10. Olivier Sorlin

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από Peja 4 »

Παιχταρά Sorlin να είσαι καλά και μακάρι να σε δούμε και πάλι στη Τούμπα έστω και σαν επισκέπτη!!

Πολύ συμπαθείς, αθόρυβος και με μεγάλη προσφορά στην ομάδα αυτά τα χρόνια έπρεπε να μείνεις για να σηκώσεις και εσύ μια κούπα φέτος αφού ο ρόλος σου στην εξέλιξη της ομάδας αυτά τα χρόνια ήταν πολύ σημαντικός!! Τώρα για τα αργός και αμυντικοςγενείς και λοιπές παραριές μυρωδιά από μπάλα!! Στην Τουρκία έκανες ματς όπου έδωσες ότι είχες όπως πάντα βέβαια αλλά λόγο της ιδιαιτερότητας του ματς μας είπες το πιο καλό αντίο!!!

Αντίο φίλε και μακάρι να είχαμε 11 σαν εσένα και ας ήταν όλοι αργοί!!!!

:nairepaok:

Υ.Γ Νομίζω ότι ο θουπερ 33 έβαζε άτομα να πηγένουν να κλέβουν στο σπίτι του για να φύγει από τον ΠΑΟΚ!!! Κουφάλες σκουλήκια φάγατε τον Γάλλο μας!!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από Pegasus »

Η επιλόχειος κατάθλιψη είναι πάντα μεγάλος κίνδυνος για μια γυναίκα. Μακάρι να τον αντικαταστήσουμε επάξια και να βρει και αυτός και η οικογένειά του γαλήνη. Δυο τρία ακόμα καλά χρόνια μπάλας τα έχει. Σε αυτή την Εβιάν θα είναι σαν τη μύγα μες στο γάλα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από teod1980 »

Ξεκίνησες αριστερό χαφ να καλύπτεις το Λίνο...
Συνέχισες αριστερό εξτρέμ για να δίνεις και καμιά ασσίστ...
Μάρκαρες στο κέντρο ως αμυντικό χαφ που και που...
Σε είδαμε και ως αριστερό μπακ κάποια στιγμή....

Καλώς ή κακώς αυτός ήσουν...

Καλή συνέχεια...
Άβαταρ μέλους
krik the greek
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 25 Απρ 2010, 16:35
Τοποθεσία: νεα σμυρνη

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από krik the greek »

Καλή συνέχεια στην καριέρα σου ρε ελβετικέ σουγιά σε ευχαριστούμε για ό,τι πρόσφερες στην ομάδα :pano:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από gika »

Σορλέν μας γάμησες... Ας έφευγες πο νωρίς ρε τσακάλι... Τώρα με μπαλάφα και κουτσιανικούλη θα τη βγάλουμε.. Τι να πεις...

Ελπίζω κατά τον Δεκέμβριο να επιστρέψεις...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από Lord »

Γκίκα ο Σορλέν άμα γυρίσει θα γυρίσει το επόμενο καλοκαίρι.. :pano:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από free4 »

Και 400 χιλιάδες ποινική ρήτρα αν ο Σορλέν επιστρέψει στην Ελλάδα αλλά σε διαφορετική ομάδα..
Χμ, πονηρός ο Ζαγόρ! 8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από moican4 »

Και λιγα εβαλε... 8-)
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από jibbie »

free4 έγραψε:Ηρθε σαν ένα εργαλείο για την ομάδα.
Απέδειξε ότι κάνει πολλά περισσότερα από ένας απλός ποδοσφαιριστής!
Αγωνίστηκε με αυταπάρνηση, δίχως ποτέ να δημιουργήσει πρόβλημα στην ομάδα!
Προσέφερε σε θέσεις που κανείς άλλος δε θα μπορούσε να καλύψει τόσο καλά και χωρίς το παραμικρό!
Ηταν πραγματικά υπόδειγμα ποδοσφαιριστή με ήθος και ήταν πάντα ο αφανής ήρωας της ομάδας!
Ηταν ο γνωστός αντι-σταρ που έχει μια ομάδα, μόνο που σε εμά αποδείχθηκε χρηστικό κι αναντικατάστατο πολυεργαλείο!!
Εζησε τη χειρότερη, ίσως, περίοδο της ζωής του πέρυσι τέτοια εποχή στη Θεσσαλονίκη κι αυτό στοίχησε στην οικογένεια του την ηρεμία!!
Εκτοτε τίποτε δεν ήταν όπως πριν..
Οι πιέσεις που δέχονταν προκειμένου να επαναπατριστεί ήταν μεγάλες κι ο ίδιος δεν ήθελε να αφήσει την οικογένεια του και να παραμείνει εδώ!
Τον ευχαριστούμε για όλα..
Ηταν ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για την ομαδα!
Κι εγώ μπορεί να μην τον γούσταρα στο παιχνίδι του, όμως αυτό δε σημαίνει ότι χαίρομαι που φεύγει!
Απεναντίως, γνωρίζω ότι είναι μια μεγάλη απώλεια!!

Μετά από ενάμιση χρόνο στην ομάδα μας, οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για την προσφορά του και να τον ευχηθούμε τα καλυτερα στην καριέρα του!!

Μerci beaucoup Olivier!!!
ετσι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]snh4O-bnGoM[/youtube]

Όλι μπά μπάι...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 10. Olivier Sorlin

Δημοσίευση από Sera4 »

Και επίσημα στην Εβιάν ο Ολιβιέ Σορλέν

Ο Γάλλος πρώην άσος του ΠΑΟΚ άφησε την ασπρόμαυρη φανέλα του "Δικεφάλου" και θα φορέσει την ροζ της γαλλικής ομάδας

Ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ, Ολιβιέ Σορλέν, παρουσιάστηκε από την Εβιάν την ομάδα την οποία θα συνεχίσει την καριέρα του. Ο Γάλλος μέσος συμφώνησε για ένα χρόνο με προοπτική ανανέωσης για ακόμη ένα. Ο πρόεδρος της γαλλικής ομάδας, η οποία αγωνίζεται στην δεύτερη κατηγορία της χώρας, φάνηκε ικανοποιημένος που ο Σορλέν θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Εβιάν, δηλώνοντας: "Είναι τιμή για εμας που υποδεχόμαστε τον Ολιβιέ".

Με τα μισά λεφτά στην Εβιάν

Το εντυπωσιακό βέβαια στην περίπτωση του Ολιβιέ Σορλέν είναι ότι πήγε σε ομάδα δεύτερης κατηγορίας της Γαλλίας με τα μισά χρήματα από όσα έπαιρνε στον ΠΑΟΚ που παίζει στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και χτυπάει κορυφή στην Ελλάδα. Τουλάχιστον, η Εβιάν είναι στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος ισοβαθμώντας με δώδεκα πόντους με την Τουρ.

olapaok

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΟΛΙΒΙΕ :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”