Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Πιστεύω στον Θανάση! Τόχασε ναι. Ο άλλος ο φιρφιλίθρας γκάριζε από πίσω μου......γύρνα πίσω στον Αρη!
Σιγά ρε. Για χαλαρώστε. Ο Σάκης είναι παληκάρι και ξέρει αρκετά κιλά μπάλα.
Θα το καρφώσει μέσα στην Πόλη, μας το χρωστάει.
δεν πειραζει αγορι μου θανασακη.εμεις ειμαστε εδω καθε χρονο να σε νταντευουμε μετα απ τις μαλακιες σου και παντα με την ιδια υπομονη θα σου δινουμε κ αλλες ευκαιριες.μακαρι να μπορουσαμε ολοι να βρισκουμε τετοια κοροιδα
Ρε αδέρφια, σόρρυ κιόλας. ΟΚ, να τον στηρίξουμε γιατί φοράει το δικέφαλο κατάσαρκα. Γιατί είναι νέος. Γιατί ΟΝΤΩΣ προσπαθεί και βελτιώνεται. Κι εγώ τον στηρίζω και τον πιστεύω. Γι'αυτό άλλωστε δεν τον έκραξα πέρυσι που έχασε άλλα δυο-τρία Α-Χ-Α-Σ-Τ-Α. Αλλά μην φτάνουμε και στο άλλο άκρο. Τι πάει να πει "ο άλλος έχασε χειρότερο"; (να το βάλει κι ο άλλος!) Τι πάει να πει "όλοι οι μεγάλοι παίχτες χάνουν τέτοια"; (στο κάτω-κάτω ας γίνει μεγάλος παίχτης πρώτα να βάζει 20 γκολ τη χρονιά και ας χάνει 10 τέτοια...). Τι πάει να πει "όλα μπαίνουν κι όλα χάνονται"; Κάναμε υπομονή πέρυσι όλη τη χρονιά,ΟΚ, ναι, λογικό κλπ κλπ. Αλλά όταν η ποδοσφαιρική σου ταυτότητα γράφει "επιθετικός" αυτά τα γκολ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ. Έτσι απλά. Μα με το πόδι, μα με το κεφάλι, μα με τον κώλο, μα με τη μύτη, πάντως ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ. Ναι, να το χάσει μία, δύο, τρεις το άχαστο. Όλοι τα χάνουν. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσει να τα βάζει. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. Μαζί του χίλιες φορές να τον στηρίξουμε όσο χρειάζεται. Αλλά μην χάνουμε και τη λογική μας στην προσπάθεια στήριξης. Κακό πραμα είναι να πεις "αυτό δεν χάνεται"; Αυτή είναι η αλήθεια! Εμείς όλοι στις δουλιές μας, άμα δεν κάνουμε τα στοιχειώδη, δεν μας γίνεται κριτική δηλ; Μην τρελαθούμε τώρα. "'Ηταν η σέντρα δυνατή και είχε τόσες μοίρες"... Έλεος! Απλώνεις το πόδι και το βάζεις!
theo86 έγραψε:Όσο κ αν τρελαθηκα σπ´αυτο που έχασε πρέπει
να ομολογήσω ότι αυτά τα 7-8 λεπτά που έπαιξε
ήταν θετικοτατος..τρομερ βελτίωση σε τοποθετήσεις
σώματος κ σπάσιμο της μπάλας κ με τα δυο πόδια..
Αλλά κάρφωσε το να γκρεμίσουμε το γήπεδο κ τις καφετέριες
οι υπολοιποι...
Φαλεγκο η διάφορα του με τον κλαους είναι οτι ο σακης
έχει αντρικό σώμα κ βελτιώνεται συνεχώς σε
αντίθεση με το πουλεν μας τον κλαους που είναι φτερό στον άνεμο...
Σκέψου μόνο να πηδηξει για μια εναέρια μονομαχία ο κλαους με τον λουγκανο...
+1
(δεύτερη φορά σήμερα που συμφωνούμε απόλυτα....)
Ο Σάκης παίζει για 10 λεπτά με ομάδα επιπεδου Ch.L. δικαιούται να χάσει μια ευκαιρία.
Ο Βιερι δεν έχασε χθες το τετ-α-τετ;
Ο Σάλπι δεν έχασε δύο εκπληκτικά τετ -α -τετ με τον Άγιαξ;
Ο Ίβιτς δεν έχασε πέναλτυ;
Και όλοι αυτοί είναι πολύ πιο έμπειροι από τον Σάκη.
Συγχώρεσέ με, θα είμαι σκληρός μαζί σου. Δυστυχώς δεν μπορούν όλοι οι αθλητές - όσο ταλαντούχοι και άν είναι - να παίξουν σε μεγάλα club.
1. Όταν σε είδα να παστελώνεις 2 τμχ στον Ερυθρό Αστέρα σε θαύμασα, παρότι ήσουν ερπετό
2. Όταν τραυματίστηκες στεναχωρήθηκα ακόμα και αν τότε ήσουν ερπετό.
3. Όταν ήρθες σε μεγάλη ομάδα χάρηκα και θεώρησα ότι μπορείς να κάνεις καλή καρίερα. Κάναμε και το σχετικό χαβαλέ μας με τα ερπετά...
4. Όταν έχασες το απίστευτο τετ-α-τετ με τη Βαλερένγκα επειδή λύγισαν τα πόδια σου από το άγχος και δεν μπόρεσες καν να πλασάρεις ανυσήχησα
5. Όταν έχασες το γκόλ με τη γριά, στο κομβικότερο ίσως ματς του περυσινού πρωταθλήματος που σήμανε την αναγέννηση της ομάδας, βεβαιώθηκα ότι δεν έχεις καρδιά
6. Χθες με τους τούρκους απλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ μου επιβεβαίωσες ότι δεν μπορείς να παίζεις σε μεγάλη ομάδα.
Είσαι φοβερά ταλαντούχος, απίστευτα δυνατός κλπκλπκλπ αλλά στον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να παίξεις. ΘΕΛΩ να με εκθέσεις, να με πουν κωλοτούμπα και να κάνεις παπάδες με το Δικέφαλο Αετό στο στήθος, αλλά νομίζω ότι μπορείς να κάνεις μια καλή καριέρα στην Ξάνθη, στον Ηρακλή ή στον Ατρόμητο, ώπου η πίεση είναι μικρή και οι απαιτήσεις άλλες.
Δυστυχως Σακη οσοι σε κατηγορουν ΔΕΝ εχουν παιξει ποτε μπαλα . Την μονη μπαλα που γνωριζουν ειναι αυτη του ...παγωτου...
Επειδη χθες δεν το εβαλες δεν κανεις, εισαι "λιγος "κ.τλ, αν το εβαζες θα ειχες λαμπρο μελλον..!!! Το ματι τους δε ειναι τοσο εμπειρο που ξερουν το μελλον σου...!!
Μπουρδες,
Αυτοι ειμαστε και δεν αλλαζουμε....Ξερολες και γεματοι ανοησιες...
την πρωτη του χρονια στο μαντσεστερ ειχε χασει αυτο και καποιες αλλες σπουδαιες φασεις...στο μαντσεστερ ειχε στοχοποιηθει...τελικα εφυγε και τωρα ολοι κλαινε ομαδικως εκει...δεν ειναι αλλος απο τον ντιεγκο φορλαν...
[youtube]6_A6QHdWcXg[/youtube]
υγ ακουστε και τον σπικερ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 20 Αύγ 2010, 10:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
στηριζουμε σακη. το παιδι εχει μελλον και θα ειμαστε για πολυ ξυλο εαν του κοψουμε τα ποδια.
χανει το τετ α τετ, κυνηγαει παικτη στο κεντρο, του βγαινει η στεκα, ενω η φαση ειναι σε εξελιξη παει να την βαλει, ακουει οτι δεν εχει ξανακουσει, την παραταει και τρεχει.
το παιδι ακουει την κερκιδα, μην κραζετε, μην του κοβετε τα ποδια.