Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΛΑΙΜΑΙ
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
...ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΛΑΥΩΣΕ Η ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΣΤΟΛΗ!!!
[youtube]R3k7usR887Q[/youtube]

[youtube]R3k7usR887Q[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MjKMwNW3BmU&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/MjKMwNW3BmU&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8WPQ4CPQrLU&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8WPQ4CPQrLU&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
μια εβδομαδα εμεινε στηριξτε τα παιδια καθε μερα ολη μερα να νοιωσουν οτι πανε στον πολεμο οχι εντεκα αλλα χιλιαδες ετσι οπως ειμαστε δυστυχως μονο μεκαρδια θα τα καταφερουμε
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Πρόβλημα για τον δικέφαλο ΑΕΤΟ της Θεσσαλονίκης που βρίσκεται να χάνει με 2-1 απο το 50ο λεπτό του αγώνα απέναντι στην μεγάλη ομάδα θρύλο τον Άγιαξ της Ολλανδίας με τα τόσα τρόπαια στο ενεργητικό του!
Παρ όλα αυτά οι 6000 ηρωικοί οπαδοί του δεν έχουν σταματήσει να τραγουδούν ΥΠΕΡ του ΠΑΟΚ ούτε λεπτό ενώ με ανυπομονησία οι φίλοι του δικεφάλου αναμένουν την ρεβάνς στο γήπεδο της Τούμπας μετά απο αυτό το μέχρι στιγμής εύθραυστο σκορ!
[youtube]3v_VS8Bl30k&feature=related[/youtube]
Έξοχη κυκλοφορία της μπάλας απο την θρυλική Ολλανδική ομάδα!
[youtube]__uVTxkbcp8&feature=related[/youtube]
Ο ΠΑΟΚ στέκεται μέχρι στιγμής στον ύψος των περιστάσεων του και υπάρχει η προσδοκία της Τούμπας
[youtube]6_PAHbqq-o4&feature=related[/youtube]
Πολλοί ιθαγενείς πιστεύουν στα ΒΟΥ-ΝΤΟΥ
Σαν οπαδός και όχι σαν μεταφραστής λογιστής δημοσιογράφος προπονητής μάνατζερ πρόεδρος σςν μπορώ να ταχθώ παρά τους πιστούς
[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΟΚ
ΥΓ
Οι χαρές είναι λίγες και οι πίκρες πολλές
Οι χαρές μας δυνατές και οι λύπες αδύναμες.
[youtube]LYUNznJ3G8c&feature=related[/youtube]
Παρ όλα αυτά οι 6000 ηρωικοί οπαδοί του δεν έχουν σταματήσει να τραγουδούν ΥΠΕΡ του ΠΑΟΚ ούτε λεπτό ενώ με ανυπομονησία οι φίλοι του δικεφάλου αναμένουν την ρεβάνς στο γήπεδο της Τούμπας μετά απο αυτό το μέχρι στιγμής εύθραυστο σκορ!
[youtube]3v_VS8Bl30k&feature=related[/youtube]
Έξοχη κυκλοφορία της μπάλας απο την θρυλική Ολλανδική ομάδα!
[youtube]__uVTxkbcp8&feature=related[/youtube]
Ο ΠΑΟΚ στέκεται μέχρι στιγμής στον ύψος των περιστάσεων του και υπάρχει η προσδοκία της Τούμπας
[youtube]6_PAHbqq-o4&feature=related[/youtube]
Πολλοί ιθαγενείς πιστεύουν στα ΒΟΥ-ΝΤΟΥ
Σαν οπαδός και όχι σαν μεταφραστής λογιστής δημοσιογράφος προπονητής μάνατζερ πρόεδρος σςν μπορώ να ταχθώ παρά τους πιστούς
[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΟΚ
ΥΓ
Οι χαρές είναι λίγες και οι πίκρες πολλές
Οι χαρές μας δυνατές και οι λύπες αδύναμες.
[youtube]LYUNznJ3G8c&feature=related[/youtube]
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Γάλλος σφυρίζει στο Άμστερνταμ
Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας
Από PAOK24
Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας
Από PAOK24
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Το διόρθωσες βλέπω Steen!
Και πολύ καλά έκανες!
Και πάρε σαν απάντηση
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]
και
ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...
[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
Και πολύ καλά έκανες!
Και πάρε σαν απάντηση
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ
[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]
και
ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...
[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
