6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Καλή ξεκούραση και περαστικά.

Ραντεβού του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ο βιτολο θα ερθει με την αποστολη ή εχει ξεκινησει τρεξιματακι απο κροατια??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Υ.Γ.Μανιακε δε σε κακοκαρδιζω γιατι ξερω εχεις πηξει στην ασυρο... :lol: :lol: :lol: :lol:
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από thief »

τον ψήφισα για mvp, αν και κάποιοι άλλοι διακριθήκαν -ελαφρώς- περισσότερο...

Και μόνο που τον είδα με κοντομάνικο στο α' ημίχρονο έφτανε..!!! :pano:
Μαζί με το κασκόλ του Πάμπλο ήταν το σύνθημα της ΝΙΚΗΣ...!!!

Βιτόλο είσαι αξεπέραστος...Μακάρι να σε έχουμε για τα επόμενα 10 χρόνια και βάλε..!!!
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ugandezos »

Καλά ρε αθεοφοβε με κοντομάνικο ρε???Σκύλος στο κέντρο απο τους 3 πιο διακριθέντες για μένα.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Υπέροχος.
Περαστικά μαύρο Αγαρηνό σκυλί, τα λέμε το 2011, με έφτιαξες και με συγκίνησες τρομερά.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από DamoN »

δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
Άβαταρ μέλους
papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από papageorgiou »

DamoN έγραψε:δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
οντως μαγκες..οταν χρειαστηκε να παρει αποτελεσμα,το πηρε...δε μπορουμε παρα να της υποκλιθούμε!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από papageorgiou »

DamoN έγραψε:δεν με νοιαζει αν αυτη η ομαδα παρει τιτλο... εγω θα την θυμαμαι για παντα... η πιο αρχιδατη ομαδα του ΠΑΟΚ... ρεσπεκτ φιλε..... παραδειγμα για ολους!!!!
όντως..έχουμε δεί πιο τεχνική ομαδα,μα η πιο hardcore νομίζω είναι αυτή!!!όποτε χρειάστηκε πήγε κ πηρε το αποτέλεσμα που ήθελε...και σήμερα δεν προκρίθηκε με Χ μα με ΝΙΚΗ!!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Stepas »

Συγκινητικός. Ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Τέτοιους παίχτες θέλουμε στην ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από novito »

Για ακόμα ένα ματς, ήσουν γίγαντας ρε Βιτολάκο!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

Βιτόλο: "Περήφανος για τον ΠΑΟΚ"

Ευτυχισμένος και περήφανος που βρίσκεται στον ΠΑΟΚ δήλωσε πως είναι ο Βίκτορ Βιτόλο μετά το τέλος του αγώνα με την Ντιναμό

«Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ, αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ήταν τα πρώτα λόγια του Βίκτορ Βιτόλο μετά την μεγάλη νίκη του Δικέφαλου μέσα στο Ζάγκρεμπ (1-0) όπου του έδωσε το εισιτήριο για τους «32» του Europa League.

«Είναι αλήθεια πως ο γιατρός μου είπε πως δεν έπρεπε να παίξω, από την άλλη όμως εγώ αισθανόμουν καλά και δεν ήθελα να χάσω αυτό το παιχνίδι. Συμφωνήσαμε πως θα παίξω σε αυτό το παιχνίδι και αμέσως μετά θα κάνω την εγχείρηση», είπε ο Ισπανός μέσος, αναφερόμενος στην επικράτηση επί της Ντιναμό του Ζάγκρεμπ και συνέχισε:

«Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μας και ό,τι έχει πετύχει. Χαίρομαι που ανήκω στον ΠΑΟΚ αξίζει πολλά αυτή η ομάδα», ανέφερε, ενώ σχετικά με την δολοφονική επίθεση που δέχθηκε πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του ΠΑΟΚ, εξήγησε το πώς λειτούργησε γι' αυτούς το συγκεκριμένο περιστατικό στο χθεσινό παιχνίδι: «Το σωστό στο ποδόσφαιρο είναι να μιλάς στο γήπεδο. Αυτό το συμβάν ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για εμάς, θέλαμε να παίξουμε καλά, να πάρουμε την πρόκριση και να την αφιερώσουμε στον κόσμο μας».

http://www.paokmania.gr/articles/footba ... itolo.html
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από xlebouras »

Καλη επιτυχια με την εγχειρηση ψυχαρα!!
Καλη δυναμη και καλη αναρωση...
Εκανες και εσυ ενα καταπληκτικο ημιχρονο αν και φαινοταν οτι πονουσες...
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από jibbie »

εχεις κανει την καλυτερη συγκομιδη βαθμων στις ΠΑΟΚτσηδικες συνειδησεις
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από lamosas »

Βιονικέ καλή επιτυχία στην επέμβαση σήμερα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έπαιξε σαν Έλληνας (με ψυχή)!
Συγκινητικός; Ναι
Ηρωας; Ναι
ΠΑΟΚτσάκι; Ναι (συνέπεια των ανωτέρω)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”