Σαφώς και δεν περιμένουμε, όσοι τρέφουμε ελπίδες πρόκρισης, ότι η ομάδα σε μια εβδομάδα θα "πετάει". Οι λόγοι της δικής μου αισιοδοξίας είναι:
1. Με ξεκούραστους παίχτες και καλύτερα τρεξίματα, η αμυντική λειτουργία θα είναι κοντά στα περσινά.
2. Ο Άγιαξ δεν είναι Χέρενφεν και αυτό είναι ΠΟΛΥ θετικό. Θα επιδιώξουν να επιτεθούν και να έχουν την πρωτοβουλία.΄
3. Δε με απασχολεί όσο πέρισυ η επιθετική ανάπτυξη σε αυτή τη φάση, από την άποψη ότι δε θέλω να κάνω εγώ παιχνίδι.
4. Ο Σάλπι και ο Βιερίνια είναι αρκετά γρήγοροι για να κάνουν τη ζημιά στην κόντρα.
5. Δε βλέπω κανένα λόγο "λογικής αντιμετώπισης" μιας γιορτής για εμάς. Εμείς θα παίζουμε στην Αρένα και οι άλλοι στα χωράφια της Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό από μόνο του είναι λόγος να είμαι χαρούμενος (δεν το κάνω άλλωστε κάθε μέρα) και να μη μιζεριάζω σκεπτόμενος τη φτώχεια, τα φιλικά κλπ.
6. Το έγραψα και παραπάνω, ο ΠΑΟΚ έχω την αίσθηση ότι δεν έδειξε τι ακριβώς μπορεί να κάνει στο γήπεδο και το έκανε εσκεμμένα (μπορεί να είμαι και ψυχοπαθής...