Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Φέρτε το ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΣΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. !
Υπεύθυνη ψυχαγωγίας, να οργανώνει το pre-game.
Ακόμα καλλίτερα να ανεβάζει το ηθικό στα αποδυτήρια.
Υπεύθυνη ψυχαγωγίας, να οργανώνει το pre-game.
Ακόμα καλλίτερα να ανεβάζει το ηθικό στα αποδυτήρια.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ποιοι άραβες και πράσινα άλογα.
Sold out κάθε παιχνίδι.
Sold out κάθε παιχνίδι.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πολύ γέλιο η υπόθεση!
Ποδόσφαιρο / ΠΑΕ / Επενδυτές
Το θέατρο του παραλόγου
11 Ιαν 2011 11:25, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Μία υπόθεση, που ξεκίνησε δίνοντας ελπίδες τόσο στον Ζαγοράκη, όσο και στους φίλους του ΠΑΟΚ, ότι η ομάδα τους θα βρει μια λύση προοπτικής, τείνει να εξελιχτεί σε θέατρο του παραλόγου.
Όσο περνούν οι μέρες, τόσο λιγοστεύουν και οι ελπίδες να προκύψει κάτι καλό για τον ΠΑΟΚ απ΄ αυτή την ιστορία με τους Άραβες, που ξεκίνησε το καλοκαίρι και αποκαλύφτηκε πριν δύο μήνες, διάστημα, που απασχολεί και τους φίλους του ΠΑΟΚ.
Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κλείνει την μεθεπόμενη Πέμπτη (20/1) και τίποτα δεν δείχνει προς το παρόν, ότι οι Άραβες θα βάλουν τα χρήματα για να πάρουν την ΠΑΕ.
Ο Οντέι Αλ Σαμάρι δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα, ενώ ο νομικός του, Παναγιώτης Σπυράτος, σε καθημερινή βάση δίνει λεπτομέρειες για την εξέλιξη της υπόθεσης, οι οποίες ωστόσο, απέχουν από την πραγματικότητα.
Χθες το βράδυ, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, στην τηλεοπτική εκπομπή του TV Μακεδονία «Derby”, είπε ότι στη διάρκεια της μέρας εστάλη στην ΠΑΕ το μνημόνιο συνεργασίας για να το μελετήσει η διοίκηση, κάτι που δεν επιβεβαίωσε κανείς άνθρωπος του ΠΑΟΚ.
Σήμερα το πρωί, στα γραφεία της ΠΑΕ έψαχναν το μνημόνιο και δεν το έβρισκαν. Μνημόνιο δεν υπάρχει στην Τούμπα.
Ο κ. Σπυράτος λέει τις τελευταίες μέρες και το επανέλαβε και χθες, ότι ο Ζαγοράκης και ο Αλ Σαμάρι έχουν πολύ καλή συνεργασία και μιλάνε καθημερινά. Όπως λένε στην Τούμπα, η πραγματικότητα είναι ότι η τελευταία φορά, που ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ μίλησε τηλεφωνικά με τον ίδιο τον Αλ Σαμάρι, ήταν γύρω στα Χριστούγεννα!
Ο νομικός του επιχειρηματία από το Κατάρ, είπε χθες ότι είναι πολύ πιθανό να μην έχει τελειώσει η υπόθεση στις 20 Ιανουαρίου, καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε, τέτοιες υποθέσεις, που δεν είναι τόσο απλές και αφορούν μεγάλα deal, χρειάζονται συζήτηση.
«Μπορεί να υπάρχει μία συμφωνία και να συνεχίσουν και μετά τις 20 του μήνα τις συζητήσεις», είπε χθες το βράδυ, μιλώντας για μία υπόθεση, η οποία κρατάει σχεδόν 7-8 μήνες.
Στην Τούμπα κανείς δεν είναι πλέον αισιόδοξος γι΄ αυτή την υπόθεση και κανείς δεν περιμένει τίποτα. Αν πέφτουν όλοι τόσο έξω στις εκτιμήσεις τους και τελικώς μπουν στην ΠΑΕ τα χρήματα, έχει καλώς. Ο ΠΑΟΚ, πάντως, προγραμματίζει εδώ και μέρες, χωρίς τους Άραβες.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5175
Ποδόσφαιρο / ΠΑΕ / Επενδυτές
Το θέατρο του παραλόγου
11 Ιαν 2011 11:25, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Μία υπόθεση, που ξεκίνησε δίνοντας ελπίδες τόσο στον Ζαγοράκη, όσο και στους φίλους του ΠΑΟΚ, ότι η ομάδα τους θα βρει μια λύση προοπτικής, τείνει να εξελιχτεί σε θέατρο του παραλόγου.
Όσο περνούν οι μέρες, τόσο λιγοστεύουν και οι ελπίδες να προκύψει κάτι καλό για τον ΠΑΟΚ απ΄ αυτή την ιστορία με τους Άραβες, που ξεκίνησε το καλοκαίρι και αποκαλύφτηκε πριν δύο μήνες, διάστημα, που απασχολεί και τους φίλους του ΠΑΟΚ.
Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κλείνει την μεθεπόμενη Πέμπτη (20/1) και τίποτα δεν δείχνει προς το παρόν, ότι οι Άραβες θα βάλουν τα χρήματα για να πάρουν την ΠΑΕ.
Ο Οντέι Αλ Σαμάρι δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα, ενώ ο νομικός του, Παναγιώτης Σπυράτος, σε καθημερινή βάση δίνει λεπτομέρειες για την εξέλιξη της υπόθεσης, οι οποίες ωστόσο, απέχουν από την πραγματικότητα.
Χθες το βράδυ, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, στην τηλεοπτική εκπομπή του TV Μακεδονία «Derby”, είπε ότι στη διάρκεια της μέρας εστάλη στην ΠΑΕ το μνημόνιο συνεργασίας για να το μελετήσει η διοίκηση, κάτι που δεν επιβεβαίωσε κανείς άνθρωπος του ΠΑΟΚ.
Σήμερα το πρωί, στα γραφεία της ΠΑΕ έψαχναν το μνημόνιο και δεν το έβρισκαν. Μνημόνιο δεν υπάρχει στην Τούμπα.
Ο κ. Σπυράτος λέει τις τελευταίες μέρες και το επανέλαβε και χθες, ότι ο Ζαγοράκης και ο Αλ Σαμάρι έχουν πολύ καλή συνεργασία και μιλάνε καθημερινά. Όπως λένε στην Τούμπα, η πραγματικότητα είναι ότι η τελευταία φορά, που ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ μίλησε τηλεφωνικά με τον ίδιο τον Αλ Σαμάρι, ήταν γύρω στα Χριστούγεννα!
Ο νομικός του επιχειρηματία από το Κατάρ, είπε χθες ότι είναι πολύ πιθανό να μην έχει τελειώσει η υπόθεση στις 20 Ιανουαρίου, καθώς όπως χαρακτηριστικά είπε, τέτοιες υποθέσεις, που δεν είναι τόσο απλές και αφορούν μεγάλα deal, χρειάζονται συζήτηση.
«Μπορεί να υπάρχει μία συμφωνία και να συνεχίσουν και μετά τις 20 του μήνα τις συζητήσεις», είπε χθες το βράδυ, μιλώντας για μία υπόθεση, η οποία κρατάει σχεδόν 7-8 μήνες.
Στην Τούμπα κανείς δεν είναι πλέον αισιόδοξος γι΄ αυτή την υπόθεση και κανείς δεν περιμένει τίποτα. Αν πέφτουν όλοι τόσο έξω στις εκτιμήσεις τους και τελικώς μπουν στην ΠΑΕ τα χρήματα, έχει καλώς. Ο ΠΑΟΚ, πάντως, προγραμματίζει εδώ και μέρες, χωρίς τους Άραβες.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5175
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
τελικα δεν ξερω αν μου φταινε οι δημοσιγραφοι η αραβες η η διοικηση.
απο την προσπαθεια του ο ζαγορακης να μην ειναι μαιντανος εχει καταληξει να εμφανιζεται η να τοποθετειται πιο σπανια και απο πατριαρχη.
αφηνει το κοσμο ερμαιο των δημοσιογραφων και καποιων δικηγορων.
και αν δεν θελει να τοποθετηθει ας βγει να διαψευσει τουλαχιστον αυτον το σπυρατο που βγαινει και μιλαει για μνημονια και παπαριες.
ειπαμε να κρατας χαμηλους τονους αλλα οχι και να αφηνεις τον καθε βλακα να βγαινει και να διαδιδει μουφες χωρις να αντιδρας.
απο την προσπαθεια του ο ζαγορακης να μην ειναι μαιντανος εχει καταληξει να εμφανιζεται η να τοποθετειται πιο σπανια και απο πατριαρχη.
αφηνει το κοσμο ερμαιο των δημοσιογραφων και καποιων δικηγορων.
και αν δεν θελει να τοποθετηθει ας βγει να διαψευσει τουλαχιστον αυτον το σπυρατο που βγαινει και μιλαει για μνημονια και παπαριες.
ειπαμε να κρατας χαμηλους τονους αλλα οχι και να αφηνεις τον καθε βλακα να βγαινει και να διαδιδει μουφες χωρις να αντιδρας.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
μπλα μπλα μπλα
"Την ίδια ώρα, ο κ. Πάγκαλος βρίσκεται στο Κατάρ όπου υπό μυστικότητα διεξάγονται συνομιλίες και είναι πιθανό σύμφωνα με πληροφορίες να υπάρξουν ακόμα και εντός της ημέρας ανακοινώσεις εφόσον υπάρξει συμφωνία για επενδύσεις στο Ελληνικό και σε άλλες πέντε περιοχές."
ttp://www.capital.gr/News.asp?id=1114262
λετε να έχει σχέση???
"Την ίδια ώρα, ο κ. Πάγκαλος βρίσκεται στο Κατάρ όπου υπό μυστικότητα διεξάγονται συνομιλίες και είναι πιθανό σύμφωνα με πληροφορίες να υπάρξουν ακόμα και εντός της ημέρας ανακοινώσεις εφόσον υπάρξει συμφωνία για επενδύσεις στο Ελληνικό και σε άλλες πέντε περιοχές."
ttp://www.capital.gr/News.asp?id=1114262
λετε να έχει σχέση???
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Να πάρουμε τηλ το Σπύρο Παρασκευάτο και τους επαγγελματίες δημοσιογράφους του ΠΑΟΚ να μας πουν
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Νομίζω ότι ο πρόεδρας έχει αφήσει σαφείς οδηγίες προς όλους μας για το πως να αντιδράσουμε αυτές τις μέρες με την ανακοίνωση της ΠΑΕ.barlow4 έγραψε:τελικα δεν ξερω αν μου φταινε οι δημοσιγραφοι η αραβες η η διοικηση.
απο την προσπαθεια του ο ζαγορακης να μην ειναι μαιντανος εχει καταληξει να εμφανιζεται η να τοποθετειται πιο σπανια και απο πατριαρχη.
αφηνει το κοσμο ερμαιο των δημοσιογραφων και καποιων δικηγορων.
και αν δεν θελει να τοποθετηθει ας βγει να διαψευσει τουλαχιστον αυτον το σπυρατο που βγαινει και μιλαει για μνημονια και παπαριες.
ειπαμε να κρατας χαμηλους τονους αλλα οχι και να αφηνεις τον καθε βλακα να βγαινει και να διαδιδει μουφες χωρις να αντιδρας.
Το ότι βγαίνουν κάτι μπαλαδόροι κάτι γκαζέτες κάτι σπορτόσκυλα κάτι μετρόπολις κάτι σπόργια του Βοργιά κάτι όλαπαοκ24 και δημοσιογράφοι που επι της ουσίας δεν μας λένε τίποτα νεότερο ή ακόμα αν θέλεις και δικηγόροι εκπρόσωποι που δεν τους γνωρίζαμε μέχρι ψες και λένε ότι να ναι γιατί δεν έχουν απολύτως μα απολύτως καμία πληροφόρηση είναι αρκετό για συμπεράσματα.
Για τον δημοσιογράφο ο μόνος τρόπος για να μάθει καμία πληροφορία παραπάνω το καλύτερο που έχει να γράψει είναι αυτά που διαβάζουμε μόνο και μόνο μήπως βγεί κανάς εκπρόσωπος και πει καμία κουβέντα παραπάνω.
Και τι να μας πει έξτρα ο κάθε εκπρόσωπος μαιντανός ή όχι απο την στιγμή που ούτε και αυτός γνωρίζει το πότε έρχεται ο πελάτης του.
Συνεπώς χρυσός κανόνας νούμερο 1.
ΥΠΟΜΟΝΗ
- mauros hmer
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
εγω παλι νομιζω οτι το θεμα απλα εχει τελειωσει και δεν το ξερουμε...αρνητικα ενοοω
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Γιατι δεν βγαζει μια ανακοινωση η παε να απαντησει στα οσα λεει ο σπυρατος??μιλαει οντως με τους αραβες ολες αυτες τις μερες(καθημερινα οπωσ λεει ο σπυρατος)??εχει στα χερια της το πλανο διοικησης η'λεει παραμυθια ο σπυρατος??... να μην ακουμε την καθε παπαρια απο τους "δημοσιογραφους",μια ανακοινωση της διοικησης θα εβαζε τα πραγματα στη θεση τους.....δε λεω να γινει μαιντανος ο ζαγορακης κ να παρει τα ραδιοφωνα με τη σειρα....ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ Κ ΛΙΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...τοσο δυσκολο ειναι??ο κοσμος ματωνει οικονομικα για την ομαδα κ αξιζει μια καλυτερη ενημερωση
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Επειδή έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά και επειδή τα νεύρα όλων είναι τεταμένα, ας βγει όμως ο πρόεδρος να βάλει ένα τέλος σε όλη αυτή την παραπληροφόρηση και παραφιλολογία. Οκ, μας έχει δώσει γραμμή με την ανακοίνωση, αλλά να αλωνίζουν όσοι αλωνίζουν και να λένε σενάρια και ό,τι νομίζουν απλά για να πουν κάτι, και να μην ακούμε τίποτα επίσημο, δεν είναι ούτε σωστό ούτε καλό. Βγαίνει ο άλλος και στην ουσία βαφτίζει το θέμα λήξαν μιλώντας αόριστα και υποθετικά για να κρατήσει και μια καβάντζα για την κωλοτούμπα του.gash04 έγραψε:Νομίζω ότι ο πρόεδρας έχει αφήσει σαφείς οδηγίες προς όλους μας για το πως να αντιδράσουμε αυτές τις μέρες με την ανακοίνωση της ΠΑΕ.barlow4 έγραψε:τελικα δεν ξερω αν μου φταινε οι δημοσιγραφοι η αραβες η η διοικηση.
απο την προσπαθεια του ο ζαγορακης να μην ειναι μαιντανος εχει καταληξει να εμφανιζεται η να τοποθετειται πιο σπανια και απο πατριαρχη.
αφηνει το κοσμο ερμαιο των δημοσιογραφων και καποιων δικηγορων.
και αν δεν θελει να τοποθετηθει ας βγει να διαψευσει τουλαχιστον αυτον το σπυρατο που βγαινει και μιλαει για μνημονια και παπαριες.
ειπαμε να κρατας χαμηλους τονους αλλα οχι και να αφηνεις τον καθε βλακα να βγαινει και να διαδιδει μουφες χωρις να αντιδρας.
Το ότι βγαίνουν κάτι μπαλαδόροι κάτι γκαζέτες κάτι σπορτόσκυλα κάτι μετρόπολις κάτι σπόργια του Βοργιά κάτι όλαπαοκ24 και δημοσιογράφοι που επι της ουσίας δεν μας λένε τίποτα νεότερο ή ακόμα αν θέλεις και δικηγόροι εκπρόσωποι που δεν τους γνωρίζαμε μέχρι ψες και λένε ότι να ναι γιατί δεν έχουν απολύτως μα απολύτως καμία πληροφόρηση είναι αρκετό για συμπεράσματα.
Για τον δημοσιογράφο ο μόνος τρόπος για να μάθει καμία πληροφορία παραπάνω το καλύτερο που έχει να γράψει είναι αυτά που διαβάζουμε μόνο και μόνο μήπως βγεί κανάς εκπρόσωπος και πει καμία κουβέντα παραπάνω.
Και τι να μας πει έξτρα ο κάθε εκπρόσωπος μαιντανός ή όχι απο την στιγμή που ούτε και αυτός γνωρίζει το πότε έρχεται ο πελάτης του.
Συνεπώς χρυσός κανόνας νούμερο 1.
ΥΠΟΜΟΝΗ
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πρωινό μίτινγκ ομάδας ΑΡΔ,
ΑΡΔ1 . τι νέα έχουμε???
ΑΡΔ2. χμμμ τίποτα
ΑΡΔ1. πώς τίποτα??? και τι θα γράψουμε σήμερα???
ΑΡΔ3. Κάπου διάβασα οτι ο δικηγόρος είπε οτι έκλασε η καμήλα ενός μακρινού ξαδέρφου του Οντει.
ΑΡΔ1. Οκ, μας κάνει, αρκεί να το διασταυρώσουμε πρώτα...Πάρε τηλέφωνο αμέσως τον Πρόεδρο...
ΑΡΔ2. δεν το σηκώνει...
ΑΡΔ3. ουτε σε μένα το σηκώνει...
ΑΡΔ1. Θα πάρω εγώ... μου έχει αδυναμία εμένα....χτυπάει... έλα Πρόεδρε είναι αλήθεια οτι έκλασε η καμήλ...
Ζαγοράκης. ε άι σιχτίρ και εσύ και η καμήλα...
ΑΡΔ2+ΑΡΔ3. (με μια φωνή) Τι είπε???
ΑΡΔ1. εεε δεν ήθελε να μιλήσει ...
ΑΡΔ2.
Θα είναι εκνευρισμένος...
ΑΡΔ1 με ποιόν???
ΑΡΔ3. να δεις που εκνευρίστηκε με τον δικηγόρο....
ΑΡΔ1. ναι αυτό είναι... Το γράφεις αμέσως να προλάβουμε τους άλλους...και εγώ θα πάρω τηλέφωνο το κονέ μου στην ΠΑΕ για λεπτομέρειες...
meanwhile ....
καθαρίστρια ΠΑΕ έχει χάσει το φαράσι και ψάχνει να το βρει χτυπάει το κινητό της...
ΑΡΔ1.έλα εγώ είμαι πες μου γι....
καθαρίστρια. Ασε με τώρα δεν μπορώ ... ψάχνω
ΑΡΔ2. τι σου είπε??
ΑΡΔ1. κάτι ψάχνει δεν μου είπε τι...
ΑΡΔ3.
να δεις που ψάχνει το μνημόνιο
ΑΡΔ1. ναι αυτό είναι..
ΑΡΔ1 . τι νέα έχουμε???
ΑΡΔ2. χμμμ τίποτα
ΑΡΔ1. πώς τίποτα??? και τι θα γράψουμε σήμερα???
ΑΡΔ3. Κάπου διάβασα οτι ο δικηγόρος είπε οτι έκλασε η καμήλα ενός μακρινού ξαδέρφου του Οντει.
ΑΡΔ1. Οκ, μας κάνει, αρκεί να το διασταυρώσουμε πρώτα...Πάρε τηλέφωνο αμέσως τον Πρόεδρο...
ΑΡΔ2. δεν το σηκώνει...
ΑΡΔ3. ουτε σε μένα το σηκώνει...
ΑΡΔ1. Θα πάρω εγώ... μου έχει αδυναμία εμένα....χτυπάει... έλα Πρόεδρε είναι αλήθεια οτι έκλασε η καμήλ...
Ζαγοράκης. ε άι σιχτίρ και εσύ και η καμήλα...
ΑΡΔ2+ΑΡΔ3. (με μια φωνή) Τι είπε???
ΑΡΔ1. εεε δεν ήθελε να μιλήσει ...
ΑΡΔ2.
ΑΡΔ1 με ποιόν???
ΑΡΔ3. να δεις που εκνευρίστηκε με τον δικηγόρο....
ΑΡΔ1. ναι αυτό είναι... Το γράφεις αμέσως να προλάβουμε τους άλλους...και εγώ θα πάρω τηλέφωνο το κονέ μου στην ΠΑΕ για λεπτομέρειες...
meanwhile ....
καθαρίστρια ΠΑΕ έχει χάσει το φαράσι και ψάχνει να το βρει χτυπάει το κινητό της...
ΑΡΔ1.έλα εγώ είμαι πες μου γι....
καθαρίστρια. Ασε με τώρα δεν μπορώ ... ψάχνω
ΑΡΔ2. τι σου είπε??
ΑΡΔ1. κάτι ψάχνει δεν μου είπε τι...
ΑΡΔ3.
ΑΡΔ1. ναι αυτό είναι..
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
mauros hmer έγραψε:[youtube]y7lULaE6kv4[/youtube]
Να προσθέσω και το φοβερό video clip στο συλλογισμό σου Καμποτζιανέ.
[youtube]BD1uGPkxQfA[/youtube]
Εγκυκλοπαιδικά, το τραγούδι δεν έχει κανένα ρατσιστικό υπονοούμενο, το αντίθετο.
Είναι μία απόπειρα ποιητικής - μελωδικής καταγραφής του συνθέτη Robert Smith των εντυπώσεων και της έντασης που του προκάλεσε το βιβλίο του Αλμπέρ Καμύ, Ο Ξένος.
Παραπλανητικός ο τίτλος, όμοια περίπτωση με το Born in the USA του Springsteen.
End of the off topic session.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
δε λεω να βγει και να αρχισει να διαψευδει τον εναν και τον αλλον.εστω μια ανακοινωση τωρα που ο καθενας σπερνει σεναρια δεξια και αριστερα και να πει οτι η μονη αξιοπιστη ενημερωση θα προερχεται απο την παε και να μην ακουμε κανεναν.οχι τιποτα αλλο τοσο καιρο ουτως η αλλως τους αρδ τους εχουμε στη μπουκα τωρα αρχισαν να μιλανε και δικηγοροι δεν θελει και πολυ να αρπαξει ο κοσμος.στο κατω κατω προς οφελος της παε θα ειναι.
αλλωστε για πρωτη φορα ο κοσμος εχει κρατησει πολυ διακριτικη σταση και δεν νομιζω πως εχει κατι να φοβηθει.
και στην τελικη ακομα και να χαλασει το θεμα τον ΠΑΟΚ ποτε δεν τον αφησε ο κοσμος του.δεν χρειαζεται να ανησυχει.οσο υπαρχει ντομπροσυνη αναμεσα στη διοικηση και τον κοσμο δεν χαλαει η συσπειρωση.οσο δημιουργειται αποσταση χαλει.
αλλωστε για πρωτη φορα ο κοσμος εχει κρατησει πολυ διακριτικη σταση και δεν νομιζω πως εχει κατι να φοβηθει.
και στην τελικη ακομα και να χαλασει το θεμα τον ΠΑΟΚ ποτε δεν τον αφησε ο κοσμος του.δεν χρειαζεται να ανησυχει.οσο υπαρχει ντομπροσυνη αναμεσα στη διοικηση και τον κοσμο δεν χαλαει η συσπειρωση.οσο δημιουργειται αποσταση χαλει.