Θεόδωρος Ζαγοράκης
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Διαβάζω πολλές ανοησίες τελευταία.
Ειδικά αμέσως μετά το mats η πλειοψηφία των γραφόντων δε δίστασε να γράψει: Καιρός να φύγει ο Ζαγοράκης και αν δε φύγει τώρα, τότε μαζί με το Δερμιτζάκη όταν θα φτάσουμε τα 10 συνεχή άσχημα αποτελέσματα.
Διερωτώμαι αδέρφια: Από την εποχή του Παντελάκη (τον οποιο παρεπιμπτόντως έδιωξε ο ίδιος όχλος που επιτέθηκε χθες στο Ζαγοράκη) ποιον άλλο παράγοντα του αναστήματος Παντελάκη ανέδειξε η Παοκάρα, εκτος από το Ζαγοράκη.
Απαντώ στην ρητορική ερώτηση: ΚΑΝΕΝΑ.
Από άσχετους μέχρι απατεωνες και ψευτολεφταδες είχαμε, άνθρωπο με μεράκι ΚΑΝΕΝΑ.
Εξαιρώ ίσως το Σαββίδη. Αλλα και αυτός άνοιξε τα πόδια στη Λαίλαπα του Κοσκωτα, προφανώς γιατί δεν έβγαινε οικονομικά.
Και με γνώσεις στο άθλημα, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ.
Κάποιοι θα ειρωνευτούν, λέγοντας, μα τι μας λες...ο Παντελάκης πήρε και δυο πρωταθλήματα καθώς και δυο κύπελλα.Απαντώ:
Πρώτον ο Παντελάκης δούλεψε για το πρώτο κύπελλο τουλάχιστον τέσσερα χρονια.
Δεύτερον: ο Παντελάκης διοικούσε σε μια εποχή, όπου κυριαρχούσαν οι δωδεκαετίες, με αλλα λόγια σκλάβωνες τον έλληνα ποδοσφαιριστή με το έτσι θέλω, και οι ξένοι και κοινοτικοί ήταν μακράν η μειoψηφια. Τότε μπορούσες να πάρεις πρωτάθλημα δουλεύοντας καλά για μερικά χρονια στις ακαδημίες. Το μονο μειονέκτημα της τότε εποχής ήταν η έλλειψη τηλεόρασης...οποτε οι διαιτητές σε σφάζαν χωρίς αναισΘητικο.
Τώρα όμως με την ψαλίδα μετάξυ Αθηνας-Θεσσαλονίκης να έχει ανοίξει σε δυσθεώρατα οικονομικά και μη ύψη, και τους ξένους να κυριαρχούν, και τους διεθνείς έλληνες να θέλουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να παίξουν σε μια ομάδα...τώρα λοιπόν τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα.
Και έχεις και το βαρίδιο των χρεών.
Και είσαι και εν μέσω της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης εν Ελλάδα από την εποχή του "επτωχεύσαμεν" του Xαριλαου Τρικούπη.
Και εν μέσω τέτοιας κρίσης υπάρχουν αρκετοί μπαγλαμάδες-Παοκτσηδες που ζητούν το κεφάλι του Ζαγοράκη επί πίνακι.
Που πάτε ορε ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ;
Που θα βρούμε άλλον τέτοιον άνθρωπο, που θα έχει και μεράκι και δεν θα θέλει να μας κλέψει, και θα ξέρει και από μπάλα;;;;
Άλλοι ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ θα γράψουν ότι δε μπορεί ο Ζαγοράκης και ο κάθε Ζαγοράκης να είναι στο απυρόβλητο. Απυρόβλητο τι πάει να πει ρε σύντροφοι;
Μήπως θα πρέπει να επιτρέπεται να τον σημαδεύουμε με περίστροφο….. ;;;
Γιατί μονο αυτό δεν κάναν ακόμη οι 1000 ανόητοι που πολιόρκησαν τα αποδυτήρια Κυριακή βραδυ.
Η απώλεια νεύρων, μαζί με τη βία δεν οδηγούν πουθενά. Υπάρχουν πάμπολλοι άλλοι τρόποι για να διαμαρτυρηθεί κανεις…. Μην αναλύω εδώ περαιτέρω τα αυτονόητα.
Εν κατακλείδι. Όλοι πονάμε. Αλλα ας μην αφήσουμε να καταστρέψουνε κάποιοι αυτά που χτίζουμε τα τρία τελευταία χρονια. Την συντροφια και ομόνοια των 19'000 κατόχων διαρκειας, την αγωνιστική αξιοπρέπεια και οικονομικη ανεξαρτησία, το μεράκι μιας διοίκησης με ανθρώπους που δεν επενδύουν απλώς τα φoροδιαφυγόντα κέρδη τους σε μια ομάδα.
Ρε δεν είμαστε ΠΑΟΚ για να παίρνουμε τις νίκες πατώντας επί πτωμάτων. Θέλουμε κάτι άλλο, έντιμο και ρομαντικό…. Και παράλληλα μοναδικά ρεαλιστικό, γιατί αν περιμένετε τον Μεσσία-Επενδυτη, ε τότε ετοιμαστείτε πρώτα για τη Δευτερα Παρουσία…
Δώστε χρόνο στην ομάδα. Το Μάιο θα κάνουμε ταμείο. Και ότι βγει…Ειλικρινά το λέω: ΟΤΙ ΒΓΕΙ.
Ειδικά αμέσως μετά το mats η πλειοψηφία των γραφόντων δε δίστασε να γράψει: Καιρός να φύγει ο Ζαγοράκης και αν δε φύγει τώρα, τότε μαζί με το Δερμιτζάκη όταν θα φτάσουμε τα 10 συνεχή άσχημα αποτελέσματα.
Διερωτώμαι αδέρφια: Από την εποχή του Παντελάκη (τον οποιο παρεπιμπτόντως έδιωξε ο ίδιος όχλος που επιτέθηκε χθες στο Ζαγοράκη) ποιον άλλο παράγοντα του αναστήματος Παντελάκη ανέδειξε η Παοκάρα, εκτος από το Ζαγοράκη.
Απαντώ στην ρητορική ερώτηση: ΚΑΝΕΝΑ.
Από άσχετους μέχρι απατεωνες και ψευτολεφταδες είχαμε, άνθρωπο με μεράκι ΚΑΝΕΝΑ.
Εξαιρώ ίσως το Σαββίδη. Αλλα και αυτός άνοιξε τα πόδια στη Λαίλαπα του Κοσκωτα, προφανώς γιατί δεν έβγαινε οικονομικά.
Και με γνώσεις στο άθλημα, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ.
Κάποιοι θα ειρωνευτούν, λέγοντας, μα τι μας λες...ο Παντελάκης πήρε και δυο πρωταθλήματα καθώς και δυο κύπελλα.Απαντώ:
Πρώτον ο Παντελάκης δούλεψε για το πρώτο κύπελλο τουλάχιστον τέσσερα χρονια.
Δεύτερον: ο Παντελάκης διοικούσε σε μια εποχή, όπου κυριαρχούσαν οι δωδεκαετίες, με αλλα λόγια σκλάβωνες τον έλληνα ποδοσφαιριστή με το έτσι θέλω, και οι ξένοι και κοινοτικοί ήταν μακράν η μειoψηφια. Τότε μπορούσες να πάρεις πρωτάθλημα δουλεύοντας καλά για μερικά χρονια στις ακαδημίες. Το μονο μειονέκτημα της τότε εποχής ήταν η έλλειψη τηλεόρασης...οποτε οι διαιτητές σε σφάζαν χωρίς αναισΘητικο.
Τώρα όμως με την ψαλίδα μετάξυ Αθηνας-Θεσσαλονίκης να έχει ανοίξει σε δυσθεώρατα οικονομικά και μη ύψη, και τους ξένους να κυριαρχούν, και τους διεθνείς έλληνες να θέλουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να παίξουν σε μια ομάδα...τώρα λοιπόν τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα.
Και έχεις και το βαρίδιο των χρεών.
Και είσαι και εν μέσω της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης εν Ελλάδα από την εποχή του "επτωχεύσαμεν" του Xαριλαου Τρικούπη.
Και εν μέσω τέτοιας κρίσης υπάρχουν αρκετοί μπαγλαμάδες-Παοκτσηδες που ζητούν το κεφάλι του Ζαγοράκη επί πίνακι.
Που πάτε ορε ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ;
Που θα βρούμε άλλον τέτοιον άνθρωπο, που θα έχει και μεράκι και δεν θα θέλει να μας κλέψει, και θα ξέρει και από μπάλα;;;;
Άλλοι ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ θα γράψουν ότι δε μπορεί ο Ζαγοράκης και ο κάθε Ζαγοράκης να είναι στο απυρόβλητο. Απυρόβλητο τι πάει να πει ρε σύντροφοι;
Μήπως θα πρέπει να επιτρέπεται να τον σημαδεύουμε με περίστροφο….. ;;;
Γιατί μονο αυτό δεν κάναν ακόμη οι 1000 ανόητοι που πολιόρκησαν τα αποδυτήρια Κυριακή βραδυ.
Η απώλεια νεύρων, μαζί με τη βία δεν οδηγούν πουθενά. Υπάρχουν πάμπολλοι άλλοι τρόποι για να διαμαρτυρηθεί κανεις…. Μην αναλύω εδώ περαιτέρω τα αυτονόητα.
Εν κατακλείδι. Όλοι πονάμε. Αλλα ας μην αφήσουμε να καταστρέψουνε κάποιοι αυτά που χτίζουμε τα τρία τελευταία χρονια. Την συντροφια και ομόνοια των 19'000 κατόχων διαρκειας, την αγωνιστική αξιοπρέπεια και οικονομικη ανεξαρτησία, το μεράκι μιας διοίκησης με ανθρώπους που δεν επενδύουν απλώς τα φoροδιαφυγόντα κέρδη τους σε μια ομάδα.
Ρε δεν είμαστε ΠΑΟΚ για να παίρνουμε τις νίκες πατώντας επί πτωμάτων. Θέλουμε κάτι άλλο, έντιμο και ρομαντικό…. Και παράλληλα μοναδικά ρεαλιστικό, γιατί αν περιμένετε τον Μεσσία-Επενδυτη, ε τότε ετοιμαστείτε πρώτα για τη Δευτερα Παρουσία…
Δώστε χρόνο στην ομάδα. Το Μάιο θα κάνουμε ταμείο. Και ότι βγει…Ειλικρινά το λέω: ΟΤΙ ΒΓΕΙ.
- emeissaspsirizoume4
- Δημοσιεύσεις: 535
- Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Το είπες, σε ακούσαμε.
Το τόπικ που το ποστάρεις είναι τυχαίο?
Υπάρχει ειδικό τόπικ για το θέμα.
Το τόπικ που το ποστάρεις είναι τυχαίο?
Υπάρχει ειδικό τόπικ για το θέμα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Σωστός ο elvetos giatros. Δυστυχώς όμως γιατρέ το ερπετό έχει κάνει ένα βήμα πάρα πολύ σωστό. Ο πρόεδρος του Άρη ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ. Αυτό σημαίνει ότι για όσο είναι πρόεδρος δεν του κουνιέται κανείς και δεν προσπαθεί να διοικήσει κανείς. Τώρα βγαίνει ο κάθε σύνδεσμος και βγάζει εμετικές ανακοινώσεις...
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εμπρός λοιπόν για εκλογές. Πρώτο σώμα ψηφοφόρων οι 19'000 κάτοχοι διαρκειας και τα μέλη του Ερασιτέχνη.crabsody έγραψε:Σωστός ο elvetos giatros. Δυστυχώς όμως γιατρέ το ερπετό έχει κάνει ένα βήμα πάρα πολύ σωστό. Ο πρόεδρος του Άρη ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ. Αυτό σημαίνει ότι για όσο είναι πρόεδρος δεν του κουνιέται κανείς και δεν προσπαθεί να διοικήσει κανείς. Τώρα βγαίνει ο κάθε σύνδεσμος και βγάζει εμετικές ανακοινώσεις...
-
teacher
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εγώ θέλω να πατάω επί πτωμάτων, δεν παίρνω αλλιώς πρωτάθλημα.
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
και οι μέτοχοι.
δηλαδή εμείς όλοι που βάλαμε το υστέρημά μας στις ΑΜΚ.
Όλοι δηλαδή, γιατί ΟΛΟΙ βάλαμε, έτσι δεν είναι?
Δεν πιστεύω ούτε μία στα χίλια ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα που τώρα κάνει κριτική στο Ζαγοράκη και δεν έχει αγοράσει έστω και 10 ευρώ μετοχές. Με τίποτα δεν το πιστεύω.
Ο ΠΑΟΚτσής δεν μπορεί να είναι μάγκας στην πλάτη του αδερφού του, Σωστά?
δηλαδή εμείς όλοι που βάλαμε το υστέρημά μας στις ΑΜΚ.
Όλοι δηλαδή, γιατί ΟΛΟΙ βάλαμε, έτσι δεν είναι?
Δεν πιστεύω ούτε μία στα χίλια ότι υπάρχει άνθρωπος εδώ μέσα που τώρα κάνει κριτική στο Ζαγοράκη και δεν έχει αγοράσει έστω και 10 ευρώ μετοχές. Με τίποτα δεν το πιστεύω.
Ο ΠΑΟΚτσής δεν μπορεί να είναι μάγκας στην πλάτη του αδερφού του, Σωστά?
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πειράζει.Kolokotronis_4 έγραψε:Εγώ θέλω να πατάω επί πτωμάτων, δεν παίρνω αλλιώς πρωτάθλημα.
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Γίνε γαύρος.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τι αξία έχει τέτοιο πρωτάθλημα αδερφέ?Kolokotronis_4 έγραψε:Εγώ θέλω να πατάω επί πτωμάτων, δεν παίρνω αλλιώς πρωτάθλημα.
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Γιατί είμαστε ΠΑΟΚ?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ο όρος Προβοκάτσια είναι λατινογενής, εκ του "provoco" που σημαίνει προκαλώ - πρόκληση που όμως λαμβάνει ιδιαίτερη σημασία ως πολιτικοκοινωνικός και στρατιωτικός όρος.elvetos giatros έγραψε: Και εν μέσω τέτοιας κρίσης υπάρχουν αρκετοί μπαγλαμάδες-Παοκτσηδες που ζητούν το κεφάλι του Ζαγοράκη επί πίνακι.
Που πάτε ορε ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ;
Που θα βρούμε άλλον τέτοιον άνθρωπο, που θα έχει και μεράκι και δεν θα θέλει να μας κλέψει, και θα ξέρει και από μπάλα;;;;
Άλλοι ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΕΣ θα γράψουν ότι δε μπορεί ο Ζαγοράκης και ο κάθε Ζαγοράκης να είναι στο απυρόβλητο. Απυρόβλητο τι πάει να πει ρε σύντροφοι;
Μήπως θα πρέπει να επιτρέπεται να τον σημαδεύουμε με περίστροφο….. ;;;
Γιατί μονο αυτό δεν κάναν ακόμη οι 1000 ανόητοι που πολιόρκησαν τα αποδυτήρια Κυριακή βραδυ.
Η απώλεια νεύρων, μαζί με τη βία δεν οδηγούν πουθενά. Υπάρχουν πάμπολλοι άλλοι τρόποι για να διαμαρτυρηθεί κανεις…. Μην αναλύω εδώ περαιτέρω τα αυτονόητα.
Γενικά προβοκάτσια χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε προκλητική δόλια ενέργεια που διεγείρει ή αποσκοπεί είτε σε πράξεις βίας και εκδίκησης, είτε σε δημιουργία γενικότερης σύγχυσης σε πρόσωπα, ή ομάδες ατόμων, ή και σε συγκεκριμένο κοινωνικό σύνολο.
Η προβοκάτσια επιχειρείται πάντοτε κατά στόχου με δόλια διείσδυση είτε απ΄ ευθείας στο χώρο της εκδήλωσής της, είτε δια μέσου ομάδας ατόμων που θα είναι ο στόχος. Συνηθέστερες εκδηλώσεις ή χώροι που μπορεί να σημειωθεί προβοκάτσια είναι οι διαδηλώσεις, πολιτικές συγκεντρώσεις, συλλαλητήρια, πορείες, αλλά και εγκαταστάσεις στρατιωτικές, πολιτικές, θρησκευτικές, βιομηχανικές, αγροτικές, δημόσιες υπηρεσίες, γραφεία, οικίες, συγκοινωνιακά μέσα κ.λπ.
Απώτερος σκοπός αυτών που διενεργούν προβοκάτσια, είναι είτε η γενικότερη υιοθέτηση κάποιων ψευδών απόψεων που μπορεί να βλάψουν κάποιον ή κάποιους μέχρι και παρότρυνση ή υποκίνηση σε ενέργειες εκδίκησης. Εκδηλώνεται με απλή συνθηματολογία μέχρι και καταστροφή, εμπρησμό ή τραυματισμό και θάνατο προσώπων. Η προβοκάτσια θεωρείται ένα από τα ισχυρότερα όπλα της μαχητικής προπαγάνδας στη ψυχολογία της μάζας που μπορεί να καταστεί πολύ επικίνδυνη σε περιόδους κρίσεων, π.χ. πολιτικών, οικονομικών κ.λπ.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF% ... E%B9%CE%B1
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δε σε εβρισα φιλαράκο οκ?elvetos giatros έγραψε:Πειράζει.Kolokotronis_4 έγραψε:Εγώ θέλω να πατάω επί πτωμάτων, δεν παίρνω αλλιώς πρωτάθλημα.
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Γίνε γαύρος.
κάνε τουμπεκα με τις φιλοσοφικές σου ανησυχίες!
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΡΕ!
ΘΕΛΩ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ! ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ!
αει σιχτίρ οι ψωροπερηφάνειες και οι ψωροηθικές! Μπάφιασα με αυτούς τους λαικισμούς της πούτσας!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Δευ 04 Οκτ 2010, 21:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Kolokotronis_4 έγραψε:Εγώ θέλω να πατάω επί πτωμάτων, δεν παίρνω αλλιώς πρωτάθλημα.
Βαρεθηκα τους ρομαντισμούς και τις ηθικές. Πειράζει?
Δεν πειράζει.Βαρέθηκα να είμαι το θύμα.Και γουστάρω και να βγάζουμε κάθε φορα να βγλαζουμε ανακοινώσεις για την διαιτησία.Για τα πάντα.Γιατί στην κωλοχώρα που ζούμε τον καλο τον λενε μ@λακα.Βαρέθηκα να ειμαι ο μαλ@κας της υπόθεσης.