Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
σημερα θα ξεπληρωθουν και κατι γραμματια στη χαβουζα... :ugeek:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ε κι εσείς τι περιμένατε; Βέβαια ο ΠΑΟ είναι υπερβολικά άχρηστος και παραλίγο να το φάει στο τέλος και χρειάστηκε και η ακύρωση του γκολ. Κλασικά, σε αυτά τα παιχνίδια είμαστε με τον Εγκέλαδο. Και αν δεν κάτσει, ισοπαλία. Και αν δεν κάτσει, ας νικήσει ο πιο ανίσχυρος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μην εχοντας τι αλλο να κανω εκατσα και ειδα το παιχνιδι μετα το 70' . Λοιπόν, ο βαζελος είχε ταμπουρωθει πίσω, ο ζεσουαλδος φωναζε να κρατησουν μπάλα στα πόδια τους καθώς την πουλούσαν με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ από την άλλη, ο ρουλης φρόντιζε να τους την επιστρέψει είτε με λάθος πάσα είτε σουτάροντας....εκεί που σουταρε ο καραμπελας
Τραγικό θέαμα, στο τελος, περισότερο φιλικό θύμιζε...
Τραγικό θέαμα, στο τελος, περισότερο φιλικό θύμιζε...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.

φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μόλις άκουσα στο Σκάι τον Κόντη και κόντεψα να πέσω από την καρέκλα....
ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!
Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!
Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!
ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!
Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!
Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η μεγάλη ξεφτίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου δυστυχώς ζούμε στην ΧΟΎΝΤΑ των γαβροβαζελωνtrel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.![]()
![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ρε παιδια, παιζει τιποτα με τον κουπερ??
κατι περιεργα ακουσα απο το "μπιμπίκι" στο ραδιοφωνο
κατι περιεργα ακουσα απο το "μπιμπίκι" στο ραδιοφωνο
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δεν ήταν φιλικά φίλε.trel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.![]()
![]()
![]()
Ήταν δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις αιμομιξίας. Ποινικά κολάσιμες.
Αλλά .... που είναι οι εισαγγελείς όταν τους χρειάζεσαι.
Edit:
"Έφυγε" ο Μιγκέλ Άνχελ Πεντράθα
Σε ηλικία 48 έφυγε από τη ζωή το Σάββατο (8/1) ο Μιγκέλ Άνχελ Πεντράθα, καθώς έδινε μάχη τα τελευταία χρόνια με την "επάρατη" νόσο.
Ο εκλιπών είχε διατελέσει προπονητής στον Ηρακλή τη σεζόν 2008-09, ενώ πέρασε και για λίγο από τον πάγκο του Πανσερραϊκού, προτού αποχωρήσει εξαιτίας των προβλημάτων που είχε με την υγεία του.
Ο Πεπ Γκουαρδιόλα αφιέρωσε σε αυτόν την νίκη της Μπαρτσελόνα επί της Λα Κορούνια, μιας και ο Πεντράθα σαν παίκτης είχε αγωνιστεί στους "μπλαουγκράνα"
R.I.P.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Λα Κορούνια Μπάρτσα 0-1 .Ο Βίγια πανηγυρίζει δίπλα στην εξέδρα και οι οπαδοί της Λα Κορούνια απλά χαμογελάνε. Όυτε φτύσιμο ,ούτε μπουκάλια ,ούτε «θα σε.. μπιπ ..κ@@@παιδο» κλπ. Η δύναμη και η μαγεία του καλού ποδοσφαίρου ...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η δύναμη και η μαγεία του καλού ποδοσφαίρου σε συνδιασμό με τη δύναμη της "Παιδείας"...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ειπαμε φιλικο με τα ολα του...τους ξαναξηγηθηκαν μπορει οτι μα μου σου του με τον ΠΑΟΚ παλι μην ανησυχειτε το καθηκον μας θα το κανουμε εμεις κλπ...thief έγραψε:μόλις άκουσα στο Σκάι τον Κόντη και κόντεψα να πέσω από την καρέκλα....![]()
ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!
Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!
Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δε νομίζω ότι οι οπαδοί της Λα Κορούνια φημίζονται για την παιδεία τους.Απλά προχθές υποκλίθηκαν...GI4NNEN4 έγραψε:Η δύναμη και η μαγεία του καλού ποδοσφαίρου σε συνδιασμό με τη δύναμη της "Παιδείας"...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και μόνο το ποδόσφαιρο που βλέπουν εδω και δεκαετίες, θεωρώ πως αρκεί για να αποκτήσουν -ποδοσφαιρική έστω- παιδεία.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τι παιδείες λέτε ρε τώρα?
πλάκα κάνετε?
Ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ
πλάκα κάνετε?
Ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ
