κατα τα λοιπα,το προγραμμα νομιζω λιγη σημασια εχει.η ομαδα ως τωρα,με αντιπαλους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ αυτων που κληρωθηκαμε (αζαξ,φενερ),στεκεται καλα ανεξαρτητως εδρας.ολα ειναι σχετικα.για μενα το οτι εχουμε 2 συνεχομενα παιχνιδια με ισπανους και βελγους σερι εντος ειναι πολυ θετικο.πιστευω οτι στους αγωνες αυτους θα παρουμε το προβαδισμα στη βαθμολογια ...
Group Stage Europa League
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21318
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Group Stage Europa League
ρε μαξιμε εγω το μαγειρεψα το προγραμμα?τι φταιω?
κατα τα λοιπα,το προγραμμα νομιζω λιγη σημασια εχει.η ομαδα ως τωρα,με αντιπαλους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ αυτων που κληρωθηκαμε (αζαξ,φενερ),στεκεται καλα ανεξαρτητως εδρας.ολα ειναι σχετικα.για μενα το οτι εχουμε 2 συνεχομενα παιχνιδια με ισπανους και βελγους σερι εντος ειναι πολυ θετικο.πιστευω οτι στους αγωνες αυτους θα παρουμε το προβαδισμα στη βαθμολογια ...
κατα τα λοιπα,το προγραμμα νομιζω λιγη σημασια εχει.η ομαδα ως τωρα,με αντιπαλους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ αυτων που κληρωθηκαμε (αζαξ,φενερ),στεκεται καλα ανεξαρτητως εδρας.ολα ειναι σχετικα.για μενα το οτι εχουμε 2 συνεχομενα παιχνιδια με ισπανους και βελγους σερι εντος ειναι πολυ θετικο.πιστευω οτι στους αγωνες αυτους θα παρουμε το προβαδισμα στη βαθμολογια ...
Re: Group Stage Europa League
Ήθελα να πάμε στο Μπριζ νωρίς, πριν πάρουν μπρος κι έτσι έγινε, γι' αυτό τη θεωρώ καλή. Τελοσπάντων, υποκειμενικά είναι αυτά, την κλήρωση εσύ την κάνεις καλή, άλλωστε με όλους θα παίξουμε... 
Re: Group Stage Europa League
Πολύ καλή κλήρωση. Η δεν είναι Βιγιαρεάλ μεγαθήριο και οι άλλες δύο είναι στα μέτρα μας. Αν είμαστε σε καλή κατάσταση το επόμενο τρίμηνο μπορούμε να περάσουμε. Πάντως θα είναι δύσκολο με παιχνίδια Πέμπτη-Κυριακή, με τον πάγκο που έχουμε, αλλά ΠΑΟΚ είσαι. 
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Group Stage Europa League
η κοπέλα λέγεται elisha cuthbert και την κυριακή ο αντ1 θα εχει μια ταινία που παίζει αυτη.. για ΄ζακγρεμπ πόσο θα κοστίζει πρπ?
Re: Group Stage Europa League
Kαποιος που μπορει να εχει παει σε μια απο τις 3 πολεις,μπορει να μας πει ποσο περιπου του βγηκαν τα μεταφορικα? 
Re: Group Stage Europa League
Αν δεν έχεις δει την ταινία "Girl Next Door"... ΔΕΣ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!Guitarman έγραψε:Esy 8a mas dwseis plirofories gia to koritsi sto avatar??opaoktsis4 έγραψε:λπν παιδιά μπορείτε να μου δώσετε πληροφορίες για το τρένο για ζάγκρεμπ?? κ![]()
![]()
Re: Group Stage Europa League
Μια χαρα ειναι ο παγκος μας.Ο Κουτσιανικουλης χτες,καταφερε να τρακαρει μονο μια φορα πανω σε αμυντικοpaprica έγραψε:Πολύ καλή κλήρωση. Η δεν είναι Βιγιαρεάλ μεγαθήριο και οι άλλες δύο είναι στα μέτρα μας. Αν είμαστε σε καλή κατάσταση το επόμενο τρίμηνο μπορούμε να περάσουμε. Πάντως θα είναι δύσκολο με παιχνίδια Πέμπτη-Κυριακή, με τον πάγκο που έχουμε, αλλά ΠΑΟΚ είσαι.
Re: Group Stage Europa League
Καλά είναι μ@λ@κες ; Τα μισά παιχνίδια είναι στις 8. Δουλεύουμε ρεεεεεεεεε. Θα μας φάει το streaming πάλι. 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Group Stage Europa League
1η αγ.: Club Brugge - Π.Α.Ο.Κ. 16/9 20:00
2η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Dynamo Zagreb 30/9 22:05
3η αγ.: Villareal - Π.Α.Ο.Κ. 21/10 22:05
4η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Villareal 4/11 20:00
5η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Club Brugge 2/12 22:05
6η αγ.: Dynamo Zagreb - Π.Α.Ο.Κ. 15/12 20:00
2η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Dynamo Zagreb 30/9 22:05
3η αγ.: Villareal - Π.Α.Ο.Κ. 21/10 22:05
4η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Villareal 4/11 20:00
5η αγ.: Π.Α.Ο.Κ. - Club Brugge 2/12 22:05
6η αγ.: Dynamo Zagreb - Π.Α.Ο.Κ. 15/12 20:00
Re: Group Stage Europa League
Η κλήρωση είναι καλή.
Το πρόγραμμα θα εξαρτηθεί πως θα πάνε τα ματς. Μπορεί το Διναμό-ΠΑΟΚ να είναι το αδιάφορο ματς και όχι το Μπριζ-Βιγιαρεάλ.
Πάντως οι ώρες μου παρεξένεψαν. Η ΑΕΚ παίζει μονίμως μόνη της ενώ εμείς πάντα την ίδια ώρα με το σκουλήκι. Δεν ξέρω αν έβαλε το χέρι του ο ΑΝΤ-1 αλλά μην τυχόν μας δείξουν το ατιτλέτικο-αθλετικο και όχι το ματς της ΠΑΟΚάρας μας με την Μπριζ. Μη τυχόν.
To νου μας γιατί οι πιέσεις που θα δεχτούν από τους προπαγανδιστές της συνοικίας θα είναι αφόρητες.
Το πρόγραμμα θα εξαρτηθεί πως θα πάνε τα ματς. Μπορεί το Διναμό-ΠΑΟΚ να είναι το αδιάφορο ματς και όχι το Μπριζ-Βιγιαρεάλ.
Πάντως οι ώρες μου παρεξένεψαν. Η ΑΕΚ παίζει μονίμως μόνη της ενώ εμείς πάντα την ίδια ώρα με το σκουλήκι. Δεν ξέρω αν έβαλε το χέρι του ο ΑΝΤ-1 αλλά μην τυχόν μας δείξουν το ατιτλέτικο-αθλετικο και όχι το ματς της ΠΑΟΚάρας μας με την Μπριζ. Μη τυχόν.
To νου μας γιατί οι πιέσεις που θα δεχτούν από τους προπαγανδιστές της συνοικίας θα είναι αφόρητες.
- toursounidis
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15
Re: Group Stage Europa League
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία με το Connx-tv το οποίο θα διαφημίζεται στο μπροστινό μέρος της φανέλας ενώ θα μεταδώσει και όλους τους αγώνες στην φάση Group Stage του Europa League.