Καλησπέρα σας. Η χορηγία της φανέλας είναι ίσως το πιο σημαντικό έσοδο για μια ΠΑΕ μετά τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Στον ΠΑΟΚ η συγκεκριμένη χορηγία προς το παρόν είναι κενή αφού το συμβόλαιο με τη ΔΕΠΑ ολοκληρώθηκε και όπως όλα δείχνουν δεν υπάρχει καμιά διάθεση για ανανέωση από τη στιγμή που είναι κρατική εταιρεία και τον τελευταίο μήνα έχει γίνει ξεκάθαρο ότι τέτοιες χορηγίες με άνωθεν εντολές παγώνουν.
Πως θα απαντήσει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε αυτό το πρόβλημα; Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έχουμε κάνει και δεν αφορά μόνο τον επίσημο ΠΑΟΚ αλλά και την άλλη πλευρά, ήδη ο Θόδωρος Ζαγοράκης έχει συζητήσει με τους επιτελείς και των δυο εταιρειών WIND και VODAFONE για το συγκεκριμένο θέμα. Επίσημη πρόταση μέχρι χθες το βράδυ δεν είχε κατατεθεί από καμιά από τις δυο εταιρείες (σε ότι αφορά την Cosmote και εκεί έχει γίνει κρούση).
Αν το δει κανείς πρακτικά και σε ότι έχει να κάνει με την οικονομική κρίση, ο συγκεκριμένος τομέας των επικοινωνιών συνεχίζει να ανθίζει και οι εταιρείες δεν έχουν πρόβλημα να διαφημιστούν πόσο μάλλον όταν πρόκειται για πολυεθνικές εταιρείες. Άλλωστε είναι αρκετές οι ομάδες στην Ευρώπη (αλλά και στην Ελλάδα) που έχουν στη φανέλα τους τέτοια διαφήμιση, γι’ αυτό και ο πρόεδρος της ΠΑΕ αποφάσισε να «ψαχθεί».
Ο ΠΑΟΚ είναι από τις πλέον εμπορικές ομάδες στην Ελλάδα και φυσικά το ότι θα αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ (με την προοπτική να παίξει στους ομίλους όσο δύσκολο κι αν φαντάζει αυτό) του δίνει ένα επιπλέον αβαντάζ και «επιχείρημα» για να αποκομίσει ακόμη περισσότερα χρήματα σε ότι έχει να κάνει με τη χορηγία της φανέλας.
Στόχος της διοίκησης είναι το θέμα της χορηγίας της φανέλας να μην τραβήξει χρονικά. Φυσικά και επειδή υπάρχει πίεση χρόνου δεν σημαίνει ότι η ΠΑΕ θα …ξεπουλήσει τη συγκεκριμένη χορηγία συμφωνώντας όσο όσο. Στόχος είναι να μπει στα ταμεία της ΠΑΕ ένα ποσό που θα είναι κατά 20% μεγαλύτερο σε σχέση με εκείνο που έπαιρνε από τη ΔΕΠΑ.
Δύσκολο για στοιχηματική εταιρεία
Από τη μέρα που η ΟΠΑΠ Α.Ε είχε αποφασίσει να μη χρηματοδοτήσει τα έργα στην Τούμπα, η ασπρόμαυρη ΠΑΕ αποφάσισε να ενεργοποιήσει μια λύση που είχε στο συρτάρι εδώ και αρκετό καιρό και αναφερόμαστε στο ενδεχόμενο χορηγίας της ΠΑΕ από εταιρεία στοιχημάτων του εξωτερικού. Η σκέψη ήταν η χορηγία να αφορά τη διαφήμιση στη φανέλα ότι δηλαδή για παράδειγμα συμβαίνει στο εξωτερικό με ομάδες όπως η Ρεάλ, η Μίλαν, η Μπάγερν.
Τα νομικά κωλύματα όμως είναι τεράστια αφού αυτόματα μπορεί ο ΟΠΑΠ να προχωρήσει σε αγωγή αφού υπάρχει το μονοπώλιο. Όμως οι συγκεκριμένες εταιρείες δε δραστηριοποιούνται μόνο στο στοίχημα αφού έχει και καζίνο και πόκερ. Οπότε μπορεί ο ΠΑΟΚ να διαφημίσει ΕΝ μέρει μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ δραστηριότητα της εταιρείας.
Αλλά υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. είναι χορηγός του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα. Δηλαδή παίρνουν όλες οι ομάδες μερίδιο από τη χορηγία της, που μοιράζει η διοργανώτρια αρχή. Αν δηλαδή ο ΠΑΟΚ προχωρήσει σε ανακοίνωση συμφωνίας με μια τέτοια εταιρεία μπορεί η ΟΠΑΠ Α.Ε. να στραφεί εναντίον της Σούπερ Λίγκα και να σταματήσει τις πληρωμές. Όλα αυτά είναι μερικά από τα εμπόδια που μέχρι στιγμής δεν έχει βρει τρόπο να ξεπεράσει η ΠΑΕ.
http://www.betboss.gr/index.php?module= ... &sid=14130
Μακάρι να αντικατασταθεί γρήγορα η χορηγία στην φανέλα..
Τα χρειαζόμαστε αυτά τα χρήματα..
