Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από niko70 »

ΕΡΩΤΗΣΗ : το 2 στην Αρένα ποιός θα το χρεωθεί ????? :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

Ο ΤΙΜΩΡΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από MALEF »

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΛΑΙΜΑΙ

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZhNmnIQFm94&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από MALEF »

...ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΑΛΑΥΩΣΕ Η ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΣΤΟΛΗ!!!
[youtube]R3k7usR887Q[/youtube]
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Steenage »

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ

[youtube]RIn2FxLYKKg[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MjKMwNW3BmU&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/MjKMwNW3BmU&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

:nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Enide »

Θα τις ξαναζήσουμε αυτές τις στιγμές ναι ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8WPQ4CPQrLU&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8WPQ4CPQrLU&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yDDql-zCt_s&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]


[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vc9vq3g30Nk&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]


ΞΥΠΝΑΜΕ ΛΑΙΜΑΙ :pano:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από don pablo »

μια εβδομαδα εμεινε στηριξτε τα παιδια καθε μερα ολη μερα να νοιωσουν οτι πανε στον πολεμο οχι εντεκα αλλα χιλιαδες ετσι οπως ειμαστε δυστυχως μονο μεκαρδια θα τα καταφερουμε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Πρόβλημα για τον δικέφαλο ΑΕΤΟ της Θεσσαλονίκης που βρίσκεται να χάνει με 2-1 απο το 50ο λεπτό του αγώνα απέναντι στην μεγάλη ομάδα θρύλο τον Άγιαξ της Ολλανδίας με τα τόσα τρόπαια στο ενεργητικό του!
Παρ όλα αυτά οι 6000 ηρωικοί οπαδοί του δεν έχουν σταματήσει να τραγουδούν ΥΠΕΡ του ΠΑΟΚ ούτε λεπτό ενώ με ανυπομονησία οι φίλοι του δικεφάλου αναμένουν την ρεβάνς στο γήπεδο της Τούμπας μετά απο αυτό το μέχρι στιγμής εύθραυστο σκορ!


[youtube]3v_VS8Bl30k&feature=related[/youtube]


Έξοχη κυκλοφορία της μπάλας απο την θρυλική Ολλανδική ομάδα!


[youtube]__uVTxkbcp8&feature=related[/youtube]



Ο ΠΑΟΚ στέκεται μέχρι στιγμής στον ύψος των περιστάσεων του και υπάρχει η προσδοκία της Τούμπας


[youtube]6_PAHbqq-o4&feature=related[/youtube]



Πολλοί ιθαγενείς πιστεύουν στα ΒΟΥ-ΝΤΟΥ
Σαν οπαδός και όχι σαν μεταφραστής λογιστής δημοσιογράφος προπονητής μάνατζερ πρόεδρος σςν μπορώ να ταχθώ παρά τους πιστούς

[youtube]KjJ1axFhE_4[/youtube]


ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΟΚ


ΥΓ

Οι χαρές είναι λίγες και οι πίκρες πολλές
Οι χαρές μας δυνατές και οι λύπες αδύναμες.


[youtube]LYUNznJ3G8c&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Steenage »

Εικόνα

[youtube]Ww0lwknSV9E[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Enide »

Ε.. ρε γούστα
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Enide »

Γάλλος σφυρίζει στο Άμστερνταμ

Ανακοινώθηκε σήμερα από την UEFA, το όνομα του διαιτητή που θα σφυρίξει στο πρώτο φετινό Ευρωπαϊκό παιχνίδι του ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον 38χρονο Τόνι Σαπρόν.
Ο Σαπρόν είναι Γάλλος και διεθνής έγινε από το 1998. Από φέτος μάλιστα κατάφερε να προωθηθεί στο πρώτο γκρουπ διαιτητών της Ευρωπαϊκής ομοσπονδίας

Από PAOK24
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Το διόρθωσες βλέπω Steen!
Και πολύ καλά έκανες!

Και πάρε σαν απάντηση

ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ :twisted:

[youtube]dUslNjhv7v4&feature=related[/youtube]

και

ΠΑΟΚ ΘΑ ΣΑΙ...

[youtube]nzYLGxGk7Sw[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”