Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
"Προκλητικό αυτό που συνέβη"
Στο πλευρό του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβομένων Καλαθοσφαιριστών βρίσκεται και ο Κώστας Πετρόπουλος ο οποίος υποστήριξε τα μέλη του Συνδέσμου και καταδίκασε τις ενέργειες που έγιναν προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα παιχνίδια. Αναλυτικά ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός δήλωσε: «Το Μπάσκετ γυρίζει πολλά χρόνια πίσω με την επέμβαση των ΜΑΤ μέσα σε αγωνιστικό χώρο ενάντια στους αγωνιζόμενους αθλητές. Είναι προκλητικό, απαράδεκτο και προσβλητικό για τον αθλητισμό αυτό που συνέβη. Υπεύθυνοι είναι η πολιτεία και οι μεγαλοϊδιοκτήτες των ΚΑΕ που έφεραν το μπάσκετ σε αυτή την κατάσταση. Έφτασαν στο σημείο να σπρώχνουν παίκτες στο κέντρο του γηπέδου με τα ΜΑΤ για να γίνουν οι αγώνες. Σε ένα πρωτάθλημα με απλήρωτους – ανασφάλιστους παίκτες και προπονητές, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τη βία πάνω από τα κεφάλια μας, μη γνωρίζοντας λίγες μέρες πριν την έναρξη ποιες ομάδες θα πάρουν πιστοποιητικό, ποιες θα παίξουν στο πρωτάθλημα κ.α τα ΜΑΤ ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Αντίθετα η στάση των μπασκετμπολιστών είναι ελπιδοφόρα για κάτι καλύτερο στο μέλλον».
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... -psak.html
Στο πλευρό του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβομένων Καλαθοσφαιριστών βρίσκεται και ο Κώστας Πετρόπουλος ο οποίος υποστήριξε τα μέλη του Συνδέσμου και καταδίκασε τις ενέργειες που έγιναν προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα παιχνίδια. Αναλυτικά ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός δήλωσε: «Το Μπάσκετ γυρίζει πολλά χρόνια πίσω με την επέμβαση των ΜΑΤ μέσα σε αγωνιστικό χώρο ενάντια στους αγωνιζόμενους αθλητές. Είναι προκλητικό, απαράδεκτο και προσβλητικό για τον αθλητισμό αυτό που συνέβη. Υπεύθυνοι είναι η πολιτεία και οι μεγαλοϊδιοκτήτες των ΚΑΕ που έφεραν το μπάσκετ σε αυτή την κατάσταση. Έφτασαν στο σημείο να σπρώχνουν παίκτες στο κέντρο του γηπέδου με τα ΜΑΤ για να γίνουν οι αγώνες. Σε ένα πρωτάθλημα με απλήρωτους – ανασφάλιστους παίκτες και προπονητές, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, τη βία πάνω από τα κεφάλια μας, μη γνωρίζοντας λίγες μέρες πριν την έναρξη ποιες ομάδες θα πάρουν πιστοποιητικό, ποιες θα παίξουν στο πρωτάθλημα κ.α τα ΜΑΤ ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Αντίθετα η στάση των μπασκετμπολιστών είναι ελπιδοφόρα για κάτι καλύτερο στο μέλλον».
http://www.basketnet.gr/main/1/a1/artic ... -psak.html
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Συγνώμη αλλά τι σχέση έχει η προσφορά με αυτά που συνέβησαν? και αν προασπίζεται την ιστορία του ΠΑΟΚ όπως λες, γιατί στηρίζει κανώτα και κατ επέκταση κατσαρή και δεν παραιτείται? Γιατί δεν είπε κουβέντα για την απαράδεκτη συμπεριφορά του ΑΣ στον μεγαλύτερο αθλητή όλων των εποχών και αθλημάτων που πέρασε από τον ΠΑΟΚ? Πολύ ΠΑΟΚάρες έγιναν όλοι τους τελικά.... Α, ρε Μπάνε, που πήγες να μπλέξεις.....obanebane έγραψε:θελω να θυμισω οτι οσα εχει προσφερει ο ματζικ στον ΠΑΟΚ ο παπαδοπουλος δεν τα εχει προσφερει ουτε στο ενα εκατοστο, οσοι λοιπον αφοριζουν τον ματζικ για τον τροπο που λειτουργησε θα τους πω οτι ειναι καραγκιοζηδες, ειναι φανερο απο τα λεγομενα του οτι προασπιζε την ιστορια του ΠΑΟΚ, και οσο δικιο και να εχει ο λαζος δεν γινετε να τον προδιδουν οι φιλοι του και να πληρωνει ο ΠΑΟΚ τη νυφη.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Δηλαδη ο Σταυροπουλος στηριζει κατσαρη και κανωτα επειδη δεν παραιτειται,αρα και ο μπανε στηριζε τον πανελουδη? Σορυ αλλα ειναι λογικη αυτη? Πιστευω οτι πρεπει να ειμαστε λιγακι πιο προσεκτικοι με ονοματα οπως ο Σταυροπουλος γιατι αν τους απαξιωσουμε ολους δεν κανουμε δυστυχως τιποτα.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Το ιδιο θα μπορουσε να πει καποιος με παραδειγματα και για τον μπανε και για τον ζαγορακη και για πολλες αλλες προσωπηκοτητες του ΠΑΟΚ.Εγω οπως και στην περιπτωση ζαγορακη τον οποιο εχω κραξει πολλες φορες για καποιες κινησεις του,και στην περιπτωση μπανε που εκανε πολλα λαθη στην μη αθλητικη πορεια του επιμενω να τους στηριζω γιατι ειναι προσωπηκοτητες λαμπρες και στις οποιες δεν μπορω να καταλογισω καμια ευθηνη και καμια προθεση να βλαψουν τον ΠΑΟΚ.Το ιδιο και για τον Σταυροπουλο.Χαιρομαι να εχω σε μια κατα τα αλλα λιγη διοικηση τουλαχιστον ενα προσωπο το οποιο νιοθω οτι μπορω να εμπιστευτω γιατι αποτελει εναν λογο να πιστευω οτι τουλαχιστον οτι περναει απο το δικο του χερι γινεται με καλη προθεση.Συγκεκριμενα για το θεμα παπαδοπουλου εγω πιστευω οτι εχει 1000000% δικιο εσυ οχι αλλα πιστευω και παλυ οτι αν πρεπει να στηριξω καποιον σε σχεση με τον ΠΑΟΚ αυτος ειναι ο Σταυροπουλος που αποτελει κεφαλαιο για τον ΠΑΟΚ ενω ο παπαδοπουλος απλα εναν περαστικο.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Για να χαλαρωσουμε και λιγακι μεσα σε ενα τραγελαφικο κλιμα μηπως το ενα απο τα δυο συμβολαια που κοπηκαν ηταν του μακγκραθ και μηπως να μεινει κομμενο?
Υ.Γ Για ποιο λογο και με ποια ακριβως αιτιολογια στην Ελλαδα που οι μισες ομαδες της Α1 εχουν οπαδους που δεν ξεπερνανε σε αριθμο τους 500,το ενδιαφερον των χορηγων ανυπαρκτο,η υπαρξη χρηματοδοτων ανεκδοτο η τηλεοπτικη στεγη κρατικη με κρατικη παρεμβαση μπροστα στην προοπτικη του να μεινει αστεγη, το πρωταθλημα της Α2 το οποιο ακομα παιρνει κρατικες επιχορηγησεις πρεπει να ειναι επαγγελματικο?
Υ.Γ Για ποιο λογο και με ποια ακριβως αιτιολογια στην Ελλαδα που οι μισες ομαδες της Α1 εχουν οπαδους που δεν ξεπερνανε σε αριθμο τους 500,το ενδιαφερον των χορηγων ανυπαρκτο,η υπαρξη χρηματοδοτων ανεκδοτο η τηλεοπτικη στεγη κρατικη με κρατικη παρεμβαση μπροστα στην προοπτικη του να μεινει αστεγη, το πρωταθλημα της Α2 το οποιο ακομα παιρνει κρατικες επιχορηγησεις πρεπει να ειναι επαγγελματικο?
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
«Είμαστε δούλοι ή λαθρομετανάστες;»
Γιάννης Γκαγκαλούδης:
- Εσείς κατεβήκατε κανονικά στη Νέα Σμύρνη… Θεωρείστε απεργοσπάστες;
«Δεν νομίζω. Τουλάχιστον ο ΠΣΑΚ δεν μας θεωρεί τέτοιους. Εμείς πήγαμε στο γήπεδο για να μην παίξουμε. Όπως προανέφερα, ούτε προπόνηση δεν είχαμε κάνει την προηγουμένη. Τα παιδιά του Πανιωνίου μάς είπαν το Σάββατο ότι αποφάσισαν να παίξουν. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς…»
-Είσαι και εσύ της άποψης ότι η απεργία απέτυχε;
«Για μένα η απεργία πέτυχε. Πέτυχε γιατί είδαμε τις εικόνες που όλοι είδαν στο Ελληνικό και στην Καβάλα. Κάποιοι πρέπει να ντρέπονται γι’ αυτές και να τα παρατήσουν. Για όλους η απεργία είναι νόμιμο δικαίωμα για εμάς όχι… Είμαστε δούλοι, σκλάβοι ή λαθρομετανάστες; Τι θεωρούμαστε τέλος πάντων; Θέλω να πω ότι αισθάνομαι περήφανος για τη στάση της διοίκησης της ομάδας μου, πέρα από τη στάση των συμπαικτών μου. Ούτε μας πίεσε ούτε μας υποχρέωσε κανένας να παίξουμε. Ο πρόεδρός μας, ο Βασίλης Κωνσταντίνου, υπήρξε αθλητής και μας καταλαβαίνει. Είναι δικαίωμα του καθενός να πει ότι η απεργία απέτυχε. Οι αγώνες έγιναν γιατί κάποιοι απείλησαν και εκβίασαν τους παίκτες. Έγιναν με τη βία που όλοι παρακολουθήσαμε σε Ελληνικό και Καβάλα.
Αν θεωρούν ότι το ελληνικό μπάσκετ είναι οι ασπιδιές και οι κλοτσιές των ΜΑΤ σε αθλητές που κάθονταν ειρηνικά στο κέντρο του γηπέδου, τι να πω; Τα ΜΑΤ έδρασαν για να βγάλουν τα παιδιά από το παρκέ του κλειστού του Ελληνικού. Αλήθεια, γιατί δεν επεμβαίνουν όταν εμείς οι παίκτες τρώμε τούβλα, κέρματα και αναπτήρες; Το μήνυμα πέρασε σε όλους, γι’ αυτό θεωρώ επιτυχημένη την απεργία. Κάποιοι πήραν το μηνυματάκι, όπως είπε και ο Μάκης (σ.σ. ο Νικολαΐδης). Μία εικόνα μένει από αυτό το Σαββατοκύριακο… Τα ΜΑΤ στο Ελληνικό και η επίθεσή τους σε παιδιά που ήταν με πολιτικά και δεν οπλοφορούσαν. Η εικόνα του Ψηλέα (σ.σ. παίκτης του Λαυρίου) που είχε μελανιές στα πόδια του από τις κλοτσιές των αστυνομικών.
Η απεργία είναι ένα νόμιμο δικαίωμα που καταπατήθηκε. Θα πρέπει να ντρέπονται όλοι αυτοί. Για να τελειώνουμε, άλλο αν έσπασε η απεργία και άλλο αν πέτυχε».
-Πάντως, ο πρόεδρος του ΠΣΑΚ δέχεται συνεχείς επιθέσεις τις τελευταίες ημέρες…
«Το να στοχοποιείται ο Λάζαρος είναι λάθος. Ο πρόεδρος των δημοσιογράφων είναι ο Σόμπολος. Όταν μιλάει δεν το κάνει για τον εαυτό του, αλλά για όλους τους δημοσιογράφους. Ακόμη και για κάποιους ξεφτίλες, που ζουν από τα 50 ευρώ που θα πάρουν από κάποιο λαμόγιο που θα τους υποχρεώσει να γράψουν αυτό που θέλει στα σάιτ ή στις εφημερίδες. Και να το γράψεις όπως σου το λέω αυτό! Σαφώς υπάρχουν και άλλοι δημοσιογράφοι που γράφουν τα πράγματα με το όνομά τους. Που είναι μάγκες.
-Τώρα, τι θεωρείς ότι πρέπει να γίνει;
«Αρχικά θα πρέπει να γίνει αναστολή της απεργίας. Θα είναι φαρσοκωμωδία αν συνεχιστεί. Απλά θα πρέπει να υπάρξει ένα ξεκαθάρισμα μεταξύ. Όσων θέλουν να είναι στον ΠΣΑΚ και όσων δεν θέλουν. Δεν θέλω να μιλήσω συγκεκριμένα ούτε να επιρρίψω ευθύνες. Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του. Θα πρέπει κάποια στιγμή εμείς οι παίκτες να δράσουμε με βάση το καλό μας. Όχι το καλό του μπάσκετ αλλά το προσωπικό μας. Το καλό του μπάσκετ δεν το σκέφτηκε κανένας. Γιατί κανένας δεν σκέφτηκε τα παιδιά της Α2 (κατηγορία από την οποία -δυστυχώς- πέρασα μπέρσι) που δεν έχουν ασφάλιση; Πού ήταν όλοι αυτοί οι πρόεδροι και οι καρεκλοκένταυροι πέρσι όταν ο Μητρόπουλος είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας; Μόνο ο ΠΣΑΚ στάθηκε στο πλευρό του και κάλυψε όλα τα έξοδα. Αυτά τα… λαμόγια του ΠΣΑΚ, όπως μας χαρακτηρίζουν κάποιοι, στάθηκαν δίπλα του».
http://www.gazzetta.gr/basket/a1/item/1 ... %82-%C2%BB
Γιάννης Γκαγκαλούδης:
- Εσείς κατεβήκατε κανονικά στη Νέα Σμύρνη… Θεωρείστε απεργοσπάστες;
«Δεν νομίζω. Τουλάχιστον ο ΠΣΑΚ δεν μας θεωρεί τέτοιους. Εμείς πήγαμε στο γήπεδο για να μην παίξουμε. Όπως προανέφερα, ούτε προπόνηση δεν είχαμε κάνει την προηγουμένη. Τα παιδιά του Πανιωνίου μάς είπαν το Σάββατο ότι αποφάσισαν να παίξουν. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς…»
-Είσαι και εσύ της άποψης ότι η απεργία απέτυχε;
«Για μένα η απεργία πέτυχε. Πέτυχε γιατί είδαμε τις εικόνες που όλοι είδαν στο Ελληνικό και στην Καβάλα. Κάποιοι πρέπει να ντρέπονται γι’ αυτές και να τα παρατήσουν. Για όλους η απεργία είναι νόμιμο δικαίωμα για εμάς όχι… Είμαστε δούλοι, σκλάβοι ή λαθρομετανάστες; Τι θεωρούμαστε τέλος πάντων; Θέλω να πω ότι αισθάνομαι περήφανος για τη στάση της διοίκησης της ομάδας μου, πέρα από τη στάση των συμπαικτών μου. Ούτε μας πίεσε ούτε μας υποχρέωσε κανένας να παίξουμε. Ο πρόεδρός μας, ο Βασίλης Κωνσταντίνου, υπήρξε αθλητής και μας καταλαβαίνει. Είναι δικαίωμα του καθενός να πει ότι η απεργία απέτυχε. Οι αγώνες έγιναν γιατί κάποιοι απείλησαν και εκβίασαν τους παίκτες. Έγιναν με τη βία που όλοι παρακολουθήσαμε σε Ελληνικό και Καβάλα.
Αν θεωρούν ότι το ελληνικό μπάσκετ είναι οι ασπιδιές και οι κλοτσιές των ΜΑΤ σε αθλητές που κάθονταν ειρηνικά στο κέντρο του γηπέδου, τι να πω; Τα ΜΑΤ έδρασαν για να βγάλουν τα παιδιά από το παρκέ του κλειστού του Ελληνικού. Αλήθεια, γιατί δεν επεμβαίνουν όταν εμείς οι παίκτες τρώμε τούβλα, κέρματα και αναπτήρες; Το μήνυμα πέρασε σε όλους, γι’ αυτό θεωρώ επιτυχημένη την απεργία. Κάποιοι πήραν το μηνυματάκι, όπως είπε και ο Μάκης (σ.σ. ο Νικολαΐδης). Μία εικόνα μένει από αυτό το Σαββατοκύριακο… Τα ΜΑΤ στο Ελληνικό και η επίθεσή τους σε παιδιά που ήταν με πολιτικά και δεν οπλοφορούσαν. Η εικόνα του Ψηλέα (σ.σ. παίκτης του Λαυρίου) που είχε μελανιές στα πόδια του από τις κλοτσιές των αστυνομικών.
Η απεργία είναι ένα νόμιμο δικαίωμα που καταπατήθηκε. Θα πρέπει να ντρέπονται όλοι αυτοί. Για να τελειώνουμε, άλλο αν έσπασε η απεργία και άλλο αν πέτυχε».
-Πάντως, ο πρόεδρος του ΠΣΑΚ δέχεται συνεχείς επιθέσεις τις τελευταίες ημέρες…
«Το να στοχοποιείται ο Λάζαρος είναι λάθος. Ο πρόεδρος των δημοσιογράφων είναι ο Σόμπολος. Όταν μιλάει δεν το κάνει για τον εαυτό του, αλλά για όλους τους δημοσιογράφους. Ακόμη και για κάποιους ξεφτίλες, που ζουν από τα 50 ευρώ που θα πάρουν από κάποιο λαμόγιο που θα τους υποχρεώσει να γράψουν αυτό που θέλει στα σάιτ ή στις εφημερίδες. Και να το γράψεις όπως σου το λέω αυτό! Σαφώς υπάρχουν και άλλοι δημοσιογράφοι που γράφουν τα πράγματα με το όνομά τους. Που είναι μάγκες.
-Τώρα, τι θεωρείς ότι πρέπει να γίνει;
«Αρχικά θα πρέπει να γίνει αναστολή της απεργίας. Θα είναι φαρσοκωμωδία αν συνεχιστεί. Απλά θα πρέπει να υπάρξει ένα ξεκαθάρισμα μεταξύ. Όσων θέλουν να είναι στον ΠΣΑΚ και όσων δεν θέλουν. Δεν θέλω να μιλήσω συγκεκριμένα ούτε να επιρρίψω ευθύνες. Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του. Θα πρέπει κάποια στιγμή εμείς οι παίκτες να δράσουμε με βάση το καλό μας. Όχι το καλό του μπάσκετ αλλά το προσωπικό μας. Το καλό του μπάσκετ δεν το σκέφτηκε κανένας. Γιατί κανένας δεν σκέφτηκε τα παιδιά της Α2 (κατηγορία από την οποία -δυστυχώς- πέρασα μπέρσι) που δεν έχουν ασφάλιση; Πού ήταν όλοι αυτοί οι πρόεδροι και οι καρεκλοκένταυροι πέρσι όταν ο Μητρόπουλος είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας; Μόνο ο ΠΣΑΚ στάθηκε στο πλευρό του και κάλυψε όλα τα έξοδα. Αυτά τα… λαμόγια του ΠΣΑΚ, όπως μας χαρακτηρίζουν κάποιοι, στάθηκαν δίπλα του».
http://www.gazzetta.gr/basket/a1/item/1 ... %82-%C2%BB
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Ο γκαγκαλουδης δηλωσε περηφανος για την διοικηση της ομαδας του επειδη δεν τους πιεσε να κατεβουν.Ετσι θα επρεπε να νιωθουμε και εμεις για την ομαδα μας ασχετα αν η διοικηση μας ειναι λιγη σε πολλα αλλα θεματα και οχι να ψαχνουμε χειμερες στο κατα ποσο δεν θα επρεπε να κατεβουν ουτε και οι ξενοι.Ημασταν η μονη ομαδα που επαιξε με 5 παικτες ΤΕΛΟΣ.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Θα επαναλάβω πως το δίλημμα ή παίζουμε ή μηδενισμός και αφαίρεση κάποιων βαθμών δεν υπάρχει. Κανένας δεν θα τιμωρούσε μία ομάδα και μάλιστα τον ΠΑΟΚ, επειδή έπεσε θύμα πανελλήνιας απεργίας.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Πουλησε τρελιτσα και ο Σκουρτοπουλος και ο βοηθος του και πανω απολα το 8.Αυτοι οι 3 επαγγελματιες βεβαιως πληρωνονται για να προπονουν και να παιζουν για τον πανελληνιο...
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Τι υπογραφή είναι αυτή !!!!gate4mitsos έγραψε:ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ
Φοβερή
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Βέλη από τον Μπουρούση στο κείμενο παραίτησης
"Θεωρώ πως η παρουσία μου στο Δ.Σ. του ΠΣΑΚ είναι περιττή και γι' αυτό το λόγο θέλω να υποβάλω την παραίτηση μου.
Με λύπη μου διαπίστωσα στις λίγες μέρες που ασχολήθηκα με τα κοινά του Συνδέσμου πως η φιλοσοφία που διέπει τον ΠΣΑΚ είναι μακριά από τη δική μου λογική.
Δεν ανέχομαι από κανένα να με αμφισβητεί και να χρησιμοποιεί το όνομά μου για προσωπικό του συμφέρον.
Απαγορεύω σε ανθρώπους που πληρώνονται από τον ΠΣΑΚ, δηλαδή και από μένα, να με ειρωνεύονται και να χλευάζουν τις αποφάσεις μου. Δυστυχώς γι' αυτούς, η πιο σκληρή χούντα είναι η δημοκρατία στο όνομα της οποίας λαμβάνονται αποφάσεις του ενός.
Απαγορεύω σε οποιονδήποτε συνάδελφό μου (με ή χωρίς εισαγωγικά) να καταφέρεται εναντίον μου, ειδικά από τη στιγμή που έχω προσφέρει, ρισκάροντας και την καριέρα μου, στην Εθνική ομάδα του σπορ που αγαπάω και υπηρετώ ολόκληρα καλοκαίρια. Το δε τελευταίο καλοκαίρι είναι γνωστό ότι αγωνίστηκα με κίνδυνο επιδείνωσης σοβαρού τραυματισμού στο χέρι μου και με δική μου ευθύνη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Τουρκίας.
Δεν είμαι από κείνους που προσδοκούν μέσα από τον κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό να δημιουργήσουν όνομα και να αποκτήσουν κύρος στο χώρο. Αυτό φροντίζω να το κάνω με τις πράξεις μου μέσα στα γήπεδα.
Είναι δικαίωμα κάθε συναδέλφου μου να απεργήσει και δεν μπορώ ως άτομο αλλά και ως μπασκετμπολίστας να καταδικάσω μια τέτοια κίνηση. Μπορώ όμως να καταδικάσω μια κίνηση, την οποία καταψήφισα ως αντιπρόεδρος του ΠΣΑΚ, όταν αυτή δεν έχει στόχο το κοινό καλό, δεν εκπορεύεται από τη λογική αλλά βάζει τους παίκτες απλά πιόνια σε μια προσωπική αντιπαράθεση, άσχετη στην πραγματικότητα με τις διεκδικήσεις μας.
Σ' έναν άλλο ΠΣΑΚ που θα έχει την ειλικρινή πρόθεση για αληθινές θεσμικές αλλαγές στο μπάσκετ, θα είμαι αλληλέγγυος και στο πλευρό όσον αληθινά αγωνίζονται στον κοινό σκοπό.
Με εκτίμησηση,
Γιάννης Μπουρούσης"
http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/ ... 94527.html
αν και δεν μου αρέσει να ποστάρω videακια από αλλόθρησκους, γιάνναρε με το όμορφα σου πάντα λόγια (
,) σου αφιερώνω το παρακάτω συνθηματάκι
:
[youtube]4QLVCIinLxc[/youtube]
"Θεωρώ πως η παρουσία μου στο Δ.Σ. του ΠΣΑΚ είναι περιττή και γι' αυτό το λόγο θέλω να υποβάλω την παραίτηση μου.
Με λύπη μου διαπίστωσα στις λίγες μέρες που ασχολήθηκα με τα κοινά του Συνδέσμου πως η φιλοσοφία που διέπει τον ΠΣΑΚ είναι μακριά από τη δική μου λογική.
Δεν ανέχομαι από κανένα να με αμφισβητεί και να χρησιμοποιεί το όνομά μου για προσωπικό του συμφέρον.
Απαγορεύω σε ανθρώπους που πληρώνονται από τον ΠΣΑΚ, δηλαδή και από μένα, να με ειρωνεύονται και να χλευάζουν τις αποφάσεις μου. Δυστυχώς γι' αυτούς, η πιο σκληρή χούντα είναι η δημοκρατία στο όνομα της οποίας λαμβάνονται αποφάσεις του ενός.
Απαγορεύω σε οποιονδήποτε συνάδελφό μου (με ή χωρίς εισαγωγικά) να καταφέρεται εναντίον μου, ειδικά από τη στιγμή που έχω προσφέρει, ρισκάροντας και την καριέρα μου, στην Εθνική ομάδα του σπορ που αγαπάω και υπηρετώ ολόκληρα καλοκαίρια. Το δε τελευταίο καλοκαίρι είναι γνωστό ότι αγωνίστηκα με κίνδυνο επιδείνωσης σοβαρού τραυματισμού στο χέρι μου και με δική μου ευθύνη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Τουρκίας.
Δεν είμαι από κείνους που προσδοκούν μέσα από τον κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό να δημιουργήσουν όνομα και να αποκτήσουν κύρος στο χώρο. Αυτό φροντίζω να το κάνω με τις πράξεις μου μέσα στα γήπεδα.
Είναι δικαίωμα κάθε συναδέλφου μου να απεργήσει και δεν μπορώ ως άτομο αλλά και ως μπασκετμπολίστας να καταδικάσω μια τέτοια κίνηση. Μπορώ όμως να καταδικάσω μια κίνηση, την οποία καταψήφισα ως αντιπρόεδρος του ΠΣΑΚ, όταν αυτή δεν έχει στόχο το κοινό καλό, δεν εκπορεύεται από τη λογική αλλά βάζει τους παίκτες απλά πιόνια σε μια προσωπική αντιπαράθεση, άσχετη στην πραγματικότητα με τις διεκδικήσεις μας.
Σ' έναν άλλο ΠΣΑΚ που θα έχει την ειλικρινή πρόθεση για αληθινές θεσμικές αλλαγές στο μπάσκετ, θα είμαι αλληλέγγυος και στο πλευρό όσον αληθινά αγωνίζονται στον κοινό σκοπό.
Με εκτίμησηση,
Γιάννης Μπουρούσης"
http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/ ... 94527.html
αν και δεν μου αρέσει να ποστάρω videακια από αλλόθρησκους, γιάνναρε με το όμορφα σου πάντα λόγια (
[youtube]4QLVCIinLxc[/youtube]
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Σίγουρα τη συνέταξε ο Γιάνναρος με τα άπταιστα ελληνικά του την ανακοίνωση.
Στην Ελλάδα εν τέλει όλοι έχουν προσφέρει, όλοι λοιδορούνται και όλοι προσφεύγουν στην αδιάβλητη δικαιοσύνη, την οποία καλούν να επέμβει. Επίσης, κουβαλάνε όλοι πολλά κιλά ευθιξία.
Στην Ελλάδα εν τέλει όλοι έχουν προσφέρει, όλοι λοιδορούνται και όλοι προσφεύγουν στην αδιάβλητη δικαιοσύνη, την οποία καλούν να επέμβει. Επίσης, κουβαλάνε όλοι πολλά κιλά ευθιξία.
Re: Γενικά νέα για το μπάσκετ και την Α1'
Υπάρχει άνθρωπος που τα τρώει.
Πρώην (ευτυχώς) αντιπρόεδρε, καληνύχτα. Εσύ και κάποιοι ακόμη "πρωτοκλασάτοι" αποδειχτήκατε πολύ λίγοι.
Ευτυχώς που έγινε η απεργία για να καταλάβουμε κάποια πράγματα.
Πρώην (ευτυχώς) αντιπρόεδρε, καληνύχτα. Εσύ και κάποιοι ακόμη "πρωτοκλασάτοι" αποδειχτήκατε πολύ λίγοι.
Ευτυχώς που έγινε η απεργία για να καταλάβουμε κάποια πράγματα.