Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

συμφωνα με ασφαλης πληροφοριες απο το περιβαλλον του κυριου παρασχου ο ζαγορακης 
φταιει και για αυτην την απολυση του  :D :D
makiz
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιούλ 2008, 10:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από makiz »

να παρουν τον αλεφα τωρα.....

να χτυπησουν και τον adelino το πουλεν του να κανουν παπαδες..... :roll:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

O Παράσχος στον πρώτο αγώνα της πρώην νέας ομάδας του ήταν τιμωρημένος και δεν την κοουτσάρισε από τον πάγκο!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από novito »

Εκκληση στον Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα του Εργοτέλη στα Χανιά, κάνουν οι Daltons με ανακοίνωση που εξέδωσαν το βράδυ της Τρίτης. Σε αυτή αναφέρονται τα εξής:

"Ο Σύνδεσμος Φίλων Εργοτέλη Daltons θέλει να ευχαριστήσει τους φίλους-φιλάθλους του Ολυμπιακού για την άψογη συμπεριφορά τους στον αγώνα του Παγκρητίου σταδίου. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επιστροφή των πανό μας. Εμείς απο την μεριά μας θα τιμήσουμε την υπόσχεση μας προς αυτούς και του χρόνου όταν, κι αν, επισκεφθούν δύο φορές το Ηράκλειο, τη μία φορά θα είμαστε μαζί τους.

Οι φίλαθλοι των μεγάλων ομάδων δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους. Σε αυτή τη πόλη που ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στη μόνη καθαρή ομάδα, τον Εργοτέλη, πρόεδρε, σε καλούμε να μεταφέρεις άμεσα την έδρα σε άλλη πόλη. Είμαστε μαζί σου, πάμε στα Χανιά να παίξουμε με μπλε και κίτρινα χρώματα! Το ξέρουμε ότι τα λόγια μας θα πικράνουν και θα νευριάσουν πολλούς αλλά εμείς έχουμε μάθει να λέμε την αλήθεια. Καλό σου βράδυ Ηράκλειο...

Υ.Γ. Αυτοί που γελούσαν με τις σκούπες αν έχουν ψυχή να έλθουν απο το σύνδεσμο μας να γελάσουν μπροστά μας".

Ο πρόεδρος

Μαν. Σκουτ.

http://cretalive.gr/new/13936/ergotelis ... a_chromata


:shock: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Lord »

free4 έγραψε:«Συμφώνησε με τον ΠΑΟ ο Φερέιρα»

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα θα είναι-εκτός σοβαρού απροόπτου-ο νέος προπονητής του Παναθηναϊκού. Ο μάνατζερ του Πορτογάλου τεχνικού, Ζόρζε Μέντες, δήλωσε στο πρακτορείο «Lusa» πως ο πελάτης του συμφώνησε σε όλα με τους «πράσινους» μετά τη συνάντηση που είχε με τους Κώστα Αντωνίου και Κάρλος Φρέιτας και θα υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας ενάμιση χρόνου.

Όπως αναφέρει σύσσωμος ο πορτογαλικός Τύπος, τις επόμενες ώρες θα ανακοινωθεί η πρόσληψη του 64χρονου προπονητή, ο οποίος στις 2 Νοεμβρίου απολύθηκε από τον πάγκο της Μάλαγα, ενώ τις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στην Αθήνα για να πιάσει δουλειά. Πάντως στον αγώνα του Σαββάτου με την Καβάλα, πιθανώς και την επόμενη Τετάρτη απέναντι στην Μπαρτσελόνα, στον πάγκο θα βρίσκεται ο Γιάτσεκ Γκμοχ.

Ο Φερέιρα ήταν εξ αρχής η πρώτη επιλογή των ανθρώπων του Παναθηναϊκού και ο Κάρλος Φρέιτας, που τον γνωρίζει πολύ καλά από την Πορτογαλία, προσυπέγραψε την πρόσληψή του. Ο πολύπειρος τεχνικός έχει δουλέψει σε πολλές ομάδες στην Πορτογαλία, «έφτιαξε» το όνομά του με την Μπράγκα από το 2003 μέχρι το 2006 κι εν συνεχεία ανέλαβε την Πόρτο με την οποία μέχρι πέρυσι κατέκτησε τρία πρωταθλήματα και δύο Κύπελλα.

http://www.sport-fm.gr/article/303842
Εμείς δεν μπορούσαμε να κινηθούμε?? :pano:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Federacion »

Μαλλον δεν μπορούσαμε. Το να μπορούσαμε και να μην το κάναμε για τη συγκεκριμενη περιπτωση το θεωρω σεναριο ΕΦ.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

Μπράβο στα παιδιά για τον αρραβώνα....Το γέλιο θα το ρίξω όταν ΚΑΙ αυτός δε θα μπορέσει να βγάλει άκρη με τους ΚαραγκουνοΚατσουράνηδες....Κακία αυτό, αλλά ζήλεψα, τι να κάνω....
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Besuch »

novito έγραψε:Εκκληση στον Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα του Εργοτέλη στα Χανιά, κάνουν οι Daltons με ανακοίνωση που εξέδωσαν το βράδυ της Τρίτης. Σε αυτή αναφέρονται τα εξής:

"Ο Σύνδεσμος Φίλων Εργοτέλη Daltons θέλει να ευχαριστήσει τους φίλους-φιλάθλους του Ολυμπιακού για την άψογη συμπεριφορά τους στον αγώνα του Παγκρητίου σταδίου. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επιστροφή των πανό μας. Εμείς απο την μεριά μας θα τιμήσουμε την υπόσχεση μας προς αυτούς και του χρόνου όταν, κι αν, επισκεφθούν δύο φορές το Ηράκλειο, τη μία φορά θα είμαστε μαζί τους.

Οι φίλαθλοι των μεγάλων ομάδων δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους. Σε αυτή τη πόλη που ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στη μόνη καθαρή ομάδα, τον Εργοτέλη, πρόεδρε, σε καλούμε να μεταφέρεις άμεσα την έδρα σε άλλη πόλη. Είμαστε μαζί σου, πάμε στα Χανιά να παίξουμε με μπλε και κίτρινα χρώματα! Το ξέρουμε ότι τα λόγια μας θα πικράνουν και θα νευριάσουν πολλούς αλλά εμείς έχουμε μάθει να λέμε την αλήθεια. Καλό σου βράδυ Ηράκλειο...

Υ.Γ. Αυτοί που γελούσαν με τις σκούπες αν έχουν ψυχή να έλθουν απο το σύνδεσμο μας να γελάσουν μπροστά μας".

Ο πρόεδρος

Μαν. Σκουτ.

http://cretalive.gr/new/13936/ergotelis ... a_chromata


:shock: :roll: :roll:

Προβοκάτσια καταγγέλουν οι "Ντάλτονς"
Για προβοκάτσια κάνει λόγο ο σύνδεσμος φίλων Εργοτέλη "Ντάλτονς" για την ανακοίνωση που εκδόθηκε στο όνομα του συνδέσμου και προτρέπει τον Πρόεδρο του Εργοτέλη Απόστολο Παπουτσάκη να μεταφέρει την έδρα της ομάδας στα Χανιά.
Ως κίνηση προβοκάτσιας χαρακτηρίζει ο σύνδεσμος φίλων Εργοτέλη "Ντάλτονς" την ανακοίνωση που εκδόθηκε χθες στο όνομα του συνδέσμου στην οποία προτρέπεται ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Απόστολος Παπουτσάκης να μεταφέρει την έδρα της ομάδας από το Ηράκλειο στα Χανιά. Οι υπεύθυνοι του συνδέσμου τονίζουν ότι η ανακοίνωση δεν αναρτήθηκε από τους "Ντάλτονς" και είχε σα σκοπό να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις για το σύνδεσμο και γενικότερα να προκαλέσει αναταραχή στον Εργοτέλη. Σήμερα μάλιστα αναμένεται ανακοίνωση από το σύνδεσμο ο οποίος θα πάρει επίσημα θέση για το θέμα που έχει δημιουργηθεί.

http://cretalive.gr/new/13960/ergotelis ... i_Ntaltons

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Πιο πιθανό μού φαίνεται το σενάριο της προβοκάτσιας... Ειδικά αυτό για το πανό έβγαζε μάτι.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Mε μια αγωνιστική τιμωρήθηκε, λέει, ο Δέλλας. Δηλαδή, ποια είναι η διαφορά από την τιμωρία του Μανωλά που πήρε κόκκινη για σκληρό μαρκάρισμα, και την τιμωρία του Δέλλα που πήρε κόκκινη στον πάγκο? Τιμωρήθηκε, ή δεν τιμωρήθηκε? Αφού έτσι κι αλλιώς με την κόκκινη έχανε το επόμενο παιχνίδι, πως σκατά τιμωρήθηκε επιπλέον?

Ρε θα μας τρελάνουν ρε.. καθίστε καλά ρε σεις γαμώ την τρέλα που πουλάτε! Λαμόγια.
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Είναι απλό, δεν τιμωρήθηκε επιπλέον.
Και πώς να τιμωρηθεί όταν ο Κάκος το μόνο που δεν έγραψε ήταν ότι ο Δέλλας έβγαλε το μπουκάλι απ' τη μέση μην το πατήσουν;
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

Παιδιά θυμάται κάποιος να πει , πόσες έφαγε ο Κονσεισάο?
Άβαταρ μέλους
Paok_eisai_4
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Παρ 19 Νοέμ 2010, 13:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Paok_eisai_4 »

φιλε PARASANDALOΣ το θεμα ειναι αν ΜΠΟΡΕΙ να κανει κατι ο ζαγορ για ολα αυτα..οτι πρεπει να κανει κατι αυτο ειναι σιγουρο..μπορει ομως?εχει την δυναμη να ακουστει εκει κατω??
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

το θεμα ειναι τι γραφτηκαν στα 2 φυλλα αγωνος...για τον μεν σερτζιο ειχε γραφτει οτι το επεστρεψε στην κερκιδα για τον δε δελλα οτι το πεταξε πισω απο τον παγκο...αυτη ειναι η διαφορα...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

Κατάλαβα . Αφού το φύλλο αγώνας των αθώωνε , λογικό να φάει μόνο 1 .

Και κάτι άλλο. Γιατι είπαμε τον απέβαλε ο Κάκος. Θέλω να πω , αφού πέταξε το μπουκάλι πίσω στον πάγκο , για ποιο λόγο τον απέβαλλε? Γράφει?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”