Γι'αυτό και δεν μπορείς να νιώσεις το μεγαλείο του ΠΑΟΚ.navigator11 έγραψε:lioste έγραψε:Ρε δεν ντρέπεστε λίγο να μιλάτε έτσι για συνοπαδούς σας;
Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΑΧΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ.
Τουλάχιστον έτσι έκανες κόσμο.....Κάποτε........
φιλε σταματα το εδω.τελειωσε η ....... συμπαρασταση-ομερτα-ασυλια στον καθε Μ Α Λ Α Κ Α,που δηλωνει απλα συνοπαδος.και ιδιαιτερα κομψα μιλαμε.κοφτο εδω,δε σε παιρνει.για εξηγησε μου για ποιο λογο δε θα μου ..... επιτραπει απο κατι νταηδες του κωλου να στηριξω την ομαδα μου σε 2 βδομαδες,ισως 3,σε εναν ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ?στ'@ρχιδι@ μου τα μπαχαλα,η πρεζα,η μαλαματινα και οι εκδρομες.εμενα παοκτση με εκανε ο πατερας μου κι οχι τα καραγκιοζιλικια στα οποια επιδιδονταν λογης-λογης περιεργοι.αντε να τελειωνουμε με τα παραμυθια.αυτα να τα λενε μεταξυ τους εντος ή εκτος συνδεσμων οι ..... νταηδες και να φουσκωνουν απο ...... περηφανια!ως εδω ομως.απαιτω απο τη διοικηση να τους αφανισει απο προσωπου γης ........
Δεν πείραζει. Δεν φταις εσύ.
Και δεν θα μου πεις που θα σταματήσω!