6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο βιτολο θα ερθει με την αποστολη ή εχει ξεκινησει τρεξιματακι απο κροατια???
Υ.Γ.Μανιακε δε σε κακοκαρδιζω γιατι ξερω εχεις πηξει στην ασυρο...

Υ.Γ.Μανιακε δε σε κακοκαρδιζω γιατι ξερω εχεις πηξει στην ασυρο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
τον ψήφισα για mvp, αν και κάποιοι άλλοι διακριθήκαν -ελαφρώς- περισσότερο...
Και μόνο που τον είδα με κοντομάνικο στο α' ημίχρονο έφτανε..!!!
Μαζί με το κασκόλ του Πάμπλο ήταν το σύνθημα της ΝΙΚΗΣ...!!!
Βιτόλο είσαι αξεπέραστος...Μακάρι να σε έχουμε για τα επόμενα 10 χρόνια και βάλε..!!!
Και μόνο που τον είδα με κοντομάνικο στο α' ημίχρονο έφτανε..!!!
Μαζί με το κασκόλ του Πάμπλο ήταν το σύνθημα της ΝΙΚΗΣ...!!!
Βιτόλο είσαι αξεπέραστος...Μακάρι να σε έχουμε για τα επόμενα 10 χρόνια και βάλε..!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καλά ρε αθεοφοβε με κοντομάνικο ρε???Σκύλος στο κέντρο απο τους 3 πιο διακριθέντες για μένα.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Υπέροχος.
Περαστικά μαύρο Αγαρηνό σκυλί, τα λέμε το 2011, με έφτιαξες και με συγκίνησες τρομερά.
Περαστικά μαύρο Αγαρηνό σκυλί, τα λέμε το 2011, με έφτιαξες και με συγκίνησες τρομερά.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
οντως μαγκες..οταν χρειαστηκε να παρει αποτελεσμα,το πηρε...δε μπορουμε παρα να της υποκλιθούμε!!!DamoN έγραψε:δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
όντως..έχουμε δεί πιο τεχνική ομαδα,μα η πιο hardcore νομίζω είναι αυτή!!!όποτε χρειάστηκε πήγε κ πηρε το αποτέλεσμα που ήθελε...και σήμερα δεν προκρίθηκε με Χ μα με ΝΙΚΗ!!!!DamoN έγραψε:δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Συγκινητικός. Ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Τέτοιους παίχτες θέλουμε στην ΠΑΟΚΑΡΑ!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Βιτόλο: "Περήφανος για τον ΠΑΟΚ"
Ευτυχισμένος και περήφανος που βρίσκεται στον ΠΑΟΚ δήλωσε πως είναι ο Βίκτορ Βιτόλο μετά το τέλος του αγώνα με την Ντιναμό
«Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ, αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ήταν τα πρώτα λόγια του Βίκτορ Βιτόλο μετά την μεγάλη νίκη του Δικέφαλου μέσα στο Ζάγκρεμπ (1-0) όπου του έδωσε το εισιτήριο για τους «32» του Europa League.
«Είναι αλήθεια πως ο γιατρός μου είπε πως δεν έπρεπε να παίξω, από την άλλη όμως εγώ αισθανόμουν καλά και δεν ήθελα να χάσω αυτό το παιχνίδι. Συμφωνήσαμε πως θα παίξω σε αυτό το παιχνίδι και αμέσως μετά θα κάνω την εγχείρηση», είπε ο Ισπανός μέσος, αναφερόμενος στην επικράτηση επί της Ντιναμό του Ζάγκρεμπ και συνέχισε:
«Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μας και ό,τι έχει πετύχει. Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ανέφερε, ενώ σχετικά με την δολοφονική επίθεση που δέχθηκε πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του ΠΑΟΚ, εξήγησε το πώς λειτούργησε γι' αυτούς το συγκεκριμένο περιστατικό στο χθεσινό παιχνίδι: «Το σωστό στο ποδόσφαιρο είναι να μιλάς στο γήπεδο. Αυτό το συμβάν ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για εμάς, θέλαμε να παίξουμε καλά, να πάρουμε την πρόκριση και να την αφιερώσουμε στον κόσμο μας».
http://www.paokmania.gr/articles/footba ... itolo.html
Ευτυχισμένος και περήφανος που βρίσκεται στον ΠΑΟΚ δήλωσε πως είναι ο Βίκτορ Βιτόλο μετά το τέλος του αγώνα με την Ντιναμό
«Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ, αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ήταν τα πρώτα λόγια του Βίκτορ Βιτόλο μετά την μεγάλη νίκη του Δικέφαλου μέσα στο Ζάγκρεμπ (1-0) όπου του έδωσε το εισιτήριο για τους «32» του Europa League.
«Είναι αλήθεια πως ο γιατρός μου είπε πως δεν έπρεπε να παίξω, από την άλλη όμως εγώ αισθανόμουν καλά και δεν ήθελα να χάσω αυτό το παιχνίδι. Συμφωνήσαμε πως θα παίξω σε αυτό το παιχνίδι και αμέσως μετά θα κάνω την εγχείρηση», είπε ο Ισπανός μέσος, αναφερόμενος στην επικράτηση επί της Ντιναμό του Ζάγκρεμπ και συνέχισε:
«Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μας και ό,τι έχει πετύχει. Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ανέφερε, ενώ σχετικά με την δολοφονική επίθεση που δέχθηκε πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του ΠΑΟΚ, εξήγησε το πώς λειτούργησε γι' αυτούς το συγκεκριμένο περιστατικό στο χθεσινό παιχνίδι: «Το σωστό στο ποδόσφαιρο είναι να μιλάς στο γήπεδο. Αυτό το συμβάν ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για εμάς, θέλαμε να παίξουμε καλά, να πάρουμε την πρόκριση και να την αφιερώσουμε στον κόσμο μας».
http://www.paokmania.gr/articles/footba ... itolo.html
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καλη επιτυχια με την εγχειρηση ψυχαρα!!
Καλη δυναμη και καλη αναρωση...
Εκανες και εσυ ενα καταπληκτικο ημιχρονο αν και φαινοταν οτι πονουσες...
Καλη δυναμη και καλη αναρωση...
Εκανες και εσυ ενα καταπληκτικο ημιχρονο αν και φαινοταν οτι πονουσες...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εχεις κανει την καλυτερη συγκομιδη βαθμων στις ΠΑΟΚτσηδικες συνειδησεις
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Έπαιξε σαν Έλληνας (με ψυχή)!
Συγκινητικός; Ναι
Ηρωας; Ναι
ΠΑΟΚτσάκι; Ναι (συνέπεια των ανωτέρω)
Συγκινητικός; Ναι
Ηρωας; Ναι
ΠΑΟΚτσάκι; Ναι (συνέπεια των ανωτέρω)