Το θεμα ειναι οτι επαιζες σαν να μην ειχες τιποτα...!!!!
Εισαι τεραστιος παικτης ....
Το ιδιο θα γινει και στο Ζαγκρεμπ και μετα χειρουργειο..
moican4 έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι επαιζες σαν να μην ειχες τιποτα...!!!!![]()
Το λες εσύ ή το ελπίζεις; Θα μάθουμε σύντομα φυσικά... Μακάρι να τα καταφέρει και να μη χάσει παραπάνω από 3-4 παιχνίδια...moican4 έγραψε:Το ιδιο θα γινει και στο Ζαγκρεμπ και μετα χειρουργειο..
paok x.m. έγραψε:Ως κλασικος ΠΑΟΚτσης ειμαι ερωτευμενος με τον Βιερινια εχω σαν θεο το παμπλο τον τρελλο, πιστευω οτι ο κοντρερας ειναι ο καλυτερος στοπερ τα τελευταια 10 χρονια στην ελλαδα, γουσταρω εστω με ολα τα στραβα του τον μουσλι αλλα πλεον απο σημερα ο βικτωρας ειναι στην καρδια μου!!!Ποιος επαγγελματιας θα επαιζε με την υγεια του για να βοηθησει την ομαδα σε μια τοσο κρισιμη καμπη και θα ειναι και τοσο καλος!!Ο πιο απαραιτητος παιχτης στον φετινο ΠΑΟΚ(και κατα την ταπεινη μου αποψη πιο σημαντικος απο ολους) ειναι και εκεινος που χωρις λογια εδειξε οτι σεβεται και κυριως νοιαζεται για τα τεσσερα ιερα γραμματα!!!Μεγαλο respect απο μενα!!!