Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Παντως ασχετως λοιπον εξελιξεων η κατασταση στην ομαδα διοικητικα και αγωνιστικα συνεχιζει να ειναι κωμικοτραγικη.Μετα το εφιαλτικο καλοκαιρι οπου οι καταστροφικες επιλογες κυριως οσον αφορα το προπονητικο τιμ αλλα και τις μεταγραφες μας οδηγεισε ειτε σε ενα τεραστιο αριθμο τραυματισμων ειτε σε αδυναμιες στις θεσεις που θεωρητικα ενισχυθηκαμε,δεν βλεπω να μαθαμε τιποτα απο τα οποια λαθη εγιναν.Κωμικες διαρροες προς τα μεσα για υποψηφιες αναχωρησεις αλλα και προσθηκες και μην μου πει κανεις οτι δεν ειναι διαρροες αλλα ψεμματα των μεσων.Δευτερα, τεταρτη, παρασκευη, διωχνουμε τους παντες, τριτη, πεμπτη, σαββατο, στηριζουμε τους παντες.Αντιστοιχα οι πιθανες μεταγραφες γινονται απο τρεις πεντε και απο πεντε καμια την στιγμη που εχουμε να δωσουμε συνεχομενα ντερμπι που θα κρινουν στοχους και η ομαδα μαστιζετε απο προβληματα τραυματισμων αλλα και ελλειψεων σε προφανεις θεσεις.Αλλα ειμαι αχαριστος που γκρινιαζω την στιγμη που επιστρεφει στην ομαδα ο μιχαηλιδης.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Πιο πολυ θα χαιρομουν να επεστρεφε το παλιο ιατρικο team ,γιατρος και φυσικοθεραπευτης...
Εκαναν απιστευτη δουλεια και εξακολουθουν να κανουν απο το τωρινο...
Αυτα.
Εκαναν απιστευτη δουλεια και εξακολουθουν να κανουν απο το τωρινο...
Αυτα.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αν δώσουν οι άραβες 6 τότε φτάνουν το 51% με μετοχικό κεφάλαιο λίγο πάνω από τα 12.000.000...
Αν βάλει ο Βρύζας άλλα 7 τα ποσοστά πάνε περίπου:
Βρύζας 35%, Άραβες 30% και τα υπόλλοιπα όπου πάνε και σήμερα.
Με μετοχικό κεφάλαιο κάπου στα 20.000.000
Άμα θες να τους τη βγεις γιάπας πρέπει να βάλεις πάνω από 10 εκατομμυριάκια.
Μετά τιμής,
ένας υποψήφιος διευθυντής οικονομικών.

Αν βάλει ο Βρύζας άλλα 7 τα ποσοστά πάνε περίπου:
Βρύζας 35%, Άραβες 30% και τα υπόλλοιπα όπου πάνε και σήμερα.
Με μετοχικό κεφάλαιο κάπου στα 20.000.000
Άμα θες να τους τη βγεις γιάπας πρέπει να βάλεις πάνω από 10 εκατομμυριάκια.
Μετά τιμής,
ένας υποψήφιος διευθυντής οικονομικών.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Εσενα σε ήθελα για σκαουτερ, αλλά βλέπω ότι το κατέχεις το οικονομικό.
Θα προσαρμόσω λίγο το job description γιατί μαλλον δεν εχεις μεγλαη προυπηρεσία!
Αλλά οκ , κλεισαμε
Θα προσαρμόσω λίγο το job description γιατί μαλλον δεν εχεις μεγλαη προυπηρεσία!
Αλλά οκ , κλεισαμε
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Έχω όρεξη για δουλειά οπότε άμα δε βρεις σκάουτερ αναλαμβάνω και τα δύο.
Τρέμε Ζαγόρ, τρέμετε Άραβες...

Τρέμε Ζαγόρ, τρέμετε Άραβες...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τον καπετάνιο που θα μας έπαιρνε πριν λίγα χρόνια πως τον λέγανε;;; Συζητάω με έναν φίλο μου και έχω φάει κόλλημα...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
o megalos autos efoplistis me tis psarovarkes......
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Aυριο στις 12 αγοράζω το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την ολοκλήρωση της κλήρωσης του Πρωτοχρονιάτικου λαχείου...Ποιοι Αραβες και ποιοι Βρύζες και δεν συμμαζεύεται...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ανταλλαγη κοντου με σισε κάνε κ μείνε πρόεδρος για πάντα...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τι έγινε ρε παιδιά?
Κυκλοφορεί ακόμη ο "ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΣ"???

Κυκλοφορεί ακόμη ο "ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΣ"???
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Επιστρέφει στις 6 Γενάρη
30 Δεκ 2010 21:37, Από PAOK24
Σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση που υπάρχει, ο Οντέι Αλ Σαμαρί, ο υποψήφιος επενδυτής του ΠΑΟΚ, αναμένεται να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιανουαρίου.
Ο άνθρωπος από το Κατάρ που ενδιαφέρθηκε να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, συνεχίζει να βρίσκεται στη χώρα του όπου εκτός της παρουσίας του δίπλα σε δικά του πρόσωπα, ετοιμάζει και το έδαφος για την γενικότερη επένδυση που αναμένεται να γίνει στη χώρα μας.
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο ίδιος σε επαφές που κάνει με ανθρώπους του δικεφάλου, στις οποίες ξεκαθαρίζει επίσης πως δεν άλλαξε τίποτα σε σχέση με την τελική του απόφαση, η οποία θα επικυρωθεί την στιγμή που θα βάλει τα χρήματα στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ.
Στον ΠΑΟΚ πάντως, επιμένουν να κρατάνε μικρό καλάθι, με πρώτο τον Θοδωρή Ζαγοράκη, ο οποίος θέλει να δει πρώτα φως και μετά να εκφραστεί με αισιοδοξία.
PAOK 24
30 Δεκ 2010 21:37, Από PAOK24
Σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση που υπάρχει, ο Οντέι Αλ Σαμαρί, ο υποψήφιος επενδυτής του ΠΑΟΚ, αναμένεται να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιανουαρίου.
Ο άνθρωπος από το Κατάρ που ενδιαφέρθηκε να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, συνεχίζει να βρίσκεται στη χώρα του όπου εκτός της παρουσίας του δίπλα σε δικά του πρόσωπα, ετοιμάζει και το έδαφος για την γενικότερη επένδυση που αναμένεται να γίνει στη χώρα μας.
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο ίδιος σε επαφές που κάνει με ανθρώπους του δικεφάλου, στις οποίες ξεκαθαρίζει επίσης πως δεν άλλαξε τίποτα σε σχέση με την τελική του απόφαση, η οποία θα επικυρωθεί την στιγμή που θα βάλει τα χρήματα στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ.
Στον ΠΑΟΚ πάντως, επιμένουν να κρατάνε μικρό καλάθι, με πρώτο τον Θοδωρή Ζαγοράκη, ο οποίος θέλει να δει πρώτα φως και μετά να εκφραστεί με αισιοδοξία.
PAOK 24
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
giapas, σε παρακαλω ρε φιλαρακι, εγω δεν θελω μεγαλεία...Βαλε με μονο υπευθυνο ασφαλειας, εκει στους security και κανε μεταγραφη την σερραία και μετα τιποτε άλλο!giapas έγραψε:Εσενα σε ήθελα για σκαουτερ, αλλά βλέπω ότι το κατέχεις το οικονομικό.
Θα προσαρμόσω λίγο το job description γιατί μαλλον δεν εχεις μεγλαη προυπηρεσία!
Αλλά οκ , κλεισαμε
Μην σε πω θα εχεις και bodyguards μερα νυχτα, αν κανεις το χατιρι μου...
ΥΓ.
Το ιδιο ισχυει και για σενα φιλε zeus1972...