Σωστές σκέψεις.
1) Συμφωνώ. Παπά να πούλησε / πουλάει με δεν το πιστεύω. Να του πούλησαν/πουλάνε μπορεί.
2) Δεν γνωρίζω.
3) Δεν μου λέει τίποτα αυτό.
4) Θεωρώ οτι είναι βάσει πλάνου. Καλύπτουν σενάρια και εξετάζουν αντιδράσεις.
5) Η μεγαλύτερη πληγή για εμένα. Για τα κλικς θα πούνε ό,τι τους κατέβει. Και, εάν μάλιστα, δουν οτι δεν έχει/ θα έχει τυράκι όπως λες, θα κάνουν πόλεμο. Κατά βάθος αυτοί είναι ο ΠΑΟΚ στο μυαλό τους, δεν μπόρεσαν να γίνουν παίκτες, για αυτό γράφουν για τους παίκτες, αλλά αυτοί είναι καλύτεροι γιατί οι παίκτες είναι παροδικοί, οι παοκοαρδ θα μείνουν να υπηρετούν την ομάδα (;;;;!!!). Δεν μπορούν να διοικήσουν, άρα θα γράφουν για τη διοίκηση και θα φτιάχνουν ρεύμα όποτε θέλουν για να δείξουν τη δύναμή τους (;;;!!!). Τώρα αυτό θα πουλήσει για αυτούς, οτι χαλάει το deal. Εάν χαλάσει -> πρώτοι το αποκαλύψαμε και δεν σας πουλήσαμε παπά. Εάν γίνει-> αναπάντεχη θετική εξέλιξη της τελευταίας στιγμής!! Ο ΧΨΩ έπεισε τους Άραβες να μπουν. Εμείς το φανταζόμασταν, αλλά οφείλαμε να σας πούμε και τα εναλλακτικά σενάρια (στα οποία επειδή αντιδράσατε, προσθέσαμε τα "δεν χρειάζεται να είναι ο Βιερίνια, ΑΛΛΑ, εάν είναι να πουληθεί, καλύτερα να πουληθεί τώρα γιατί "θα χαθεί η υπεραξία" - καινούριο ευαγγέλιο αυτό τώρα). ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.
6) ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ.
7) Στις 31/1 θα κρίνουμε αποχωρήσεις και οτιδήποτε άλλο. Μέχρι τότε μπορεί να είναι από φούμαρα, μέχρι τρικάκια οποιασδήποτε πλευράς.
8) + 10000000000000000
Τα μυαλά πονάνε το ξέρω, υπομονή λίγο ακόμα και θα μάθουμε ό,τι είναι να μάθουμε.
