World Cup 2010
Re: World Cup 2010
Eπειδή εχω 3 μέρες να κάνω σχόλια..
1. Puta Διαιτησία..
2. Η Γερμανία μια ζωή στα κέντρα των αποφάσεων
3. Η Βραζιλία περπατώντας πάλι πέρασε..
4. Η Αργεντινή ζητά εκδίκηση από τους Λουκανικάδες..
5. Φορτσα Λαρίσα Ρικέλμε ή αλλιώς Παραγουάη!
6. Η μεγάλη Ολλανδία ετοιμάζεται να σας στείλει φιλάκια ρουφιχτά (προς Βραζιλιάνους το μήνυμα!)
1. Puta Διαιτησία..
2. Η Γερμανία μια ζωή στα κέντρα των αποφάσεων
3. Η Βραζιλία περπατώντας πάλι πέρασε..
4. Η Αργεντινή ζητά εκδίκηση από τους Λουκανικάδες..
5. Φορτσα Λαρίσα Ρικέλμε ή αλλιώς Παραγουάη!
6. Η μεγάλη Ολλανδία ετοιμάζεται να σας στείλει φιλάκια ρουφιχτά (προς Βραζιλιάνους το μήνυμα!)
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
ΑποστόληςΑ έγραψε:Προφανώς τότε είδες το Mundial του 1994 σε βίντεο, γιατί το 1997 δεν είχαμε παγκόσμιο κύπελο.paok kerkyra έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
οχι ρε συ αλλα απο το πρώτο μουντιάλ που είδα το 97 μέχρι σήμερα ειμαι ένθερμος οπαδός της Βραζιλίας
ΥΓ: Ελπίζω οι κρίσεις σου για το ποδόσφαιρο να είναι πιο αξιόπιστες...
Re: World Cup 2010
1. Συμφωνώ πρώτη ομάδα που αδικήθηκε ... ήταν η Γερμανία στον αγώνα με τους Σερβους.free4 έγραψε:Eπειδή εχω 3 μέρες να κάνω σχόλια..
1. Puta Διαιτησία..
2. Η Γερμανία μια ζωή στα κέντρα των αποφάσεων
3. Η Βραζιλία περπατώντας πάλι πέρασε..
4. Η Αργεντινή ζητά εκδίκηση από τους Λουκανικάδες..
5. Φορτσα Λαρίσα Ρικέλμε ή αλλιώς Παραγουάη!
6. Η μεγάλη Ολλανδία ετοιμάζεται να σας στείλει φιλάκια ρουφιχτά (προς Βραζιλιάνους το μήνυμα!)
2. ΤΑ 4 ΦΥΣΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΩΝ PANZER ΑΠΟ ΤΟ 70' ... ΤΑ ΛΕΣ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ?
4. Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΖΗΤΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ... ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ????
Στα άλλα συμφωνούμε. Εκεί στην Ολλανδία έχω λίγες ενστάσεις γιατί σαφώς είναι περισσότερο ανύπαρκτη από τους καφενεδες.
Re: World Cup 2010
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ.ΑποστόληςΑ έγραψε:Κανένα προγνωστικό δεν μπορεί να είναι έγκυρο γιατί οι ομάδες έχουν, όλες, τα πάνω και τα κάτω τους. Αν κάποια ομάδα βρεθεί σε μέτρια μέρα και η αντίπαλος σε καλή, όλα γίνονται.
Η Βραζιλία δεν εντυπωσιάζει μεν, αλλά φαίνεται πολύ σοβαρή αμυντικά κι αυτό είχα χρόνια να το δώ.
Re: World Cup 2010
Νομίζω θα τα προτιμήσει με Μαγιονέζα.... Είναι και άσπρη...Zorro4 έγραψε:4. Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΖΗΤΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ... ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ????... Ή ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΚΑΥΤΗ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ
![]()
![]()
![]()
![]()
?
Re: World Cup 2010
οποιος πιστευει οτι η αργεντινη θε περασει απο την μεγαλη γερμανια με αυτον τον προπονητη.... τι να πω....

Re: World Cup 2010
Δεν ξερω που βρηκες αυτη τη φωτο δεν ξερω επισης αν ειναι φωτομονταζ η αληθινη αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι εδω μεσα δεν εχει καμια θεση γιαυτο σε παρακαλω βγαλτη.
Re: World Cup 2010
Φωτομοντάζ μεν ,τρομερή δε...evans4 έγραψε:οποιος πιστευει οτι η αργεντινη θε περασει απο την μεγαλη γερμανια με αυτον τον προπονητη.... τι να πω....![]()
![]()
Re: World Cup 2010
Πάντως το σημερινό ματσάκι αν και 0-0 σε κανονική διάρκεια και παράταση... ήταν πολύ πιο ευχάριστο, από το χθεσινό "τραγικό" ματς της Ολλανδίας με τη Σλοβακία.
Για να δούμε τώρα... τι θα γίνει στα πρώτα πέναλτυ του Μουντιάλ...
Για να δούμε τώρα... τι θα γίνει στα πρώτα πέναλτυ του Μουντιάλ...
Re: World Cup 2010
παντως τετοιες καπαρντινες που φορανε οι Ιαπωνες γουσταρω και για την ομαδα μας . Να μπει ο Παμπλο με μια τετοια σαν τον Τerminator θα ειναι
