Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 23 Ιούλ 2010, 18:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ο αζαξ εχιε βαλει 2 γκολ χωρις προσπαθεια...!!Με 2 λαθη ...Λαθη ομαδας ερασιτεχνικης οχι μιας Τσελσι..
Ημαρτον..
ΥΓ. Εχουμε πολλα περιθωρια βελτιωσης ,προλαβαινουμε...

Ημαρτον..
ΥΓ. Εχουμε πολλα περιθωρια βελτιωσης ,προλαβαινουμε...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Παιδες επειδη τωρα το ανοιξα,τι λεει ο αγιαξ???Κατι ειδα για 2 γκολ μουφα που επνιξε ο τερμ. της τσελσι...
Για πειτε...
Για πειτε...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Γρήγορη ομάδα, αρκετό κουβάλημα μπάλας από τους παίχτες του προς το παρόν. Πίσω αρκετά κενά, αλλά πιέζουν πολύ ψηλά.
Αλλά όλα αυτά απέναντι στη Β ομάδα της Τσέλσι
Αλλά όλα αυτά απέναντι στη Β ομάδα της Τσέλσι
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Εγω ετσι οπως την βλεπω ξεχωριζω καποια πραγματα.. Νομιζω ειναι πιο ετοιμοι στην φυσικ.κατασταση...Πιεζουν μπροστα ως ενα σημειο και ειδικα στο κεντρο οταν παει η μπαλα..
Οταν η μπαλα περασει το κεντρο παιζουν ψιλοταμπουρι και κοιτανε να μην ανοιξει χωρος..
Παντως η αμυνα πιεζει ψιλα και αν περασει μια καλη μπαλια σε Ιβιτς και εκμεταλλευτει την ταχυτητα του Σαλπι μπορουμε να σκοραρουμε..
Στην αμυνα θελει προσοχη κυριως στα ακρα αν και απο οτι ειδα μεχρι στιγμης μονο απο δεξια παιζουν..
Θα πρεπει να διαχειριστουμε σωστα τις ανασες μας στο γηπεδο και να μην τις καταναλωσουμε ασκοπα...
Εγω αυτα ψιλοειδα..
Οταν η μπαλα περασει το κεντρο παιζουν ψιλοταμπουρι και κοιτανε να μην ανοιξει χωρος..
Παντως η αμυνα πιεζει ψιλα και αν περασει μια καλη μπαλια σε Ιβιτς και εκμεταλλευτει την ταχυτητα του Σαλπι μπορουμε να σκοραρουμε..
Στην αμυνα θελει προσοχη κυριως στα ακρα αν και απο οτι ειδα μεχρι στιγμης μονο απο δεξια παιζουν..
Θα πρεπει να διαχειριστουμε σωστα τις ανασες μας στο γηπεδο και να μην τις καταναλωσουμε ασκοπα...
Εγω αυτα ψιλοειδα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 23 Ιούλ 2010, 18:52, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Καλή ομάδα...Μια βελτιωμένη έκδοση του ΠΑΟΚ...Πολλή πίεση ψηλά, γύρισμα μπάλας με υπομονή, καλή ανάπτυξη, αλλά και κενούλια πίσω. Θα έχουν πολλή δουλειά Βιτόλο-Γκαρσία, ενώ ίσως θα πρέπει να προστεθεί και ο Σορλέν στα αμ.χαφ, γιατί βλέπω ότι αυτοί δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Εκει μεσα η λογικη λεει οτι θα παιξουμε με βιτολο-γκαρσια και σορλεν στο ενα ακρο για να αμυνομαστε καλυτερα...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
----------------Βιτολο-----------------
------------Σορλέν-Γκαρσία-------------
----Σάλπι-----------------------Βιέρι-----
---------------Μουσλι--------------------
Έτσι? Ψιλοταμπούρι αλλά δε με χαλάει.
Έδιτεδ
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
----------------Βιτολο-----------------
------------Σορλέν-Γκαρσία-------------
----Σάλπι-----------------------Βιέρι-----
---------------Μουσλι--------------------
Έτσι? Ψιλοταμπούρι αλλά δε με χαλάει.
Έδιτεδ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Δε μ' αρέσει που το λέω αλλά θα χρειαστεί να τους ρίξουμε αρκετή κλωτσά (sic) που ελπίζω να μην κοστίσει πολύ σε κιτρινοκόκκινες. Και μερικές μανούρες επίσης για να χάσουν την ψυχραιμία τους οι άλλοι. Επίσης χρειαζόμαστε την περσινή άμυνα και τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα μπροστά. Ψιλοπράγματα δηλαδή 
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Καινουρια μεταγραφη?Billy4 έγραψε:----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
----------------Βιτολο-----------------
------------Σορλέν-Γκαρσία-------------
----Σάλπι-----------------------Βιέρι-----
---------------Μουσλι--------------------
Έτσι? Ψιλοταμπούρι αλλά δε με χαλάει.
Έδιτεδ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geotoumba την Παρ 23 Ιούλ 2010, 19:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.