Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
μονο να μην το πανε ετσι μεχρι τις 20 γεναρη κ μετα μας πουνε οτι αποσυρουν το ενδιαφερον τους....θα ειναι για πολλες κλωτσιες ολοι τους
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
απο δευτερα ας ασχοληθουμε με το ζητημα.ουτως ή αλλως απο 10 του μηνος κ επειτα δε λεχθηκε εξ αρχης οτι θα συντελεστουν εξελιξεις;συμφωνω με μπανε πως το δημοσιογραφικο ... ενδιαφερον δημιουργει τον οποιο εκνευρισμο κ σπασ@@σμο.
υπαρχει αγωνας σε 2 μερες.αποφασιστικης σημασιας για τη διατηρηση ενος κλιματος σχετικης ηρεμιας για ολους.ας επικεντρωθουμε σ'αυτον.
υπαρχει αγωνας σε 2 μερες.αποφασιστικης σημασιας για τη διατηρηση ενος κλιματος σχετικης ηρεμιας για ολους.ας επικεντρωθουμε σ'αυτον.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
καπως ετσι...μην ζειτε και αναπνεετε γι αυτο αλανια...αν καθε μερα ξυπνατε περιμενοντας να ακουσετε νεα απο τους αραβες το μονο που καταφερατε μεχρι στιγμης ειναι να τρελαθειτε...αν απο την αρχη κρατουσατε μονο οτι 10-20 του μηνος θα τελειωσουν ολα τοτε ολα οκ...bane1980 έγραψε:Θέλω να είμαι και είμαι αισιόδοξος, αλλά εάν συνεχίσει πολύ το καβλ@ντισμα, θα χάσουν πόντους πριν ακόμα ξεκινήσουν να τους μαζεύουν και είναι κρίμα για όλους.
Και επειδή αναβολές ταξιδιών συμβαίνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για ΕΝΑ ΣΩΡΟ λόγους, αρχίζω πιο πολύ να τα παίρνω με τους αρδ που κάθε κλανιά πρέπει να την κάνουν είδηση. Μέχρι τις 20 θα ξέρουμε, τέλος, είτε θετικά είτε αρνητικά, τώρα να μας κάνουν ρεπορτάζ ακόμα και για το εάν σταμάτησε για βενζίνη η γκαμηλολιμουζίνα του τέτοιου στο δρόμο για το αεροδρόμιο της Ντόχα και έτσι θα καθυστερήσει η πτήση και θα προσγειωθεί 15 λεπτά αργότερα, το μόνο που καταφέρνουν είναι αυτό: @@ --> @@
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
χύνωωωωωωωωωωωωωωωω.......................
Αρχικά, ο καθηγητής ποινικού δικαίου που εκπροσωπεί τους Άραβες και μίλησε στο FM 100, ανέφερε για την άφιξη του Οντέϊ Αλ Σαμαρί…
«Θα έρθει το Σάββατο ή την Δευτέρα με Τρίτη. Αυτό γνωρίζω μετά από επικοινωνία που είχα μαζί του. Οι προθέσεις τους είναι θετικές όσον αφορά την συμμετοχή στην αύξηση κεφαλαίου. Θέλουν να αποκτήσουν πάνω από το 51% και από εκεί και πέρα να επενδύσουν ακόμη περισσότερα χρήματα. Προς το παρόν δεν διαπιστώνω πρόθεση υπαναχώρησης. Στο θέμα δεν θα υπάρξει ανάλογη κατάληξη με τις προηγούμενες περιπτώσεις υποψήφιων. Το θέμα θα τελειώσει θετικά μέσα στην εβδομάδα και ο Οντέϊ θα εκθέσει τις απόψεις του. Προσωπικά έχω στα χέρια μου ένα business plan, το οποίο θα παρουσιάσει ο ίδιος, για τα θέματα του γηπέδου και όλα τα άλλα…»
Ο κ. Μαργαρίτης μίλησε και πάλι για το ζήτημα του γηπέδου:
«Είναι λεπτό το ζήτημα γιατί υπάρχει ο κόσμος, ο Ερασιτέχνης, ενώ δεν έχουμε μιλήσει και επισήμως, για να ακούσουμε και τις απόψεις τους. Έχει εντοπιστεί χώρος για το γήπεδο μέσα στη Θεσσαλονίκη, κοντά στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, το οποίο θα είναι εύκολα προσβάσιμο από τον κόσμο και η χωρητικότητά του θα είναι κοντά στις 50.000 θέσεις. Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για καινούριο γήπεδο αφού η πλευρά των επενδυτών δεν αγοράζει το γήπεδο του ΠΑΟΚ».
Ο Μαργαρίτης ρωτήθηκε αν στην υπόθεση εμπλέκεται και Έλληνας μάνατζερ και απάντησε : «Το λέω κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει καμία ανάμειξη Έλληνα στην υπόθεση. Ούτε καν υποθέτω ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο».
Για την παραμονή του Ζαγοράκη ο Λάμπρος Μαργαρίτης επεσήμανε: «Πρόθεσή τους είναι να παραμείνει ο Ζαγοράκης, χωρίς να ξέρω από ποιο πόστο. Είναι πιθανό να παραμείνει ως πρόεδρος, αλλά αυτό δεν το γνωρίζω».
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ωραία και ενθαρρυντικά όλα όσα μας λέει και με κάνει να πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ αρχίζει να γιγαντώνετε και να τους παίρνει όλους παραμάζωμα....................στο τέλος όμως μας τα μασάει για τον Ζαγόρ και δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου αυτό.
Μέχρι χθες ήταν σίγουροι ότι στο τιμόνι θα έμενε ο Ζαγόρ και τώρα απλά έχουνε την πρόθεση να τον κρατήσουν?
Πιθανό να παραμείνει ως Πρόεδρος? WHAT THE FUCK?
?????????????????????????????????????????????????????
Μέχρι χθες ήταν σίγουροι ότι στο τιμόνι θα έμενε ο Ζαγόρ και τώρα απλά έχουνε την πρόθεση να τον κρατήσουν?
Πιθανό να παραμείνει ως Πρόεδρος? WHAT THE FUCK?
?????????????????????????????????????????????????????
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Οτι ναναι, the sequel.
Ρε μάγκες μεταξύ σας δεν επικοινωνείτε; Βγάλτε μια γραμμή για το πότε θα έρθει ο άνθρωπος και το κυριότερο, ΜΗ πέρνετε σβάρνα τα ράδια για ντεμεκ συνεντεύξεις.. Ρε Μαργαρίτη, ωραία είπαμε δεν σε συμπαθώ, αλλά πέρα απο αυτό, άραξε λίγο ρε αγόρι μου και μη βγάζεις τέτοιες κουβέντες.. Σταμάτα να κάνεις τη βεντέτα για χατίρι των δημοσιογράφων, ακόμα κι αν είναι αλήθεια τα όσα λές. Αν δεν γίνουν, θα βγείς να μιλήσεις ή θα λουφάξεις στο άσυλο του ΑΠΘ ; Δεν θέλω ρε παιδί μου αποκαλύψεις! Θέλω ένας απο τους δύο δικηγόρους, που ανοιχτά δεν έχουν ακόμα παραδεχτεί αν και πως συνεργάζονται μεταξύ τους, να βγαίνει και να λέει οτι είναι να πεί. Οχι να βγαίνει ο ένας και μετά απο μια ώρα ο άλλος σε διαφορετικά ράδια και να λένε τα δικά τους.
ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΛΑΙΜΑΙ !
Ρε μάγκες μεταξύ σας δεν επικοινωνείτε; Βγάλτε μια γραμμή για το πότε θα έρθει ο άνθρωπος και το κυριότερο, ΜΗ πέρνετε σβάρνα τα ράδια για ντεμεκ συνεντεύξεις.. Ρε Μαργαρίτη, ωραία είπαμε δεν σε συμπαθώ, αλλά πέρα απο αυτό, άραξε λίγο ρε αγόρι μου και μη βγάζεις τέτοιες κουβέντες.. Σταμάτα να κάνεις τη βεντέτα για χατίρι των δημοσιογράφων, ακόμα κι αν είναι αλήθεια τα όσα λές. Αν δεν γίνουν, θα βγείς να μιλήσεις ή θα λουφάξεις στο άσυλο του ΑΠΘ ; Δεν θέλω ρε παιδί μου αποκαλύψεις! Θέλω ένας απο τους δύο δικηγόρους, που ανοιχτά δεν έχουν ακόμα παραδεχτεί αν και πως συνεργάζονται μεταξύ τους, να βγαίνει και να λέει οτι είναι να πεί. Οχι να βγαίνει ο ένας και μετά απο μια ώρα ο άλλος σε διαφορετικά ράδια και να λένε τα δικά τους.
ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΛΑΙΜΑΙ !
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αν και είμαστε ικανοί να μας χαρίζουν την καμήλα και να την κοιτάμε στα δόντια....
Κάποιοι θα είναι υπόλογοι στον κόσμο του ΠΑΟΚ αν χαλάσει το παραμικρό και αυτοί δεν είναι απο την πλευρά των Αράβων.
Κάποιοι θα είναι υπόλογοι στον κόσμο του ΠΑΟΚ αν χαλάσει το παραμικρό και αυτοί δεν είναι απο την πλευρά των Αράβων.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ο Μαργαριτης ειναι σοβαρος, και δινω μια βαση σε οσα λεει..ο αλλος ειναι ακομα ο κανενας, δεν τον ξερει κανενας στο δικηγορικο κοσμο της πολης, και δε μου αρεσει το οτι τον βγαζουν συνεχεια. Δεν εχει το ειδικο βαρος για ενα τετοιο μεγαλο deal ( αν ισχυει). Επισης εχει ακουστει για εμπλοκη και καποιου αλλου δικηγορου, με διασυνδεσεις αλλα και μυστηριες εμπλοκες, που εχει εκδιωχθει απο το δικηγορικο συλλογο..αν ισχυει αυτο ( δε λεω οτι ισχυει), δε μου αρεσει καθολου..
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τί έχει ακουστεί δηλαδή φίλε μου;
Πού το άκουσες, ποιό είναι το όνομα και σε τί είναι μπλεγμένος;
Δεν μπορώ άλλες φήμες σπυριά έβγαλα!
Πού το άκουσες, ποιό είναι το όνομα και σε τί είναι μπλεγμένος;
Δεν μπορώ άλλες φήμες σπυριά έβγαλα!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τα όσα είπε ο Μαργαρίτης σε όποιο μέσο και αν το είπε είναι υπεράρκετο για την ώρα και αρκετά σαφές.
Συνεχίζει να μας δίνει ειδήσεις ο άνθρωπος και προσπαθεί να μας καθησυχάσει κιόλας για να μην παίζει κανείς με την τρέλα μας.
Απο μένα respect προς το παρόν προς τον άνθρωπο που επιβεβαιώνει της φήμες και τα σενάρια κάποιων Αγίων.
Συνεχίζει να μας δίνει ειδήσεις ο άνθρωπος και προσπαθεί να μας καθησυχάσει κιόλας για να μην παίζει κανείς με την τρέλα μας.
Απο μένα respect προς το παρόν προς τον άνθρωπο που επιβεβαιώνει της φήμες και τα σενάρια κάποιων Αγίων.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αυτός ο Μαργαρίτης ξέρει που θέλουν να κάνουν το νέο γήπεδο οι Άραβες, ξέρει για τις καντίνες και τις συμβάσεις του ΑΣ, αλλά για τον αν θα μείνει ο Ζαγοράκης δεν ξέρει από ποιο πόστο. Είναι πιθανό να παραμείνει ως πρόεδρος, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που το γνωρίζω.
Αναβολή στην αναβολή, παράταση στην παράταση, το ίδιο έργο σε επανάληψη. Θα κανονίζουν κανά μεγάλο έργο να αναλάβουν, και θα λένε στα λαμόγια αν δε μας δώσετε το έργο, θα μπλεχτούμε στον ΠΑΟΚ, και μαύρο φίδι που σας έφαγε!
Μακάρι να γράφω παπαριές, αλλά εκεί πάει το παραμύθι.
O Βοb o Kozonis λιγότερες αναβολές είχε πάρει όταν ήταν να πάει στο αεκ. Ναι, ξέρω, υπομονή...
Φέεεετα!
Αναβολή στην αναβολή, παράταση στην παράταση, το ίδιο έργο σε επανάληψη. Θα κανονίζουν κανά μεγάλο έργο να αναλάβουν, και θα λένε στα λαμόγια αν δε μας δώσετε το έργο, θα μπλεχτούμε στον ΠΑΟΚ, και μαύρο φίδι που σας έφαγε!
Μακάρι να γράφω παπαριές, αλλά εκεί πάει το παραμύθι.
O Βοb o Kozonis λιγότερες αναβολές είχε πάρει όταν ήταν να πάει στο αεκ. Ναι, ξέρω, υπομονή...
Φέεεετα!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Και εμενα μου αρκει οτι τετοιες στιγμες κανει δηλωσεις ενας ανθρωπος σοβαρος που δεν θα ρισκαρε τη φημη και την επαγγελματικη του υποληψη λεγοντας αερολογιες. Το μονο σιγουρο ειναι οτι διαφημιση δεν εχει αναγκη ο συγκεκριμενος. Καθηγητης Πανεπιστημιου και μαχιμος δικηγορος με μινιμουμ ταριφα 10.000 ευρω για καθε κακουργημα.
Δεν τον αβανταρω, δεν τον υποστηριζω. Λεω αυτο που ισχυει στον κυκλο του. Ολες τις υποθεσεις επενδυτων μεχρι τωρα τις παρακολουθουσε και σε καμια δεν ανακατευτηκε. Στην παρουσα περιπτωση κατι αξιολογο θα διεκρινε προφανως. Εχει φαει ολο το καλοκαιρι στην υποθεση αυτη.
Δεν τον αβανταρω, δεν τον υποστηριζω. Λεω αυτο που ισχυει στον κυκλο του. Ολες τις υποθεσεις επενδυτων μεχρι τωρα τις παρακολουθουσε και σε καμια δεν ανακατευτηκε. Στην παρουσα περιπτωση κατι αξιολογο θα διεκρινε προφανως. Εχει φαει ολο το καλοκαιρι στην υποθεση αυτη.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ντάξει και ο Μπαμπινιώτης καθηγητής πανεπιστιμίου δεν είναι;
Αλλά τις μαλακίες του τις έγραφε...
Αλλά τις μαλακίες του τις έγραφε...