Μario Beretta
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μario Beretta
Δεν μου γέμιζε το μάτι απο την αρχή. Γενικά θεωρώ τους Ιταλούς προπονητές λίγο "τσαρλατάνους" και σίγουρα ασόβαρους βλ. Μαλεζάνι, Κόσμι, Σπαλλέτι ακόμα και Καπέλο που τελευταία έπιανε μουχαμπετάκια με τους ΑΡΔ στην Αγγλία. ΜΟΝΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ Ο ΛΙΠΙ.
Δεν πιστεύω πως δουλεψαν στην προετοιμασία. Οταν στην προπόνηση παίζεις χαντμπολ και έχεις μπροστά σου προκριματικά Τσ.Λ. μάλλον δεν δουλεύεις οσο πρέπει. Λάθος και η επιλογή του προπονητικού κατ' εμε. Δεν φευγεις απο τους 30 βαθμούς για να κάνεις προετοιμασία στους 35 μέσα στην πεδιάδα. Αυτά δεν τα ήξερε ο Ζήσης οταν επελεγε το Μπάντ Μπρουκενάου;
Έβλεπα τα φιλικά και έλεγα "δεν γίνεται θα συμμορφωθεί η ομάδα, είναι νωρίς, μπορεί να είμαι λάθος και αυτοί να βλέπουν κάτι που εγώ δεν βλέπω". Αλλά τελικά το κριτηριο του φιλάθλου που αγαπάει την ομάδα είναι αλάθητο.
Δεν ξέρω ποιον θα φέρουν (Δερμιτζάκης;) αλλά ελπίζω να είμαστε έτοιμοι για τα παιχνιδια του Γιουρόπα Λιγκ, μην πει κανείς τπτ για Αγιαξ...όπως είναι τα πραγματα θα πάς για τουρισμό στην Ολλανδία. Πρέπει να μήν θέλει ο Αγιαξ να περάσει για να γίνει κάτι άλλο.
Δυστηχώς πολύ ασχημο καλοκαίρι. Δεν έγιναν οι μεταγραφές που έπρεπε για να αλλάξει επιπεδο η ομάδα, έγιναν μεταγραφές απο το καλάθι (Ζουέλα, Μπουσαϊντί), η μόνη σοβαρή προσθήκη που κάναμε αντιμετωπίζεται ακομη και σημερα με καχυποψία, ατυχήσαμε στην επιλογή προπονητή και χάσαμε μεγάλο μέρος της προετοιμασίας ασκοπα...αν συγκριθείς και με τους ποκατζήδες ριερες, γκοβου, ντιοπ αστα να παν.
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
Π.Α.Ο.Κ. ΕΙΣΑΙ...
Δεν πιστεύω πως δουλεψαν στην προετοιμασία. Οταν στην προπόνηση παίζεις χαντμπολ και έχεις μπροστά σου προκριματικά Τσ.Λ. μάλλον δεν δουλεύεις οσο πρέπει. Λάθος και η επιλογή του προπονητικού κατ' εμε. Δεν φευγεις απο τους 30 βαθμούς για να κάνεις προετοιμασία στους 35 μέσα στην πεδιάδα. Αυτά δεν τα ήξερε ο Ζήσης οταν επελεγε το Μπάντ Μπρουκενάου;
Έβλεπα τα φιλικά και έλεγα "δεν γίνεται θα συμμορφωθεί η ομάδα, είναι νωρίς, μπορεί να είμαι λάθος και αυτοί να βλέπουν κάτι που εγώ δεν βλέπω". Αλλά τελικά το κριτηριο του φιλάθλου που αγαπάει την ομάδα είναι αλάθητο.
Δεν ξέρω ποιον θα φέρουν (Δερμιτζάκης;) αλλά ελπίζω να είμαστε έτοιμοι για τα παιχνιδια του Γιουρόπα Λιγκ, μην πει κανείς τπτ για Αγιαξ...όπως είναι τα πραγματα θα πάς για τουρισμό στην Ολλανδία. Πρέπει να μήν θέλει ο Αγιαξ να περάσει για να γίνει κάτι άλλο.
Δυστηχώς πολύ ασχημο καλοκαίρι. Δεν έγιναν οι μεταγραφές που έπρεπε για να αλλάξει επιπεδο η ομάδα, έγιναν μεταγραφές απο το καλάθι (Ζουέλα, Μπουσαϊντί), η μόνη σοβαρή προσθήκη που κάναμε αντιμετωπίζεται ακομη και σημερα με καχυποψία, ατυχήσαμε στην επιλογή προπονητή και χάσαμε μεγάλο μέρος της προετοιμασίας ασκοπα...αν συγκριθείς και με τους ποκατζήδες ριερες, γκοβου, ντιοπ αστα να παν.
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
Π.Α.Ο.Κ. ΕΙΣΑΙ...
Re: Μario Beretta
O Βασιλόπουλος είπε ότι η αποζημείωση θα είναι μικρή και έκανε λόγο για κατα το ήμισι παραίτηση!
Re: Μario Beretta
Ξεχαστε τον Αζαξ ρε,δεν ειναι ο Αζαξ το θεμα, η Τοτεναμ ειναι... 
Ποιος ειναι ο Βασιλοπουλος? οεο?
Ποιος ειναι ο Βασιλοπουλος? οεο?
-
petros1994
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Παρ 02 Απρ 2010, 22:57
Re: Μario Beretta
Τι ειναι αυτο το καινουριο.μπερετα τελος ???.αν ισχυει αυτο τοτε δυσκολα τα κοβω τα πραγματα.οπως και να το κανεις σε 5 μερες παιζουμε ποτε θα ερθει αλλος προπονητης???????????εχω μεινει μ@λ@κας,αυτο δεν το περιμενα με ΤΙΠΟΤΑ.αυτο που λεγαμε ολοι να φυγει ο γιολ για να ειναι σκορποχωρι ο ajax το παθαμε εμεις.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος petros1994 την Πέμ 22 Ιούλ 2010, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
petros1994
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Παρ 02 Απρ 2010, 22:57
Re: Μario Beretta
Ο ΣΑΝΤΟΣ ΕΚΕΛΕΙΣΕ για 2 χρονια. πλακιτσα. ΣΕ 5 ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ. ΒΡΥΖΑ ΜΠΕΣ ΕΣΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΣΑΚΙΑ.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος petros1994 την Πέμ 22 Ιούλ 2010, 12:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μario Beretta
Το συμβόλαιο του Μάριο Μπερέτα λύεται κοινή συναινέσει, σύμφωνα με απόφαση που πήραν το πρωί της Πέμπτης ο Θόδωρος Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας. Ο επίσημος ΠΑΟΚ αναζητεί προπονητή επειγόντως και οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας με τον Οτο Ρεχάγκελ!
http://dikefalos.com.gr/index.php?modul ... y&sid=1317
http://dikefalos.com.gr/index.php?modul ... y&sid=1317
Re: Μario Beretta
λάθος επιλογή Ζαγοράκη και Βρύζα, όμως αντρίκια πήραν την απόφαση να σώσουν την ευρωπαικη και όχι μόνο, παρτίδα για φέτος...χαίρομαι διότι και ο Θόδωρας και ο Ζήσης έχουν αλλάξει νοοτροπία και έχουν καταλάβει ότι καμία χρονιά πλέον δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη...σίγουρα τώρα ο μπάρμπα-Παράσχος πρέπει να νιώθει καλύτερα διότι τα πρωτεία του τα πήρε ο Μπερέτα! Πολύ λίγος ο Ιταλός για τον ΠΑΟΚ καταφερε να κάνει ανω κατω την ομάδα...παρόλο που το έργο του ήταν να διατηρήσει την ομοιογένεια...εύχομαι ποτέ ξανά τέτοιες επιλογες..
Re: Μario Beretta
Ο Ρεχαγκελλ στον ΠΑΟΚ....
Στην Κορυφη της ομαδαρας μας το....
Νουμερο 3(Απο Θουπερ 3) Αγγελοοοοοοοοοος Χαριστέας....Κόλεεεεεεε
Στην Κορυφη της ομαδαρας μας το....
Νουμερο 3(Απο Θουπερ 3) Αγγελοοοοοοοοοος Χαριστέας....Κόλεεεεεεε
Re: Μario Beretta
Αν έρθει τίποτα Τοπαλίδης η Ρεχάγκελ τότε εγώ τελειωσα με τον ΠΑΟΚ του Ζαγοράκη.
Μας την έκανε μια φορα πέρσι με τον Γκαγκάτση φτάνει πια.
Μιλάμε για τον Γκαγκάτση, για το σκουλήκι που μας πηδούσε όπου μας έβρισκε.
Μας την έκανε μια φορα πέρσι με τον Γκαγκάτση φτάνει πια.
Μιλάμε για τον Γκαγκάτση, για το σκουλήκι που μας πηδούσε όπου μας έβρισκε.
Re: Μario Beretta
αΥΤΟ ΤΟ "ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ" ειναι για πλακα...Δηλ ο Ιταλος δεν καταλαβε πως τον ειχαν για διωξιμο..Δεν αφουγκραζεται το κλιμα που υπαρχει, δεν καταλαβαινει τι γινεται...?
Τι να κανει δηλ να πει δεν γευγω..?
Για μενα πισωγυρισμα...Ποτε προλαβαμε να δουμε τι μπορε ινα διορθωσει ο Ιταλος η τι μπορε ινα κανει..?
Αλλα ας ειναι καλα ο βασιλο και οι υπολοιποι που κανουν καλα την δουλιτσα τους...
Απο εδω και περα ομως ,ΠΑΝΤΑ θα κανω συγκριση με το παρελθον το οποιο λεγεται Σαντος..
Θελουμε προπονητη μαλλον που να του λεμε εμεις ποιοι θα παιξουν ....
Απο σημερα θα κρινω πολυ αυστηρα, τον επομενο δε θα τον ξεσκισω γιατι οτι μου εμαθαν περι νοοτροπιας πηγαν στον βροντο..
Αναμενω τον επομενο που θα ειναι ανταξιος του Π.Α.Ο.Κ..!!
Τι να κανει δηλ να πει δεν γευγω..?
Για μενα πισωγυρισμα...Ποτε προλαβαμε να δουμε τι μπορε ινα διορθωσει ο Ιταλος η τι μπορε ινα κανει..?
Αλλα ας ειναι καλα ο βασιλο και οι υπολοιποι που κανουν καλα την δουλιτσα τους...
Απο εδω και περα ομως ,ΠΑΝΤΑ θα κανω συγκριση με το παρελθον το οποιο λεγεται Σαντος..
Θελουμε προπονητη μαλλον που να του λεμε εμεις ποιοι θα παιξουν ....
Απο σημερα θα κρινω πολυ αυστηρα, τον επομενο δε θα τον ξεσκισω γιατι οτι μου εμαθαν περι νοοτροπιας πηγαν στον βροντο..
Αναμενω τον επομενο που θα ειναι ανταξιος του Π.Α.Ο.Κ..!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 22 Ιούλ 2010, 12:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
petros1994
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Παρ 02 Απρ 2010, 22:57
Re: Μario Beretta
ΘΑ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ : ζαγορ βρυζα καντε οτι νομιζετε εσεις ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. κατι παραπανω ξερουν αναμφησβιτιτα.
Re: Μario Beretta
JimPAok10 έγραψε:Το συμβόλαιο του Μάριο Μπερέτα λύεται κοινή συναινέσει, σύμφωνα με απόφαση που πήραν το πρωί της Πέμπτης ο Θόδωρος Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας. Ο επίσημος ΠΑΟΚ αναζητεί προπονητή επειγόντως και οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας με τον Οτο Ρεχάγκελ!
http://dikefalos.com.gr/index.php?modul ... y&sid=1317
δεν παιζει τετοιο πραγμα...
ξερει ο ζαγορακις ξερει ο ενας ξερει ο αλλος αλλα αμα γινει κανα τετοιο ................ δεν εχω λογια.