Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Σαλπιγγίδη κορυφή, Μούσλι έξω, μέσα Ελ Ζαρ και θα γίνει το 1-1. Θα είναι έγκλημα να μην εκμεταλλευτούμε αυτή την άθλια άμυνα του ΠΑΟ. Όσο για πίσω, ό,τι κατεβάσει.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
το τελευται με το σακελαριπυ δεν το δες ρε γκιοζη....? χαλια παλι ο σισσε κανα προπονηση στις τελικες
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Έδωσε ένα φάουλ εκτός περιοχής, σιγά μην έδινε δεύτερο. Μόνοι μας πρέπει να το βάλουμε το γκολ. Και η πλάκα είναι ότι μπορούμε. Δεν παίξαμε καθόλου καλά στο πρώτο και όμως με λίιγη προσοχή μπορούσε να μπει το γκολάκι.
Περιμένετε, βρίζετε το Δερμιτζάκη και μετά το παιχνίδι. Λίγη υπομονή.
Περιμένετε, βρίζετε το Δερμιτζάκη και μετά το παιχνίδι. Λίγη υπομονή.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ενω με τον Σ@ντος παιζαμε καλυτερα ε?Photis έγραψε:Παίζουμε σαν μικρή ομάδα....Δερμιτζάκη μπούλο...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Και να κερδίσω πάλι γι αυτόν θα πω...τα χαρακτηριστικά του ΠΑΟΚ είναι μικρής ομάδας...τέλος...διωξίματα και ενέργειες μικρής ομάδας...

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Μονο εγώ βλέπω τον Γκαρσία να είναι χάλια στο παιχνίδι?
Κι ο Σαλπι δείχνει να μην μπορεί να μπει στο παιχνίδι!
Μια γ@μημένη κάθετη πότε θα περάσουμε?
Κι ο Σαλπι δείχνει να μην μπορεί να μπει στο παιχνίδι!
Μια γ@μημένη κάθετη πότε θα περάσουμε?
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
1000000%!!!Τουλαχιστόν ο Βιεϊρίνια δε θα ήταν παχύς...όπως είναι σήμερα...!!!Ο Σάλπι μόνο κορυφή ειδάλλως πάγκο..!!jpm4_neo έγραψε:Ενω με τον Σ@ντος παιζαμε καλυτερα ε?Photis έγραψε:Παίζουμε σαν μικρή ομάδα....Δερμιτζάκη μπούλο...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
τραγικοι ο γκαρσια κυριως(για ακομη ενα ματς),βιειρινια και μουσλι..οχι οτι οι αλλοι παιζουν καλυτερα αλλα αυτοι ειναι τραγικοι..
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ο Παναθηναικος εχει χασει 3 κλασσικες ευκαιριες.Ειμαστε τυχεροι που το σκορ δεν ειναι 3-0 .Πρεπει να αλλαξουν πολλα στο ημιχρονο.Κατα διαστηματα εχουμε καλη αναπτυξη ομως μολις φτανουμε εξω απο μεγαλη περιοχη του παο βλεπω το ιδιο στορι να εκτυλισσεται.Ετσι οπως παιζουμε παντως με σεντρες απο πλαγια αν βγαλουμε Μουσλι και βαλουμε Σαλπι κορυφη ειμαστε σιγουρα χαμενοι.ΠΑΟΚαρα γερα δεν αντεχω αλλη γκρινια μετα τον αγωνα.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Καλα ρε επικοινωνείτε;; Ο Δερμι φταίει που πουλήσαμε τη μπάλα ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ στις 5 απο τις 8 φάσεις τους; Η φταίει ο Δέρμι που ο Μαλεζάς ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ για ακόμα ένα ματς; Ή που ο Βύντρα έχει σκάλωμα με μας και τα καρφώνει απο παντού; Μόνο ψαλιδάκι δεν μας έχει βάλει πλέον.. Ή μήπως φταίει ο Δέρμι που ο Ζλάταν ΤΟ ΞΥΝΕΙ και μόνος του δεν το κάρφωσε; Η που ο Βιερίνια βγήκε μόνος του και τσίμπησε τη μπάλα στο πλάγιο; ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΛΑΘΗ. Είμαστε καλύτεροι απο το βάζελο, αλλά αυτός εκμεταλεύεται τις μονάδες του. Ξυπνάτε είναι τρύπιοι πίσω!