Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Trelammenos
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 16:15

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Trelammenos »

Στο επίσημο site της παε πάντως έχει γίνει το παιχνίδι με το βάζελο και το επόμενο ματς είναι με villareal.
http://paokfc.gr/index.jsp?extLang=

Αν πάτε και αγώνες Superleague εχει και αποτέλεσμα
http://paokfc.gr/league1.jsp?LGCode=156 ... =156JE2VVE
6 16/10/2010 Παναθηναϊκος-ΠΑΟΚ 0 - 0 Αγωνιστική
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Νομίζω το 0-0 μας αδικεί.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Sera4 »

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΕΚ@ΛΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΓΕΛΑΔΙΑ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΕΡΙΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΟΚ

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ :nairepaok:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ξερουμε οτι μπορειτε να τους γ@μησετε!

ΚΑΝΤΕ ΤΟ!FORZA ΠΑΟΚΑΡΑ!!
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

0-1

Μούσλι
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από DamoN »

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ :pano: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gash04 »

Ο ποιοΠούστικος Αθλητικός όμιλος με βαθμό πουστιάς 10/10 και δεν έχει καμία διαφορά με τον άλλον gay με τα χρώματα ματωμένης σερβιέτας.

Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για την ομάδα των ομοφυλόφιλων.
Είναι η μέρα που ο Τσινιάρης θα χριστεί διεθνής και θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τους για άλλη μια φορά.
Δεν θα είναι η πρώτη αλλά είναι κάθε φορά όπως πέρσι πρόπερσι και όπως κάθε χρόνο έχει το έθιμο απο τα αρχαία χρόνια.

[youtube]SZxp9XOD2Uw&feature=related[/youtube]

[youtube]OBzx_WVPM9c&feature=related[/youtube]


Στις ομάδες των Καραγκούνηδων και τον μεθοδεύσεων τους αφιερώνω το επόμενο τραγουδάκι

[youtube]S4xbzfbjZxQ&feature=related[/youtube]


[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]


Όσο για την τιμωρία της Τούμπας πάλι την κάνανε την πουστούλα τους.
Πέρσι μας άφησαν με 10 βαθμούς πίσω για να μπορέσουν να κάνουν κάτι απέναντι στον Σάντος και τελικά τα καταφέρανε στο τέλος με τον προσκυνημένο δοσίλογο Σπάθα στην θυγατρική τους κίτρινη λέρα.

Για αυτούς τους λόγους για την ομάδα της Χούντας τραγουδάμε πως περνάνε οι βάζελοι την Τσιμισκή.

[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]

Και μόνοι μας θα πολεμάμε τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΜΕ ΚΆΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.

[youtube]pdk3EfjRTZ0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gash04 »

Όσο για την ομάδα με τα 4 Ιερά Γράμματα καμιά αδικία δεν θα μπορέσει να την σταματήσει

[youtube]9ZM8O1xoP9s&feature=related[/youtube]


[youtube]Pe7G46ppikA&feature=player_embedded[/youtube]


ΠΞΣ στην ομάδα με σήμα τον άνιθο
Άβαταρ μέλους
xrhstos_volos4
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 21:17
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από xrhstos_volos4 »

καλημερα.....


ΓΑΜ^ΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από giapas »

Γ@μήστε τη πιο βρώμικη και ξεφτιλισμένη ομάδα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλημέρα και καλή επιτυχία ρε ΠΑΟΚάρα....
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από Pegasus »

ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ, ΠΟΥΛΑΩ ΤΡΕΛΑ
ΚΑΙ Γ@ΜΑ- , ΚΑΙ Γ@ΜΑΩ ΤΗ ΒΑΖΕΛΑ

Ναι ρε, κατούρησα και λίγο, δε θα πάθω προστάτη, μη φοβάστε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106606
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι συνθήκες είναι ευνοϊκές (απουσίες παικτών και οπαδών, ξεκούραστοι παίκτες). Αν δεν παίξουν και σήμερα δεν θα υπάρχει καμία δικαιολογία. Η διαιτησία είναι άλλο πράγμα. Το αν θα παίξει καθοριστικό ρόλο θα φανεί.
Όπως και να 'χει όμως, οι παίκτες πρέπει να κάνουν το καθήκον τους.
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από jpower73 »

Εικόνα
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 16/10 19:30 NOVA

Δημοσίευση από gate4mitsos »

[youtube]3U5-KReJ_II&feature=related[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”