φταιει και για αυτην την απολυση του
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
συμφωνα με ασφαλης πληροφοριες απο το περιβαλλον του κυριου παρασχου ο ζαγορακης
φταιει και για αυτην την απολυση του

φταιει και για αυτην την απολυση του
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
να παρουν τον αλεφα τωρα.....
να χτυπησουν και τον adelino το πουλεν του να κανουν παπαδες.....
να χτυπησουν και τον adelino το πουλεν του να κανουν παπαδες.....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
O Παράσχος στον πρώτο αγώνα της πρώην νέας ομάδας του ήταν τιμωρημένος και δεν την κοουτσάρισε από τον πάγκο!!!!!!

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εκκληση στον Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα του Εργοτέλη στα Χανιά, κάνουν οι Daltons με ανακοίνωση που εξέδωσαν το βράδυ της Τρίτης. Σε αυτή αναφέρονται τα εξής:
"Ο Σύνδεσμος Φίλων Εργοτέλη Daltons θέλει να ευχαριστήσει τους φίλους-φιλάθλους του Ολυμπιακού για την άψογη συμπεριφορά τους στον αγώνα του Παγκρητίου σταδίου. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επιστροφή των πανό μας. Εμείς απο την μεριά μας θα τιμήσουμε την υπόσχεση μας προς αυτούς και του χρόνου όταν, κι αν, επισκεφθούν δύο φορές το Ηράκλειο, τη μία φορά θα είμαστε μαζί τους.
Οι φίλαθλοι των μεγάλων ομάδων δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους. Σε αυτή τη πόλη που ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στη μόνη καθαρή ομάδα, τον Εργοτέλη, πρόεδρε, σε καλούμε να μεταφέρεις άμεσα την έδρα σε άλλη πόλη. Είμαστε μαζί σου, πάμε στα Χανιά να παίξουμε με μπλε και κίτρινα χρώματα! Το ξέρουμε ότι τα λόγια μας θα πικράνουν και θα νευριάσουν πολλούς αλλά εμείς έχουμε μάθει να λέμε την αλήθεια. Καλό σου βράδυ Ηράκλειο...
Υ.Γ. Αυτοί που γελούσαν με τις σκούπες αν έχουν ψυχή να έλθουν απο το σύνδεσμο μας να γελάσουν μπροστά μας".
Ο πρόεδρος
Μαν. Σκουτ.
http://cretalive.gr/new/13936/ergotelis ... a_chromata

"Ο Σύνδεσμος Φίλων Εργοτέλη Daltons θέλει να ευχαριστήσει τους φίλους-φιλάθλους του Ολυμπιακού για την άψογη συμπεριφορά τους στον αγώνα του Παγκρητίου σταδίου. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επιστροφή των πανό μας. Εμείς απο την μεριά μας θα τιμήσουμε την υπόσχεση μας προς αυτούς και του χρόνου όταν, κι αν, επισκεφθούν δύο φορές το Ηράκλειο, τη μία φορά θα είμαστε μαζί τους.
Οι φίλαθλοι των μεγάλων ομάδων δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους. Σε αυτή τη πόλη που ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στη μόνη καθαρή ομάδα, τον Εργοτέλη, πρόεδρε, σε καλούμε να μεταφέρεις άμεσα την έδρα σε άλλη πόλη. Είμαστε μαζί σου, πάμε στα Χανιά να παίξουμε με μπλε και κίτρινα χρώματα! Το ξέρουμε ότι τα λόγια μας θα πικράνουν και θα νευριάσουν πολλούς αλλά εμείς έχουμε μάθει να λέμε την αλήθεια. Καλό σου βράδυ Ηράκλειο...
Υ.Γ. Αυτοί που γελούσαν με τις σκούπες αν έχουν ψυχή να έλθουν απο το σύνδεσμο μας να γελάσουν μπροστά μας".
Ο πρόεδρος
Μαν. Σκουτ.
http://cretalive.gr/new/13936/ergotelis ... a_chromata
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εμείς δεν μπορούσαμε να κινηθούμε??free4 έγραψε:«Συμφώνησε με τον ΠΑΟ ο Φερέιρα»
Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα θα είναι-εκτός σοβαρού απροόπτου-ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού. Ο μάνατζερ του Πορτογάλου τεχνικού, Ζόρζε Μέντες, δήλωσε στο πρακτορείο «Lusa» πως ο πελάτης του συμφώνησε σε όλα με τους «πράσινους» μετά τη συνάντηση που είχε με τους Κώστα Αντωνίου και Κάρλος Φρέιτας και θα υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας ενάμιση χρόνου.
Όπως αναφέρει σύσσωμος ο πορτογαλικός Τύπος, τις επόμενες ώρες θα ανακοινωθεί η πρόσληψη του 64χρονου προπονητή, ο οποίος στις 2 Νοεμβρίου απολύθηκε από τον πάγκο της Μάλαγα, ενώ τις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στην Αθήνα για να πιάσει δουλειά. Πάντως στον αγώνα του Σαββάτου με την Καβάλα, πιθανώς και την επόμενη Τετάρτη απέναντι στην Μπαρτσελόνα, στον πάγκο θα βρίσκεται ο Γιάτσεκ Γκμοχ.
Ο Φερέιρα ήταν εξ αρχής η πρώτη επιλογή των ανθρώπων του Παναθηναϊκού και ο Κάρλος Φρέιτας, που τον γνωρίζει πολύ καλά από την Πορτογαλία, προσυπέγραψε την πρόσληψή του. Ο πολύπειρος τεχνικός έχει δουλέψει σε πολλές ομάδες στην Πορτογαλία, «έφτιαξε» το όνομά του με την Μπράγκα από το 2003 μέχρι το 2006 κι εν συνεχεία ανέλαβε την Πόρτο με την οποία μέχρι πέρυσι κατέκτησε τρία πρωταθλήματα και δύο Κύπελλα.
http://www.sport-fm.gr/article/303842
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μαλλον δεν μπορούσαμε. Το να μπορούσαμε και να μην το κάναμε για τη συγκεκριμενη περιπτωση το θεωρω σεναριο ΕΦ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μπράβο στα παιδιά για τον αρραβώνα....Το γέλιο θα το ρίξω όταν ΚΑΙ αυτός δε θα μπορέσει να βγάλει άκρη με τους ΚαραγκουνοΚατσουράνηδες....Κακία αυτό, αλλά ζήλεψα, τι να κάνω....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
novito έγραψε:Εκκληση στον Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα του Εργοτέλη στα Χανιά, κάνουν οι Daltons με ανακοίνωση που εξέδωσαν το βράδυ της Τρίτης. Σε αυτή αναφέρονται τα εξής:
"Ο Σύνδεσμος Φίλων Εργοτέλη Daltons θέλει να ευχαριστήσει τους φίλους-φιλάθλους του Ολυμπιακού για την άψογη συμπεριφορά τους στον αγώνα του Παγκρητίου σταδίου. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επιστροφή των πανό μας. Εμείς απο την μεριά μας θα τιμήσουμε την υπόσχεση μας προς αυτούς και του χρόνου όταν, κι αν, επισκεφθούν δύο φορές το Ηράκλειο, τη μία φορά θα είμαστε μαζί τους.
Οι φίλαθλοι των μεγάλων ομάδων δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους. Σε αυτή τη πόλη που ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στη μόνη καθαρή ομάδα, τον Εργοτέλη, πρόεδρε, σε καλούμε να μεταφέρεις άμεσα την έδρα σε άλλη πόλη. Είμαστε μαζί σου, πάμε στα Χανιά να παίξουμε με μπλε και κίτρινα χρώματα! Το ξέρουμε ότι τα λόγια μας θα πικράνουν και θα νευριάσουν πολλούς αλλά εμείς έχουμε μάθει να λέμε την αλήθεια. Καλό σου βράδυ Ηράκλειο...
Υ.Γ. Αυτοί που γελούσαν με τις σκούπες αν έχουν ψυχή να έλθουν απο το σύνδεσμο μας να γελάσουν μπροστά μας".
Ο πρόεδρος
Μαν. Σκουτ.
http://cretalive.gr/new/13936/ergotelis ... a_chromata
![]()
![]()
Προβοκάτσια καταγγέλουν οι "Ντάλτονς"
Για προβοκάτσια κάνει λόγο ο σύνδεσμος φίλων Εργοτέλη "Ντάλτονς" για την ανακοίνωση που εκδόθηκε στο όνομα του συνδέσμου και προτρέπει τον Πρόεδρο του Εργοτέλη Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα της ομάδας στα Χανιά.
Ως κίνηση προβοκάτσιας χαρακτηρίζει ο σύνδεσμος φίλων Εργοτέλη "Ντάλτονς" την ανακοίνωση που εκδόθηκε χθες στο όνομα του συνδέσμου στην οποία προτρέπεται ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Απόστολος Παπουτσάκης να μεταφέρει την έδρα της ομάδας από το Ηράκλειο στα Χανιά. Οι υπεύθυνοι του συνδέσμου τονίζουν ότι η ανακοίνωση δεν αναρτήθηκε από τους "Ντάλτονς" και είχε σα σκοπό να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις για το σύνδεσμο και γενικότερα να προκαλέσει αναταραχή στον Εργοτέλη. Σήμερα μάλιστα αναμένεται ανακοίνωση από το σύνδεσμο ο οποίος θα πάρει επίσημα θέση για το θέμα που έχει δημιουργηθεί.
http://cretalive.gr/new/13960/ergotelis ... i_Ntaltons
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πιο πιθανό μού φαίνεται το σενάριο της προβοκάτσιας... Ειδικά αυτό για το πανό έβγαζε μάτι.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Mε μια αγωνιστική τιμωρήθηκε, λέει, ο Δέλλας. Δηλαδή, ποια είναι η διαφορά από την τιμωρία του Μανωλά που πήρε κόκκινη για σκληρό μαρκάρισμα, και την τιμωρία του Δέλλα που πήρε κόκκινη στον πάγκο? Τιμωρήθηκε, ή δεν τιμωρήθηκε? Αφού έτσι κι αλλιώς με την κόκκινη έχανε το επόμενο παιχνίδι, πως σκατά τιμωρήθηκε επιπλέον?
Ρε θα μας τρελάνουν ρε.. καθίστε καλά ρε σεις γαμώ την τρέλα που πουλάτε! Λαμόγια.
Ρε θα μας τρελάνουν ρε.. καθίστε καλά ρε σεις γαμώ την τρέλα που πουλάτε! Λαμόγια.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8221
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Είναι απλό, δεν τιμωρήθηκε επιπλέον.
Και πώς να τιμωρηθεί όταν ο Κάκος το μόνο που δεν έγραψε ήταν ότι ο Δέλλας έβγαλε το μπουκάλι απ' τη μέση μην το πατήσουν;
Και πώς να τιμωρηθεί όταν ο Κάκος το μόνο που δεν έγραψε ήταν ότι ο Δέλλας έβγαλε το μπουκάλι απ' τη μέση μην το πατήσουν;
- Paok_eisai_4
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Παρ 19 Νοέμ 2010, 13:34
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
φιλε PARASANDALOΣ το θεμα ειναι αν ΜΠΟΡΕΙ να κανει κατι ο ζαγορ για ολα αυτα..οτι πρεπει να κανει κατι αυτο ειναι σιγουρο..μπορει ομως?εχει την δυναμη να ακουστει εκει κατω??
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το θεμα ειναι τι γραφτηκαν στα 2 φυλλα αγωνος...για τον μεν σερτζιο ειχε γραφτει οτι το επεστρεψε στην κερκιδα για τον δε δελλα οτι το πεταξε πισω απο τον παγκο...αυτη ειναι η διαφορα...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κατάλαβα . Αφού το φύλλο αγώνας των αθώωνε , λογικό να φάει μόνο 1 .
Και κάτι άλλο. Γιατι είπαμε τον απέβαλε ο Κάκος. Θέλω να πω , αφού πέταξε το μπουκάλι πίσω στον πάγκο , για ποιο λόγο τον απέβαλλε? Γράφει?
Και κάτι άλλο. Γιατι είπαμε τον απέβαλε ο Κάκος. Θέλω να πω , αφού πέταξε το μπουκάλι πίσω στον πάγκο , για ποιο λόγο τον απέβαλλε? Γράφει?