Πολύ συμπαθείς, αθόρυβος και με μεγάλη προσφορά στην ομάδα αυτά τα χρόνια έπρεπε να μείνεις για να σηκώσεις και εσύ μια κούπα φέτος αφού ο ρόλος σου στην εξέλιξη της ομάδας αυτά τα χρόνια ήταν πολύ σημαντικός!! Τώρα για τα αργός και αμυντικοςγενείς και λοιπές παραριές μυρωδιά από μπάλα!! Στην Τουρκία έκανες ματς όπου έδωσες ότι είχες όπως πάντα βέβαια αλλά λόγο της ιδιαιτερότητας του ματς μας είπες το πιο καλό αντίο!!!
Αντίο φίλε και μακάρι να είχαμε 11 σαν εσένα και ας ήταν όλοι αργοί!!!!
Υ.Γ Νομίζω ότι ο θουπερ 33 έβαζε άτομα να πηγένουν να κλέβουν στο σπίτι του για να φύγει από τον ΠΑΟΚ!!! Κουφάλες σκουλήκια φάγατε τον Γάλλο μας!!!