World Cup 2010
Re: World Cup 2010
Στο 0:44 ακριβώς, φαίνεται η ανατροπή. Παγώνεις το βίντεο και φαίνεται καθαρά. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις τον επιθετικό που δεν τον αποφεύγει. Ήταν πέναλτι και ορθά δόθηκε.

Re: World Cup 2010
Παιδιά ο Μπαστός της Βραζιλίας αριστερό εξτρέμ είναι και όχι μπακ..
Ο Ντούνγκα τον βάζει εκεί..
Ο Ντούνγκα τον βάζει εκεί..
Re: World Cup 2010
Ο Bastos ,όπως και όλοι οι Bραζιλιάνοι (πες με Cafu,R.Carlos,Dani Alves...Lino,Gabriel,Leonardo ) είναι back-half με όλη την πτέρυγα στα πόδια τους..Έτσι εχουν μάθει από το σύστημα 3-5-2 που εφαρμόζεται κατά κόρον στη Βραζιλία!Πάντως ο συγκεκριμένος μαζί με τον Gilberto είναι ο αδύναμος κρίκος της άμυνας!
Re: World Cup 2010
καλυτερη η αργεντινη της παραγουαης...τσεκαρετε
http://www.corrieredellosport.it/video/ ... molto+sexy
υγ μπορει η παραγουαη να εχει τη θηκη για το κινητο αλλα η αργεντινη εχει τη χαρη

http://www.corrieredellosport.it/video/ ... molto+sexy
υγ μπορει η παραγουαη να εχει τη θηκη για το κινητο αλλα η αργεντινη εχει τη χαρη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 29 Ιουν 2010, 12:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
- Οι Ισπανοί θα ξεβρακώσουν σήμερα τους ντεμέκ..... Ο Ρονάλντο θα κλαίει πάλι.
- Αρχεντίνα και τα μυαλά στα κάγκελα! Ο Μέσσι θα πετύχει το πρώτο (τουλάχιστον) του γκολάκι στο μουντιάλ με τους γκάυ και θα τους επιστρέψει πάλι στον πλανήτη γη... γιατί την έχουν δει υπερβολικά αμανέδες τα λουγκρίνια της Γερμανίας.
- Οι Ολλανδοί θα φτιάξουν.... άνεργο το γατάκι τον Ντούνγκα που ούτος η άλλος τον περιμένουν στην γωνιά στην Βραζιλία. Και καλά κάνουν. Αν θέλω να δω ποδόσφαιρο στυλ ιταλικό.... βλέπω Ιταλία και όχι Βραζιλία.
Οπότε έχουμε ημιτελικούς:
Ουρουγουάη - Αργεντινή
Ισπανία - Ολλανδία
Από εκεί και πέρα, όλα open.
- Αρχεντίνα και τα μυαλά στα κάγκελα! Ο Μέσσι θα πετύχει το πρώτο (τουλάχιστον) του γκολάκι στο μουντιάλ με τους γκάυ και θα τους επιστρέψει πάλι στον πλανήτη γη... γιατί την έχουν δει υπερβολικά αμανέδες τα λουγκρίνια της Γερμανίας.
- Οι Ολλανδοί θα φτιάξουν.... άνεργο το γατάκι τον Ντούνγκα που ούτος η άλλος τον περιμένουν στην γωνιά στην Βραζιλία. Και καλά κάνουν. Αν θέλω να δω ποδόσφαιρο στυλ ιταλικό.... βλέπω Ιταλία και όχι Βραζιλία.
Οπότε έχουμε ημιτελικούς:
Ουρουγουάη - Αργεντινή
Ισπανία - Ολλανδία
Από εκεί και πέρα, όλα open.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
χαχαχαχα το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?
...στοιχηματίζω 50 πόντους μου στην Βραζιλία.
...στοιχηματίζω 50 πόντους μου στην Βραζιλία.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
άκου εκεί θα περάσει η ολλανδία!
ρε τι τουλίπες, τις αγελαδίσιες! μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Brazil και ξερό ψωμί!
ρε τι τουλίπες, τις αγελαδίσιες! μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Brazil και ξερό ψωμί!
Re: World Cup 2010
Παντως η αληθεια ειναι οτι η " επισημη αγαπημενη της ΦΙΦΑ " εχθες επαιξε καλυτερα και κερδισε καθαρα τον Χιλιανο πανιωνιο ..
Κριμα ..αλλα η αληθεια να λεγεται.
Κριμα ..αλλα η αληθεια να λεγεται.
Re: World Cup 2010
Αδερφέ δεν είμαι αντι-brazil, όμως αυτή η Βραζιλία είναι ότι χειρότερο έχει σταλθεί ποτέ σε μουντιάλ ιδιαίτερα με αυτό το ανθοδοχείο που έχει στον πάγκο. Παίζει κόντρα στην ποδοσφαιρκή της νοοτροπία.
Πόντους πόνταρε... λεφτά μην ποντάρεις γιατί στην πορεία θα τα κλαις.
Η Ολλανδία θα τους στείλει και αυτό δίχως ιδιαίτερο ζόρι. Χαλαρά που λένε....
Πόντους πόνταρε... λεφτά μην ποντάρεις γιατί στην πορεία θα τα κλαις.
Η Ολλανδία θα τους στείλει και αυτό δίχως ιδιαίτερο ζόρι. Χαλαρά που λένε....
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
ο Bastos ειναι καθαρό αριστερό εξτρέμ μαλακία του Ντούνκα που δεν έχει τον Μαρσέλο της Ρεαλ για μπάκ και έτσι μαζί με Μπαστός η με Ρομπίνιο να κάνουν παπάδεςstefa667 έγραψε:Ο Bastos ,όπως και όλοι οι Bραζιλιάνοι (πες με Cafu,R.Carlos,Dani Alves...Lino,Gabriel,Leonardo ) είναι back-half με όλη την πτέρυγα στα πόδια τους..Έτσι εχουν μάθει από το σύστημα 3-5-2 που εφαρμόζεται κατά κόρον στη Βραζιλία!Πάντως ο συγκεκριμένος μαζί με τον Gilberto είναι ο αδύναμος κρίκος της άμυνας!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: World Cup 2010
ποια βραζιλια ρε παιδια?παλι με τους γελωτοποιους των παραλιων θα τη βγαλουμε?φτανει πια!μας εχουν κουρασει,αλλο ποδοσφαιρο κι αλλο καρναβαλι .......!στο καρναβαλι πραγματι τους παραδεχομαι.
ευχομαι στην ομαδαρα της ουρουγαης τα καλυτερα για τη συνεχεια!

ευχομαι στην ομαδαρα της ουρουγαης τα καλυτερα για τη συνεχεια!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: World Cup 2010
Κανένα προγνωστικό δεν μπορεί να είναι έγκυρο γιατί οι ομάδες έχουν, όλες, τα πάνω και τα κάτω τους. Αν κάποια ομάδα βρεθεί σε μέτρια μέρα και η αντίπαλος σε καλή, όλα γίνονται.
Η Βραζιλία δεν εντυπωσιάζει μεν, αλλά φαίνεται πολύ σοβαρή αμυντικά κι αυτό είχα χρόνια να το δώ.
Η Βραζιλία δεν εντυπωσιάζει μεν, αλλά φαίνεται πολύ σοβαρή αμυντικά κι αυτό είχα χρόνια να το δώ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: World Cup 2010
Προφανώς τότε είδες το Mundial του 1994 σε βίντεο, γιατί το 1997 δεν είχαμε παγκόσμιο κύπελο.paok kerkyra έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
οχι ρε συ αλλα απο το πρώτο μουντιάλ που είδα το 97 μέχρι σήμερα ειμαι ένθερμος οπαδός της Βραζιλίας
ΥΓ: Ελπίζω οι κρίσεις σου για το ποδόσφαιρο να είναι πιο αξιόπιστες...
