Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από kos »

δεν ξερω εαν ο αγιαξ εχει απουσιες αλλα πιεση απο τον σημερινο αντιπαλο δεν εχει. ο αλλος πηγε με τα 18αρια.

ο γιολ παιζει το συστημα του περσυνου ΠΑΟΚ. 4-2-3-1. στα χαφ εχει ενα κοντο μαυρελι που τρεχει πολυ και ενα ψηλο ασπρελι που τρεχει λιγοτερο και τον ερρικσον που κανει παιχνιδι.

παντως τα πραγματα ειναι δυσκολα. πιο γρηγορη και πιο αθλητικη ομαδα απο εμας. και πιο νεανικη.
-και τα δυο μπακ τους βγαινουν μπροστα. και να μην παιξει ο βασικος δεξιος του εχουν καλη αλλαγη
-τα στοπερ βγαινουν πολυ ψηλα και ισως υπαρξει χωρος για κοντρα
-οταν παιζουν αμυνα εχουν αρκετους παικτες πισω απο την μπαλα και εαν οργανωθουν δυσκολα βρισκεις χωρο. γενικα ειναι ισορροπημενη ομαδα και ξερει να περναει γρηγορα απο την επιθεση στην αμυνα.
-εχουν τον πιτσιρικα σουηδο ιβιτς ο οποιος πρεπει να φαει μια καλη απο τον βιτολο και αλλα μια πιο καλη απο τον παμπλο για να στρωσει
-τα εξτρεμ τους δεν δειχνουν σημαδια βεντετισμου και γυριζουν για βοηθειες.

ο ΠΑΟΚ με τακτικη συμπεριφορα οπως αυτη με γαυρο στο πρωταθλημα (για εκτος μιλαω) εχει ελπιδες να φυγει ακομη και με το διπλο. το θεμα ειναι οτι δυσκολα θα πιασει τετοια επιπεδα αποδοσης και οτι οι αλλοι ειναι σε καλυτερη κατασταση. σε σχεση παντα με αυτο που ειδαμε στο τελευταιο μας ματς.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

geotoumba έγραψε: Καινουρια μεταγραφη? :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:lol: :lol: :lol:

Και αυτό με αρέσει (πάλι καλά που δεν είμαι προπονητής :mrgreen: :mrgreen: ):

----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
------------Βιτόλο-Γκαρσία-------------
----Βιέρι---------Μούσλι-----------Σορλέν-----
------------------Σάλπι--------------------


ΥΓ: Ωραίος κος
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Το οποίος μπορείς να το πεις και 4-5-1 αλλά στην πραγματικότητα είναι 4-3-3 το μοδάτο και καλά 4-3-2-1 που θα μπορούσε να είναι και 4-2-3-1 :lol:



υγ

Καμιά κόκκινη κάρτα έπεσε κανάς τραυματισμός?
Ή ακόμα η προπαίδων της Τσέλσι πιέζεται?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Ημίχρονο.

Δεν με βλέπω να την παλεύω μέχρι το ματς...Περνάω δύσκολες στιγμές.. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από geotoumba »

Τον βλανταν τον εχουμε ξεγραμενο απ'το ματς?

Υ.Γ. Παντως καταριπτεται και ο παππας δεν ειναι ετοιμος ο κοντρερας.Δλδ οι διεθνεις του αζαξ ποτε προλαβαν και θα παιξουν?
Εκτος αν οι δικοι μας καινε καρβουνο... :?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Για τον Βλάνταν δεν ξέρω. Με προβληματίζει ότι έχει να παίξει από τα PlayOff. Αλλά αν είναι καλά φυσικά και είναι στην πρώτη εντεκάδα. Δεν το συζητάμε. Μάλλον εκεί θα βγεί ο Σορλέν αν ο Ίβιτς είναι έτοιμος. Ή ένας εκ των Μούσλι Σάλπι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]717me0Vyi2g[/youtube]


Όχι αυτό ρε μαλάκα gash το άλλο λαίμαι στο ημίχρονο!


[youtube]ps6AremFplA[/youtube]


:opaokara:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από kos »

παντως εχω παθει πλακα με το ποσο ψηλα ειναι τα μπακ τους οταν εχουν κατοχη.
3 παικτες πιεζουν τα 2 στοπερ οταν εχουν την μπαλα και τα μπακ ειναι πανω απο το κεντρο.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Ακριβώς. Θα μας ψοφήσουνε. Ελπίζω να είναι γιατί απλά είναι χαλαρό το ματσάκι. Αν και δεν νομίζω να πω την αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από moican4 »

Αν προσεξεις εκει που λες Κοs, μπορεις να "χτυπησεις"... 8-)

Εδιτ .16,5 δινει Τσελσι ..να το μπομπουνισω.? :twisted:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Ότι είδαμε είδαμε, αρχίσαν οι αλλαγές.
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Την ομαδα που εχει κατεβασει σημερα η τσελσι εμεις την κερδιζουμε? :roll:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Αν μου την έφερνες στα πλέυ οφ την κερδίζαμε. Τώρα δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από moican4 »

ακομα και ο ρουληθ την κερδιζειθ...!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Χοροπηδάν γυμνές οι αδερφές. :lol: :lol: :lol:
Ρε άγγλε, πιες το τσάι σου ρε αγόρι μου βγάζεις και τη μπλούζα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”