Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από moican4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ρε ο τερματοφυλακας της τσελσι 2 γκολ εβαλε...χειροτερος και απο τον ατματζιδη ειναι..που το βρηκαν αυτο το πουλι..? στο καπακι 2-1 :?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 23 Ιούλ 2010, 18:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Χαχαχαχαα τι έκανε ρε το παλικάρι... ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από niko70 »

Πως λέγεται ο παιχταράς ??? Μιλάμε για βελτιωμένη έκδοση Τζόρβα τώρα....
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από geotoumba »

Ρε αυτοι κοροιδευουν...

Τζαμπα εισητηριο πληρωσαμε :lol: :lol:

Τον μπουλο :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από moican4 »

ο αζαξ εχιε βαλει 2 γκολ χωρις προσπαθεια...!!Με 2 λαθη ...Λαθη ομαδας ερασιτεχνικης οχι μιας Τσελσι..
Ημαρτον..

ΥΓ. Εχουμε πολλα περιθωρια βελτιωσης ,προλαβαινουμε... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Pegasus »

http://www.iraqgoals.tv/ch3.html

Τόση ώρα που είμαι, κανένα δεκάλεπτο, άντε να κόλλησε μία φορά.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από sourmenetes »

Παιδες επειδη τωρα το ανοιξα,τι λεει ο αγιαξ???Κατι ειδα για 2 γκολ μουφα που επνιξε ο τερμ. της τσελσι...
Για πειτε...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Πόσα πήρε η Τσέλσι για να χάσει?

Θα σπάσουν κανά καλάμι?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Γρήγορη ομάδα, αρκετό κουβάλημα μπάλας από τους παίχτες του προς το παρόν. Πίσω αρκετά κενά, αλλά πιέζουν πολύ ψηλά.

Αλλά όλα αυτά απέναντι στη Β ομάδα της Τσέλσι
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από moican4 »

Εγω ετσι οπως την βλεπω ξεχωριζω καποια πραγματα.. Νομιζω ειναι πιο ετοιμοι στην φυσικ.κατασταση...Πιεζουν μπροστα ως ενα σημειο και ειδικα στο κεντρο οταν παει η μπαλα..
Οταν η μπαλα περασει το κεντρο παιζουν ψιλοταμπουρι και κοιτανε να μην ανοιξει χωρος..
Παντως η αμυνα πιεζει ψιλα και αν περασει μια καλη μπαλια σε Ιβιτς και εκμεταλλευτει την ταχυτητα του Σαλπι μπορουμε να σκοραρουμε..
Στην αμυνα θελει προσοχη κυριως στα ακρα αν και απο οτι ειδα μεχρι στιγμης μονο απο δεξια παιζουν..
Θα πρεπει να διαχειριστουμε σωστα τις ανασες μας στο γηπεδο και να μην τις καταναλωσουμε ασκοπα...

Εγω αυτα ψιλοειδα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 23 Ιούλ 2010, 18:52, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από niko70 »

Καλή ομάδα...Μια βελτιωμένη έκδοση του ΠΑΟΚ...Πολλή πίεση ψηλά, γύρισμα μπάλας με υπομονή, καλή ανάπτυξη, αλλά και κενούλια πίσω. Θα έχουν πολλή δουλειά Βιτόλο-Γκαρσία, ενώ ίσως θα πρέπει να προστεθεί και ο Σορλέν στα αμ.χαφ, γιατί βλέπω ότι αυτοί δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εκει μεσα η λογικη λεει οτι θα παιξουμε με βιτολο-γκαρσια και σορλεν στο ενα ακρο για να αμυνομαστε καλυτερα...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
----------------Βιτολο-----------------
------------Σορλέν-Γκαρσία-------------
----Σάλπι-----------------------Βιέρι-----
---------------Μουσλι--------------------

Έτσι? Ψιλοταμπούρι αλλά δε με χαλάει.

Έδιτεδ :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Pegasus »

Δε μ' αρέσει που το λέω αλλά θα χρειαστεί να τους ρίξουμε αρκετή κλωτσά (sic) που ελπίζω να μην κοστίσει πολύ σε κιτρινοκόκκινες. Και μερικές μανούρες επίσης για να χάσουν την ψυχραιμία τους οι άλλοι. Επίσης χρειαζόμαστε την περσινή άμυνα και τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα μπροστά. Ψιλοπράγματα δηλαδή :lol:
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από geotoumba »

Billy4 έγραψε:----------------Χαλκιάς---------------
Μπους-Κοντρερας-Οποιοσνάναι-Σναου
----------------Βιτολο-----------------
------------Σορλέν-Γκαρσία-------------
----Σάλπι-----------------------Βιέρι-----
---------------Μουσλι--------------------

Έτσι? Ψιλοταμπούρι αλλά δε με χαλάει.

Έδιτεδ :mrgreen:
Καινουρια μεταγραφη? :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geotoumba την Παρ 23 Ιούλ 2010, 19:03, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”