Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DimisK »

Μια ομάδα είναι απλά μια ανώνυμη εταιρεία για έναν επενδυτή. Δεν είναι πολυεθνική επιχείρηση με offshore, που να απαιτεί πολύμηνες έρευνες και διαπραγματεύσεις. Τα πράγματα στον ΠΑΟΚ είναι ξεκάθαρα, ο Ζαγοράκης έχει νοικοκυρέψει την ομάδα. Είναι εύκολο για κάποιον να βρει όλα όσα αφορούν τον ΠΑΟΚ. Έξοδα, έσοδα, υποχρεώσεις. Αυτό με προβληματίζει. Οι άραβες ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι ποσοστό θέλουν να πάρουν! Αυτό δεν μαρτυρά σοβαρές μελέτες.

Επαναλαμβάνω, μακάρι να κάνω λάθος. Κρίνω όμως από αντίστοιχες διαδικασίες του παρελθόντος.

Όσον αφορά στον Μαρινάκη, η απόφαση να πάρει τον ολυμπιακό ήταν άμεση, σε συνεννόηση με τον Κόκκαλη, άσχετο αν υλοποιήθηκε 6 μήνες μετά. Απο την πρώτη στιγμή ο Κόκκαλης ήξερε τι θέλει να κάνει με τον ολυμπιακό, όπως και ο Μαρινάκης. Δεν υπήρξε καμία κωλυσιεργία. Μην μπερδεύουμε διαφορετικές καταστάσεις. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...


ΥΓ: Κατά τα άλλα, πιστεύω ότι είμαι σοβαρός άνθρωπος... 8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Οι άραβες ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι ποσοστό θέλουν να πάρουν!
TO 67% ..
Το ειπε ο μαργαριτης...


http://paokmaniawebradio.listen2myradio.com/

LIVE..
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από barlow4 »

υπαρχουν καποια δεδομενα.
1)ο ζαγορακης.αν πουλησε παπα θα κυνηγηθει.δεν νομιζω να πιστεψε πως θα κοιμησει εναν λαο.τον εχω για τιμιο.
2)ο μαργαριτης ειναι καθηγητης μου και μεγαλο κεφαλι.δεν νομιζω οτι θα καθοταν να γελοιοποιηθει για εναν παπα.βεβαια ειναι δικηγορος.
3)το ονομα του οντει δεν υπαρχει πουθενα στο ιντερνετς(wtf)
4)ασυνενοησια των δυο δικηγορων.αλλα λεει ο ενας αλλα ο αλλος.
5)αρδ.απο τοτε που ηρθε ο ζαγορακης δεν τρωνε το τυρακι του παρελθοντος και βγαζουν μια πικρα.οσο βγαζουν πικρα τοσο σημαινει οτι δεν εχουν πληροφοριες.μεχρι στιγμης τσορματζογλου και κολκα τους εχω σταμπαρει.λενε οτι χαλαει το deal.να δουμε.
6)η αρχικη πληροφορηση ηταν οτι 10-20 ιανουριου θα εχουν γινει ολα.σημερα ειναι 9.
7)αγωνιστικο.μεχρι στιγμης φευγουν αυτοι που θελουν να φυγουν.οι φημες για ολους τους αλλους ειναι των αρδ.αρα παπαριες.
8)ρε ζαγορ το επικοινωνιακο κομματι της παε βρε ανθρωπε.κανε κατι.μας εχεις αφησει και βγαζουμε μονοι μας τα ματια μας.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

ολοι εσεις που χαιρεστε μονο και στην ιδεα οτι θα χαλασει το ντιλ ποσο ΠΑΟΚ ηθελα να ξερα ειστε?'
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bane1980 »

Σωστές σκέψεις.

1) Συμφωνώ. Παπά να πούλησε / πουλάει με δεν το πιστεύω. Να του πούλησαν/πουλάνε μπορεί.
2) Δεν γνωρίζω.
3) Δεν μου λέει τίποτα αυτό.
4) Θεωρώ οτι είναι βάσει πλάνου. Καλύπτουν σενάρια και εξετάζουν αντιδράσεις.
5) Η μεγαλύτερη πληγή για εμένα. Για τα κλικς θα πούνε ό,τι τους κατέβει. Και, εάν μάλιστα, δουν οτι δεν έχει/ θα έχει τυράκι όπως λες, θα κάνουν πόλεμο. Κατά βάθος αυτοί είναι ο ΠΑΟΚ στο μυαλό τους, δεν μπόρεσαν να γίνουν παίκτες, για αυτό γράφουν για τους παίκτες, αλλά αυτοί είναι καλύτεροι γιατί οι παίκτες είναι παροδικοί, οι παοκοαρδ θα μείνουν να υπηρετούν την ομάδα (;;;;!!!). Δεν μπορούν να διοικήσουν, άρα θα γράφουν για τη διοίκηση και θα φτιάχνουν ρεύμα όποτε θέλουν για να δείξουν τη δύναμή τους (;;;!!!). Τώρα αυτό θα πουλήσει για αυτούς, οτι χαλάει το deal. Εάν χαλάσει -> πρώτοι το αποκαλύψαμε και δεν σας πουλήσαμε παπά. Εάν γίνει-> αναπάντεχη θετική εξέλιξη της τελευταίας στιγμής!! Ο ΧΨΩ έπεισε τους Άραβες να μπουν. Εμείς το φανταζόμασταν, αλλά οφείλαμε να σας πούμε και τα εναλλακτικά σενάρια (στα οποία επειδή αντιδράσατε, προσθέσαμε τα "δεν χρειάζεται να είναι ο Βιερίνια, ΑΛΛΑ, εάν είναι να πουληθεί, καλύτερα να πουληθεί τώρα γιατί "θα χαθεί η υπεραξία" - καινούριο ευαγγέλιο αυτό τώρα). ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.
6) ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ.
7) Στις 31/1 θα κρίνουμε αποχωρήσεις και οτιδήποτε άλλο. Μέχρι τότε μπορεί να είναι από φούμαρα, μέχρι τρικάκια οποιασδήποτε πλευράς.
8) + 10000000000000000

Τα μυαλά πονάνε το ξέρω, υπομονή λίγο ακόμα και θα μάθουμε ό,τι είναι να μάθουμε.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από rasputin »

Οι αρδ λενε οτι το deal μπορει να χαλασει γιατι δεν ξερουν τιποτα μα τιποτα περισσοτερο απο εμας. Οσο δεν εχουν ενημερωση απο ΠΑΕ και απο την στιγμη που δεν μπορουν ουτε να βγαλουν αλλη ειδηση απο τους δικηγορους αλλα ουτε και να παρουν τηλεφωνο στο Καταρ και να ρωτησουν, πιστευουν μεσα στην πικρα της ελλειψης ειδησεων οτι κατι δεν παει καλα. Δικαιωμα τους.

Σχετικά με αυτο που λετε καποιοι οτι ο Ζαγορ θα εχει προβλημα αν τελικα χαλασει το deal, γιατι ρε μαγκες??? Δεν καταλαβα, βγηκε να σας υποσχεθει τιποτα? Μια συγκρατημενη ανακοινωση τυπου εβγαλε η ΠΑΕ οπου ειπε κραταμε μικρο καλαθι και ελπιζουμε ολα να πανε καλα. Τιποτα αλλο. Αν εχετε νευρα με καποιον, αυτοι θα επρεπε να ειναι οι δημοσιογραφοι που το εχουν κάνει reality το θεμα.

Μαγκια της διοικησης που δεν εχει ακουστει τιποτα. Η διοικηση δεν μπορει να σταματησει τον νομικο συμβουλο κανενος να προβεί σε δηλωσεις.
Μαγκια της διοικησης που εχει ωθησει τους καραγκιοζηδες στην ανυπαρξια των συνεχομενων "άρθρων¨ και "ρεπορτάζ" τα οποια δεν λενε απολυτως τιποτα. Το χαιρομαι ΠΑΡΑ πολύ.
και τελος,
Μαγκια της διοκησης για την σταση της καθόλη την διαρκεια αυτου του σιριαλ.

Για αλλη μια φορα, Μακαρι ολα να πανε καλα.
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

1) Είναι λαμόγιο ο πρόεδρος και πολύ μικρός για το μεγαλείο του ΠΑΟΚ για να φερθεί έτσι άτιμα σε εμάς και να μας κοροιδέψει καθ αυτό τον τρόπο.

2) Ο κύριος Μαργαρίτης εξυπηρέτησε συμφέροντα και για να προβάλει τον εαυτό του.

3) Ο Οντέι είναι ο Φαντομάς της σκοτεινής υπόθεσης και μια τεράστια φούσκα που ούτε ο Μπατατούδης δεν φύσηξε στο χρηματιστήριο.

4) Πόλεμος συμφερόντων και επικοινωνιακών διαφημιστικών τρικ μεταξύ των δικηγόρων.

5) Οι ΑΡΔ αποτυπώνουν αντικειμενικά όπως κάνουν πάντα την πραγματικότητα ως έχει.

6) Και όλο το αναβάλλουν το ραντεβού για το δήθεν deal.

7) Το ξήλωμα ξεκίνησε στην ομάδα. Η Δ εθνική είναι κοντά.

8) Τώρα ο Λίλης θα θηλάζει το μωρό.



υγ

Δεν πιστεύω να έχει κανείς πρόβλημα με την καλοπροαίρετη κριτική?
Μερικοί κάντε το κόπι πέιτ αν χαλάσει όπως λέει ο Κόλκας και ο Τζόρμπα.


πι-ες2
Αντε κοντοπούτανε τελείωνε...

ΣΗΚΩΣΕΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από rasputin »

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Platon »

Όλη αυτή η ιστορία είναι μια ΜΛΚ και μισή!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Του gash εννοεις?Συμφωνω..χαχα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gash04 »

Βάζω στοίχημα ότι ο Οντέι το Σαμάρι θα έρθει μαζί με τον Κωνσταντινίδη στην πόλη και θα είναι ντυμένος σαν παίχτης.
Θα τον πάει να φάνε στου Μάκη γύρο και εκεί θα συζητήσουν για το αν θα αναλάβει τις τύχες της ομάδας μαζί με τον Ζαγοράκη που θα είναι ντυμένος σερβιτόρος και θα τους σερβίρει τον γύρο.
Ενώ εμείς θα διαβάζουμε στις εφημερίδες και θα ακούμε απο τα ραδιόφωνα για τον νέο κοντοπούτανο παίχτη τιμωρό που θέλει να μας φέρει ο πρόεδρος.

Αυτόν τον χρησμό είχε δώσει ο Αη Ποντ στους πιστούς Του.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

rasputin έγραψε:Οι αρδ λενε οτι το deal μπορει να χαλασει γιατι δεν ξερουν τιποτα μα τιποτα περισσοτερο απο εμας. Οσο δεν εχουν ενημερωση απο ΠΑΕ και απο την στιγμη που δεν μπορουν ουτε να βγαλουν αλλη ειδηση απο τους δικηγορους αλλα ουτε και να παρουν τηλεφωνο στο Καταρ και να ρωτησουν, πιστευουν μεσα στην πικρα της ελλειψης ειδησεων οτι κατι δεν παει καλα. Δικαιωμα τους.

Σχετικά με αυτο που λετε καποιοι οτι ο Ζαγορ θα εχει προβλημα αν τελικα χαλασει το deal, γιατι ρε μαγκες??? Δεν καταλαβα, βγηκε να σας υποσχεθει τιποτα? Μια συγκρατημενη ανακοινωση τυπου εβγαλε η ΠΑΕ οπου ειπε κραταμε μικρο καλαθι και ελπιζουμε ολα να πανε καλα. Τιποτα αλλο. Αν εχετε νευρα με καποιον, αυτοι θα επρεπε να ειναι οι δημοσιογραφοι που το εχουν κάνει reality το θεμα.
Μαγκια της διοικησης που δεν εχει ακουστει τιποτα. Η διοικηση δεν μπορει να σταματησει τον νομικο συμβουλο κανενος να προβεί σε δηλωσεις.
Μαγκια της διοικησης που εχει ωθησει τους καραγκιοζηδες στην ανυπαρξια των συνεχομενων "άρθρων¨ και "ρεπορτάζ" τα οποια δεν λενε απολυτως τιποτα. Το χαιρομαι ΠΑΡΑ πολύ.
και τελος,
Μαγκια της διοκησης για την σταση της καθόλη την διαρκεια αυτου του σιριαλ.

Για αλλη μια φορα, Μακαρι ολα να πανε καλα.
:nairepaok:

το θεμα δεν θα'ναι οτι δεν θα ευδοκιμησει η μπιζνα με τους αραβες.το προβλημα του ζαγορακη θα αφορα στην υπαρξη ή μη οποιουδηποτε σχεδίου για την επομενη μερα.ως τωρα η ομαδα δε φαινεται να διοικειται κ με το βελτιστο των τροπων.οφειλει να μπει ενα φρενο επιτελους στην αποχη ληψης μετρων απο μερους διοικησης που παρατηρειται εδω κ μηνες.αν οριστικα ναυαγησει το ... αραβικο,δεν υπαρχουν περιθωρια κ δικαιολογιες.απο το πρωτο δευτερολεπτο πρεπει να φανει πως υπηρξε προνοια δια παν ενδεχομενο κ τουτο οφειλει να γινει με ΕΡΓΑ κ ΑΜΕΣΑ.διαφορετικα,εφοσον τα οικονομικα της ομαδας δεν επιτρεπουν την παραμικρη καν σκεψη για ενισχυση,εχουμε δικαιωμα να το μαθουμε ΕΥΘΕΩΣ!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DC »

Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι η ομάδα δεν διοικείται;
Εγώ, από την προσπάθεια απομάκρυνης παικτών που δεν μπορούν να σταθούν στο επίπεδο που θέλουμε και την δημιουργία κενών θέσεων στο ρόστερ, συμπεραίνω το αντίθετο.
Το γεγονός ότι δεν γίνονται μεταγραφές, πιστεύω ότι οφείλεται στην αναμονή για την έκβαση με τους Άραβες.
Και το ότι έως τότε καλύπτονται κάποιες τρύπες εκ των έσω, το θεωρώ παρακαταθήκη για το μέλλον. Ο Τσουκ πχ, έπιασε επίπεδα απόδοσης (περυσινού) Φωτάκη, μόλις στο 2ο παιχνίδι του.
Από κει και πέρα (δεν το γράφω για σένα) το τι κινήσεις ενίσχισης κάνουν οι Ζ και Σβούρας, είναι λογικό να αποκρύπτονται.
Υππομονή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Κυρ 09 Ιαν 2011, 21:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Petm »

καμια καταστροφή δεν θα έρθει αν δεν έρθουν οι άραβες , οι κινέζοι η οι μογγόλοι. στη χειρότερη τwν χειρότερων περιπτώσεων θα πουλήσεις ένα-δυο παίκτες και θα ξαναχτίσεις ομάδα.

αυτό που έχει σημασία είναι η σταθερότητα στη διοίκηση και στη συμμετοχη του κόσμου και η επαναοικοδομhσh τhς εμπιστοσύνης η οποια χάθηκε με τους διοικητικούς χειρισμούς τwν τελευτών 7 μηνών. σε βάθος χρόνου παίρνουμε και θα πάρουμε αυτό που μας αξίζει, είτε με άραβες είτε χωρίς.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Oλο αυτό το Αrabian story πλέον λίγο απέχει απ' το να χαρακτηριστεί ως ανέκδοτο αν και βλέπω ότι μερικοί ήδη το ξεκίνησαν και δεν τους αδικώ και καθόλου.
Εγώ θα αρκεστώ να το χαρακτηρίσω αρκετά παράξενο,να έχουμε φτάσει υποτίθεται στο παρά-πέντε της ολοκλήρωσης του deal και η εικόνα που υπάρχει για αυτούς τους υποτιθέμενους μεγιστάνες να είναι τόσο μα τόσο θολή.....κανείς δεν ξέρει ποιοί ακριβώς είναι και τι ρόλο βαράει αυτός ο Οντέι αλλά αντ' αυτού τρείς και πέντε βγαίνουν στον αέρα της πόλης δικηγόροι που τους εκπροσωπούν και μιλάνε κάνοντας και σχέδια για γήπεδα και πιθανές τοποθεσίες!!!
Ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννη τον βαφτίσαμε....μόνο που ο Κούγιας θα ταίριαζε περισσότερο στο όλο concept.
Αναβολή στην αναβολή και ενώ η ομάδα δείχνει να έχει σοβαρό πρόβλημα τουλάχιστον ρευστότητας που δεν της επιτρέπει ούτε καν να κουνηθεί μεταγραφικά και να εξαρτάται απ' το αν θα γλυτώσει τα 70 χιλ. που χρωστάει στον Μπαλάφα,μήπως και μπαλώσει καμμιά τρύπα στο ρόστερ και οι χώστες εκατομμυρίων εξαφανισμένοι.
Μιά ιστορία που απ' ότι μας λένε υπάρχει εδώ και καιρό και ο μεσίτης στο παρά πέντε τρέχει στο Κατάρ να τους πείσει και να επιλύσει δήθεν σοβαρά(αλλά φαντάζομαι αστεία για ανθρώπους που παίζουν με εκατομμύρια και επενδύσεις) προβλήματα νομικής φύσεως εισόδου των χρημάτων.
Το λιγότερο παράξενο,για να μην πω κάτι χειρότερο....

Απ' την άλλη ο ΠΑΟΚ φανερά παραπαίει σε όλα τα επίπεδα.....διοικητικά-αγωνιστικά-οικονομικά και το κυριότερο χάθηκε αυτός ο ενθουσιασμός που υπήρχε στον κόσμο τα 2-3 τελευταία χρόνια πράγμα που νομοτελειακά θα μεταφερθεί και προς τα πάνω.
Μιά διοικητική ομάδα που φανερά έχει απομείνει τόσο λειψή και κουρασμένη όσο ποτέ άλλοτε,τα κοράκια μας αντιμετωπίζουν σαν τον Αγρ.Αστέρα ακόμα και σε ματς με μικρομεσαίες ομαδούλες,μαύρες τρύπες στο οικονομικό που παραδόξως ολοένα και αυξάνονται και ας προχωράμε στην Ευρώπη,επιλογές προπονητών όπως κάτσει και ότι λάχει,μένω-φεύγω παικτών,ο κακός(δεν μ' αρέσει να ωραιοποιώ τις επιλογές που έγιναν και που έφερε αρκετές σαρδέλες στον ΠΑΟΚ))σχεδιασμός του πέρυσι,έδωσε τη θέση του στον κανένα σχεδιασμό του φέτος,παίκτες που δίνουν την εντύπωση ότι κάνουν αγγαρεία στο πρωτάθλημα γιατί δεν έχουν κάποιον να τους εμπνεύσει και με τεχνική υποστήριξη επιεικώς αστεία βλ.Μπάμπης Μιχαηλίδης βοηθός(μ' αρέσει που το site των επαγγελματιών δημοσιογράφων του ΠΑΟΚ δεν ήθελε Αγγελο γιατί θα ήταν πισωγύρισμα έλεγε.....) και εκείνο το ανεκδιήγητο ιατρικό team που έχει κατορθώσει για 3ο χρόνο τώρα να μειώσει το μπάτζετ του ΠΑΟΚ τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο....αλήθεια εκείνον τον Μαλεζά τον έχουν πυροβολήσει αλα Τζόρβα στο Καραισκάκη και 2 μήνες τώρα δεν μπορεί να παίξει?
Και ας μη μιλήσουμε για άλλες περιπτώσεις βλ. Ιβιτς που εγχειρίστηκε κανα 15θήμερο μετά τον τραυματισμό του.....
Το ότι θα έφτανα να αναπολώ την εποχή Σάντος,ομολογώ δεν μπορούσα να το φανταστώ.

Αντε να δούμε τι θα φέρει και η εβδομάδα που έρχεται......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”