World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

Eπειδή εχω 3 μέρες να κάνω σχόλια..
1. Puta Διαιτησία..
2. Η Γερμανία μια ζωή στα κέντρα των αποφάσεων
3. Η Βραζιλία περπατώντας πάλι πέρασε..
4. Η Αργεντινή ζητά εκδίκηση από τους Λουκανικάδες..
5. Φορτσα Λαρίσα Ρικέλμε ή αλλιώς Παραγουάη!
6. Η μεγάλη Ολλανδία ετοιμάζεται να σας στείλει φιλάκια ρουφιχτά (προς Βραζιλιάνους το μήνυμα!)
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
paok kerkyra έγραψε::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: οχι ρε συ αλλα απο το πρώτο μουντιάλ που είδα το 97 μέχρι σήμερα ειμαι ένθερμος οπαδός της Βραζιλίας
Προφανώς τότε είδες το Mundial του 1994 σε βίντεο, γιατί το 1997 δεν είχαμε παγκόσμιο κύπελο.
ΥΓ: Ελπίζω οι κρίσεις σου για το ποδόσφαιρο να είναι πιο αξιόπιστες...
:oops: :oops: το 98 ήθελα να γράψω τι εννοείς με το Υ.Γ??
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

free4 έγραψε:Eπειδή εχω 3 μέρες να κάνω σχόλια..
1. Puta Διαιτησία..
2. Η Γερμανία μια ζωή στα κέντρα των αποφάσεων
3. Η Βραζιλία περπατώντας πάλι πέρασε..
4. Η Αργεντινή ζητά εκδίκηση από τους Λουκανικάδες..
5. Φορτσα Λαρίσα Ρικέλμε ή αλλιώς Παραγουάη!
6. Η μεγάλη Ολλανδία ετοιμάζεται να σας στείλει φιλάκια ρουφιχτά (προς Βραζιλιάνους το μήνυμα!)
1. Συμφωνώ πρώτη ομάδα που αδικήθηκε ... ήταν η Γερμανία στον αγώνα με τους Σερβους. :(

2. ΤΑ 4 ΦΥΣΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΩΝ PANZER ΑΠΟ ΤΟ 70' ... ΤΑ ΛΕΣ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ? :o :shock: (Οι πισωγλέντηδες σήκωσαν κούπα με παρόμοια απόφαση. ΚΟΥΠΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΝ. :o αλλά εδώ μιλάμε για συντριβή ... NO CHANCE FOR BACKHOLE ENJOYMENTS :mrgreen:

4. Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΖΗΤΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ... ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ???? :mrgreen: ... Ή ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΚΑΥΤΗ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ?

Στα άλλα συμφωνούμε. Εκεί στην Ολλανδία έχω λίγες ενστάσεις γιατί σαφώς είναι περισσότερο ανύπαρκτη από τους καφενεδες. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Κανένα προγνωστικό δεν μπορεί να είναι έγκυρο γιατί οι ομάδες έχουν, όλες, τα πάνω και τα κάτω τους. Αν κάποια ομάδα βρεθεί σε μέτρια μέρα και η αντίπαλος σε καλή, όλα γίνονται.
Η Βραζιλία δεν εντυπωσιάζει μεν, αλλά φαίνεται πολύ σοβαρή αμυντικά κι αυτό είχα χρόνια να το δώ.
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gika »

Zorro4 έγραψε:4. Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΖΗΤΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ... ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ???? :mrgreen: ... Ή ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΚΑΥΤΗ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ?
Νομίζω θα τα προτιμήσει με Μαγιονέζα.... Είναι και άσπρη... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Άγρια ομορφιά το ματσάκι ΠΑΡΑΓΟΥΑΗ - ΙΑΠΩΝΙΑ :o ... οι Ιάπωνες συμπαθέστατη ομάδα. 8-)
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από evans4 »

οποιος πιστευει οτι η αργεντινη θε περασει απο την μεγαλη γερμανια με αυτον τον προπονητη.... τι να πω.... :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν ξερω που βρηκες αυτη τη φωτο δεν ξερω επισης αν ειναι φωτομονταζ η αληθινη αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι εδω μεσα δεν εχει καμια θεση γιαυτο σε παρακαλω βγαλτη.
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από MALEF »

Moνταζ ειναι αδερφε!Φαινεται καθαρα! ;)
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΠΟΙΑ ΦΩΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? :o :shock:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Lord »

Για να δούμε ποιός θα βγει νικητής στην ρώσικη ρουλέτα των πέναλτυ.. :pano:
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από peris »

θεικη φωτο :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Lord »

evans4 έγραψε:οποιος πιστευει οτι η αργεντινη θε περασει απο την μεγαλη γερμανια με αυτον τον προπονητη.... τι να πω.... :redcard: :redcard: :redcard:
Φωτομοντάζ μεν ,τρομερή δε... 8-) :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

Πάντως το σημερινό ματσάκι αν και 0-0 σε κανονική διάρκεια και παράταση... ήταν πολύ πιο ευχάριστο, από το χθεσινό "τραγικό" ματς της Ολλανδίας με τη Σλοβακία. ;)

Για να δούμε τώρα... τι θα γίνει στα πρώτα πέναλτυ του Μουντιάλ... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από shark4 »

παντως τετοιες καπαρντινες που φορανε οι Ιαπωνες γουσταρω και για την ομαδα μας . Να μπει ο Παμπλο με μια τετοια σαν τον Τerminator θα ειναι :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”