τη «χρυσή τομή» στις 310.000 ευρώ+την αμοιβή του δικηγόρου.
Η συμφωνία ΑΕΚ-Τζεμπούρ θα πιστοποιηθεί με την υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού, που θα τον αποδεσμεύει την προσεχή Δευτέρα. Αξίζει να σημειωθεί, δε, πως θα αφήνει ανοιχτές όλες τις επιλογές στον Αλγερινό, καθώς δεν θα περιέχει όρο που να του απαγορεύει τη μετακίνηση σε άλλη ελληνική ομάδα.
Επιμέλεια: Γιώργος Μαραθιανός''
http://www.sport-fm.gr/article/452955
...βρε λες?
Με ειρηνικό τρόπο θα λήξει η… πολεμική (όπως εξελίχθηκε) σχέση της ΑΕΚ με τον Ραφίκ Τζεμπούρ!
Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις του δικηγόρου του Αλγερινού με τη διοίκηση της ΠΑΕ, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμβιβαστική λύση και μετά την καταβολή περίπου 300.000 ευρώ, ο παίκτης θα μείνει ελεύθερος -και, μάλιστα, χωρίς περιορισμό να πάει σε άλλη ελληνική ομάδα!
Οι διαπραγματεύσεις του πληρεξούσιου του Τζεμπούρ, Γιώργου Παναγόπουλου με την πλευρά της ΑΕΚ (Αδαμίδης-Κωνσταντινίδης και ο νομικός σύμβουλος, Χάρης Γρηγορίου) είχαν μαραθώνια διάρκεια, αλλά και θετική κατάληξη.
Έπειτα από αμοιβαίες υποχωρήσεις (η πλευρά του Τζεμπούρ αξίωνε ποσό πάνω από 1 εκατ. ευρώ κι εκείνη της ΑΕΚ δεν προσέφερε αρχικά ούτε 100.000), οι δύο πλευρές βρήκαν τη «χρυσή τομή» στις 310.000 ευρώ+την αμοιβή του δικηγόρου.
Η συμφωνία ΑΕΚ-Τζεμπούρ θα πιστοποιηθεί με την υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού, που θα τον αποδεσμεύει την προσεχή Δευτέρα. Αξίζει να σημειωθεί, δε, πως θα αφήνει ανοιχτές όλες τις επιλογές στον Αλγερινό, καθώς δεν θα περιέχει όρο που να του απαγορεύει τη μετακίνηση σε άλλη ελληνική ομάδα.
Επιμέλεια: Γιώργος Μαραθιανός''
http://www.sport-fm.gr/article/452955
...βρε λες?
- xrhstos_volos4
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
GAY-Πανσερραικος , οι Σερρες κανουν σεντρα με παικτη τους να βγαινει τετ-α-τετ, αλλα δεν υπολογιζε το κορακι που τον βγαζει οφσαιντ...
μετα απο 2 λεπτα το ριπλει,δειχνει καθαρα οτι ξεκινουσε καθαροτατα 1 μετρο πισω απο τον παικτη του γαυρου...
ο σπικερ φυσικα καταπιε τη γλωσσα του,λεγοντας μετα δυσκολιας οτι ''δεν ειναι καθαρη η φαση,δεν βλεπουμε''.
α ρε φαπες που τις θελετε...
μετα απο 2 λεπτα το ριπλει,δειχνει καθαρα οτι ξεκινουσε καθαροτατα 1 μετρο πισω απο τον παικτη του γαυρου...
ο σπικερ φυσικα καταπιε τη γλωσσα του,λεγοντας μετα δυσκολιας οτι ''δεν ειναι καθαρη η φαση,δεν βλεπουμε''.
α ρε φαπες που τις θελετε...
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης