Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από black death »

Τι να πω ρε Μούσλι, έχω απηυδήσει...
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από deathmassious »

Εγώ να δεις.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

Σαλπιγγίδη κορυφή, Μούσλι έξω, μέσα Ελ Ζαρ και θα γίνει το 1-1. Θα είναι έγκλημα να μην εκμεταλλευτούμε αυτή την άθλια άμυνα του ΠΑΟ. Όσο για πίσω, ό,τι κατεβάσει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το τελευται με το σακελαριπυ δεν το δες ρε γκιοζη....? χαλια παλι ο σισσε κανα προπονηση στις τελικες
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Photis »

Παίζουμε σαν μικρή ομάδα....Δερμιτζάκη μπούλο...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Photis »

Κορυφαίος του ΠΑΟΚ ο Βιτόλο και ο Κρέσιτς...
:pano:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από jpower73 »

τι να πω ρε γαμωτ. :cry:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

Έδωσε ένα φάουλ εκτός περιοχής, σιγά μην έδινε δεύτερο. Μόνοι μας πρέπει να το βάλουμε το γκολ. Και η πλάκα είναι ότι μπορούμε. Δεν παίξαμε καθόλου καλά στο πρώτο και όμως με λίιγη προσοχή μπορούσε να μπει το γκολάκι.

Περιμένετε, βρίζετε το Δερμιτζάκη και μετά το παιχνίδι. Λίγη υπομονή.
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από jpm4_neo »

Photis έγραψε:Παίζουμε σαν μικρή ομάδα....Δερμιτζάκη μπούλο...
:pano:
Ενω με τον Σ@ντος παιζαμε καλυτερα ε?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Photis »

Και να κερδίσω πάλι γι αυτόν θα πω...τα χαρακτηριστικά του ΠΑΟΚ είναι μικρής ομάδας...τέλος...διωξίματα και ενέργειες μικρής ομάδας...
:pano:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από free4 »

Μονο εγώ βλέπω τον Γκαρσία να είναι χάλια στο παιχνίδι?
Κι ο Σαλπι δείχνει να μην μπορεί να μπει στο παιχνίδι!
Μια γ@μημένη κάθετη πότε θα περάσουμε?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Photis »

jpm4_neo έγραψε:
Photis έγραψε:Παίζουμε σαν μικρή ομάδα....Δερμιτζάκη μπούλο...
:pano:
Ενω με τον Σ@ντος παιζαμε καλυτερα ε?
1000000%!!!Τουλαχιστόν ο Βιεϊρίνια δε θα ήταν παχύς...όπως είναι σήμερα...!!!Ο Σάλπι μόνο κορυφή ειδάλλως πάγκο..!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gergeo4 »

τραγικοι ο γκαρσια κυριως(για ακομη ενα ματς),βιειρινια και μουσλι..οχι οτι οι αλλοι παιζουν καλυτερα αλλα αυτοι ειναι τραγικοι..
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Holypaok »

Ο Παναθηναικος εχει χασει 3 κλασσικες ευκαιριες.Ειμαστε τυχεροι που το σκορ δεν ειναι 3-0 .Πρεπει να αλλαξουν πολλα στο ημιχρονο.Κατα διαστηματα εχουμε καλη αναπτυξη ομως μολις φτανουμε εξω απο μεγαλη περιοχη του παο βλεπω το ιδιο στορι να εκτυλισσεται.Ετσι οπως παιζουμε παντως με σεντρες απο πλαγια αν βγαλουμε Μουσλι και βαλουμε Σαλπι κορυφη ειμαστε σιγουρα χαμενοι.ΠΑΟΚαρα γερα δεν αντεχω αλλη γκρινια μετα τον αγωνα.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Equalizer »

Καλα ρε επικοινωνείτε;; Ο Δερμι φταίει που πουλήσαμε τη μπάλα ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ στις 5 απο τις 8 φάσεις τους; Η φταίει ο Δέρμι που ο Μαλεζάς ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ για ακόμα ένα ματς; Ή που ο Βύντρα έχει σκάλωμα με μας και τα καρφώνει απο παντού; Μόνο ψαλιδάκι δεν μας έχει βάλει πλέον.. Ή μήπως φταίει ο Δέρμι που ο Ζλάταν ΤΟ ΞΥΝΕΙ και μόνος του δεν το κάρφωσε; Η που ο Βιερίνια βγήκε μόνος του και τσίμπησε τη μπάλα στο πλάγιο; ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΛΑΘΗ. Είμαστε καλύτεροι απο το βάζελο, αλλά αυτός εκμεταλεύεται τις μονάδες του. Ξυπνάτε είναι τρύπιοι πίσω!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”