27. Mirosław Sznaucner
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Μαγυάρος σολίστ σαν το παλιό καλό κρασί.
Με αναφορές σε Τζον Λένον και Τσέχοφ σε ένα τόσο δα ποσταρισματάκι.
Να σε βλέπουμε πιο συχνά αδερφέ Hideguti, ούτε στη Retro σπηλιά δεν σε πετυχαίνει κανείς πια.
Με αναφορές σε Τζον Λένον και Τσέχοφ σε ένα τόσο δα ποσταρισματάκι.
Να σε βλέπουμε πιο συχνά αδερφέ Hideguti, ούτε στη Retro σπηλιά δεν σε πετυχαίνει κανείς πια.
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Μπράβο για σήμερα.
Επειδή το δικό σου στάνταρ είναι η καλή στιγμή κάποιου άλλου δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το λέμε. Και πάλι μπράβο.
Επειδή το δικό σου στάνταρ είναι η καλή στιγμή κάποιου άλλου δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το λέμε. Και πάλι μπράβο.
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Το να έχεις ένα παίχτη,και δη αμυντικό,που να είσαι σίγουρος πως απ'την πλευρά του δε θα σε τρυπήσει ο αντίπαλος είναι ευλογία!!!ευτυχώς υπάρχεις στο ρόστερ μας παιχταρά μου!!! 
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Eίναι αμαρτία ένας παίχτης που είναι ο ορισμός του "ΑΘΟΡΥΒΟΥ Μπετόν Αρμέ" να μην του αξίζει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ.
2,5 -3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ- ΜΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...
Κρίμα που είναι τόσο υπο-εκτιμημένος.... γιατί σε ΟΛΑ τα παιχνίδια δίνει το 100%.
2,5 -3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ- ΜΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...
Κρίμα που είναι τόσο υπο-εκτιμημένος.... γιατί σε ΟΛΑ τα παιχνίδια δίνει το 100%.
Re: 27. Mirosław Sznaucner
ας μη μπω στον κοπο να τα γραψω...thief έγραψε:Eίναι αμαρτία ένας παίχτης που είναι ο ορισμός του "ΑΘΟΡΥΒΟΥ Μπετόν Αρμέ" να μην του αξίζει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ.
2,5 -3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ- ΜΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...
Κρίμα που είναι τόσο υπο-εκτιμημένος.... γιατί σε ΟΛΑ τα παιχνίδια δίνει το 100%.
+++++++++++++++++++++++
Re: 27. Mirosław Sznaucner
ΒΡΑΧΟΣ!!
ο ορισμος του τιμιου πολωνου εργατη!!
αθορυβος και ουσιαστικοτατος.
μπραβο!!
ο ορισμος του τιμιου πολωνου εργατη!!
αθορυβος και ουσιαστικοτατος.
μπραβο!!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Λέμε όλοι (και δικαιώς) πως θα βρούμε παίχτη σαν τον Γκαρσία όταν σταματήσει.
Θα πρεπε να λέμε και για σένα το ίδιο.
Θα πρεπε να λέμε και για σένα το ίδιο.
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.
Με το χαμόγελό του, μετριόφρων, ταπεινός
και στο παιχνίδι του ουσιαστικός.
Εντάξει, δεν είναι τρελή η κλάση του
αλλά αυτό "το αρκετό" που έχει, το δίνει πάντα.
Και σκυμένο κεφάλι ο Πολωνός,
μεγάλη υπόθεση,
αντιφίρμα, η χαρά τού κάθε προπονητή.
Με το χαμόγελό του, μετριόφρων, ταπεινός
και στο παιχνίδι του ουσιαστικός.
Εντάξει, δεν είναι τρελή η κλάση του
αλλά αυτό "το αρκετό" που έχει, το δίνει πάντα.
Και σκυμένο κεφάλι ο Πολωνός,
μεγάλη υπόθεση,
αντιφίρμα, η χαρά τού κάθε προπονητή.
Re: 27. Mirosław Sznaucner
ο πολωνος βραχος δεν ειναι στα καλυτερα του τον τελευταιο καιρο και δεν ξερω γιατι...ελπιζω σε ανακαμψη... :ugeek:
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Συμφωνω με Σερα..
Απλά , ακόμα και στα άσχημά του, ειναι αξιοπρεπης και έχει ένα μινιμουμ στανταρ απόδοσης.
Απλά , ακόμα και στα άσχημά του, ειναι αξιοπρεπης και έχει ένα μινιμουμ στανταρ απόδοσης.
Re: 27. Mirosław Sznaucner
Ο σιγαστήρας της ομάδας.
Πάντα αθόρυβος και πάντα σωστός.
Σπάνια γράφουμε για σένα και όχι γιατί περνάς απαρατήρητος αλλά γιατί δεν δίνεις δικαιώματα.
Χρήσιμος πολύ.
Πάντα αθόρυβος και πάντα σωστός.
Σπάνια γράφουμε για σένα και όχι γιατί περνάς απαρατήρητος αλλά γιατί δεν δίνεις δικαιώματα.
Χρήσιμος πολύ.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 27. Mirosław Sznaucner
οντως,αθορυβα απαρατηρητος αλλά παντα αμυντικα αποτελεσματικος.για πρωτος αναπληρωματικος μπακ ειτε δεξια ειτε αριστερα αποτελει ΙΔΑΝΙΚΗ λυση!για βασικος ομως ...