Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

o sam και γω πιστευω βαριεται στην εθνικη αν και ειναι και το στυλ του τετοι το λειπει το παθος....


Ο τζιμπουριτο πηγε να πλακωθει με το μανολο λεει......
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

δεν μπορουν να του ανανεωσουν το συμβαλαιο κ αρχισαν τις σκουληκιστικες μεθοδους απαξιωσης.....τα ιεκ super3 εβγαλε ο αγαμιδης μου φαινεται....σχολη σαβουριδη
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Τελος ο Τζιμπουρ απο την κουλα,τον ενημερωνουν να βρει ομαδα.

Αντε ανεβα προς τα πανω ρε,στο γηπεδο που λες οτι θαυμαζεις!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

αχ ρε τρομοκρατη αχ κοιτα προς τα εδω... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jibbie »

μακαρι να παει στην Καβαλα..να μαλωσει με τον Κοσμι στην προπονηση..και να τον στειλει στον προεδρο :lol:
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ρε μαγκες οκ ειναι αυτονοητο οτι στηριζουμε, αλλα καποιες φορες δεν σκατε βλεποντας κατι τετοια? Βλεπουμε Τζιμπουρ ελευθερο και δεν κανουμε καμια απολυτως κινηση! Λογικα κατι θα ξερουν της διοικησης αλλα σκαω γ@μω!!!!
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

Εδώ κάτω οι χαμουτζήδες λένε οτι πάει ντουγρού βάζελο. άλλοι για μπακ απ του μαύρου, άλλοι για την περίπτωση που πάει ο μαύρος Λίβερπουλ.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν ειναι παιχτης ο τζιμπουρ που θα δεχτει να ειναι ρεζερβα καποιου παντως... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

Και γω αυτό σκέφτομαι..


ΥΓ Ο Πανιώνιος τελείωσε τον βλέπω στην Β του χρόνου μαζί με την βύσνι θύελλα( :twisted: :mrgreen: ).. :pano:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα ο νιονιος παει για φουντο πραγματικα...σταματησε να ασχολειται και ο τσακιρης και ξαναεγιναν παραρτημα εκει κατω...μανιατης κουμορτζι πακετο στο γαυρο λενε... :ugeek:
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Dimg4 »

bane1980 έγραψε:Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;

4-4-2 με Κλαους και Τζιμπουρ, Βιερινια και Σαλπι πλαγια!!
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Ο Πανιωνιος εχει αναγκη φραγκα...
αναμενομενο να μην δωσει τον παικτη στην αεκουλα44, ακομα τους χρωσταει φραγκα, θα δωσει κιαλλον?
δεν υπηρχε περιπτωση.

καλα,ασε τους πανθηρες μετα...χαμο θα εκαναν στη διοικηση, αφου ειδικα τελευταια τα εχουν ασχημα τσουγκρισμενα με τους χανουμακους.το τι ειχαν κανει στο γηπεδο τους για να μην παιξει εκει η κουλα,ειναι ενα ελαχιστο δειγμα.
οποιος μενει Αθηνα ξερει

απολυτα αναμενομενο λοιπον,και ας γκρινιαζουν οι χανουμοι για ''παραρτημα'' κτλ,αφου εφαγαν τη χυλοπιττα...
αραγε αν τον επαιρναν αυτοι,θα το ελεγαν...?
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

dj_timo έγραψε:
bane1980 έγραψε:Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;

4-4-2 με Κλαους και Τζιμπουρ, Βιερινια και Σαλπι πλαγια!!
Χμμμ...καλό ακούγεται, αλλά για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, θα έχεις Βιερι αριστερά (ενώ διαβάζω οτι δεξιά αποδίδει καλύτερα) και Σάλπι εξτρεμ, ενώ υποτίθεται οτι τον θέλουμε κορυφή στο 4-4-2; (δεν είμαι πολύ χωμένος σε συστήματα κλπ).
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Τέλος ο Τζιμπούρ απο την ΑΕΚ...

O αγώνας με την ΑΕΛ για την 15η αγωνιστική, ήταν ο τελευταίος του Ραφίκ Τζιμπούρ με τη φανέλα της ΑΕΚ, όπως αποφάσισαν οι Μανόλο Χιμένεθ και Σταύρος Αδαμίδης μετά και το επεισόδιο του "τρομοκράτη" το οποίο μόνο συμπτωματικό δεν ήταν κάτι το οποίο αποκάλυψε το balla.gr.

Προπονητής και πρόεδρος συναντήθηκαν τη Δευτέρα για να δουν τι θα κάνουν με τον Αλγερινό άσο μετά το επεισόδιο που υπήρξε στην προπόνηση της Κυριακής και αποφάσισαν ότι δεν θα ξαναφορέσει τη φανέλα της ομάδας.

Ο Χιμένεθ επισήμανε προς τον Αδαμίδη ότι δεν γίνεται να...


πάρει συγχωροχάρτι ο Τζιμπούρ γιατί τότε θα φανεί ότι η "Ένωση" αποδέχεται αυτά τα πράγματα και ο πρόεδρος συμφώνησε μαζί του.

Από αυτή τη στιγμή, ο "τρομοκράτης" είναι και επίσημα προς πώληση, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνει ελεύθερος αν δεσμευτεί εγγράφως ότι δε θα ζητήσει τα υπόλοιπα χρήματα του συμβολαίου του και ότι δε θα υπογράψει συμβόλαιο με άλλη ελληνική ομάδα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”