Group Stage Europa League

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]yhqYUhSr5Qc[/youtube]

[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από free4 »

Αντε να μπαίνουμε σε κλίμα και ρυθμό!
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Besuch »

Ελπιζω το γηπεδο στην Κροατια (Ζαγκρεμπ) οταν παιξουμε να ειναι κατα τι καλυτερο απο αυτο στο Σπλιτ που αγωνιζεται σημερα η ΑΕΚ. Οχι τιποτ'αλλο, ισως και να μας βολευει να παιξουμε σε χωραφι αλλα με το σερι τραυματισμων που χουμε δε μας βλεπω καλα....
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από johnnie78 »

Οντως αδερφε το γηπεδο..ή μαλλον το χωραφι ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Ουτε για χοιροστασιο δεν εκανε...
Άβαταρ μέλους
johnnie78
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 21:03

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από johnnie78 »

Για αυριο ειμαι πολυ αισιοδοξος. Πρεπει να δουμε το ματς σοβαρα. Εχουμε παρουσιασει μια εξαιρετικη εικονα μεχρι τωρα στο ΟΥΕΦΑ και αυτο κανει και τις ομαδες που αγωνιζομαστε να μας σεβονται. Απο τη στιγμη που πηραμε τη βιγιαρεαλ νομιζω οτι οι βελγοι ειναι ενας πολυ βατος αντιπαλος, και ειδικα στην Τουμπα. Ολα αυτα φυσικα αν παιξουμε σαν ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
teofan
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 16:09
Τοποθεσία: Zurich
Επικοινωνία:

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από teofan »

Μη κάνουμε καμιά γκέλα φοβάμαι...όχι για σημερα αλλά γενικά και μείνουμε εκτός και περάσει ο Παπαναστασιακός!
Γιατί εχθές με την ατλέτικο την είδαν κάπως.....

Καλή τύχη στην ΠΑΟΚάρα μας!!! :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 02 Δεκ 2010, 10:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Besuch »

Την βλεπουν κ την ξεβλεπουν αδερφε...φιλικα , αφηστε τις συγκρισεις...στο επιπεδο τους πεφτετε!
Οι μικρες ομαδες περιμενουν σποραδικες επιτυχιες για να νιωσουν σημαντικες...οι μεγαλες βασιζονται στη συνεχεια κ συνεπεια.
Τα Τρικαλα ακομα για την προκριση με Αρη μιλανε...κ πανε φουλ για Γ' Εθνικη....αν με πιανεις!

Στα δικα μας: Αν τα καταλαβα καλα...θελουμε στο αλλο σημερινο ματς η ασσο η διπλο (κατα προτιμηση)...με ΤΙΠΟΤΑ Χ !!!!
Με διπλο περναμε αυτοματα (εννοειται αν κερδισουμε Μπριζ) κ μενει εκτος η Βιγιαρεαλ. με ασσο παμε στην Κροατια και για το Χ αλλα πιθανον κ για ηττα με ενα γκολ! Με Χ ομως αποκλειομαστε αν στην Κροατια χασουμε με οποιδηποτε σκορ!
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από dragan89 »

Μια ερωτηση παιδια...στη βαθμολογια σε περιπτωση ισοβαθμιας ποια ειναι τα κριτηρια??Πρωτα ειναι τα ματς μεταξυ των δυο ομαδων...μετα?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Pegasus »

Μετά η καλύτερη συνολική διαφορά τερμάτων, μετά η καλύτερη επίθεση. Μετά κάτι άλλα που δε θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από dragan89 »

Ευχαριστω φιλε!!!
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από tigon4 »

****ειναι η καλυτερη διαφορα τερματων στα μεταξυ ματς ??? ή γενικα στον ομιλο ?................ιατι αν ισχυει το δευτερο τοτε θα μας βολευε μια ηττα της ντιναμο με πολλα γκολ απο την βγιαρεαλ
αν ισχυει το πρωτο δεν μας νοιαζει το βιγιαρεαλ-ντιναμο...........εκτος αν η ντιναμο κανει το μπαμ
paok87
Δημοσιεύσεις: 6917
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από paok87 »

Ψάχνουμε και λίγο σε προηγούμενες σελίδες. :pano:

http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... &start=660

----------------------------------------------------------------------------------------------
Άνοδος του ΠΑΟΚ μία θέση (121) στην κατάταξη, μετά τα χθεσινά αποτελέσματα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απο όσα βλέπω από το uefa.com, έχουν ήδη

Προκριθεί:Manchester City, Lech Poznan, Bayer Leverkusen, Sporting, BATE Borisov, CSKA , Zenit, Stuttgart, Young Boys, PSV , Metallist, Porto

Αποκλειστεί:Juventus, Rosenborg, Getafe CF, Sampdoria, Hajduk
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Besuch »

Οπως ξαναγραψα παραπανω, μας νοιαζει κ μας παρανοιαζει το αλλο ματς! Το Χ εκει μαλλον απαγορεευεται γιατι μας στερει οποιαδηποτε πιθανοτητα προκρισης αν χασουμε στο ζαγκρεμπ αφου η δυναμο θα παει στους 11 και η βιγιαρεαλ στους 10 (μαζι με μας) αλλα ξεροντας ποσα γκολ θα θελει μεσα στο βελγιο για να μας περασει στο συντελεστη δε νομιζω να χει προβλημα να τα πετυχει απεναντι στην αδιαφορη Μπριζ, πιθανον κ με τις ευχες της ΟΥΕΦΑ!!
Ιδανικο σεναριο ενα 2πλο στην Ισπανια σημερα, που με νικη δικη μας θα μας δωσει την προκρτιση και παμε Κροατια για την πρωτια κ μονο.
Ετσι κι αλλιως...ποιες Ισπανικες ομαδες τωρα?? Η 3η στην Ισπανια λιγο καλυτερη απο την 8η θα ναι. Το χει το διπλο η Ντιναμο!

καλυτερη καταληξη του αλλου ματς κατα σειρα προτιμησης:
1. Διπλο (λουκουμι)
2. Ασσος με οσα περισσοτερα γκολ διαφορα τοσο καλυτερο.
3. Χι με οσο μικροτερο σκορ (0-0)
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από Pegasus »

Το σημαντικό είναι ότι κρατάμε την τύχη στα πόδια μας. Το βράδυ θα βγάλουμε πάλι τα κομπιουτεράκια.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Group Stage Europa League

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν έχει καμία πιθανότητα να κερδίσει η Δυναμό.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”