27. Mirosław Sznaucner

Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Μαγυάρος σολίστ σαν το παλιό καλό κρασί.
Με αναφορές σε Τζον Λένον και Τσέχοφ σε ένα τόσο δα ποσταρισματάκι.
Να σε βλέπουμε πιο συχνά αδερφέ Hideguti, ούτε στη Retro σπηλιά δεν σε πετυχαίνει κανείς πια.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από teod1980 »

Η στάση Σνάουτσνερ ξαναμπήκε στο δρομολόγιο...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Μπράβο για σήμερα.

Επειδή το δικό σου στάνταρ είναι η καλή στιγμή κάποιου άλλου δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το λέμε. Και πάλι μπράβο.
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Μπραβο Μιρο με εσενα δεν φοβαμαι τιποτα... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από papageorgiou »

Το να έχεις ένα παίχτη,και δη αμυντικό,που να είσαι σίγουρος πως απ'την πλευρά του δε θα σε τρυπήσει ο αντίπαλος είναι ευλογία!!!ευτυχώς υπάρχεις στο ρόστερ μας παιχταρά μου!!! 8-)
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από thief »

Eίναι αμαρτία ένας παίχτης που είναι ο ορισμός του "ΑΘΟΡΥΒΟΥ Μπετόν Αρμέ" να μην του αξίζει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ.

2,5 -3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ- ΜΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...

Κρίμα που είναι τόσο υπο-εκτιμημένος.... γιατί σε ΟΛΑ τα παιχνίδια δίνει το 100%. :pano:
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Stepas »

Όπως πάντα, απροσπέλαστος. Μεγάλη υπόθεση... Μπράβο Μιρο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Sera4 »

thief έγραψε:Eίναι αμαρτία ένας παίχτης που είναι ο ορισμός του "ΑΘΟΡΥΒΟΥ Μπετόν Αρμέ" να μην του αξίζει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ.

2,5 -3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ- ΜΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...

Κρίμα που είναι τόσο υπο-εκτιμημένος.... γιατί σε ΟΛΑ τα παιχνίδια δίνει το 100%. :pano:
ας μη μπω στον κοπο να τα γραψω... 8-) 8-)

+++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από funk »

ΒΡΑΧΟΣ!!
ο ορισμος του τιμιου πολωνου εργατη!!
αθορυβος και ουσιαστικοτατος.
μπραβο!!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Λέμε όλοι (και δικαιώς) πως θα βρούμε παίχτη σαν τον Γκαρσία όταν σταματήσει.
Θα πρεπε να λέμε και για σένα το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.

Με το χαμόγελό του, μετριόφρων, ταπεινός
και στο παιχνίδι του ουσιαστικός.

Εντάξει, δεν είναι τρελή η κλάση του
αλλά αυτό "το αρκετό" που έχει, το δίνει πάντα.

Και σκυμένο κεφάλι ο Πολωνός,
μεγάλη υπόθεση,
αντιφίρμα, η χαρά τού κάθε προπονητή.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από Sera4 »

ο πολωνος βραχος δεν ειναι στα καλυτερα του τον τελευταιο καιρο και δεν ξερω γιατι...ελπιζω σε ανακαμψη... :ugeek:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από giapas »

Συμφωνω με Σερα..

Απλά , ακόμα και στα άσχημά του, ειναι αξιοπρεπης και έχει ένα μινιμουμ στανταρ απόδοσης.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από gash04 »

Ο σιγαστήρας της ομάδας.
Πάντα αθόρυβος και πάντα σωστός.
Σπάνια γράφουμε για σένα και όχι γιατί περνάς απαρατήρητος αλλά γιατί δεν δίνεις δικαιώματα.
Χρήσιμος πολύ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 27. Mirosław Sznaucner

Δημοσίευση από navigator11 »

οντως,αθορυβα απαρατηρητος αλλά παντα αμυντικα αποτελεσματικος.για πρωτος αναπληρωματικος μπακ ειτε δεξια ειτε αριστερα αποτελει ΙΔΑΝΙΚΗ λυση!για βασικος ομως ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”