Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1
- Trelammenos
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 16:15
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Στο επίσημο site της παε πάντως έχει γίνει το παιχνίδι με το βάζελο και το επόμενο ματς είναι με villareal.
http://paokfc.gr/index.jsp?extLang=
Αν πάτε και αγώνες Superleague εχει και αποτέλεσμα
http://paokfc.gr/league1.jsp?LGCode=156 ... =156JE2VVE
6 16/10/2010 Παναθηναϊκος-ΠΑΟΚ 0 - 0 Αγωνιστική
http://paokfc.gr/index.jsp?extLang=
Αν πάτε και αγώνες Superleague εχει και αποτέλεσμα
http://paokfc.gr/league1.jsp?LGCode=156 ... =156JE2VVE
6 16/10/2010 Παναθηναϊκος-ΠΑΟΚ 0 - 0 Αγωνιστική
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΕΚ@ΛΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΓΕΛΑΔΙΑ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΕΡΙΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΟΚ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΕΡΙΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΟΚ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ξερουμε οτι μπορειτε να τους γ@μησετε!
ΚΑΝΤΕ ΤΟ!FORZA ΠΑΟΚΑΡΑ!!
ΚΑΝΤΕ ΤΟ!FORZA ΠΑΟΚΑΡΑ!!
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Ο ποιοΠούστικος Αθλητικός όμιλος με βαθμό πουστιάς 10/10 και δεν έχει καμία διαφορά με τον άλλον gay με τα χρώματα ματωμένης σερβιέτας.
Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για την ομάδα των ομοφυλόφιλων.
Είναι η μέρα που ο Τσινιάρης θα χριστεί διεθνής και θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τους για άλλη μια φορά.
Δεν θα είναι η πρώτη αλλά είναι κάθε φορά όπως πέρσι πρόπερσι και όπως κάθε χρόνο έχει το έθιμο απο τα αρχαία χρόνια.
[youtube]SZxp9XOD2Uw&feature=related[/youtube]
[youtube]OBzx_WVPM9c&feature=related[/youtube]
Στις ομάδες των Καραγκούνηδων και τον μεθοδεύσεων τους αφιερώνω το επόμενο τραγουδάκι
[youtube]S4xbzfbjZxQ&feature=related[/youtube]
[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]
Όσο για την τιμωρία της Τούμπας πάλι την κάνανε την πουστούλα τους.
Πέρσι μας άφησαν με 10 βαθμούς πίσω για να μπορέσουν να κάνουν κάτι απέναντι στον Σάντος και τελικά τα καταφέρανε στο τέλος με τον προσκυνημένο δοσίλογο Σπάθα στην θυγατρική τους κίτρινη λέρα.
Για αυτούς τους λόγους για την ομάδα της Χούντας τραγουδάμε πως περνάνε οι βάζελοι την Τσιμισκή.
[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]
Και μόνοι μας θα πολεμάμε τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΜΕ ΚΆΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.
[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]
Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για την ομάδα των ομοφυλόφιλων.
Είναι η μέρα που ο Τσινιάρης θα χριστεί διεθνής και θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τους για άλλη μια φορά.
Δεν θα είναι η πρώτη αλλά είναι κάθε φορά όπως πέρσι πρόπερσι και όπως κάθε χρόνο έχει το έθιμο απο τα αρχαία χρόνια.
[youtube]SZxp9XOD2Uw&feature=related[/youtube]
[youtube]OBzx_WVPM9c&feature=related[/youtube]
Στις ομάδες των Καραγκούνηδων και τον μεθοδεύσεων τους αφιερώνω το επόμενο τραγουδάκι
[youtube]S4xbzfbjZxQ&feature=related[/youtube]
[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]
Όσο για την τιμωρία της Τούμπας πάλι την κάνανε την πουστούλα τους.
Πέρσι μας άφησαν με 10 βαθμούς πίσω για να μπορέσουν να κάνουν κάτι απέναντι στον Σάντος και τελικά τα καταφέρανε στο τέλος με τον προσκυνημένο δοσίλογο Σπάθα στην θυγατρική τους κίτρινη λέρα.
Για αυτούς τους λόγους για την ομάδα της Χούντας τραγουδάμε πως περνάνε οι βάζελοι την Τσιμισκή.
[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]
Και μόνοι μας θα πολεμάμε τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΜΕ ΚΆΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.
[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Όσο για την ομάδα με τα 4 Ιερά Γράμματα καμιά αδικία δεν θα μπορέσει να την σταματήσει
[youtube]9ZM8O1xoP9s&feature=related[/youtube]
[youtube]Pe7G46ppikA&feature=player_embedded[/youtube]
ΠΞΣ στην ομάδα με σήμα τον άνιθο
[youtube]9ZM8O1xoP9s&feature=related[/youtube]
[youtube]Pe7G46ppikA&feature=player_embedded[/youtube]
ΠΞΣ στην ομάδα με σήμα τον άνιθο
- xrhstos_volos4
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ, ΠΟΥΛΑΩ ΤΡΕΛΑ
ΚΑΙ Γ@ΜΑ- , ΚΑΙ Γ@ΜΑΩ ΤΗ ΒΑΖΕΛΑ
Ναι ρε, κατούρησα και λίγο, δε θα πάθω προστάτη, μη φοβάστε.
ΚΑΙ Γ@ΜΑ- , ΚΑΙ Γ@ΜΑΩ ΤΗ ΒΑΖΕΛΑ
Ναι ρε, κατούρησα και λίγο, δε θα πάθω προστάτη, μη φοβάστε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA
Οι συνθήκες είναι ευνοϊκές (απουσίες παικτών και οπαδών, ξεκούραστοι παίκτες). Αν δεν παίξουν και σήμερα δεν θα υπάρχει καμία δικαιολογία. Η διαιτησία είναι άλλο πράγμα. Το αν θα παίξει καθοριστικό ρόλο θα φανεί.
Όπως και να 'χει όμως, οι παίκτες πρέπει να κάνουν το καθήκον τους.
Όπως και να 'χει όμως, οι παίκτες πρέπει να κάνουν το καθήκον τους.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
