Κι εμείς την έχουμε πατήσει είτε εξαργυρώνοντας πανάκριβα δυο τρία γκολ είτε δίνοντας παίχτες κάτω και μάλιστα όχι με λέσχες και τέτοια αλλά με Μπατατούδη
Ραφίκ τι λέει;
Η μεγάλη ξεφτίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου δυστυχώς ζούμε στην ΧΟΎΝΤΑ των γαβροβαζελωνtrel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.![]()
![]()
![]()
Δεν ήταν φιλικά φίλε.trel@menos έγραψε:ρε σεις ποτε τελειωσε η σαιζον και αρχισαν τα φιλικα και δεν το πηρα χαμπαρι?
φιλικο χθες στο οακα, φιλικο σημερα στην κερκυρα.
εμεις κλεισαμε κανενα?
α ρε ελλαδαρα αθανατη.![]()
![]()
![]()
ειπαμε φιλικο με τα ολα του...τους ξαναξηγηθηκαν μπορει οτι μα μου σου του με τον ΠΑΟΚ παλι μην ανησυχειτε το καθηκον μας θα το κανουμε εμεις κλπ...thief έγραψε:μόλις άκουσα στο Σκάι τον Κόντη και κόντεψα να πέσω από την καρέκλα....![]()
ο άνθρωπος σε ρεσιτάλ παπαρολογίας τι μας είπε...;;;....ότι ο Σταθόπουλος είναι πολύ καλός διαιτητής, του ξεφυγε η φάση και ουσιαστικά τίποτα άλλο...!!!
Αρε πούστη μου ή είσαι παράρτημα ή δεν είσαι...!!!
Καμιά ανακοίνωση ρε λωρίδα της γάζας δεν θα βγάλετε..;;;..ή μάλλον ξέρετε το έργο, θα σας αδικήσουν με τον αφέντη σας και μετά η διαιτησία θα σας πηγαίνει πρίμα ως δούλοι που είσαστε..!!
Φανταστείτε πάντως καμιά τέτοια φάση να γινόταν σε αγώνα ΠΑΟΚ-ρούλης... 200 ανακοινώσεις θα είχαμε, 10.000 e.mail και ο Κόντης πρωί-μεσημέρι-βράδυ να κλαίγεται....
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΑΤΣΑΚΙΑ..!!