FC Nürnberg – Π.A.O.K. 20/7 20:00

Συζήτηση για την προετοιμασία και τα φιλικα
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από Photis »

Φίλε δεν είμαι κανα μωράκι.Αυτά να τα λες στους κωλοτούμπες...Αν πράγματι δείξει πως μπορεί δεν υπάρχει πρόβλημα...το λάθος είναι αποδεχτό και θα το παραδεχτώ...Τώρα εγώ λέω πως δεν...αυτή είναι η εντύπωση που παίρνω...τα στρώματα άστα για το τμήμα του ερασιτέχνη γιατί χρειάζονται...

:pano:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Photis την Τρί 20 Ιούλ 2010, 20:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από niks »

ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από karlat85 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Παίζουμε χωρίς χαφ. Από την άμυνα η μπάλα με τη μία στην επίθεση. Πλάκα στου Ολλανδούς κάνουμε μάλλον...
.
Μπα μαλλον αυτοι κανουν,προσωρινα πλακα μαζι μας
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από geoavr »

Δέκα γιόμες μετρημένες έχει κάνει το ταγάρι.Δέκα χαμένες επιθέσεις και εύκολες μπάλες γιά τον αντίπαλο.
Καλά δεν το βλέπει κανένας να του πει τίποτα? ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Άβαταρ μέλους
jpm4_neo
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Τρί 13 Ιούλ 2010, 09:54

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από jpm4_neo »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Οι νεαροί της επίθεσης (Κουτσια, Σάκης και Κλάους) πολύ πιο κινητικοί και φρέσκιοι.
Αυτο θα ελεγα!
Άβαταρ μέλους
lion
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από lion »

Photis έγραψε:Φίλε δεν είμαι κανα μωράκι.Αυτά να τα λες στους κωλοτούμπες...Αν πράγματι δείξει πως μπορεί δεν υπάρχει πρόβλημα...το λάθος είναι αποδεχτό και θα το παραδεχτώ...Τώρα εγώ λέω πως δεν...αυτή είναι η εντύπωση που παίρνω...τα στρώματα άστα για το τμήμα του ερασιτέχνη γιατί χρειάζονται...

:pano:
Δεν έχω σκοπό να σε θίξω. Θεωρώ επιπόλαιο το να κρίνουμε τον αν θα φύγει νύχτα ή όχι ο Μπερέτα από τόσο νωρίς..
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από _sleeper »

Ανεξάρτητα από το σημερινό αποτέλεσμα και χωρίς το παραμικρό ίχνος επικριτικότητας και μακριά από οποιαδήποτε μίρλα, θέλω να πω αυτά που έχω δει στα 4 τελευταία φιλικά.

Πρώτα θα αρχίσω με τις (ρητορικές) ερωτήσεις:

1. Πως κατόρθωσε αυτή η ομάδα μέσα σε δύο μήνες να καταντήσει από τον ορισμό της ΟΜΑΔΑΣ, σε ένα συνονθύλευμα παικτών, σαν να παίζουν πρώτη φορά μαζί?

2. Ο Φιλομένο και ο Φωτάκης γιατί έγιναν εξτρέμ?

3. Ο Βιτόλο επέστρεψε από τις διακοπές?

4. Πως από βασικό ατού, τα στημένα (σε άμυνα και επίθεση), έγιναν αχίλλειος πτέρνα και μάλιστα από ομάδες τρίτης κατηγορίας?

5. Πως κατόρθωσε η ομάδα να γίνει ακόμη πιο αργή, παρόλη την προσθήκη του Σαλπιγγίδη?

6. Ο Τσιρίλο θα κερδίσει, έστω και μια προσωπική μονομαχία, είτε στον αέρα είτε στο έδαφος?

Τέλος με τις ερωτήσεις.

Αυτό που παρατηρώ είναι, οτι απόντων των Κοντρέρας, Γκαρσία, Ίβιτς, η έννοια άξονας πολύ απλά δεν υπάρχει στην ομάδα. Και οι Φιλομένο και Φωτάκης, που είναι παίκτες κέντρου και δυνητικά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην κάθετη ανάπτυξη, βολοδέρνουν στις πτέρυγες, κάτι που μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να θεωρηθεί. Ο Σορλέν μπορεί να βοηθήσει, αλλά το σώμα δεν ακολουθεί τις προσταγές του μυαλού. Απόντων των προαναφερθέντων, πάει περίπατο και το περίφημο pressing που κόβει τον αντίπαλο στα δύο. Ο Σαλπιγγίδης, φυσιολογικά, ακόμη δεν έχει ενταχθεί στην ομάδα.

Επίσης, δεν βλέπω καμία υπόνοια αυτοματισμού, κάποιας ενέργειας που θα πεις "Αυτό μοιάζει δουλεμένο στην προπόνηση". Αντ' αυτού παρατηρεί κανείς εντελώς παράλληλο ποδόσφαιρο: Χαλκιάς στον Μαλεζά, Μαλεζάς στον Τσιρίλο, Τσιρίλο στον Μπουσαϊντί, Μπουσαϊντί σέντρα για τον Γιουσεϊν Μπολτ. Και επειδή Μπολτ δεν έχουμε, η μπάλα καταλήγει άουτ.

Εχω κι άλλα να παρατηρήσω, αλλά αυτοί είναι οι βασικοί άξονες που έχω διακρίνει. Επαναλαμβάνω, οτι τα παραπάνω είναι τα λόγια ενός αδαούς, που δεν έχει ιδέα από μπάλα, αλλά ας μου πει κάποιος, οτι πέρσι ή ακόμη και πρόπερσι, η ομάδα παρουσίασε χειρότερο πρόσωπο στα φιλικά από φέτος. Η ομάδα δεν σου περνάει την "με το μαχαίρι στα δόντια" αίσθηση, που περνούσε όλο τον προηγούμενο καιρό. Το ποδόσφαιρό της είναι τόσο πληκτικό και προβλεπόμενο που απλά δεν αντέχεται. Και όταν τρώει το γκολ, ήδη 7 παθητικό σε 4 αγώνες, έναντι 3 ενεργητικό, μοιάζει παραδομένη, χωρίς θέληση να ανατρέψει την κατάσταση.

Ελπίζω να είμαι 100% λάθος και να βγω ρόμπα στη συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από karlat85 »

Αδερφε lion εχει μια ταση ο μπερρετα για φυγαιμο νυχτα ,ως τωρα,τείνει προς τα κει,μακαρι να κανουμε λαθος
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

POULAINNNNNNNNNNNN
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τρί 20 Ιούλ 2010, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από sidpanos »

γκολ...
ωραια...

όχι για μας...για την πουτάνα την μουρμούρα..
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από karlat85 »

Γιατι?τι αλλαξε ηταν γκολ τακτικης?
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από Billy4 »

Το κορμί δούλεψε σαν τείχος :D
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από Photis »

karlat85 έγραψε:Αδερφε lion εχει μια ταση ο μπερρετα για φυγαιμο νυχτα ,ως τωρα,τείνει προς τα κει,μακαρι να κανουμε λαθος
Αυτό εννοώ και εγώ φίλε..θα το έγραφα τώρα...lion αδελφέ δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης...απλά συζητάμε.

:pano:
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Φυσικα δεν νομιζω να λεει κατι σε καποιον ενα τετοιο γκολ...

Μπραβο ομως στον Σακη γιατι θα τονωθει ψυχολογικα,αλλα...

Τι σκ@τ@ γινεται εκει μεσα ρε γαμωτο... :x Δεν μ'αρεσει και δεν θελω να γκρινιαζω αλλα αυτη η εικονα δεν αφηνει περιθωρια... :(

Και τη ψυχη σας να δωσετε στην Ολλανδια...Οπως ελεγε και ο Παμπλο πριν το ματς στο τιγανι το Μαιο,ματωστε!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Τρί 20 Ιούλ 2010, 20:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00

Δημοσίευση από Falegkos »

πω γκολαραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα ελα ajax να σε σκησωωωω με παπαζογλου μπαλαφα σαβινι και δεν συμμαζεύεται
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία”