Τελικά γιατί έκλεισε το "ότι να'ναι"?
Παράπονα για το φόρουμ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Βρήκα μια μεσοβέζικη λύση... να ανοίξουμε ένα topic που να το λένε "Παράπονα για το Ό,τι νά'ναι"... :ugeek:
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Νιου εντρυ του οτι να ναι αλλα ακομη δεν το πηρατε πρεφα!Bono έγραψε:Γιατί άνοιξε άλλο.
Παράπονα για το φόρουμ λέγεται....
Re: Παράπονα για το φόρουμ
+4444Sera4 έγραψε:+++++++++++++++++++ σιντ αναλυεις πληρως και το δικο μου σκεπτικο(αλληλοστηριξη μοντ κλπ να χαμε να λεγαμε)
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Κρίμα.
Νοβιτο και Σερα η συμπεριφορά σας δεν ειναι Π.Α.Ο.Κ.-
Μοϊκανέ με τα άρθρα σου στην κεντρική ελάχιστες φορές συμφώνησα. Με την συμπεριφορά σου στο φόρουμ ποτέ.
Δάσκαλε λυπάμαι.
Είμαι μέλος πάνω απο δύο χρόνια. Διαβάζω καθημερινά τα αρθρα της κεντρικής, διαβάζω πολλές σελίδες του φόρουμ γιατί με ενδιαφέρει η αποψη και το κλίμα που επικρατεί στο λαό του Π.Α.Ο.Κ. αλλά δεν γράφω συχνά. Εχασα τελείως την όρεξή μου όταν διαπίστωσα οτι χάθηκαν σχεδον τα μισά μου comments μετά την αναβάθμιση του σέρβερ (αναμεσά τους και μερικά μπασκετικά στις ενότητες των μεταφραφών και του ΝΒΑ).
Τελευταία η ατμόσφαιρα που επικρατεί στο φόρουμ είναι βαριά και οι συζητήσεις στα περισσότερα τόπικ μονοτονες, μεχρι και κουραστηκες.
Η δε αντιμετώπιση πολλών παλαιών και ειδιαίτερα ποιοτικών μελών απο το σύνολο των αντμιν είναι αποκρουστική και στα όρια του αυταρχισμού.
Αν τόσα πολλά μέλη σας επισημαίνουν καθημερινά το λάθος χειρισμό και την κακή νοοτροπία σας και επιλέγετε να το αγνοείτε και να το υποβιβάζετε τότε έχετε σοβαρό προβλημα.
Δυστυχώς ουτε εγώ θα συμμετάσχω ξανά στο φόρουμ. Τουλάχιστον μεχρι να αρθρεί η αδικία των διαχειριστών και να απολογηθούν στα παιδιά που δικαίως προσβλήθησαν.
Νοβιτο και Σερα η συμπεριφορά σας δεν ειναι Π.Α.Ο.Κ.-
Μοϊκανέ με τα άρθρα σου στην κεντρική ελάχιστες φορές συμφώνησα. Με την συμπεριφορά σου στο φόρουμ ποτέ.
Δάσκαλε λυπάμαι.
Είμαι μέλος πάνω απο δύο χρόνια. Διαβάζω καθημερινά τα αρθρα της κεντρικής, διαβάζω πολλές σελίδες του φόρουμ γιατί με ενδιαφέρει η αποψη και το κλίμα που επικρατεί στο λαό του Π.Α.Ο.Κ. αλλά δεν γράφω συχνά. Εχασα τελείως την όρεξή μου όταν διαπίστωσα οτι χάθηκαν σχεδον τα μισά μου comments μετά την αναβάθμιση του σέρβερ (αναμεσά τους και μερικά μπασκετικά στις ενότητες των μεταφραφών και του ΝΒΑ).
Τελευταία η ατμόσφαιρα που επικρατεί στο φόρουμ είναι βαριά και οι συζητήσεις στα περισσότερα τόπικ μονοτονες, μεχρι και κουραστηκες.
Η δε αντιμετώπιση πολλών παλαιών και ειδιαίτερα ποιοτικών μελών απο το σύνολο των αντμιν είναι αποκρουστική και στα όρια του αυταρχισμού.
Αν τόσα πολλά μέλη σας επισημαίνουν καθημερινά το λάθος χειρισμό και την κακή νοοτροπία σας και επιλέγετε να το αγνοείτε και να το υποβιβάζετε τότε έχετε σοβαρό προβλημα.
Δυστυχώς ουτε εγώ θα συμμετάσχω ξανά στο φόρουμ. Τουλάχιστον μεχρι να αρθρεί η αδικία των διαχειριστών και να απολογηθούν στα παιδιά που δικαίως προσβλήθησαν.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Κατ'αρχήν, για το χάσιμο των δημοσιεύσεων, δε φταίει ούτε ο sera, ούτε ο novito, ούτε ο moican, ούτε ο teacher, ούτε κανένας. Ήταν τεχνικό το πρόβλημα, αν και υποννοήθηκε ακόμη και ότι "σβήσαμε" δημοσιεύσεις εσκεμμένα χωρίς λόγο. Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, ούτε οι δημοσιεύσεις σβήστηκαν με την αναβάθμιση του server, αλλά από το πέσιμο του προηγούμενου.
Δεύτερον, το ότι δε συμφωνείς με απόψεις και γνώμες, θεμιτό και αναπόφευκτο, αλλά υποκειμενικό. Το ίδιο ισχύει και με την ατμόσφαιρα που αντιμετωπίζει κάποιος στο forum.
Τα μέλη που αποχώρησαν οικειοθελώς, αν εξαιρέσουμε τον DimisK, δεν συμμετείχαν σε κανένα απολύτως άλλο topic εκτός από το συγκεκριμένο, επομένως δεν έχουν άμεση σχέση με την ατμόσφαιρα που ανεφέρεσαι, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν. Η επιλογή ήταν δική τους να ακολουθήσουν το δρόμο της μη-συμμετοχής. Για τα δε μέλη που αποκλείστήκαν, επίσης οι ίδιοι διάλεξαν το δρόμο τους.
Η αντιμετώπιση δεν έχει να κάνει με την ποιότητα ή την παλαιτότητα. Το ξαναείπαμε. Τα μέλη και τα topics δεν είναι whiskies, για να αντιμετωπίζονται ως καλύτερα ή ως χειρότερα ανάλογα με την παλαιότητά τους ή με το είδος του ξύλου του βαρελιού. Όλοι αντιμετωπίζονται επί ίσοις όροις.
Αν είναι τα μέλη πολλά ή λίγα, αυτό είναι προσωπική εκτίμηση και δε θα πάρω θέση. Ο καθένας διαβάζει και κρίνει, τόσο ποιοτικά, όσο και ποσοτικά.
Τα παιδιά που κατά την προσωπική σου άποψη αδικήθηκαν, αποφάσισαν είτε να αποχωρήσουν από μόνοι τους, είτε να μπινελικώσουν, οπότε και απομακρύνθηκαν από την admin team.
Γενικά, συγχέεις τρία άσχετα γεγονότα, τρεις άσχετες καταστάσεις. Πρώτον, την ταύτιση ή μη των προσωπικών απόψεών σου με αυτές κάποιων μελών.
Δεύτερον, την απώλεια του δημοσιεύσεων, όπου χάθηκαν δημοσιεύσεις όλων μας που δημιουργήθηκαν κατά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπου δεν ευθύνεται κανένα ανθρώπινο χέρι, και για την οποία γίνεται μια προσπάθεια του να χρεωθεί σε κάποιους, και,
τρίτον, το συγκεκριμένο μεμονωμένο περιστατικό.
Δημοσιεύσεις, επαναλαμβάνω, χάσαμε όλοι ανεξαιρέτως. Άλλοι πολλές, άλλοι λίγες, το ίδιο σημεντικές όμως όλες.
Ταύτιση απόψεων, ή μάλλον, διάσταση απόψεων, θα βρεις παντού, και αυτό είναι αν μη τι άλλο υγεία! Αν θα θέλαμε πλήρη ταύτιση, θα γινόμασταν super-market.
Για τα χιλιοτρεγμένα και ξεριζωμένα μέλη, τα έχω γράψει αρκετές φορές, θα το κάνω για ακόμη μία. Μόνοι τους διάλεξαν το δρόμο που ακολούθησαν, είτε της αποχώρησης, είτε της λασπολογίας και της επίθεσης, και μάλιστα επί του προσωπικού σε ορισμένες περιπτώσεις.
Παραθέτω κομμάτι από τη δημοσίευση του sid,
Αυτά.
Δεύτερον, το ότι δε συμφωνείς με απόψεις και γνώμες, θεμιτό και αναπόφευκτο, αλλά υποκειμενικό. Το ίδιο ισχύει και με την ατμόσφαιρα που αντιμετωπίζει κάποιος στο forum.
Τα μέλη που αποχώρησαν οικειοθελώς, αν εξαιρέσουμε τον DimisK, δεν συμμετείχαν σε κανένα απολύτως άλλο topic εκτός από το συγκεκριμένο, επομένως δεν έχουν άμεση σχέση με την ατμόσφαιρα που ανεφέρεσαι, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν. Η επιλογή ήταν δική τους να ακολουθήσουν το δρόμο της μη-συμμετοχής. Για τα δε μέλη που αποκλείστήκαν, επίσης οι ίδιοι διάλεξαν το δρόμο τους.
Η αντιμετώπιση δεν έχει να κάνει με την ποιότητα ή την παλαιτότητα. Το ξαναείπαμε. Τα μέλη και τα topics δεν είναι whiskies, για να αντιμετωπίζονται ως καλύτερα ή ως χειρότερα ανάλογα με την παλαιότητά τους ή με το είδος του ξύλου του βαρελιού. Όλοι αντιμετωπίζονται επί ίσοις όροις.
Αν είναι τα μέλη πολλά ή λίγα, αυτό είναι προσωπική εκτίμηση και δε θα πάρω θέση. Ο καθένας διαβάζει και κρίνει, τόσο ποιοτικά, όσο και ποσοτικά.
Τα παιδιά που κατά την προσωπική σου άποψη αδικήθηκαν, αποφάσισαν είτε να αποχωρήσουν από μόνοι τους, είτε να μπινελικώσουν, οπότε και απομακρύνθηκαν από την admin team.
Γενικά, συγχέεις τρία άσχετα γεγονότα, τρεις άσχετες καταστάσεις. Πρώτον, την ταύτιση ή μη των προσωπικών απόψεών σου με αυτές κάποιων μελών.
Δεύτερον, την απώλεια του δημοσιεύσεων, όπου χάθηκαν δημοσιεύσεις όλων μας που δημιουργήθηκαν κατά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπου δεν ευθύνεται κανένα ανθρώπινο χέρι, και για την οποία γίνεται μια προσπάθεια του να χρεωθεί σε κάποιους, και,
τρίτον, το συγκεκριμένο μεμονωμένο περιστατικό.
Δημοσιεύσεις, επαναλαμβάνω, χάσαμε όλοι ανεξαιρέτως. Άλλοι πολλές, άλλοι λίγες, το ίδιο σημεντικές όμως όλες.
Ταύτιση απόψεων, ή μάλλον, διάσταση απόψεων, θα βρεις παντού, και αυτό είναι αν μη τι άλλο υγεία! Αν θα θέλαμε πλήρη ταύτιση, θα γινόμασταν super-market.
Για τα χιλιοτρεγμένα και ξεριζωμένα μέλη, τα έχω γράψει αρκετές φορές, θα το κάνω για ακόμη μία. Μόνοι τους διάλεξαν το δρόμο που ακολούθησαν, είτε της αποχώρησης, είτε της λασπολογίας και της επίθεσης, και μάλιστα επί του προσωπικού σε ορισμένες περιπτώσεις.
Παραθέτω κομμάτι από τη δημοσίευση του sid,
Απαντήσεις δεν ψάχνω και δε ζητάω από εσένα, αλλά μάθε ότι ήταν εξίσου απολυταρχικό το ύφος και το στυλ "ή το αφήνετε ανοιχτό ή φεύγω". Η AdminTeam, δεν έθεσε κανένα ψευτοδίλλημα σε κανέναν. Δε ζήτησε από κανέναν να μη συμμετέχει μεμονωμένα, αλλιώς θα κλείδωνε το topic. Αντιθέτως, κατά καιρούς προειδοποίησε για την πορεία του topic και ότι δεν αρμόζει στο πνεύμα του forum, και αφού δεν υπήρξε ανταπόκριση, αποφάσισε το κλείδωμά του.sidpanos έγραψε:υγ.dimisk..μαζί με τον μπάφο απογοητεύτηκα και εγώ μαζί σου..
το να κάνω παρέα μαζί σου,είναι γιατί κολλάνε τα χνώτα μας...όχι γιατί έκλεισε και ανοιξε ένα τόπικ..
για όσους διαφωνούν με το κλείσιμο,ας διαβάσουν τις τελευταίες 200 σελίδες..όσο μπορούνε..
υγ2.ντριμ,θα μπορούσες χωρίς να έχει προηγηθεί όλο αυτό που έγραψες για τα παιδιά,και τα υποτιμητικά σχόλια,να κάνεις μια σελίδα χαλαρού περιεχομένου...και όποιος θέλει ας μπει και να συμμετέχει..
ΌΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΜΕΛΩΝ...ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΛΙΔΑ...
δεν είναι κακό..
υγ3.γκικα,νομίζεις οτι με το να προσπαθείς να δικαιολογείς τα πάντα,το καταφέρνεις εν τέλει?
πχ για το γιατί η γη γυρίζει,δεν μπορείς να πεις κάτι..απλά το δέχεσαι...
για να σταματήσει η φαρσοκωμωδία της ειρωνίας,της χούντας της μούντας και της βρισιάς σε κάτι διαφορετικό απο το πιστεύω μας..γιατί εκτός και απο δικαιώματα,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ...
Αυτά.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
δεν πειραζει αδερφε...φτανει που ειναι η δικια σου... :ugeek:georgedoulk έγραψε:Νοβιτο και Σερα η συμπεριφορά σας δεν ειναι Π.Α.Ο.Κ.-
-
teacher
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Πολλά θα δούμε !!! Ο κάθε απίθανος μπαίνει γράφει και εξαφανίζεται.
georgedoulk, η τελευταία σου πρόταση ακούγεται πολύ περίεργα πάντως. Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να συμμετέχει. Όλοι μας γράφουμε γιατί γουστάρουμε να μοιραζόμαστε σκέψεις και απόψεις με συνοπαδούς. Τώρα αν δε θες να συμμετέχεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα
Λυπάμαι πραγματικά που άτομο με τόσο σοβαρές -ως τώρα απόψεις- διαλέγει αυτόν τον τρόπο να αποχωρήσει
georgedoulk, η τελευταία σου πρόταση ακούγεται πολύ περίεργα πάντως. Κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να συμμετέχει. Όλοι μας γράφουμε γιατί γουστάρουμε να μοιραζόμαστε σκέψεις και απόψεις με συνοπαδούς. Τώρα αν δε θες να συμμετέχεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα
............Η δε αντιμετώπιση πολλών παλαιών και ειδιαίτερα ποιοτικών μελών απο το σύνολο των αντμιν είναι αποκρουστική και στα όρια του αυταρχισμού.
Λυπάμαι πραγματικά που άτομο με τόσο σοβαρές -ως τώρα απόψεις- διαλέγει αυτόν τον τρόπο να αποχωρήσει
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Δεκτο...georgedoulk έγραψε: Μοϊκανέ με τα άρθρα σου στην κεντρική ελάχιστες φορές συμφώνησα. Με την συμπεριφορά σου στο φόρουμ ποτέ.
Τα κειμενα εκφραζουν την προσωπικη μου αποψη και κανενος αλλου..
Καποιοι συμφωνουν, καποιοι οχι, αρκει να μην υπαρχει προκαταληψη και εμπαθεια στα γραφομενα και προς το προσωπο μου ..Αλλα και αυτο να γινει , δεν εχω προβλημα ...
Οσο αναφορα για το φορουμ και την εν λογω συμπεριφορα μου ,καλο θα ηταν να αναφερεις τι ακριβως εννοεις, οχι τιποτε αλλο οπου εκανα λαθος να το διαπιστωσω και να το διορθωσω..
Ενα "με την συμπεριφορά σου στο φόρουμ ποτέ" δεν μου λεει τιποτα ξερεις...
Αντιθετα με οδηγουν στο να κανω αλλες σκεψεις..
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Θέλεις να το αναλύσεις λίγο αυτό??georgedoulk έγραψε:...
Νοβιτο και Σερα η συμπεριφορά σας δεν ειναι Π.Α.Ο.Κ.
Δε πιστεύω να υπάρχει μέλος που να μη χαλάστηκε. Και για σχόλια σε διάφορα τόπικ, αλλά και για ποστ-κειμήλια, κυρίως σε retro ενότητες. Μακάρι να μην είχε γίνει, ή έστω μακάρι να υπήρχε λύση. Ξες πόσο δύσκολο ήταν όταν σβήναμε ποστ με ιερογλυφικά, τα οποία ακολουθούσαν εκφράσεις όπως "+1", "γ@μησες", κλπ..? Αλλά δυστυχώς έγινε, χωρίς να είναι και ευθύνη μας. Οπότε, αναγκαστικά προχωράμε...georgedoulk έγραψε:Εχασα τελείως την όρεξή μου όταν διαπίστωσα οτι χάθηκαν σχεδον τα μισά μου comments μετά την αναβάθμιση του σέρβερ
Κατά τ άλλα, με καλύπτουν απόλυτα τα γραφόμενα του Πάνου και του Γιάννη.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Σήμερα ύστερα από πολλές βδομάδες είχα λίγο ελεύθερο χρόνο και μπήκα και διάβασα αρκετά.
Αυτά που διάβασα εδώ είναι κλασσική περίπτωση ασήμαντων διαφωνιών ανθρώπων που βρίσκονται καιρό στον ίδιο χώρο. Είναι απ αυτές τις περιπτώσεις που ο χρόνος γιατρεύει εύκολα. Κλασσικό σύμπτωμα ο βαρύγδουπες δηλώσεις και οι "άδοξοι/ένδοξοι χωρισμοί". Τίποτα το σοβαρό και άξιο να επιμείνει κανείς πιστεύω.
Μια μικρή παρατήρηση:
Φλερτάρει με το οξύμωρο το να γράφει κανείς σε ένα φόρουμ ότι δεν θα γράφει πλέον στο φόρουμ.
Το έχω κάνει κι εγώ αυτό στο παρελθόν (όχι για το φόρουμ, αλλά για ένα τόπικ του) και μετά σκέφτηκα "τι κάνεις ρε όργιο thrix, αν δεν θες να γράφεις βρε αδερφέ μη γράφεις" αυτό είπα στον εαυτό μου τότε και μετά μου πέρασε.
Αυτά που διάβασα εδώ είναι κλασσική περίπτωση ασήμαντων διαφωνιών ανθρώπων που βρίσκονται καιρό στον ίδιο χώρο. Είναι απ αυτές τις περιπτώσεις που ο χρόνος γιατρεύει εύκολα. Κλασσικό σύμπτωμα ο βαρύγδουπες δηλώσεις και οι "άδοξοι/ένδοξοι χωρισμοί". Τίποτα το σοβαρό και άξιο να επιμείνει κανείς πιστεύω.
Μια μικρή παρατήρηση:
Φλερτάρει με το οξύμωρο το να γράφει κανείς σε ένα φόρουμ ότι δεν θα γράφει πλέον στο φόρουμ.
Το έχω κάνει κι εγώ αυτό στο παρελθόν (όχι για το φόρουμ, αλλά για ένα τόπικ του) και μετά σκέφτηκα "τι κάνεις ρε όργιο thrix, αν δεν θες να γράφεις βρε αδερφέ μη γράφεις" αυτό είπα στον εαυτό μου τότε και μετά μου πέρασε.
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Μετά τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες με το Ότι να ναι και τον τρόπο που συμπεριφέρθηκαν κάποιοι, εγώ αποχωρώ από το σάιτ.
Να στε ολοι καλά!
Παρακαλώ τους υπεύθυνους να σβήσουν τον λογαριασμό μου.
ΥΓ: Τeacher, έχεις και πμ!
Να στε ολοι καλά!
Παρακαλώ τους υπεύθυνους να σβήσουν τον λογαριασμό μου.
ΥΓ: Τeacher, έχεις και πμ!
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ειλικρινά αυτό το "να σβήσουν τον λογαριασμό μου" δε το καταλαβαίνω... Απλά όποιος δε θέλει, δε ξαναμπαίνει...
υ.γ. μετα τις αποχωρησεις στην ΠΑΕ, αποχωρησεις και στο φορουμ... εμ, ΠΑΟΚ εισαι...

υ.γ. μετα τις αποχωρησεις στην ΠΑΕ, αποχωρησεις και στο φορουμ... εμ, ΠΑΟΚ εισαι...