Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Ναβι μολις εξασφαλισες θεση στο δ.σ
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από joshua »

Παντως ασχετως λοιπον εξελιξεων η κατασταση στην ομαδα διοικητικα και αγωνιστικα συνεχιζει να ειναι κωμικοτραγικη.Μετα το εφιαλτικο καλοκαιρι οπου οι καταστροφικες επιλογες κυριως οσον αφορα το προπονητικο τιμ αλλα και τις μεταγραφες μας οδηγεισε ειτε σε ενα τεραστιο αριθμο τραυματισμων ειτε σε αδυναμιες στις θεσεις που θεωρητικα ενισχυθηκαμε,δεν βλεπω να μαθαμε τιποτα απο τα οποια λαθη εγιναν.Κωμικες διαρροες προς τα μεσα για υποψηφιες αναχωρησεις αλλα και προσθηκες και μην μου πει κανεις οτι δεν ειναι διαρροες αλλα ψεμματα των μεσων.Δευτερα, τεταρτη, παρασκευη, διωχνουμε τους παντες, τριτη, πεμπτη, σαββατο, στηριζουμε τους παντες.Αντιστοιχα οι πιθανες μεταγραφες γινονται απο τρεις πεντε και απο πεντε καμια την στιγμη που εχουμε να δωσουμε συνεχομενα ντερμπι που θα κρινουν στοχους και η ομαδα μαστιζετε απο προβληματα τραυματισμων αλλα και ελλειψεων σε προφανεις θεσεις.Αλλα ειμαι αχαριστος που γκρινιαζω την στιγμη που επιστρεφει στην ομαδα ο μιχαηλιδης.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

Πιο πολυ θα χαιρομουν να επεστρεφε το παλιο ιατρικο team ,γιατρος και φυσικοθεραπευτης...

Εκαναν απιστευτη δουλεια και εξακολουθουν να κανουν απο το τωρινο... ;)

Αυτα.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Αν δώσουν οι άραβες 6 τότε φτάνουν το 51% με μετοχικό κεφάλαιο λίγο πάνω από τα 12.000.000...
Αν βάλει ο Βρύζας άλλα 7 τα ποσοστά πάνε περίπου:
Βρύζας 35%, Άραβες 30% και τα υπόλλοιπα όπου πάνε και σήμερα.
Με μετοχικό κεφάλαιο κάπου στα 20.000.000

Άμα θες να τους τη βγεις γιάπας πρέπει να βάλεις πάνω από 10 εκατομμυριάκια.

Μετά τιμής,
ένας υποψήφιος διευθυντής οικονομικών.


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Εσενα σε ήθελα για σκαουτερ, αλλά βλέπω ότι το κατέχεις το οικονομικό.

Θα προσαρμόσω λίγο το job description γιατί μαλλον δεν εχεις μεγλαη προυπηρεσία!

Αλλά οκ , κλεισαμε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Έχω όρεξη για δουλειά οπότε άμα δε βρεις σκάουτερ αναλαμβάνω και τα δύο.

Τρέμε Ζαγόρ, τρέμετε Άραβες... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

Τον καπετάνιο που θα μας έπαιρνε πριν λίγα χρόνια πως τον λέγανε;;; Συζητάω με έναν φίλο μου και έχω φάει κόλλημα...
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2533
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από tolis14 »

Γιαννη "Γιαννουλη" Καμπανη....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

καμπανης με το ονομα... ;)
Άβαταρ μέλους
jpaokig4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 16:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από jpaokig4 »

o megalos autos efoplistis me tis psarovarkes......
zeus1972
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:09

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από zeus1972 »

Aυριο στις 12 αγοράζω το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την ολοκλήρωση της κλήρωσης του Πρωτοχρονιάτικου λαχείου...Ποιοι Αραβες και ποιοι Βρύζες και δεν συμμαζεύεται...
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Federacion »

ανταλλαγη κοντου με σισε κάνε κ μείνε πρόεδρος για πάντα...
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από fuzztone »

Τι έγινε ρε παιδιά?

Κυκλοφορεί ακόμη ο "ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΣ"???

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Steenage »

Επιστρέφει στις 6 Γενάρη

30 Δεκ 2010 21:37, Από PAOK24


Σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση που υπάρχει, ο Οντέι Αλ Σαμαρί, ο υποψήφιος επενδυτής του ΠΑΟΚ, αναμένεται να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιανουαρίου.

Ο άνθρωπος από το Κατάρ που ενδιαφέρθηκε να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, συνεχίζει να βρίσκεται στη χώρα του όπου εκτός της παρουσίας του δίπλα σε δικά του πρόσωπα, ετοιμάζει και το έδαφος για την γενικότερη επένδυση που αναμένεται να γίνει στη χώρα μας.

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο ίδιος σε επαφές που κάνει με ανθρώπους του δικεφάλου, στις οποίες ξεκαθαρίζει επίσης πως δεν άλλαξε τίποτα σε σχέση με την τελική του απόφαση, η οποία θα επικυρωθεί την στιγμή που θα βάλει τα χρήματα στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ.

Στον ΠΑΟΚ πάντως, επιμένουν να κρατάνε μικρό καλάθι, με πρώτο τον Θοδωρή Ζαγοράκη, ο οποίος θέλει να δει πρώτα φως και μετά να εκφραστεί με αισιοδοξία.

PAOK 24
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Maximus »

giapas έγραψε:Εσενα σε ήθελα για σκαουτερ, αλλά βλέπω ότι το κατέχεις το οικονομικό.

Θα προσαρμόσω λίγο το job description γιατί μαλλον δεν εχεις μεγλαη προυπηρεσία!

Αλλά οκ , κλεισαμε
giapas, σε παρακαλω ρε φιλαρακι, εγω δεν θελω μεγαλεία...Βαλε με μονο υπευθυνο ασφαλειας, εκει στους security και κανε μεταγραφη την σερραία και μετα τιποτε άλλο!

Μην σε πω θα εχεις και bodyguards μερα νυχτα, αν κανεις το χατιρι μου...

ΥΓ.

Το ιδιο ισχυει και για σενα φιλε zeus1972... :D (Τι τσατσος ειμαι ε;- που ξερεις μια στο εκατομυριο να κερδισεις το λαχειο, να εχουμε και εναλλακτικη) :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”