Group Stage Europa League
Re: Group Stage Europa League
[youtube]yhqYUhSr5Qc[/youtube]
[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]cHHj6WyXlU4&feature=player_embedded[/youtube]
Re: Group Stage Europa League
Ελπιζω το γηπεδο στην Κροατια (Ζαγκρεμπ) οταν παιξουμε να ειναι κατα τι καλυτερο απο αυτο στο Σπλιτ που αγωνιζεται σημερα η ΑΕΚ. Οχι τιποτ'αλλο, ισως και να μας βολευει να παιξουμε σε χωραφι αλλα με το σερι τραυματισμων που χουμε δε μας βλεπω καλα....
Re: Group Stage Europa League
Οντως αδερφε το γηπεδο..ή μαλλον το χωραφι ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Ουτε για χοιροστασιο δεν εκανε...
Re: Group Stage Europa League
Για αυριο ειμαι πολυ αισιοδοξος. Πρεπει να δουμε το ματς σοβαρα. Εχουμε παρουσιασει μια εξαιρετικη εικονα μεχρι τωρα στο ΟΥΕΦΑ και αυτο κανει και τις ομαδες που αγωνιζομαστε να μας σεβονται. Απο τη στιγμη που πηραμε τη βιγιαρεαλ νομιζω οτι οι βελγοι ειναι ενας πολυ βατος αντιπαλος, και ειδικα στην Τουμπα. Ολα αυτα φυσικα αν παιξουμε σαν ΠΑΟΚ...
Re: Group Stage Europa League
Μη κάνουμε καμιά γκέλα φοβάμαι...όχι για σημερα αλλά γενικά και μείνουμε εκτός και περάσει ο Παπαναστασιακός!
Γιατί εχθές με την ατλέτικο την είδαν κάπως.....
Καλή τύχη στην ΠΑΟΚάρα μας!!!
Γιατί εχθές με την ατλέτικο την είδαν κάπως.....
Καλή τύχη στην ΠΑΟΚάρα μας!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 02 Δεκ 2010, 10:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Re: Group Stage Europa League
Την βλεπουν κ την ξεβλεπουν αδερφε...φιλικα , αφηστε τις συγκρισεις...στο επιπεδο τους πεφτετε!
Οι μικρες ομαδες περιμενουν σποραδικες επιτυχιες για να νιωσουν σημαντικες...οι μεγαλες βασιζονται στη συνεχεια κ συνεπεια.
Τα Τρικαλα ακομα για την προκριση με Αρη μιλανε...κ πανε φουλ για Γ' Εθνικη....αν με πιανεις!
Στα δικα μας: Αν τα καταλαβα καλα...θελουμε στο αλλο σημερινο ματς η ασσο η διπλο (κατα προτιμηση)...με ΤΙΠΟΤΑ Χ !!!!
Με διπλο περναμε αυτοματα (εννοειται αν κερδισουμε Μπριζ) κ μενει εκτος η Βιγιαρεαλ. με ασσο παμε στην Κροατια και για το Χ αλλα πιθανον κ για ηττα με ενα γκολ! Με Χ ομως αποκλειομαστε αν στην Κροατια χασουμε με οποιδηποτε σκορ!
Οι μικρες ομαδες περιμενουν σποραδικες επιτυχιες για να νιωσουν σημαντικες...οι μεγαλες βασιζονται στη συνεχεια κ συνεπεια.
Τα Τρικαλα ακομα για την προκριση με Αρη μιλανε...κ πανε φουλ για Γ' Εθνικη....αν με πιανεις!
Στα δικα μας: Αν τα καταλαβα καλα...θελουμε στο αλλο σημερινο ματς η ασσο η διπλο (κατα προτιμηση)...με ΤΙΠΟΤΑ Χ !!!!
Με διπλο περναμε αυτοματα (εννοειται αν κερδισουμε Μπριζ) κ μενει εκτος η Βιγιαρεαλ. με ασσο παμε στην Κροατια και για το Χ αλλα πιθανον κ για ηττα με ενα γκολ! Με Χ ομως αποκλειομαστε αν στην Κροατια χασουμε με οποιδηποτε σκορ!
Re: Group Stage Europa League
Μια ερωτηση παιδια...στη βαθμολογια σε περιπτωση ισοβαθμιας ποια ειναι τα κριτηρια??Πρωτα ειναι τα ματς μεταξυ των δυο ομαδων...μετα?
Re: Group Stage Europa League
Μετά η καλύτερη συνολική διαφορά τερμάτων, μετά η καλύτερη επίθεση. Μετά κάτι άλλα που δε θυμάμαι.
Re: Group Stage Europa League
****ειναι η καλυτερη διαφορα τερματων στα μεταξυ ματς ??? ή γενικα στον ομιλο ?................ιατι αν ισχυει το δευτερο τοτε θα μας βολευε μια ηττα της ντιναμο με πολλα γκολ απο την βγιαρεαλ
αν ισχυει το πρωτο δεν μας νοιαζει το βιγιαρεαλ-ντιναμο...........εκτος αν η ντιναμο κανει το μπαμ
αν ισχυει το πρωτο δεν μας νοιαζει το βιγιαρεαλ-ντιναμο...........εκτος αν η ντιναμο κανει το μπαμ
Re: Group Stage Europa League
Ψάχνουμε και λίγο σε προηγούμενες σελίδες.
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... &start=660
----------------------------------------------------------------------------------------------
Άνοδος του ΠΑΟΚ μία θέση (121) στην κατάταξη, μετά τα χθεσινά αποτελέσματα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απο όσα βλέπω από το uefa.com, έχουν ήδη
Προκριθεί:Manchester City, Lech Poznan, Bayer Leverkusen, Sporting, BATE Borisov, CSKA , Zenit, Stuttgart, Young Boys, PSV , Metallist, Porto
Αποκλειστεί:Juventus, Rosenborg, Getafe CF, Sampdoria, Hajduk
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... &start=660
----------------------------------------------------------------------------------------------
Άνοδος του ΠΑΟΚ μία θέση (121) στην κατάταξη, μετά τα χθεσινά αποτελέσματα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απο όσα βλέπω από το uefa.com, έχουν ήδη
Προκριθεί:Manchester City, Lech Poznan, Bayer Leverkusen, Sporting, BATE Borisov, CSKA , Zenit, Stuttgart, Young Boys, PSV , Metallist, Porto
Αποκλειστεί:Juventus, Rosenborg, Getafe CF, Sampdoria, Hajduk
Re: Group Stage Europa League
Οπως ξαναγραψα παραπανω, μας νοιαζει κ μας παρανοιαζει το αλλο ματς! Το Χ εκει μαλλον απαγορεευεται γιατι μας στερει οποιαδηποτε πιθανοτητα προκρισης αν χασουμε στο ζαγκρεμπ αφου η δυναμο θα παει στους 11 και η βιγιαρεαλ στους 10 (μαζι με μας) αλλα ξεροντας ποσα γκολ θα θελει μεσα στο βελγιο για να μας περασει στο συντελεστη δε νομιζω να χει προβλημα να τα πετυχει απεναντι στην αδιαφορη Μπριζ, πιθανον κ με τις ευχες της ΟΥΕΦΑ!!
Ιδανικο σεναριο ενα 2πλο στην Ισπανια σημερα, που με νικη δικη μας θα μας δωσει την προκρτιση και παμε Κροατια για την πρωτια κ μονο.
Ετσι κι αλλιως...ποιες Ισπανικες ομαδες τωρα?? Η 3η στην Ισπανια λιγο καλυτερη απο την 8η θα ναι. Το χει το διπλο η Ντιναμο!
καλυτερη καταληξη του αλλου ματς κατα σειρα προτιμησης:
1. Διπλο (λουκουμι)
2. Ασσος με οσα περισσοτερα γκολ διαφορα τοσο καλυτερο.
3. Χι με οσο μικροτερο σκορ (0-0)
Ιδανικο σεναριο ενα 2πλο στην Ισπανια σημερα, που με νικη δικη μας θα μας δωσει την προκρτιση και παμε Κροατια για την πρωτια κ μονο.
Ετσι κι αλλιως...ποιες Ισπανικες ομαδες τωρα?? Η 3η στην Ισπανια λιγο καλυτερη απο την 8η θα ναι. Το χει το διπλο η Ντιναμο!
καλυτερη καταληξη του αλλου ματς κατα σειρα προτιμησης:
1. Διπλο (λουκουμι)
2. Ασσος με οσα περισσοτερα γκολ διαφορα τοσο καλυτερο.
3. Χι με οσο μικροτερο σκορ (0-0)
Re: Group Stage Europa League
Το σημαντικό είναι ότι κρατάμε την τύχη στα πόδια μας. Το βράδυ θα βγάλουμε πάλι τα κομπιουτεράκια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)