Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Στο Χαβίτο ας βάλουν ό,τι θέλουν. Αφήστε που η ποιότητά τους έχει πέσει κατακόρυφα. Προσπαθούν να γίνουν ομάδα συνόλου αλλά πόσο πια να βαδίσεις στα χνάρια του ΠΑΟΚ;

Κι εμείς την έχουμε πατήσει είτε εξαργυρώνοντας πανάκριβα δυο τρία γκολ είτε δίνοντας παίχτες κάτω και μάλιστα όχι με λέσχες και τέτοια αλλά με Μπατατούδη :? . Ο Άρης - Μαρία με τα κίτρινα δε θα την "πατήσει";

Ραφίκ τι λέει;
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

[youtube]a_tJd3ZmC0c[/youtube]

Η αποστολή τι ώρα γυρνάει?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Θα ξεκινήσουν σε λίγο Ιταλέ,δεν θα περιμένουν να γυρίσουν ..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

σημερα θα ξεπληρωθουν και κατι γραμματια στη χαβουζα... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Εικόνα


αποστολή εξετελέσθη στη χαβουζα.!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ε κι εσείς τι περιμένατε; Βέβαια ο ΠΑΟ είναι υπερβολικά άχρηστος και παραλίγο να το φάει στο τέλος και χρειάστηκε και η ακύρωση του γκολ. Κλασικά, σε αυτά τα παιχνίδια είμαστε με τον Εγκέλαδο. Και αν δεν κάτσει, ισοπαλία. Και αν δεν κάτσει, ας νικήσει ο πιο ανίσχυρος.
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

μην εχοντας τι αλλο να κανω εκατσα και ειδα το παιχνιδι μετα το 70' . Λοιπόν, ο βαζελος είχε ταμπουρωθει πίσω, ο ζεσουαλδος φωναζε να κρατησουν μπάλα στα πόδια τους καθώς την πουλούσαν με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ από την άλλη, ο ρουλης φρόντιζε να τους την επιστρέψει είτε με λάθος πάσα είτε σουτάροντας....εκεί που σουταρε ο καραμπελας :lol: :lol: :lol:

Τραγικό θέαμα, στο τελος, περισότερο φιλικό θύμιζε... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από trel@menos »

ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη. :evil: :evil: :evil: :evil:
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από thief »

μόλις άκουσα στο Σκάι τον Κόντη και κόντεψα να πέσω από την καρέκλα.... :lol:

ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!

Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!

Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

trel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη. :evil: :evil: :evil: :evil:
Η μεγάλη ξεφτίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου δυστυχώς ζούμε στην ΧΟΎΝΤΑ των γαβροβαζελων
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

ρε παιδια, παιζει τιποτα με τον κουπερ??
κατι περιεργα ακουσα απο το "μπιμπίκι" στο ραδιοφωνο
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από DC »

trel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη. :evil: :evil: :evil: :evil:
Δεν ήταν φιλικά φίλε.
Ήταν δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις αιμομιξίας. Ποινικά κολάσιμες.
Αλλά .... που είναι οι εισαγγελείς όταν τους χρειάζεσαι.



Edit:
"Έφυγε" ο Μιγκέλ Άνχελ Πεντράθα

Σε ηλικία 48 έφυγε από τη ζωή το Σάββατο (8/1) ο Μιγκέλ Άνχελ Πεντράθα, καθώς έδινε μάχη τα τελευταία χρόνια με την "επάρατη" νόσο.
Ο εκλιπών είχε διατελέσει προπονητής στον Ηρακλή τη σεζόν 2008-09, ενώ πέρασε και για λίγο από τον πάγκο του Πανσερραϊκού, προτού αποχωρήσει εξαιτίας των προβλημάτων που είχε με την υγεία του.
Ο Πεπ Γκουαρδιόλα αφιέρωσε σε αυτόν την νίκη της Μπαρτσελόνα επί της Λα Κορούνια, μιας και ο Πεντράθα σαν παίκτης είχε αγωνιστεί στους "μπλαουγκράνα"


R.I.P.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Λα Κορούνια Μπάρτσα 0-1 .Ο Βίγια πανηγυρίζει δίπλα στην εξέδρα και οι οπαδοί της Λα Κορούνια απλά χαμογελάνε. Όυτε φτύσιμο ,ούτε μπουκάλια ,ούτε «θα σε.. μπιπ ..κ@@@παιδο» κλπ. Η δύναμη και η μαγεία του καλού ποδοσφαίρου ...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Η δύναμη και η μαγεία του καλού ποδοσφαίρου σε συνδιασμό με τη δύναμη της "Παιδείας"...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

thief έγραψε:μόλις άκουσα στο Σκάι τον Κόντη και κόντεψα να πέσω από την καρέκλα.... :lol:

ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!

Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!

Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!
ειπαμε φιλικο με τα ολα του...τους ξαναξηγηθηκαν μπορει οτι μα μου σου του με τον ΠΑΟΚ παλι μην ανησυχειτε το καθηκον μας θα το κανουμε εμεις κλπ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”