World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gate4mitsos »

ENGLAND μια ζωη ρε γιατι ετσι μαθαμε απο παιδια :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Εντάξει, χάσανε τα παλικάρια που βγάζουν την κ@πότα κλ@νοντας και φυσικά το ξέρουμε ότι είναι λούζερς, όμως αυτό το σημερινό με τη διαιτησία ήταν πέρα από τα όρια της παράγκας....
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ποια παραγκα ρε παιδες???????????Στο πρωτο γκολ δεν υπαρχει οφσαιντ........Ειναι απο το ελευθερο του τερματοφυλακα η πασα........Μονο εκεινη η αμφισβητουμενη φαση για το αν περασε η μπαλα τη γραμμη υπαρχει προς συζητηση.........
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

Η "ΤΕΡΑΣΤΙΑ" ΓΕΡΜΑΝΙΑ "διέλυσε" και έστειλε στο σπίτι της την Αγγλία.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (ΠΟΥ ΘΑΤΟΥ ΚΌΨΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Ή ΜΕΞΙΚΟ. :mrgreen:


ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΑΚΡΑΝ" Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Παιδιά ούτε οι Άγγλοι δεν ασχολούνται με τη διαιτησία. Το αναφέρανε 2 φορές (σύνολο 40 δευτερόλεπτα) σε 30 λεπτά εκπομπής και μετά αρχίσαν να αναλύουν τα δικά τους λάθη για 29 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

Γι αυτό είναι και αιώνες μπροστά!

Εκφωνητής BBC:
"Δίκαιη νίκη της Γερμανίας παρά το ακυρωμένο γκολ καθώς ήταν κλάσεις ανώτερη σε όλο το ματς εκτός των 20 λεπτών στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου"

Σχολιαστής BBC:
"Καθαρό γκολ του Λαμπάρτ αλλά ακόμα και να το μετρούσανε δεν νομίζω να πηγαίναμε μακριά με τον τρόπο που αγωνιστήκαμε στην άμυνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι καλώς ακυρώθηκε"
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Billy4 έγραψε:Γι αυτό είναι και αιώνες μπροστά!
+40
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από nikos55 »

Οπως συνεβη και με το γκολ του Χερστ, για πολλα χρονια τωρα θα συζηταμε για το αν περασε ή οχι τη γραμμη η μπαλα στο σουτ του Λαμπαρντ. :D
Μερικα πραγματα στη ζωη δεν αλλαζουν και οι Αγγλοι οταν βλεπουν Γερμανους συνεχιζουν να περπατανε (keep walking...). Ξαναχτυπησαν οι κλοουν των μεγαλων διοργανωσεων, οι οποιοι παντα δηλωνουν φαβορι για την κατακτηση των τροπαιων φυσικα πριν αυτα αρχισουν, καλα λεει ο Γκας σαν καλοκαιρινες σκουληκοδηλωσεις. Κατα την προσφιλη τους συνηθεια αποκλειστηκαν στον 1ο νοκ-αουτ αγωνα. Το Euro 2012 ομως ειναι σιγουρα δικο τους. Τρεχω να τους παιξω στο στοιχημα τωρα που εχουν χαμηλη αποδοση.


ΥΓ. Πολυ ευστοχο το σχολιο του Billy4. Και αυτην την τακτικη ακολουθουν πανω κατω ολα τα προηγμενα κρατη για αυτο πανε μπροστα. Κοιτανε πανω απο ολα να βελτιωσουν τους τομεις που δεν ειναι καλοι και δεν αναλωνονται σε μυξοκλαματα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos55 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 18:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

Makis4444 έγραψε:Ποια παραγκα ρε παιδες???????????Στο πρωτο γκολ δεν υπαρχει οφσαιντ........Ειναι απο το ελευθερο του τερματοφυλακα η πασα........Μονο εκεινη η αμφισβητουμενη φαση για το αν περασε η μπαλα τη γραμμη υπαρχει προς συζητηση.........
ναι ρε συ θα μας τρελανουν...ειπαμε για οποιον εχει προβλημα ξορκισαμε το 66 και το γουσταραμε κιολας.. :opaokara: οι αγγλοι ασχολουνται με τα χαλια τους οχι με το γκολ...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

Zorro4 έγραψε:Η "ΤΕΡΑΣΤΙΑ" ΓΕΡΜΑΝΙΑ "διέλυσε" και έστειλε στο σπίτι της την Αγγλία.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ (ΠΟΥ ΘΑΤΟΥ ΚΌΨΟΥΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Ή ΜΕΞΙΚΟ. :mrgreen:


ΕΙΜΑΣΤΕ "ΜΑΚΡΑΝ" Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΠΥΡΕΣ ΜΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΙΚΑΝ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 18:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

500 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΞΑΝΑ
500 4άρες ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ.


ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 3 ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ Α' ΗΜΙΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΣΒΗΣΙΜΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ 70' ΣΤΟ 4ο ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ.


ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΤΑ ΠΑΝΤΣΕΡ ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

με την παράγκα αγκαζέ τι περίμενες?

γερμανίδες χαρείτε όσο είναι καιρός.

έρχεται η μεγάλη Βραζιλία!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gika »

Άιντε οι γερμανοί ξαναχτυπούν... Φόρζα Γερμανία.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Βλέπω τελικό Γερμανία Βραζιλία και επανάληψη σκηνικού του 2002....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

ΟΠΛΑΡΧΗΓΕ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΑΥΤΑ ΜΑΘΕ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΙΕΣ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΠΑΝΤΣΕΡΟΣΚΥΛΑ ... ΕΓΩ ΕΒΓΑΛΑ ΜΠΥΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΡΑΖΩ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ THN ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ
"ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ Deutschland"

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από evans4 »

παιδια μην το ψαχνετε φετος η μεγαλη γερμανια θα παρει το τροπαιο... πεξτε ολα τα υπαρχοντα σας να τα κονομησετε λαιμεεεεεεεε....!!!!!!!!!!!!

απλως δειτε αυτο:

Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1978 ΚΑΙ ΤΟ 1986.

1978+1986=3964.

Η ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ 1970 ΚΑΙ ΤΟ 1994.

1970+1994=3964.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 2002 ΚΑΙ ΤΟ 1962.

2002+1962=3964.

Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΤΟ 1990.

1974+1990=3964.

ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.ΤΟ 3964.

ΑΦΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΤΟΣ 2010 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΓΙΚΟ 3964 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΣΟΥΜΕ ΤΟ 1954.

ΔΗΛΑΔΗ 2010+1954=3964.

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 1954. ΝΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ 3-2 ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.

ΤΥΧΑΙΟ??????? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”