Nέος τεχνικός διευθυντής

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από DC »

Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η πλήρης απαξίωση του Σβούρα;
Στο μόνο που βλέπω να υπερτερεί ο Ζήκος, είναι τα κονέ από την Ευρωπαϊκή του καριέρα.
Η θέση όμως του Τ.Δ. δεν είναι μόνο να βρίσκει καλούς και φθηνούς παίκτες (που θα ταιριάζουν στην χημεία και το μπάτζετ της ομάδας, αλλιώς θα ήταν ένας ακόμη μάνατζερ) αλλά και να "κρατά" τα αποδυτήρια (το θεωρώ σημαντικότερο) και να παίζει τον ρόλο του συνδετικού κρίκου μεταξύ παικτών και διοίκησης (εξίσου σημαντικό).
Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος έχουν δώσει δείγματα γραφής στα παραπάνω και κάθε σύγκριση μεταξύ τους είναι απλή υπόθεση.
Στα μάτια μου ο Ζήκος φαντάζει ο "μπουρζουά" της ιστορίας και ο Σβούρας ο "κλοσάρ". Και η ομάδα μας, μόνο μπουρζουαζία δεν είναι.
Από την άλλη τον Σβούρα τον έχω για ΠΑΟΚσάκι, γνωρίζει και πονάει την ομάδα και κάποια χρόνια στην διαπλοκή του βάζελου τα έχει. Δεν γεννήθηκε εχθές.
Δεν είμαι υπέρ του ενός ή του άλλου. Όπως δεν θα έλεγα όχι σε Κωστίκο ή Ίλια Ίβιτς. (τι καλά να τους είχαμε όλους ...)
Είμαι υπέρ του ενστίκτου του Ζαγόρ. Είναι αυτό που επέλεξε Σάντος και Ζήση και μας έφερε ένα βήμα πριν το CL.
Είναι, εξάλλου, το μόνο που μας έμεινε.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από moican4 »

Sera4 έγραψε:δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το κακο με αυτο... :roll:

πουθενα , ισα ισα θα εχουμε να κανουμε με ενα γραφειο μανατζερ και οχι τοσα και τοσα...

παπουτσι απ τον τοπο σου που λενε....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Photis »

Fantomas έγραψε:Ο Άκης Ζήκος είναι γέννημα θρέμμα Αθηναίος και χανουμάκι.

Ο Άκης Ζήκος ήταν ο εκπρόσωπος του Camel Meriem στην Ελλάδα αλλά και άλλων παιχτών και εδώ και ένα χρόνο εκτελεί και χρέη μάνατζερ. Έχει συμβόλαιο με την NOVA και επίσης μεσολάβησε στο να κλείσει ο ΠΑΟΚ την προετοιμασία (λένε χωρίς λεφτά?) σε ένα προπονητικό κέντρο που δεν θα πήγαινε καμία ομάδα γιατί θα επικρατούσαν 35 βαθμούς Κελσίου μέσα στο Καλοκαίρι.

Με άλλα λόγια Κόντης νούμερο 2. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τον Ιβιτς. Ο Κωσταντινίδης είναι άσχετος με την δουλειά.

Ο μόνος κατάλληλος είναι ο Γεωργιάδης.


ΞΥΠΝΑΤΕ
Οκ ξύπνιε...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από kos »

με τρυανταφυλλο μαχαιριδη τι σχεσεις εχει ο ζαγορ ρε παιδια?
παιζει καμια κουμπαρια?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Sera4 »

Fantomas έγραψε:Ο Άκης Ζήκος είναι γέννημα θρέμμα Αθηναίος και χανουμάκι.

Ο Άκης Ζήκος ήταν ο εκπρόσωπος του Camel Meriem στην Ελλάδα αλλά και άλλων παιχτών και εδώ και ένα χρόνο εκτελεί και χρέη μάνατζερ. Έχει συμβόλαιο με την NOVA και επίσης μεσολάβησε στο να κλείσει ο ΠΑΟΚ την προετοιμασία (λένε χωρίς λεφτά?) σε ένα προπονητικό κέντρο που δεν θα πήγαινε καμία ομάδα γιατί θα επικρατούσαν 35 βαθμούς Κελσίου μέσα στο Καλοκαίρι.

Με άλλα λόγια Κόντης νούμερο 2. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τον Ιβιτς. Ο Κωσταντινίδης είναι άσχετος με την δουλειά.

Ο μόνος κατάλληλος είναι ο Γεωργιάδης.


ΞΥΠΝΑΤΕ
ολοι το ξεραν εχθος απο τους ιδιους τους γερμανους δλδ...κοιτα να δεις... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Fantomas »

paok87 έγραψε:Κωστικος και προσπάθεια συνεργασίας με Σέλουκ για να έχουμε και άκρες έξω...

Όχι μόνο με Σέλουκ αλλά και με Φερερ...Ο Φερερ έκανε πολύ καλή δουλειά σε αεκ,αρη, ηρακλή ...

Ποιο ταλέντο και ποιο μωρό του Κωστίκου βγήκε στον ΠΑΟΚ?


Μόνο ο Σικαμπάλα.

Μόνο ο Γ.Χ. κάνει αυτή την στιγμή για τον ΠΑΟΚ.

Υ.Γ.: Επίσης ο ο Βιολίδης... (Ζαγορακης) ;) ...πρέπει να κάνει στην άκρη να αναλάβει ο Γιάννης Παπαδόπουλος.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Sera4 »

DC έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η πλήρης απαξίωση του Σβούρα;
Στο μόνο που βλέπω να υπερτερεί ο Ζήκος, είναι τα κονέ από την Ευρωπαϊκή του καριέρα.
Η θέση όμως του Τ.Δ. δεν είναι μόνο να βρίσκει καλούς και φθηνούς παίκτες (που θα ταιριάζουν στην χημεία και το μπάτζετ της ομάδας, αλλιώς θα ήταν ένας ακόμη μάνατζερ) αλλά και να "κρατά" τα αποδυτήρια (το θεωρώ σημαντικότερο) και να παίζει τον ρόλο του συνδετικού κρίκου μεταξύ παικτών και διοίκησης (εξίσου σημαντικό).
Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος έχουν δώσει δείγματα γραφής στα παραπάνω και κάθε σύγκριση μεταξύ τους είναι απλή υπόθεση.
Στα μάτια μου ο Ζήκος φαντάζει ο "μπουρζουά" της ιστορίας και ο Σβούρας ο "κλοσάρ". Και η ομάδα μας, μόνο μπουρζουαζία δεν είναι.
Από την άλλη τον Σβούρα τον έχω για ΠΑΟΚσάκι, γνωρίζει και πονάει την ομάδα και κάποια χρόνια στην διαπλοκή του βάζελου τα έχει. Δεν γεννήθηκε εχθές.
Δεν είμαι υπέρ του ενός ή του άλλου. Όπως δεν θα έλεγα όχι σε Κωστίκο ή Ίλια Ίβιτς. (τι καλά να τους είχαμε όλους ...)
Είμαι υπέρ του ενστίκτου του Ζαγόρ. Είναι αυτό που επέλεξε Σάντος και Ζήση και μας έφερε ένα βήμα πριν το CL.
Είναι, εξάλλου, το μόνο που μας έμεινε.
μπα καμια απαξιωση...απλα δεν εχει ουτε τις παραστασεις ουτε τα κονε του ζηκου αυτη ειναι η αληθεια...πολυ καλη ιδεα ειναι να εχεις και τους 2 τον ενα για τις μεταγραφες και τον αλλο για τα αποδυτηρια ας πουμε... 8-) 8-)
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από marley 4 »

φαντομα αν ειναι αθηναιος η κρητικος η βραζιλιανος στα ...
το προπονιτικο κεντρο που εκλεισε ηταν δωρεαν για την παε
ο ζηκος εχει κυρος στους αρδ καλο ειναι αυτο
η συνεργασια με το νοβα ακομα καλυτερη
και στην τελικη δεν ηρθε ακομα κατσε να ερθει και μετα πες οτι θελεις
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Fantomas »

Το ότι είναι και μάνατζερ δεν σε ενδιαφέρει....αυτά που κοροϊδεύουμε να τα λουστούμε δηλαδή.... :roll:


Άμα έρθει μετά θα πρέπει να το βουλώσω... γιατί μετά θα ισχύει ο νόμος της σιωπής. ;)
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από joshua »

Καλα για το αθηναιος και χανουμακι εγω ως προταιρημα το βλεπω,εχουμε χορτασει απο Παοκτσιδες που περασαν και στην καλητερη δεν ακουμπησαν, στην χειροτερη...Δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο που ειναι και μανατζερ μονο ως θετικο μπορω να το δω καθως σημαινει οτι εχει ηδη σχηματισει τις γνωριμιες που ειναι απαραιτητες για την θεση,το αν θα προσπαθησει να φερει δικους του πελατες υπαρχει και μια διοικηση και ενας Ζαγορ που και αυτος θα κρινει τις οποιες προτασεις.Το δε παραδειγμε Μεριεμ μονο ως επιτυχια μπορω να το εκλαβω καθως καταφερε να πεισει ενα παικτη με πλουσιο βιογραφικο σε καλη ηλικια να παει στον ρουλη και με σχετικα λιγα λεφτα.Οσο για τη θερμοκρασια στην Γερμανια,ποιος θα το ελεγε οτι θα ειχε 35 βαθμους εκει αλλους τοσους στην Μσοχα και καυσωνα στην Βρετανια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος joshua την Πέμ 12 Αύγ 2010, 14:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από marley 4 »

Fantomas έγραψε:Το ότι είναι και μάνατζερ δεν σε ενδιαφέρει....αυτά που κοροϊδεύουμε να τα λουστούμε δηλαδή.... :roll:


Άμα έρθει μετά θα πρέπει να το βουλώσω... γιατί μετά θα ισχύει ο νόμος της σιωπής. ;)
μην το συκρινεις με την κοντη ψωλη ο ζηκος ειναι σοβαρος ανθρωπος εχει συνεργαστει με μας και με τον σορλεν

για νομους σιωπης που λες νομιζω τελειωσαν
για τον αδερφο που ειπε για γεωργιαδη συμφωνωγινεται ομως;
αν ερθει ο σβουρας σημαινει οτι δεν θελει ο ζαγορ τεχν.διευθ αλλα ενα γνωστο του να κανει αλλες δουλιες
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από Fantomas »

Εγώ είπα την γνώμη μου:

Γιάννης Παπαδόπουλος (το ΠΑΟΚτσάκη ο Harvard) πρόεδρος με δικό του σχήμα και διαφάνεια.

Γ.Χ. Τεχνικός Διευθυντής.

Συνεργασία και με Φερερ.

Αυτά ....τώρα το βουλώνω... :|
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από kos »

Fantomas έγραψε:Το ότι είναι και μάνατζερ δεν σε ενδιαφέρει....αυτά που κοροϊδεύουμε να τα λουστούμε δηλαδή.... :roll:


Άμα έρθει μετά θα πρέπει να το βουλώσω... γιατί μετά θα ισχύει ο νόμος της σιωπής. ;)
εαν δεχτει να μην εχει καμια σχεση με εκπροσωπιση παικτων καλως να ορισει.
μανατζερ παικτων και ταυτοχρονα τεχνικος διευθυντης στον ΠΑΟΚ ειναι τεραστιο ασυμβιβαστο.
πιο τεραστιο δεν μπορει να υπαρξει. και βεβαια δηθεν παραχωρησεις μετοχων απο το γραφειο μανατζερ που εχει με τον ντεμη δεν περνανε. πρεπει με καποιον τροπο να ξεκαθαρισει τα πραγματα εαν θελει να δουλεψει στον ΠΑΟΚ.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από marley 4 »

γιατι να το βουλωσεις;

για γχ μεσα και εγω
για φερερ ειχε ερθει σε εμας και τον διωξαμε ... γνωμη για αυτον δεν εχω τι να σου πω;
για παπαδοπουλο οχι ρε φιλε μακρια για μενα αυτο το ατομο ο ΠΑΟΚ δεν ειναι εταιρια
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Nέος τεχνικός διευθυντής

Δημοσίευση από joshua »

Fantomas έγραψε:Εγώ είπα την γνώμη μου:

Γιάννης Παπαδόπουλος (το ΠΑΟΚτσάκη ο Harvard) πρόεδρος με δικό του σχήμα και διαφάνεια.

Γ.Χ. Τεχνικός Διευθυντής.

Συνεργασία και με Φερερ.

Αυτά ....τώρα το βουλώνω... :|
fantomas δεν θα διαφωνησω οτι το μοντελο διοικησης μας βρισκεται σε κριση.Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για διοικηση πρωτοδικειου ηδη 3ων χρονων!!!!!!!! Η θα βρεθει χρηματοδοτης να αναλαβει την παε και να ορισει διοικηση (χλωμοτατο) η πρεπει να παμε σε διοικηση που να ψηφιζεται απο γενικη συνελευση και θα εχει πληρως τις ευθηνες της παε, αφου ουσιαστικα μια ιδιομορφη κατασταση λαικης βασης εχουμε με μονο χρηματοδοτη και μετοχο τον κοσμο.Για ποσο μπορει να μενει η ομαδα στα χερια προσωρινης διοικησης και δεν κριτικαρω τα προσωπα αλλα το μοντελο.Αν αυριο αρχισουν να σκανε τα δικαστηρια των χρεων, μια διαδικασια που η σημερινη διοικηση επελεξε μετα απο μια ριθμυση στην οποια σημφωνησε και τελικα δεν αποδεχτηκε,τι θα γινει??? Ηρωικες αποχωρησεις και ο ΠΑΟΚ ξανα στα ταρταρα?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”