Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Olorin »

Ακουσα απο εγκυρη πηγη οτι θελουν να φτιαξουν υποθαλασιο γηπεδο 129.000 θεσεων, με γυαλινη οροφη, εξαερισμο για να φευγουν οι καπνοι, ενυδρια με σπανια ψαρια, θερμαινομενες θεσεις και φυσικα παρκινκ 150.000 θεσεων. Επισης μου ειπαν οτι η συνολικη επενδυση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα ανερχεται σε 5,4 δις ευρω. Στα σχεδια τους ειναι και η αγορα της Ουεφα σε πρωτη φαση, και αν ολα πανε καλα, και της Φιφα.
Ο Ονται ειναι ο υιοθετημενος γιος του Βασιλια του Καταρ, ενω ο επενδυτικος ομιλος που εκπροσωπει κατεχει το 83% των πετρελαιοπηγων ολου του κοσμου. Επισης ειναι αμεσος συνεργατης του Αη βασιλη, του Χριστου, καθως και των εκπροσωπων τους στη γη, Παπα Βενεδικτου του ΧΙΙΙ και Πατριαρχη Βαρθολομαιου.
Ολα αυτα θα ανακοινωθουν σε συνεντευξη τυπου που θα γινει απο τις 10 Ιανουαριου ως το 2022.

Περαστικα μας!

Υ.Γ. Αν τελικα αποδειχθει μουφα το ολο θεμα (οπως υποψιαζομαι απο τοτε που αρχιζαν να βγαινουν διαφοροι καραγκιοζηδες στα ραδια), θα γελαω για ενα μηνα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21290
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

μεχρι να υπαρξει επισημη ανακοινωση-επικυρωση της συμφωνιας ή επισημη τοποθετηση επι του θεματος,ανεξαρτητως καταληξης,ποσο δυσκολο ειναι να μην δινετε καποιοι σημασια σε ο,τι λεγεται ή γραφεται απο τον οποιονδηποτε;υπαρχει κουραση ψυχολογικη,κατανοητο,αλλά οσο ορισμενοι κατηγορουν τους αραβες πως μας τα εχουν κανει τσουρεκια τοσον καιρο,τοσο κι άλλο τοσο μας τα κανουν και οι ιδιοι επιτιθεμενοι σε <<επενδυτες>>,που ακομα ουδεμια σχεση εχουν με την παε.καταντα κουραστικο και γραφικο.ο καθενας εχει τη νοημοσυνη του και μπορει να κρινει.καθοδηγητες εδω μεσα και δη αυτοκλητοι δε ζητηθηκαν απο κανενα.δεν ειμαστε κνε εδω ...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Olorin »

Kolokotronis_4 έγραψε:ΑΡΑΒΕΣ αν έχετε χρήματα ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΕΤΕ!!!

Να τα δούμε πρώτα και μετά όλα τα άλλα.

Κομμένες οι δηλώσεις και οι βλαχοδικηγόροι σας!

ΑΙΝΤΕ ΣΤΟ ΚΟΡΑΚΑ ΤΩΡΑ!

Καλά λένε κάποιοι, τι σόι σφυγμομετρήσεις από τα ράδια είναι αυτές?
Και τι βλακείες με τα πρότζεκτς και τα μάστερ πλάνς είναι ετούτα?

Τι Μαλ@κίες είναι αυτές ρε?

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΡΕ και μας πάτε από αναβολή σε αναβολή?

Πρώτα το μαλλί, και μετά η θεωρία.
+100
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Σε περιπτωση υποθαλασσιου γηπεδου - ορθα ενημερωμενος ο αδερφος - υπαρχει προβλεψη στο business plan για αιθουσα τροπαιων εκτασης 10.000 τ.μ., στην οποια θα τοποθετηθουν αμεσα ολα τα τροπαια ολων των διασυλλογικων οργνωσεων μεχρι το 2030, αφου η κατακτηση τους συμφωνα με Μπλατερ και Πλατινι ειναι δεδομενη.

Διπλα στην αιθουσα τροπαιων θα υπαρχει και θαλασσιο μουσειο με ειδικη ενοτητα αφιερωμενη στην εξελιξη απο τη σαρδελα στον αστακο μεσα σε μια 3 ετια, συμφωνα με αποδεδειγμενο πειραμα ιδιοφυους Πορτογαλου ερευνητη...

Περα απ την πλακα ειμαι αισιοδοξος...γι αυτο βρισκω την ορεξη να γραφω π@π@ριες :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Olorin »

Συμπιπτουν οι πηγες μας hitman. Και εγω αισιοδοξω οτι ολα θα πανε καλα και θα χαλασει η συμφωνια.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

:P

Σε καλό να μας βγει βραδιάτικα..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Olorin μου επιτρέπεις να δανειστώ κομμάτια από το κείμενό σου φαντάζομαι...

********************************
Εγώ άκουσα απο εγκυρη πηγη οτι θελουν να φτιαξουν διαπλανητικό γηπεδο 450.000 θεσεων, με διαμαντένια οροφη, εξαερισμο για να φευγουν τα δηλητηριώδη αέρια του ηλίου, θηριοτροφεία με άγρια ζωά, υπερθερμαινομενες και αιωρούμενες θεσεις, παρκινκ 325.000 θεσεων και φυσικά το πρώτο διαγαλαξιακό πλανητάριο Proxima Centauri.

Επισης πληροφορήθηκα οτι η συνολικη επενδυση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα ανερχεται σε 10,5 τρις ευρω. Στα σχεδια τους ειναι και η αγορα της Ουεφα σε πρωτη φαση, και αν ολα πανε καλα, και της Φιφα σε δεύτερη φάση αλλά και των πλανητών Αρη και Δία με το μεγάλο Χ στη μέση στην τρίτη φάση.

Ο Ονται ειναι ο ετεροθαλής μπατζανάκης του μέγα αρχιτέκτονα του πλανητικού μας συστήματος και Βασιλια του αστερισμού του Ωρίωνα και της Μεγάλης Αρκτου, ενω ο επενδυτικος ομιλος που εκπροσωπει κατεχει το 95% των διαθέσιμων ενεργειακών πόρων του γαλαξία μας. Επισης ειναι συνέταιρος του Σεβάχ του θαλασσινού, του Αλαντίν, του Αλλάχ, του Βούδα του Κομφούκιου, και του Μάο τσε Τουνγκ.

Για να μην μπλέκεται με κυκλοφοριακά προβλήματα διατηρεί το γραφείο του στο Φεγγάρι σε μία υπερπολυτελή βίλα σε ιδιωτική περιοχή 150000 στρεμμάτων, δώρο από τον γάμο του με την τρίτη εξάδελφη του σουλτάνου του μπρουνέϊ, αισεχτερ.

Οι ημερομηνίες έχουν κλείσει και το συνολικό project θα ανακοινωθεί σε συνεντευξη τυπου που θα γινει στις
10 Ιανουαριου του έτους 2158.

Εφτασε η ώρα αδέρφια!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21290
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

Olorin έγραψε:Συμπιπτουν οι πηγες μας hitman. Και εγω αισιοδοξω οτι ολα θα πανε καλα και θα χαλασει η συμφωνια.
βρε μακαρι να χαλασει η συμφωνια.εχουμε πολλα πιτσιρικια να προωθησουμε απο τις μικροτερες ομαδες,αφου προηγουμενως βγαλουμε το μισο κ πλεον υπαρχον ροστερ αχρηστο κ δεν ξερω κι εγω τι άλλο.μη θαρρειτε,κι ο βιεϊρινια κι ο βιτολο αλλωστε μια ψευδαισθηση ειναι ...!
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

εγραψες navigator.....ακου ψευδαισθηση!!!! Κλαιω :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Σοβαρα τωρα...οσον αφορα τα πιτσιρικια απο τα τμηματα υποδομων υπαρχει ειδικος ορος στο business plan συμφωνα με τον οποιο σε ταυτοχρονες τελετες της ΦΙΦΑ και της ΟΥΕΦΑ, οι οποιες θα γινονται στο εξης στο υπερσυγχρονο διαγαλαξιακο γηπεδο μας, θα απονεμηθουν στους Τσουκαλα, Κατσε και Σταφυλιδη ολες οι χρυσες μπαλες μεχρι το ετος 2031, οποτε και οι ανωτερω θα αποσυρθουν απο το ποδοσφαιρο, αφου συμφωνα με Μπλατερ και Πλατινι η κατακτηση τους θεωρειται δεδομενη απο τους συγκεκριμενους παιχτες....
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Olorin »

Ας κανουμε ομαδα που να να ανταποκρινεται στις οικονομικες μας δυνατοτητες. Το προτιμω απο το ανοιγμα. Και αν χρειαστει να διωξουμε μερικους παικτες, ε τι να κανουμε, δε χαλασε και ο κοσμος. Ετσι και αλλιως, οι συγκεκριμενοι δεν προσφεραν τιποτα σε σχεση με τα λεφτα που παιρνουν. Ο Μπακαγιοκο επαιρνε 120,000 και εβαλε 7-8 γκολ. αλλα τοτε ειχαμε (και) αλλα στελεχη. Πιστευω οτι με παρομοια διαχειριση ολα γινονται. Προεχει για μενα η διατηρηση των μεγαλων παικτων που εχουμε, η πλαισιωση τους απο φθηνους νεαρους και η ολοκληρωση του προπονητικου.

Φυσικα, αυτο που πρεπει να γινει αμεσα ειναι να σταμτησουν να γινονται ΜΑΛΑΚΙΕΣ η μια πισω απο την αλλη. Πραγμα που αισιοδοξω οτι μπορει να γινει συντομα. Απο τα λιγα που καταλαβαινω, βλεπω οτι η διοικηση παει να κινηθει πανω κατω σε αυτο το πλαισιο που περιεγραψα πιο πανω και συμφωνω 100%.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Στο νέο γήπεδο που θα χτίσουν οι άραβες αληθεύουν τα περί υπόγειας δωρεάν σάουνας και σερβιρίσματος ζεστής σοκολάτας 2/3 τον χειμώνα και κρύου μαύρου τσαγιού καϋλάνης 4Α το καλοκαίρι, στα ημίχρονα των αγώνων?
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Άντε να χαθείτε, σαχλαμάρες!

Να, κάτι τέτοια βλέπουν οι άραβες και δεν έρχονται, εσείς φταίτε! Εσείς τους διώχνετε! Εξ'αιτίας σας χάλασε όλο το deal!!
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από guardian4 »

Εγω εμαθα οτι στο νεο γηπεδο θα ειναι νομιμο...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21290
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

Olorin έγραψε:Ας κανουμε ομαδα που να να ανταποκρινεται στις οικονομικες μας δυνατοτητες. Το προτιμω απο το ανοιγμα. Και αν χρειαστει να διωξουμε μερικους παικτες, ε τι να κανουμε, δε χαλασε και ο κοσμος. Ετσι και αλλιως, οι συγκεκριμενοι δεν προσφεραν τιποτα σε σχεση με τα λεφτα που παιρνουν. Ο Μπακαγιοκο επαιρνε 120,000 και εβαλε 7-8 γκολ. αλλα τοτε ειχαμε (και) αλλα στελεχη. Πιστευω οτι με παρομοια διαχειριση ολα γινονται. Προεχει για μενα η διατηρηση των μεγαλων παικτων που εχουμε, η πλαισιωση τους απο φθηνους νεαρους και η ολοκληρωση του προπονητικου.

Φυσικα, αυτο που πρεπει να γινει αμεσα ειναι να σταμτησουν να γινονται ΜΑΛΑΚΙΕΣ η μια πισω απο την αλλη. Πραγμα που αισιοδοξω οτι μπορει να γινει συντομα. Απο τα λιγα που καταλαβαινω, βλεπω οτι η διοικηση παει να κινηθει πανω κατω σε αυτο το πλαισιο που περιεγραψα πιο πανω και συμφωνω 100%.

εγω παλι αδερφε ολοριν δεν αισιοδοξω ΠΛΕΟΝ αναφορικα με το θεμα της ... κατανοησης απο πλευρας διοικησης της αναγκης για αλλαγη πλευσης.κι εχω λογους πολλους να μην αισιοδοξω πως με συγκεκριμενους ανθρωπους σε συγκεκριμενα ποστα,συν τα ισχνα οικονομικα,θα επανελθει η ομαδα στο δρομο της ... αρετης και παλι!αντε κ ξαναρχιζουμε απο το 2,οχι το μηδεν τη φορα αυτη οπως το 2007,πειθεσαι πως ο ζαγορακης εχει,περαν των ατσαλινων κουραγιων,τον απαραιτητως ΕΥΡΥ κυκλο για ευρεση συνεργατων με τα απαραιτητα εχεγγυα για να ανεβει και παλι η ομαδα επιπεδα -γιατι η ομαδα μεχρι στιγμης,ενω ιδρωσε να ανεβει οροφους με τα ποδια εδω και 2 χρονιες,κατεβαινει με το ασανσερ-;διατηρω επιφυλαξεις εντονοτατες!προσωπικα,στο ζαγορακη σαν απολυτο κουμανταδορο της παε ΠΑΟΚ σε ολες τις εκφανσεις της δεν εχω πληρη πιστη!
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από hitman »

Kolokotronis_4 έγραψε:Στο νέο γήπεδο που θα χτίσουν οι άραβες αληθεύουν τα περί υπόγειας δωρεάν σάουνας και σερβιρίσματος ζεστής σοκολάτας 2/3 τον χειμώνα και κρύου μαύρου τσαγιού καϋλάνης 4Α το καλοκαίρι, στα ημίχρονα των αγώνων?

Σαφεστατα!! Το αρ. 69 παρ. 156 περ. στ΄ του business plan μνημονευει ξεκαθαρα αγαπητε ολα οσα ανεφερες, ως παροχες περιλαμβανομενες στη τιμη του εισητηριου...

Στο ιδιο αρθρο του business plan , αλλα στην παρ. 2891 περ. ζ΄, αναφερονται με λεπτομερεια οι παροχες της ΠΑΕ στις αποστολες των φιλοξενουμενων ομαδων, ξεχωριζει δε η περιπτωση της αποστολης του γαυρου, για την οποια προβλεπεται κατα τη διαρκεια του ημιχρονου η παροχη ανακουφιστικου μασαζ απο ειδικα εκπαιδευμενους εγχρωμους μασερ...

Μη νομιζετε, το business plan αποτελειται απο 23.675 σελιδες, η δε αναγνωση του απαιτει χρονο, γι αυτο μη σας ξενισει το ενδεχομενο νεας αναβολης, αφου ο Ονταϊ θελει να υποβληθουν προτασεις και να συζητηθουν τροποποιησεις....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”