14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Πιστεύω στον Θανάση! Τόχασε ναι. Ο άλλος ο φιρφιλίθρας γκάριζε από πίσω μου......γύρνα πίσω στον Αρη!
Σιγά ρε. Για χαλαρώστε. Ο Σάκης είναι παληκάρι και ξέρει αρκετά κιλά μπάλα.
Θα το καρφώσει μέσα στην Πόλη, μας το χρωστάει. ;)
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από navigator11 »

μακαρι να παιξει στον επαναληπτικο.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

δεν πειραζει αγορι μου θανασακη.εμεις ειμαστε εδω καθε χρονο να σε νταντευουμε μετα απ τις μαλακιες σου και παντα με την ιδια υπομονη θα σου δινουμε κ αλλες ευκαιριες.μακαρι να μπορουσαμε ολοι να βρισκουμε τετοια κοροιδα
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Stepas »

Ρε αδέρφια, σόρρυ κιόλας. ΟΚ, να τον στηρίξουμε γιατί φοράει το δικέφαλο κατάσαρκα. Γιατί είναι νέος. Γιατί ΟΝΤΩΣ προσπαθεί και βελτιώνεται. Κι εγώ τον στηρίζω και τον πιστεύω. Γι'αυτό άλλωστε δεν τον έκραξα πέρυσι που έχασε άλλα δυο-τρία Α-Χ-Α-Σ-Τ-Α. Αλλά μην φτάνουμε και στο άλλο άκρο. Τι πάει να πει "ο άλλος έχασε χειρότερο"; (να το βάλει κι ο άλλος!) Τι πάει να πει "όλοι οι μεγάλοι παίχτες χάνουν τέτοια"; (στο κάτω-κάτω ας γίνει μεγάλος παίχτης πρώτα να βάζει 20 γκολ τη χρονιά και ας χάνει 10 τέτοια...). Τι πάει να πει "όλα μπαίνουν κι όλα χάνονται"; Κάναμε υπομονή πέρυσι όλη τη χρονιά,ΟΚ, ναι, λογικό κλπ κλπ. Αλλά όταν η ποδοσφαιρική σου ταυτότητα γράφει "επιθετικός" αυτά τα γκολ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ. Έτσι απλά. Μα με το πόδι, μα με το κεφάλι, μα με τον κώλο, μα με τη μύτη, πάντως ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ. Ναι, να το χάσει μία, δύο, τρεις το άχαστο. Όλοι τα χάνουν. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσει να τα βάζει. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. Μαζί του χίλιες φορές να τον στηρίξουμε όσο χρειάζεται. Αλλά μην χάνουμε και τη λογική μας στην προσπάθεια στήριξης. Κακό πραμα είναι να πεις "αυτό δεν χάνεται"; Αυτή είναι η αλήθεια! Εμείς όλοι στις δουλιές μας, άμα δεν κάνουμε τα στοιχειώδη, δεν μας γίνεται κριτική δηλ; Μην τρελαθούμε τώρα. "'Ηταν η σέντρα δυνατή και είχε τόσες μοίρες"... Έλεος! Απλώνεις το πόδι και το βάζεις!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

το κάθε χρόνο δεν κατάλαβα! 8-)

Ηρεμήστε και μην γκρινιάζετε.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

και περσι με τη ρεγκα ενα παρομοιο αχαστο εχασε
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από pilotos »

Δε γινόταν να έπιανες αέρα, περίμενε από πίσω ο γκολτζής.....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

theo86 έγραψε:Όσο κ αν τρελαθηκα σπ´αυτο που έχασε πρέπει
να ομολογήσω ότι αυτά τα 7-8 λεπτά που έπαιξε
ήταν θετικοτατος..τρομερ βελτίωση σε τοποθετήσεις
σώματος κ σπάσιμο της μπάλας κ με τα δυο πόδια..
Αλλά κάρφωσε το να γκρεμίσουμε το γήπεδο κ τις καφετέριες
οι υπολοιποι...
Φαλεγκο η διάφορα του με τον κλαους είναι οτι ο σακης
έχει αντρικό σώμα κ βελτιώνεται συνεχώς σε
αντίθεση με το πουλεν μας τον κλαους που είναι φτερό στον άνεμο...
Σκέψου μόνο να πηδηξει για μια εναέρια μονομαχία ο κλαους με τον λουγκανο...
:pano:
+1
(δεύτερη φορά σήμερα που συμφωνούμε απόλυτα....)
Ο Σάκης παίζει για 10 λεπτά με ομάδα επιπεδου Ch.L. δικαιούται να χάσει μια ευκαιρία.
Ο Βιερι δεν έχασε χθες το τετ-α-τετ;
Ο Σάλπι δεν έχασε δύο εκπληκτικά τετ -α -τετ με τον Άγιαξ;
Ο Ίβιτς δεν έχασε πέναλτυ;
Και όλοι αυτοί είναι πολύ πιο έμπειροι από τον Σάκη.
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Εχει μέλλον απλά ενα μαμημένο γκολ σε μεγάλο ματς θέλει που θα του δώσει αέρα
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Σακης ολα τα εχει για επιθετικος.Αμα αποκτησει και αυτην την μαμιολα αισθηση του γκολ θα γινει ο καλυτερος Ελληνας επιθετικος!!
Άβαταρ μέλους
SRV
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Δευ 09 Αύγ 2010, 20:10

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από SRV »

Αγαπητέ Σάκη,

Συγχώρεσέ με, θα είμαι σκληρός μαζί σου. Δυστυχώς δεν μπορούν όλοι οι αθλητές - όσο ταλαντούχοι και άν είναι - να παίξουν σε μεγάλα club.

1. Όταν σε είδα να παστελώνεις 2 τμχ στον Ερυθρό Αστέρα σε θαύμασα, παρότι ήσουν ερπετό
2. Όταν τραυματίστηκες στεναχωρήθηκα ακόμα και αν τότε ήσουν ερπετό.
3. Όταν ήρθες σε μεγάλη ομάδα χάρηκα και θεώρησα ότι μπορείς να κάνεις καλή καρίερα. Κάναμε και το σχετικό χαβαλέ μας με τα ερπετά...
4. Όταν έχασες το απίστευτο τετ-α-τετ με τη Βαλερένγκα επειδή λύγισαν τα πόδια σου από το άγχος και δεν μπόρεσες καν να πλασάρεις ανυσήχησα
5. Όταν έχασες το γκόλ με τη γριά, στο κομβικότερο ίσως ματς του περυσινού πρωταθλήματος που σήμανε την αναγέννηση της ομάδας, βεβαιώθηκα ότι δεν έχεις καρδιά
6. Χθες με τους τούρκους απλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ μου επιβεβαίωσες ότι δεν μπορείς να παίζεις σε μεγάλη ομάδα.

Είσαι φοβερά ταλαντούχος, απίστευτα δυνατός κλπκλπκλπ αλλά στον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να παίξεις. ΘΕΛΩ να με εκθέσεις, να με πουν κωλοτούμπα και να κάνεις παπάδες με το Δικέφαλο Αετό στο στήθος, αλλά νομίζω ότι μπορείς να κάνεις μια καλή καριέρα στην Ξάνθη, στον Ηρακλή ή στον Ατρόμητο, ώπου η πίεση είναι μικρή και οι απαιτήσεις άλλες.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από moican4 »

Δυστυχως Σακη οσοι σε κατηγορουν ΔΕΝ εχουν παιξει ποτε μπαλα . Την μονη μπαλα που γνωριζουν ειναι αυτη του ...παγωτου...

Επειδη χθες δεν το εβαλες δεν κανεις, εισαι "λιγος "κ.τλ, αν το εβαζες θα ειχες λαμπρο μελλον..!!! Το ματι τους δε ειναι τοσο εμπειρο που ξερουν το μελλον σου...!!
Μπουρδες,
Αυτοι ειμαστε και δεν αλλαζουμε....Ξερολες και γεματοι ανοησιες...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Sera4 »

την πρωτη του χρονια στο μαντσεστερ ειχε χασει αυτο και καποιες αλλες σπουδαιες φασεις...στο μαντσεστερ ειχε στοχοποιηθει...τελικα εφυγε και τωρα ολοι κλαινε ομαδικως εκει...δεν ειναι αλλος απο τον ντιεγκο φορλαν...

[youtube]6_A6QHdWcXg[/youtube]

υγ ακουστε και τον σπικερ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 20 Αύγ 2010, 10:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από Tetradje »

Ολα δεκτα αλλα αυτο με το μελλον ας το αφησουμε... Η Δυναμο επαιζε με τερματοφυλακα 16 χρονων!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Δημοσίευση από kos »

στηριζουμε σακη. το παιδι εχει μελλον και θα ειμαστε για πολυ ξυλο εαν του κοψουμε τα ποδια.

χανει το τετ α τετ, κυνηγαει παικτη στο κεντρο, του βγαινει η στεκα, ενω η φαση ειναι σε εξελιξη παει να την βαλει, ακουει οτι δεν εχει ξανακουσει, την παραταει και τρεχει.

το παιδι ακουει την κερκιδα, μην κραζετε, μην του κοβετε τα ποδια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”