Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
o sam και γω πιστευω βαριεται στην εθνικη αν και ειναι και το στυλ του τετοι το λειπει το παθος....
Ο τζιμπουριτο πηγε να πλακωθει με το μανολο λεει......
Ο τζιμπουριτο πηγε να πλακωθει με το μανολο λεει......
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
δεν μπορουν να του ανανεωσουν το συμβαλαιο κ αρχισαν τις σκουληκιστικες μεθοδους απαξιωσης.....τα ιεκ super3 εβγαλε ο αγαμιδης μου φαινεται....σχολη σαβουριδη
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τελος ο Τζιμπουρ απο την κουλα,τον ενημερωνουν να βρει ομαδα.
Αντε ανεβα προς τα πανω ρε,στο γηπεδο που λες οτι θαυμαζεις!
Αντε ανεβα προς τα πανω ρε,στο γηπεδο που λες οτι θαυμαζεις!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μακαρι να παει στην Καβαλα..να μαλωσει με τον Κοσμι στην προπονηση..και να τον στειλει στον προεδρο 
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ρε μαγκες οκ ειναι αυτονοητο οτι στηριζουμε, αλλα καποιες φορες δεν σκατε βλεποντας κατι τετοια? Βλεπουμε Τζιμπουρ ελευθερο και δεν κανουμε καμια απολυτως κινηση! Λογικα κατι θα ξερουν της διοικησης αλλα σκαω γ@μω!!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εδώ κάτω οι χαμουτζήδες λένε οτι πάει ντουγρού βάζελο. άλλοι για μπακ απ του μαύρου, άλλοι για την περίπτωση που πάει ο μαύρος Λίβερπουλ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
δεν ειναι παιχτης ο τζιμπουρ που θα δεχτει να ειναι ρεζερβα καποιου παντως... :ugeek:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και γω αυτό σκέφτομαι..
ΥΓ Ο Πανιώνιος τελείωσε τον βλέπω στην Β του χρόνου μαζί με την βύσνι θύελλα(
).. 
ΥΓ Ο Πανιώνιος τελείωσε τον βλέπω στην Β του χρόνου μαζί με την βύσνι θύελλα(
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
καλα ο νιονιος παει για φουντο πραγματικα...σταματησε να ασχολειται και ο τσακιρης και ξαναεγιναν παραρτημα εκει κατω...μανιατης κουμορτζι πακετο στο γαυρο λενε... :ugeek:
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
bane1980 έγραψε:Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;
4-4-2 με Κλαους και Τζιμπουρ, Βιερινια και Σαλπι πλαγια!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Πανιωνιος εχει αναγκη φραγκα...
αναμενομενο να μην δωσει τον παικτη στην αεκουλα44, ακομα τους χρωσταει φραγκα, θα δωσει κιαλλον?
δεν υπηρχε περιπτωση.
καλα,ασε τους πανθηρες μετα...χαμο θα εκαναν στη διοικηση, αφου ειδικα τελευταια τα εχουν ασχημα τσουγκρισμενα με τους χανουμακους.το τι ειχαν κανει στο γηπεδο τους για να μην παιξει εκει η κουλα,ειναι ενα ελαχιστο δειγμα.
οποιος μενει Αθηνα ξερει
απολυτα αναμενομενο λοιπον,και ας γκρινιαζουν οι χανουμοι για ''παραρτημα'' κτλ,αφου εφαγαν τη χυλοπιττα...
αραγε αν τον επαιρναν αυτοι,θα το ελεγαν...?
αναμενομενο να μην δωσει τον παικτη στην αεκουλα44, ακομα τους χρωσταει φραγκα, θα δωσει κιαλλον?
δεν υπηρχε περιπτωση.
καλα,ασε τους πανθηρες μετα...χαμο θα εκαναν στη διοικηση, αφου ειδικα τελευταια τα εχουν ασχημα τσουγκρισμενα με τους χανουμακους.το τι ειχαν κανει στο γηπεδο τους για να μην παιξει εκει η κουλα,ειναι ενα ελαχιστο δειγμα.
οποιος μενει Αθηνα ξερει
απολυτα αναμενομενο λοιπον,και ας γκρινιαζουν οι χανουμοι για ''παραρτημα'' κτλ,αφου εφαγαν τη χυλοπιττα...
αραγε αν τον επαιρναν αυτοι,θα το ελεγαν...?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Χμμμ...καλό ακούγεται, αλλά για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, θα έχεις Βιερι αριστερά (ενώ διαβάζω οτι δεξιά αποδίδει καλύτερα) και Σάλπι εξτρεμ, ενώ υποτίθεται οτι τον θέλουμε κορυφή στο 4-4-2; (δεν είμαι πολύ χωμένος σε συστήματα κλπ).dj_timo έγραψε:bane1980 έγραψε:Οπότε σε εμάς; ποιον θα καθήσεις (μόνιμα) πάγκο για να είναι αυτός μέσα;
4-4-2 με Κλαους και Τζιμπουρ, Βιερινια και Σαλπι πλαγια!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τέλος ο Τζιμπούρ απο την ΑΕΚ...
O αγώνας με την ΑΕΛ για την 15η αγωνιστική, ήταν ο τελευταίος του Ραφίκ Τζιμπούρ με τη φανέλα της ΑΕΚ, όπως αποφάσισαν οι Μανόλο Χιμένεθ και Σταύρος Αδαμίδης μετά και το επεισόδιο του "τρομοκράτη" το οποίο μόνο συμπτωματικό δεν ήταν κάτι το οποίο αποκάλυψε το balla.gr.
Προπονητής και πρόεδρος συναντήθηκαν τη Δευτέρα για να δουν τι θα κάνουν με τον Αλγερινό άσο μετά το επεισόδιο που υπήρξε στην προπόνηση της Κυριακής και αποφάσισαν ότι δεν θα ξαναφορέσει τη φανέλα της ομάδας.
Ο Χιμένεθ επισήμανε προς τον Αδαμίδη ότι δεν γίνεται να...
πάρει συγχωροχάρτι ο Τζιμπούρ γιατί τότε θα φανεί ότι η "Ένωση" αποδέχεται αυτά τα πράγματα και ο πρόεδρος συμφώνησε μαζί του.
Από αυτή τη στιγμή, ο "τρομοκράτης" είναι και επίσημα προς πώληση, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνει ελεύθερος αν δεσμευτεί εγγράφως ότι δε θα ζητήσει τα υπόλοιπα χρήματα του συμβολαίου του και ότι δε θα υπογράψει συμβόλαιο με άλλη ελληνική ομάδα.
O αγώνας με την ΑΕΛ για την 15η αγωνιστική, ήταν ο τελευταίος του Ραφίκ Τζιμπούρ με τη φανέλα της ΑΕΚ, όπως αποφάσισαν οι Μανόλο Χιμένεθ και Σταύρος Αδαμίδης μετά και το επεισόδιο του "τρομοκράτη" το οποίο μόνο συμπτωματικό δεν ήταν κάτι το οποίο αποκάλυψε το balla.gr.
Προπονητής και πρόεδρος συναντήθηκαν τη Δευτέρα για να δουν τι θα κάνουν με τον Αλγερινό άσο μετά το επεισόδιο που υπήρξε στην προπόνηση της Κυριακής και αποφάσισαν ότι δεν θα ξαναφορέσει τη φανέλα της ομάδας.
Ο Χιμένεθ επισήμανε προς τον Αδαμίδη ότι δεν γίνεται να...
πάρει συγχωροχάρτι ο Τζιμπούρ γιατί τότε θα φανεί ότι η "Ένωση" αποδέχεται αυτά τα πράγματα και ο πρόεδρος συμφώνησε μαζί του.
Από αυτή τη στιγμή, ο "τρομοκράτης" είναι και επίσημα προς πώληση, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να μείνει ελεύθερος αν δεσμευτεί εγγράφως ότι δε θα ζητήσει τα υπόλοιπα χρήματα του συμβολαίου του και ότι δε θα υπογράψει συμβόλαιο με άλλη ελληνική ομάδα.