Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
δεν ξερω εαν ο αγιαξ εχει απουσιες αλλα πιεση απο τον σημερινο αντιπαλο δεν εχει. ο αλλος πηγε με τα 18αρια.
ο γιολ παιζει το συστημα του περσυνου ΠΑΟΚ. 4-2-3-1. στα χαφ εχει ενα κοντο μαυρελι που τρεχει πολυ και ενα ψηλο ασπρελι που τρεχει λιγοτερο και τον ερρικσον που κανει παιχνιδι.
παντως τα πραγματα ειναι δυσκολα. πιο γρηγορη και πιο αθλητικη ομαδα απο εμας. και πιο νεανικη.
-και τα δυο μπακ τους βγαινουν μπροστα. και να μην παιξει ο βασικος δεξιος του εχουν καλη αλλαγη
-τα στοπερ βγαινουν πολυ ψηλα και ισως υπαρξει χωρος για κοντρα
-οταν παιζουν αμυνα εχουν αρκετους παικτες πισω απο την μπαλα και εαν οργανωθουν δυσκολα βρισκεις χωρο. γενικα ειναι ισορροπημενη ομαδα και ξερει να περναει γρηγορα απο την επιθεση στην αμυνα.
-εχουν τον πιτσιρικα σουηδο ιβιτς ο οποιος πρεπει να φαει μια καλη απο τον βιτολο και αλλα μια πιο καλη απο τον παμπλο για να στρωσει
-τα εξτρεμ τους δεν δειχνουν σημαδια βεντετισμου και γυριζουν για βοηθειες.
ο ΠΑΟΚ με τακτικη συμπεριφορα οπως αυτη με γαυρο στο πρωταθλημα (για εκτος μιλαω) εχει ελπιδες να φυγει ακομη και με το διπλο. το θεμα ειναι οτι δυσκολα θα πιασει τετοια επιπεδα αποδοσης και οτι οι αλλοι ειναι σε καλυτερη κατασταση. σε σχεση παντα με αυτο που ειδαμε στο τελευταιο μας ματς.
ο γιολ παιζει το συστημα του περσυνου ΠΑΟΚ. 4-2-3-1. στα χαφ εχει ενα κοντο μαυρελι που τρεχει πολυ και ενα ψηλο ασπρελι που τρεχει λιγοτερο και τον ερρικσον που κανει παιχνιδι.
παντως τα πραγματα ειναι δυσκολα. πιο γρηγορη και πιο αθλητικη ομαδα απο εμας. και πιο νεανικη.
-και τα δυο μπακ τους βγαινουν μπροστα. και να μην παιξει ο βασικος δεξιος του εχουν καλη αλλαγη
-τα στοπερ βγαινουν πολυ ψηλα και ισως υπαρξει χωρος για κοντρα
-οταν παιζουν αμυνα εχουν αρκετους παικτες πισω απο την μπαλα και εαν οργανωθουν δυσκολα βρισκεις χωρο. γενικα ειναι ισορροπημενη ομαδα και ξερει να περναει γρηγορα απο την επιθεση στην αμυνα.
-εχουν τον πιτσιρικα σουηδο ιβιτς ο οποιος πρεπει να φαει μια καλη απο τον βιτολο και αλλα μια πιο καλη απο τον παμπλο για να στρωσει
-τα εξτρεμ τους δεν δειχνουν σημαδια βεντετισμου και γυριζουν για βοηθειες.
ο ΠΑΟΚ με τακτικη συμπεριφορα οπως αυτη με γαυρο στο πρωταθλημα (για εκτος μιλαω) εχει ελπιδες να φυγει ακομη και με το διπλο. το θεμα ειναι οτι δυσκολα θα πιασει τετοια επιπεδα αποδοσης και οτι οι αλλοι ειναι σε καλυτερη κατασταση. σε σχεση παντα με αυτο που ειδαμε στο τελευταιο μας ματς.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
geotoumba έγραψε: Καινουρια μεταγραφη?![]()
![]()
![]()
Και αυτό με αρέσει (πάλι καλά που δεν είμαι προπονητής
----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
------------Βιτόλο-Γκαρσία-------------
----Βιέρι---------Μούσλι-----------Σορλέν-----
------------------Σάλπι--------------------
ΥΓ: Ωραίος κος
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Το οποίος μπορείς να το πεις και 4-5-1 αλλά στην πραγματικότητα είναι 4-3-3 το μοδάτο και καλά 4-3-2-1 που θα μπορούσε να είναι και 4-2-3-1
υγ
Καμιά κόκκινη κάρτα έπεσε κανάς τραυματισμός?
Ή ακόμα η προπαίδων της Τσέλσι πιέζεται?
υγ
Καμιά κόκκινη κάρτα έπεσε κανάς τραυματισμός?
Ή ακόμα η προπαίδων της Τσέλσι πιέζεται?
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ημίχρονο.
Δεν με βλέπω να την παλεύω μέχρι το ματς...Περνάω δύσκολες στιγμές..

Δεν με βλέπω να την παλεύω μέχρι το ματς...Περνάω δύσκολες στιγμές..
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Τον βλανταν τον εχουμε ξεγραμενο απ'το ματς?
Υ.Γ. Παντως καταριπτεται και ο παππας δεν ειναι ετοιμος ο κοντρερας.Δλδ οι διεθνεις του αζαξ ποτε προλαβαν και θα παιξουν?
Εκτος αν οι δικοι μας καινε καρβουνο...
Υ.Γ. Παντως καταριπτεται και ο παππας δεν ειναι ετοιμος ο κοντρερας.Δλδ οι διεθνεις του αζαξ ποτε προλαβαν και θα παιξουν?
Εκτος αν οι δικοι μας καινε καρβουνο...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Για τον Βλάνταν δεν ξέρω. Με προβληματίζει ότι έχει να παίξει από τα PlayOff. Αλλά αν είναι καλά φυσικά και είναι στην πρώτη εντεκάδα. Δεν το συζητάμε. Μάλλον εκεί θα βγεί ο Σορλέν αν ο Ίβιτς είναι έτοιμος. Ή ένας εκ των Μούσλι Σάλπι.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
[youtube]717me0Vyi2g[/youtube]
Όχι αυτό ρε μαλάκα gash το άλλο λαίμαι στο ημίχρονο!
[youtube]ps6AremFplA[/youtube]

Όχι αυτό ρε μαλάκα gash το άλλο λαίμαι στο ημίχρονο!
[youtube]ps6AremFplA[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
παντως εχω παθει πλακα με το ποσο ψηλα ειναι τα μπακ τους οταν εχουν κατοχη.
3 παικτες πιεζουν τα 2 στοπερ οταν εχουν την μπαλα και τα μπακ ειναι πανω απο το κεντρο.
3 παικτες πιεζουν τα 2 στοπερ οταν εχουν την μπαλα και τα μπακ ειναι πανω απο το κεντρο.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ακριβώς. Θα μας ψοφήσουνε. Ελπίζω να είναι γιατί απλά είναι χαλαρό το ματσάκι. Αν και δεν νομίζω να πω την αλήθεια.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Αν προσεξεις εκει που λες Κοs, μπορεις να "χτυπησεις"... 
Εδιτ .16,5 δινει Τσελσι ..να το μπομπουνισω.?
Εδιτ .16,5 δινει Τσελσι ..να το μπομπουνισω.?
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Χοροπηδάν γυμνές οι αδερφές.
Ρε άγγλε, πιες το τσάι σου ρε αγόρι μου βγάζεις και τη μπλούζα...
Ρε άγγλε, πιες το τσάι σου ρε αγόρι μου βγάζεις και τη μπλούζα...