World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Elessar »

Στο 0:44 ακριβώς, φαίνεται η ανατροπή. Παγώνεις το βίντεο και φαίνεται καθαρά. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις τον επιθετικό που δεν τον αποφεύγει. Ήταν πέναλτι και ορθά δόθηκε. 8-) 8-) 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Lord »

Παιδιά ο Μπαστός της Βραζιλίας αριστερό εξτρέμ είναι και όχι μπακ..
Ο Ντούνγκα τον βάζει εκεί.. :pano:
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από stefa667 »

Ο Bastos ,όπως και όλοι οι Bραζιλιάνοι (πες με Cafu,R.Carlos,Dani Alves...Lino,Gabriel,Leonardo ) είναι back-half με όλη την πτέρυγα στα πόδια τους..Έτσι εχουν μάθει από το σύστημα 3-5-2 που εφαρμόζεται κατά κόρον στη Βραζιλία!Πάντως ο συγκεκριμένος μαζί με τον Gilberto είναι ο αδύναμος κρίκος της άμυνας!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

καλυτερη η αργεντινη της παραγουαης...τσεκαρετε :twisted: :twisted:

http://www.corrieredellosport.it/video/ ... molto+sexy

υγ μπορει η παραγουαη να εχει τη θηκη για το κινητο αλλα η αργεντινη εχει τη χαρη :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 29 Ιουν 2010, 12:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paokpool »

- Οι Ισπανοί θα ξεβρακώσουν σήμερα τους ντεμέκ..... Ο Ρονάλντο θα κλαίει πάλι.

- Αρχεντίνα και τα μυαλά στα κάγκελα! Ο Μέσσι θα πετύχει το πρώτο (τουλάχιστον) του γκολάκι στο μουντιάλ με τους γκάυ και θα τους επιστρέψει πάλι στον πλανήτη γη... γιατί την έχουν δει υπερβολικά αμανέδες τα λουγκρίνια της Γερμανίας.

- Οι Ολλανδοί θα φτιάξουν.... άνεργο το γατάκι τον Ντούνγκα που ούτος η άλλος τον περιμένουν στην γωνιά στην Βραζιλία. Και καλά κάνουν. Αν θέλω να δω ποδόσφαιρο στυλ ιταλικό.... βλέπω Ιταλία και όχι Βραζιλία.

Οπότε έχουμε ημιτελικούς:

Ουρουγουάη - Αργεντινή
Ισπανία - Ολλανδία

Από εκεί και πέρα, όλα open.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

χαχαχαχα το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?

...στοιχηματίζω 50 πόντους μου στην Βραζιλία.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Ωπ οπλαρχηγε!Τι δηλωσεις ειναι αυτες?50 ποντους?Να παει ο νους μας στο πονηρο? 8-) :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

άκου εκεί θα περάσει η ολλανδία! :lol:
ρε τι τουλίπες, τις αγελαδίσιες! μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :lol: :lol:
Brazil και ξερό ψωμί! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από shark4 »

Παντως η αληθεια ειναι οτι η " επισημη αγαπημενη της ΦΙΦΑ " εχθες επαιξε καλυτερα και κερδισε καθαρα τον Χιλιανο πανιωνιο .. :(
Κριμα ..αλλα η αληθεια να λεγεται.
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paokpool »

Αδερφέ δεν είμαι αντι-brazil, όμως αυτή η Βραζιλία είναι ότι χειρότερο έχει σταλθεί ποτέ σε μουντιάλ ιδιαίτερα με αυτό το ανθοδοχείο που έχει στον πάγκο. Παίζει κόντρα στην ποδοσφαιρκή της νοοτροπία.

Πόντους πόνταρε... λεφτά μην ποντάρεις γιατί στην πορεία θα τα κλαις.
Η Ολλανδία θα τους στείλει και αυτό δίχως ιδιαίτερο ζόρι. Χαλαρά που λένε....
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

stefa667 έγραψε:Ο Bastos ,όπως και όλοι οι Bραζιλιάνοι (πες με Cafu,R.Carlos,Dani Alves...Lino,Gabriel,Leonardo ) είναι back-half με όλη την πτέρυγα στα πόδια τους..Έτσι εχουν μάθει από το σύστημα 3-5-2 που εφαρμόζεται κατά κόρον στη Βραζιλία!Πάντως ο συγκεκριμένος μαζί με τον Gilberto είναι ο αδύναμος κρίκος της άμυνας!
ο Bastos ειναι καθαρό αριστερό εξτρέμ μαλακία του Ντούνκα που δεν έχει τον Μαρσέλο της Ρεαλ για μπάκ και έτσι μαζί με Μπαστός η με Ρομπίνιο να κάνουν παπάδες
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από navigator11 »

ποια βραζιλια ρε παιδια?παλι με τους γελωτοποιους των παραλιων θα τη βγαλουμε?φτανει πια!μας εχουν κουρασει,αλλο ποδοσφαιρο κι αλλο καρναβαλι .......!στο καρναβαλι πραγματι τους παραδεχομαι.

ευχομαι στην ομαδαρα της ουρουγαης τα καλυτερα για τη συνεχεια! 8-) :!:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

FORZA

Εικόνα

ps. ρε σεις τι γαβρική εμφάνιση είναι αυτή? :shock:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κανένα προγνωστικό δεν μπορεί να είναι έγκυρο γιατί οι ομάδες έχουν, όλες, τα πάνω και τα κάτω τους. Αν κάποια ομάδα βρεθεί σε μέτρια μέρα και η αντίπαλος σε καλή, όλα γίνονται.
Η Βραζιλία δεν εντυπωσιάζει μεν, αλλά φαίνεται πολύ σοβαρή αμυντικά κι αυτό είχα χρόνια να το δώ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok kerkyra έγραψε::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: οχι ρε συ αλλα απο το πρώτο μουντιάλ που είδα το 97 μέχρι σήμερα ειμαι ένθερμος οπαδός της Βραζιλίας
Προφανώς τότε είδες το Mundial του 1994 σε βίντεο, γιατί το 1997 δεν είχαμε παγκόσμιο κύπελο.
ΥΓ: Ελπίζω οι κρίσεις σου για το ποδόσφαιρο να είναι πιο αξιόπιστες...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”