Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από niko70 »

Bono, ποιοί είναι τα 2 μύρια που λες...Ο Αμπου και ο Μπαλάφας ? εκτός και αν εντελώς δεύτερες επιλογές είναι ο Σορλέν με το Φωτάκη...και πάλι τα 2 μύρια δεν τα πιάνουν...

Σαφώς και δεν περιμένουμε, όσοι τρέφουμε ελπίδες πρόκρισης, ότι η ομάδα σε μια εβδομάδα θα "πετάει". Οι λόγοι της δικής μου αισιοδοξίας είναι:

1. Με ξεκούραστους παίχτες και καλύτερα τρεξίματα, η αμυντική λειτουργία θα είναι κοντά στα περσινά.

2. Ο Άγιαξ δεν είναι Χέρενφεν και αυτό είναι ΠΟΛΥ θετικό. Θα επιδιώξουν να επιτεθούν και να έχουν την πρωτοβουλία.΄

3. Δε με απασχολεί όσο πέρισυ η επιθετική ανάπτυξη σε αυτή τη φάση, από την άποψη ότι δε θέλω να κάνω εγώ παιχνίδι.

4. Ο Σάλπι και ο Βιερίνια είναι αρκετά γρήγοροι για να κάνουν τη ζημιά στην κόντρα.

5. Δε βλέπω κανένα λόγο "λογικής αντιμετώπισης" μιας γιορτής για εμάς. Εμείς θα παίζουμε στην Αρένα και οι άλλοι στα χωράφια της Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό από μόνο του είναι λόγος να είμαι χαρούμενος (δεν το κάνω άλλωστε κάθε μέρα) και να μη μιζεριάζω σκεπτόμενος τη φτώχεια, τα φιλικά κλπ.

6. Το έγραψα και παραπάνω, ο ΠΑΟΚ έχω την αίσθηση ότι δεν έδειξε τι ακριβώς μπορεί να κάνει στο γήπεδο και το έκανε εσκεμμένα (μπορεί να είμαι και ψυχοπαθής... :lol: :lol: :lol: )
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

"O Γιολ θέλει να καταστρέψει την καριέρα μου"
Ποδόσφαιρο, Ευρώπη 21 Ιουλ. 2010 13:33 - Από Τόλης Βρύσης

Δυσαρεστημένος από τον Μάρτιν Γιολ εμφανίστηκε ο επιθετικός του Άγιαξ, Μιραλέμ Σουλεϊμάνι, για την στάση που κράτησε ο Ολλανδός τεχνικός στο θέμα της μεταγραφής του στην Γουέστ Χαμ
Σχολιάστε

Και θέμα Σουλεϊμάνι φαίνεται πως προκύπτει στον Άγιαξ. Σύμφωνα με ολλανδικά δημοσιεύματα ο Σέρβος τα είχε βρει σε όλα με την Γουέστ Χαμ, όμως, ο Μάρτιν Γιολ μπλόκαρε την μετακίνηση. Το γεγονός αυτό εξόργισε τον διεθνή Σέρβο παίκτη, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά:

"Δεν καταλαβαίνω. Η Γουέστ Χαμ θα ήταν για μένα ένα νέο ξεκίνημα. Ο προπονητής της, ο Άβρααμ Γκραντ, με βλέπει ως σπουδαίο ταλέντο. Είναι επίσης ένας προπονητής που λέει τα πράγματα με το όνομά τους".

Ο Σέρβος κοιτώντας την κατάσταση που επικράτησε την περσινή σεζόν και τα βήματα πίσω που έκανε, τόσο ο ίδιος, όσο και ο Αϊσάτι, τόνισε: "Ήταν τόσο απογοητευτικό. Είμαι επαγγελματίας παίκτης και κοιτώ να κάνω όσο καλύτερα την δουλειά μου. Αλλά αυτή τη στάση δεν μπορώ να την καταλάβω. Ο Γιολ θέλει να καταστρέψει την καριέρα μου".
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ειμαχτε μια ωραια ατμοσσφαιρα στον αιαντα...Πρεπει να το εκμεταλευτουμαι και να σταματησουμε τα χαζα και εμεις....ενωμενοι για το στοχο.....

Σαν συστημα προτιμω 4 3 3με σαλπι βιερι ιβιτς απο πισω απο μουσλι ή φιλομενο....Ποτε τα τελευται α χρονια δε διαθεταμε 3αδα πισω απο τον φορ που αναα πασα στιγμη μπορει να γινουν φορ..ευλογια ειναι αυτο πρεπει να δουλευτει γνωμη μου....Τα σεν μπακ του αιαντα εινα δυνατα πολυ ψηλαμ πρεεπει να προσεξουμε ....
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Καμιά τηλεοπτική μετάδοση θα παίξει; Ο επαναληπτικός της Τούμπας έκλεισε στη Nova.
vasilis17
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ 03 Απρ 2010, 11:44

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από vasilis17 »

εχει οριστει ποιο καναλι θα το δειξει το ματς?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Όχι φίλε μου, ακόμα είναι στις διαπραγματεύσεις.

Δεν εντάχθηκε ούτε σήμερα στην προπόνηση του Άγιαξ ο Σουάρεζ λόγω της γέννησης του παιδιού του. Πιστεύω ότι είναι οριστικά έξω από το πρώτο ματς. Δεν νομίζω να ρισκάρουν να τον βάλουν με 5 μέρες προπόνηση.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από sourmenetes »

Οι δυο που διεκδικουν την αναμετρηση,απ'οτι λενε, ειναι nova και conn-x...Αμα το παρει το conn-x θα βλεπουμε παλι απο το ιντερνετ και θα κολλαει και αστα να παει...Μακαρι να το παρει η nova..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Γιατί δεν δίνουμε και εμείς κανά έξτρα φιλικό το Σάββατο ή την Κυριακή?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Όχι ρε, άσε να ηρεμήσουμε λίγο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από sourmenetes »

Και γω το σκεφτομουνα kolokotronis αλλα εμεις ειμαστε ικανοι να τιμωρηθουμε με την τρελα που κουβαλαμε... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Tolaros »

Παραμένει ο Φαν Ντερ Βίελ!

Η αποχώρηση του Φαν Ντερ Βίελ από τον Άγιαξ για την Μπάγερν ήταν... σχεδόν δεδομένη, ωστόσο ο αντίπαλος του ΠΑΟΚ ανακοίνωσε πως οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών έληξαν ανεπιτυχώς!

«Ο Άγιαξ και η Μπάγερν δεν βρίσκονται πλέον σε συζητήσεις για τον Γκρέγκορι Φαν Ντερ Βίελ», ανέφερε σχετική ανακοίνωση των δευτεραθλητών Ολλανδίας.

Ο διεθνής αμυντικός, μάλιστα, έκανε σήμερα την πρώτη του προπόνηση μετά τον τελικό του Μουντιάλ και συνομίλησε με τον προπονητή του, Μάρτιν Γιόλ. Το παρών έδωσε επίσης και ο Στεκέλενμπουργκ, ενώ μόνοι τους προπονήθηκαν οι Ντε Ζέου και Σουάρεζ. Μόνος απών ήταν ο Λοντέιρο ο οποίος... έπεσε σε απεργία στο αεροδρόμιο του Παρισιού και δεν μπόρεσε να μεταβεί στο Άμστερνταμ.

http://www.gazzetta.gr/championsleaguep ... item/94201
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

1-1 o Αζαξ ισοφαρίζει στο 45ο λεπτό του αγώνα... 8-)


υγ
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Αυτή η ομάδα με τα ερυθρόλευκα ποια είναι που κάνει τον κομπάρσο στο trailer? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Κάτι για τα τζάμια ακουφόρτε κάτι τέτοιονε.

Τέσπα



υγ



ΓΑΜΗΑΙΤΕ Ο ΑΓΙΑΞ ΚΑΙ Η ΧΑΓΗ!!!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Makis4444 »

Tolaros έγραψε:Παραμένει ο Φαν Ντερ Βίελ!

Η αποχώρηση του Φαν Ντερ Βίελ από τον Άγιαξ για την Μπάγερν ήταν... σχεδόν δεδομένη, ωστόσο ο αντίπαλος του ΠΑΟΚ ανακοίνωσε πως οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών έληξαν ανεπιτυχώς!

«Ο Άγιαξ και η Μπάγερν δεν βρίσκονται πλέον σε συζητήσεις για τον Γκρέγκορι Φαν Ντερ Βίελ», ανέφερε σχετική ανακοίνωση των δευτεραθλητών Ολλανδίας.

Ο διεθνής αμυντικός, μάλιστα, έκανε σήμερα την πρώτη του προπόνηση μετά τον τελικό του Μουντιάλ και συνομίλησε με τον προπονητή του, Μάρτιν Γιόλ. Το παρών έδωσε επίσης και ο Στεκέλενμπουργκ, ενώ μόνοι τους προπονήθηκαν οι Ντε Ζέου και Σουάρεζ. Μόνος απών ήταν ο Λοντέιρο ο οποίος... έπεσε σε απεργία στο αεροδρόμιο του Παρισιού και δεν μπόρεσε να μεταβεί στο Άμστερνταμ.

http://www.gazzetta.gr/championsleaguep ... item/94201
Στο τελος θα μεινουν ολοι ετσι οπως παει..........
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”