World Cup 2010
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: World Cup 2010
Εντάξει, χάσανε τα παλικάρια που βγάζουν την κ@πότα κλ@νοντας και φυσικά το ξέρουμε ότι είναι λούζερς, όμως αυτό το σημερινό με τη διαιτησία ήταν πέρα από τα όρια της παράγκας....
Re: World Cup 2010
Ποια παραγκα ρε παιδες???????????Στο πρωτο γκολ δεν υπαρχει οφσαιντ........Ειναι απο το ελευθερο του τερματοφυλακα η πασα........Μονο εκεινη η αμφισβητουμενη φαση για το αν περασε η μπαλα τη γραμμη υπαρχει προς συζητηση.........
Re: World Cup 2010
Η "ΤΕΡΑΣΤΙΑ" ΓΕΡΜΑΝΙΑ "διέλυσε" και έστειλε στο σπίτι της την Αγγλία.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (ΠΟΥ ΘΑΤΟΥ ΚΌΨΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Ή ΜΕΞΙΚΟ.
ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΑΚΡΑΝ" Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (ΠΟΥ ΘΑΤΟΥ ΚΌΨΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Ή ΜΕΞΙΚΟ.
ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΑΚΡΑΝ" Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
Re: World Cup 2010
Παιδιά ούτε οι Άγγλοι δεν ασχολούνται με τη διαιτησία. Το αναφέρανε 2 φορές (σύνολο 40 δευτερόλεπτα) σε 30 λεπτά εκπομπής και μετά αρχίσαν να αναλύουν τα δικά τους λάθη για 29 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.
Γι αυτό είναι και αιώνες μπροστά!
Εκφωνητής BBC:
"Δίκαιη νίκη της Γερμανίας παρά το ακυρωμένο γκολ καθώς ήταν κλάσεις ανώτερη σε όλο το ματς εκτός των 20 λεπτών στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου"
Σχολιαστής BBC:
"Καθαρό γκολ του Λαμπάρτ αλλά ακόμα και να το μετρούσανε δεν νομίζω να πηγαίναμε μακριά με τον τρόπο που αγωνιστήκαμε στην άμυνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι καλώς ακυρώθηκε"
Γι αυτό είναι και αιώνες μπροστά!
Εκφωνητής BBC:
"Δίκαιη νίκη της Γερμανίας παρά το ακυρωμένο γκολ καθώς ήταν κλάσεις ανώτερη σε όλο το ματς εκτός των 20 λεπτών στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου"
Σχολιαστής BBC:
"Καθαρό γκολ του Λαμπάρτ αλλά ακόμα και να το μετρούσανε δεν νομίζω να πηγαίναμε μακριά με τον τρόπο που αγωνιστήκαμε στην άμυνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι καλώς ακυρώθηκε"
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: World Cup 2010
Οπως συνεβη και με το γκολ του Χερστ, για πολλα χρονια τωρα θα συζηταμε για το αν περασε ή οχι τη γραμμη η μπαλα στο σουτ του Λαμπαρντ.
Μερικα πραγματα στη ζωη δεν αλλαζουν και οι Αγγλοι οταν βλεπουν Γερμανους συνεχιζουν να περπατανε (keep walking...). Ξαναχτυπησαν οι κλοουν των μεγαλων διοργανωσεων, οι οποιοι παντα δηλωνουν φαβορι για την κατακτηση των τροπαιων φυσικα πριν αυτα αρχισουν, καλα λεει ο Γκας σαν καλοκαιρινες σκουληκοδηλωσεις. Κατα την προσφιλη τους συνηθεια αποκλειστηκαν στον 1ο νοκ-αουτ αγωνα. Το Euro 2012 ομως ειναι σιγουρα δικο τους. Τρεχω να τους παιξω στο στοιχημα τωρα που εχουν χαμηλη αποδοση.
ΥΓ. Πολυ ευστοχο το σχολιο του Billy4. Και αυτην την τακτικη ακολουθουν πανω κατω ολα τα προηγμενα κρατη για αυτο πανε μπροστα. Κοιτανε πανω απο ολα να βελτιωσουν τους τομεις που δεν ειναι καλοι και δεν αναλωνονται σε μυξοκλαματα.
Μερικα πραγματα στη ζωη δεν αλλαζουν και οι Αγγλοι οταν βλεπουν Γερμανους συνεχιζουν να περπατανε (keep walking...). Ξαναχτυπησαν οι κλοουν των μεγαλων διοργανωσεων, οι οποιοι παντα δηλωνουν φαβορι για την κατακτηση των τροπαιων φυσικα πριν αυτα αρχισουν, καλα λεει ο Γκας σαν καλοκαιρινες σκουληκοδηλωσεις. Κατα την προσφιλη τους συνηθεια αποκλειστηκαν στον 1ο νοκ-αουτ αγωνα. Το Euro 2012 ομως ειναι σιγουρα δικο τους. Τρεχω να τους παιξω στο στοιχημα τωρα που εχουν χαμηλη αποδοση.
ΥΓ. Πολυ ευστοχο το σχολιο του Billy4. Και αυτην την τακτικη ακολουθουν πανω κατω ολα τα προηγμενα κρατη για αυτο πανε μπροστα. Κοιτανε πανω απο ολα να βελτιωσουν τους τομεις που δεν ειναι καλοι και δεν αναλωνονται σε μυξοκλαματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos55 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 18:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
ναι ρε συ θα μας τρελανουν...ειπαμε για οποιον εχει προβλημα ξορκισαμε το 66 και το γουσταραμε κιολας..Makis4444 έγραψε:Ποια παραγκα ρε παιδες???????????Στο πρωτο γκολ δεν υπαρχει οφσαιντ........Ειναι απο το ελευθερο του τερματοφυλακα η πασα........Μονο εκεινη η αμφισβητουμενη φαση για το αν περασε η μπαλα τη γραμμη υπαρχει προς συζητηση.........
Re: World Cup 2010
ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΠΥΡΕΣ ΜΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΙΚΑΝZorro4 έγραψε:Η "ΤΕΡΑΣΤΙΑ" ΓΕΡΜΑΝΙΑ "διέλυσε" και έστειλε στο σπίτι της την Αγγλία.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (ΠΟΥ ΘΑΤΟΥ ΚΌΨΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Ή ΜΕΞΙΚΟ.![]()
ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΑΚΡΑΝ" Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 18:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
500 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΞΑΝΑ
500 4άρες ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ.
ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 3 ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ Α' ΗΜΙΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ 70' ΣΤΟ 4ο ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ.
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΤΑ ΠΑΝΤΣΕΡ ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

500 4άρες ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ.
ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 3 ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ Α' ΗΜΙΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ 70' ΣΤΟ 4ο ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ.
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΤΑ ΠΑΝΤΣΕΡ ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
με την παράγκα αγκαζέ τι περίμενες?
γερμανίδες χαρείτε όσο είναι καιρός.
έρχεται η μεγάλη Βραζιλία!
γερμανίδες χαρείτε όσο είναι καιρός.
έρχεται η μεγάλη Βραζιλία!
Re: World Cup 2010
Άιντε οι γερμανοί ξαναχτυπούν... Φόρζα Γερμανία....
Βλέπω τελικό Γερμανία Βραζιλία και επανάληψη σκηνικού του 2002....
Βλέπω τελικό Γερμανία Βραζιλία και επανάληψη σκηνικού του 2002....
Re: World Cup 2010
ΟΠΛΑΡΧΗΓΕ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΑΥΤΑ ΜΑΘΕ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΙΕΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

Re: World Cup 2010
ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΑ ... ΕΓΩ ΕΒΓΑΛΑ ΜΠΥΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΡΑΖΩ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ THN ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ
"ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ Deutschland"
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ.
Re: World Cup 2010
παιδια μην το ψαχνετε φετος η μεγαλη γερμανια θα παρει το τροπαιο... πεξτε ολα τα υπαρχοντα σας να τα κονομησετε λαιμεεεεεεεε....!!!!!!!!!!!!
απλως δειτε αυτο:
Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1978 ΚΑΙ ΤΟ 1986.
1978+1986=3964.
Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1970 ΚΑΙ ΤΟ 1994.
1970+1994=3964.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 2002 ΚΑΙ ΤΟ 1962.
2002+1962=3964.
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΤΟ 1990.
1974+1990=3964.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΤΟ 3964.
ΑΦΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΤΟΣ 2010 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ 3964 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΣΟΥΜΕ ΤΟ 1954.
ΔΗΛΑΔΗ 2010+1954=3964.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 1954. ΝΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ 3-2 ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.
ΤΥΧΑΙΟ??????? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!
απλως δειτε αυτο:
Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1978 ΚΑΙ ΤΟ 1986.
1978+1986=3964.
Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1970 ΚΑΙ ΤΟ 1994.
1970+1994=3964.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 2002 ΚΑΙ ΤΟ 1962.
2002+1962=3964.
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΤΟ 1990.
1974+1990=3964.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΤΟ 3964.
ΑΦΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΤΟΣ 2010 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ 3964 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΣΟΥΜΕ ΤΟ 1954.
ΔΗΛΑΔΗ 2010+1954=3964.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 1954. ΝΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ 3-2 ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.
ΤΥΧΑΙΟ??????? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!